quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:16 schreef alors het volgende:
'Ik ben de Regina Romeijn van dit seizoen'
Mja, wat had ze anders moeten doen bij die opdracht? Zo richting het eind van de serie is het té obvious om foutieve dingen aan de anderen te zeggen, dat zou uit kunnen komen (= een te groot risico).quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
Dus de mol was niet op zoek naar Freek en dus niet op zoek naar geld.
Als dat al een molactie is
Maar om dit als molactie aan te kaarten zegt voldoende over dit flutseizoen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, wat had ze anders moeten doen bij die opdracht? Zo richting het eind van de serie is het té obvious om foutieve dingen aan de anderen te zeggen, dat zou uit kunnen komen (= een te groot risico).
Dan wint hij over een paar jaar Expeditie Robinson!quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:16 schreef alors het volgende:
'Ik ben de Regina Romeijn van dit seizoen'
Niet veel. Dit hadden ze niet als molactie hoeven te tonen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, wat had ze anders moeten doen bij die opdracht? Zo richting het eind van de serie is het té obvious om foutieve dingen aan de anderen te zeggen, dat zou uit kunnen komen (= een te groot risico).
Suzan werd aangerandquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:21 schreef alors het volgende:
Wat gebeurde er nou? Ik was natuurlijk net even weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |