Aha!quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In april ja, we zitten nu nog in maart
Die zijn naar. Pijnlijk?quote:
LOLquote:
Wie Is De Mol? De finale. Ik had het fout.quote:
Verrassend, mensen inschatten is niet je sterkste kant. Anders had je mij ook niet eng genoemd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:40 schreef Fera het volgende:
Wie Is De Mol? De finale. Ik had het fout.
Ow datquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verrassend, mensen inschatten is niet je sterkste kant. Anders had je mij ook niet eng genoemd.
Ja. Google het maar. Heb geen zin om het helemaal uit te leggen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow datIk ken het alleen van de naam. Geen flauw idee wat het is
Spelshow ofzo?
Nu weer gewoon lief doen naar elkaar?quote:
Kan me er niet meer op concentreren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het leuk als je iets uitlegtquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ja. Google het maar. Heb geen zin om het helemaal uit te leggen.
Die was erg tof. Ik heb mij echt kapot gelachen om M-M toen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
Kan me er niet meer op concentreren.Het seizoen met Yvon en Marc-Marie.
Hmmm.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu weer gewoon lief doen naar elkaar?
Ik vond het geweldig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan me er niet meer op concentreren.Het seizoen met Yvon en Marc-Marie.
Slijmbal.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het leuk als je iets uitlegt
quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die was erg tof. Ik heb mij echt kapot gelachen om M-M toen.
Susan Visser?quote:
Wie?quote:
De Mol. Geen ontplofte mol hoop ik als er een piemel in moet.quote:
Zo ben je wel leuk Fax. Heel anders dan die foute opmerkingen altijd.quote:
Ik lees net dat je niet komtquote:
Oh hadden jullie het daar over?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Mol. Geen ontplofte mol hoop ik als er een piemel in moet.
Haha dus als ik slijm ben ik leuk?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo ben je wel leuk Fax. Heel anders dan die foute opmerkingen altijd.
Het is niet andersquote:
Ik ook niet, maar ik zie het net op de site van de Telegraaf staan. En Susan Visser ken ik nog van de Vlaamsche Pot natuurlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh hadden jullie het daar over?
Dat kijk ik nooit
Hihihihihiquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
Ik had vroeger een crush op Susan Visser in de Vlaamsche pot. :$
Gewoon extra met ijkje knuffelenquote:
Dirkje?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zie het net op de site van de Telegraaf staan. En Susan Visser ken ik nog van de Vlaamsche Pot natuurlijk.
Komt goedquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon extra met ijkje knuffelen
quote:
Aha.quote:
Nee, als je gewoon aardig doet. Niet slijmen om in iemands broekje te komen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha dus als ik slijm ben ik leuk?![]()
Mooi
Het is dan ook een erg charmante dame.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
Ik had vroeger een crush op Susan Visser in de Vlaamsche pot. :$
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, als je gewoon aardig doet. Niet slijmen om in iemands broekje te komen.
[..]
Het is dan ook een erg charmante dame.Ze heeft het goed gespeeld.
Ja maar ik ben toch altijd aardig?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Het is dan ook een erg charmante dame.Ze heeft het goed gespeeld.
Het is Faxie...quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
Van wat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
De magie is een beetje weg voor mij of zo.
Hier? Herkenbaar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
De magie is een beetje weg voor mij of zo.
Iemand die wel in staat is om een vrouw langdurig aan zich te verbinden.quote:
Dat programma.quote:
Met als verschil dat het hem wel luktquote:
En ben je al in d'r broekje gekomen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand die wel in staat is om een vrouw langdurig aan zich te verbinden.
Je weet dat hij al jaren getrouwd is?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ben je al in d'r broekje gekomen?
Hij's gedoemd dusquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat hij al jaren getrouwd is?
Best een relevante vraag dus. Er is een omgekeerd evenredig verband tussen het aantal jaar dat je getrouwd bent en de hoeveel seks die je hebt. (met je vrouw)quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Je weet dat hij al jaren getrouwd is?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Best een relevante vraag dus. Er is een omgekeerd evenredig verband tussen het aantal jaar dat je getrouwd bent en de hoeveel seks die je hebt. (met je vrouw)
Ik heb geen rokje aan hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik ben toch altijd aardig?
Nouja....meestal![]()
Ik hoef niet in je broekje te komen. 't Is rokjesweer
Waarom doe jequote:
Dat schijnt zo te zijn ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Best een relevante vraag dus. Er is een omgekeerd evenredig verband tussen het aantal jaar dat je getrouwd bent en de hoeveel seks die je hebt. (met je vrouw)
Klopt, ik heb het ook nog niet aan den lijve ondervonden gelukkig.quote:
Nou, trouwen hoeft voor mij niet zo zeg maarquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom doe je?
Volgens mij ben je eigenlijk stikjaloers
[..]
Dat schijnt zo te zijn ja.
Altijd handig, een vrouw die je vrijheden geeft op dat vlak. Ik heb het al met al best goed voor elkaar zo.quote:
Wat is daarquote:
Ik ken vele mannen die dat hebben gezegd. Meer dan 80% daarvan heeft nu 2 kinderen, een stationwagen, een labrador.... EN ZE ZIJN GETROUWD.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:02 schreef Faxie het volgende:
Nou, trouwen hoeft voor mij niet zo zeg maar
Uhuh. Dan zit ik bij die 20%quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken vele mannen die dat hebben gezegd. Meer dan 80% daarvan heeft nu 2 kinderen, een stationwagen, een labrador.... EN ZE ZIJN GETROUWD.
Ik ben ooit ten huwelijk gevraagd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken vele mannen die dat hebben gezegd. Meer dan 80% daarvan heeft nu 2 kinderen, een stationwagen, een labrador.... EN ZE ZIJN GETROUWD.
Dat telt pas als het vrijwillig is, niet als het noodgedwongen is.quote:
Dat hangt maar net van de context af.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben ooit ten huwelijk gevraagd.
Blijkbaar is keihard in de lach schieten en dan nee zeggen en nog meer lachen niet de juiste reactie op die vraag
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat telt pas als het vrijwillig is, niet als het noodgedwongen is.
Hij was bloedserieus, "romantisch etentje", ring, rozen enz.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt maar net van de context af.
Dat zijn ook wel ontzettende moodkillers zeg. Uit welke film jat je zo'n kotsopwekkend scenario zeg?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij was bloedserieus, "romantisch etentje", ring, rozen enz.
Ik ging hem uitlachen, zei nee, sfeer verziekt, 2 maanden later was ik weer vrijgezel
Buiten dat, ik roep al eeuwen (ja zo oud ben ikquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel ontzettende moodkillers zeg. Uit welke film jat je zo'n kotsopwekkend scenario zeg?
Ha, vrijwillig. Jij zit dus bij de 20% mannen. Zo gedraag je je in elk geval wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Buiten dat, ik roep al eeuwen (ja zo oud ben ik) dat ik niet wil trouwen.
Ik snap (behalve een belastingvoordeel) gewoon niet wat het nut is van trouwen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha, vrijwillig. Jij zit dus bij de 20% mannen. Zo gedraag je je in elk geval wel.
Scheelt een hoop gedoe als je een kind krijgt. Maar goed, dat schijnt sowieso een hoop gedoe te zijn, dan is het erkennen van de vrucht nog het minst erge om te doen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap (behalve een belastingvoordeel) gewoon niet wat het nut is van trouwen?
En zodra er iemand is die mij dat kan duidelijk maken met goede argumenten wil ik er wel over nadenken, dan zal ik waarschijnlijk alsnog nee zeggen.
En sowieso zijn mannen veel te lastig om een heel leven mee door te brengen.
Bedankt he.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik duik mijn spelletje weer in, sinds ik net stopte met spelen alleen maar gezeik overal dus ik duik mijn veilige virtuele wereldje weer in
Dat kind heb ik al en er komt echt geen tweedequote:Op donderdag 20 maart 2014 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scheelt een hoop gedoe als je een kind krijgt. Maar goed, dat schijnt sowieso een hoop gedoe te zijn, dan is het erkennen van de vrucht nog het minst erge om te doen.
Van jou hou ik toch lieverdquote:
Da's beter. Doei!quote:
Altijd die rozen, hè. Man man man.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was bloedserieus, "romantisch etentje", ring, rozen enz.
Ik ging hem uitlachen, zei nee, sfeer verziekt, 2 maanden later was ik weer vrijgezel
😔quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Altijd die rozen, hè. Man man man.
Ik zie je smiley niet op een Android-toestel.quote:
Ligt niet aan je Android-toestel. Op een Windows PC zie ik ook niks.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:34 schreef Fascination het volgende:
Ik zie je smiley niet op een Android-toestel.
Dat dus.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ligt niet aan je Android-toestel. Op een Windows PC zie ik ook niks.
Welke bloem zou jij geven?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Altijd die rozen, hè. Man man man.
Ik zou geen bloem geven.quote:
Waarom moet er een bloem bij?quote:
Een bosje zwepen?quote:
Kaarslicht is op zich nog wel oké. Mits er een dame in het spel is die de halve middag face-down-ass-up zit en haar achterste fungeert als standaard voor de kaars.quote:
Ook niet aan mij?quote:
Wat ben je heerlijk evilquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kaarslicht is op zich nog wel oké. Mits er een dame in het spel is die de halve middag face-down-ass-up zit en haar achterste fungeert als standaard voor de kaars.
Ik heb zo mijn momenten.quote:
Klopt ook wel. Ik was ook niet heel serieus.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom moet er een bloem bij?
Omdat Hollywood ooit heeft besloten dat romantiek gelijk staat aan rozen, kaarsen, diner bij kaarslicht, zwoele zoetsappige muziek?
Romantiek verschilt per persoon. Ik persoonlijk smelt weg als blijkt dat mijn partner naar mij heeft geluisterd en mij echt kent.
Om maar iets stoms te noemen als voorbeeld. Ik vind het veel leuker om gezellig samen op een terras (waar ze HJ schenken) te gaan zitten en mensen te kijken terwijl we over onzin lullen dan dat hij me volgens de norm van wat romantiek is meeneemt naar een park voor een "romantische" picknick met wijn en meuk die ik niet lust. Terwijl we praten over onze toekomst en dat soort bullshit.
Romantiek is subjectief.
Honey, you're evil 24/7quote:
Ik vermoord planten en bloemen al door er alleen maar naar te kijken dus mij doe je er echt geen plezier mee. Dat mijn ex (waar ik al anderhalf jaar mee samen woonde) toch besloot om mij met bloemen te paaien vond ik dus juist een teken dat hij absoluut niet de ware wasquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Ik was ook niet heel serieus.
Zelf vind ik bloemen wel leuk. Maar het hoeven geen rozen te zijn. Ik ben bijvoorbeeld gek op margrieten. Maar ook dat weet je meestal alleen als je me leert kennen.
Evil, eng... Wat zijn de dames weer complimenteus vanavond.quote:
Wie noemde jou eng?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Evil, eng... Wat zijn de dames weer complimenteus vanavond.
Als je daar echt van houdt misschien wel maar ik vind het zo afgezaagd. Ik zou denk ik iets met creatieve inbreng geven.quote:
Het ironische is, ik vind bloemen wel leuk, maar ik krijg ze nooit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vermoord planten en bloemen al door er alleen maar naar te kijken dus mij doe je er echt geen plezier mee. Dat mijn ex (waar ik al anderhalf jaar mee samen woonde) toch besloot om mij met bloemen te paaien vond ik dus juist een teken dat hij absoluut niet de ware was
Een opengesperde anus?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je daar echt van houdt misschien wel maar ik vind het zo afgezaagd. Ik zou denk ik iets met creatieve inbreng geven.
Fera.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens heb je nu wel kans dat Fax je een bosje margrieten gaat toesturen he Fera
Moet 'ie lekker doen. Ik zal hem ervoor bedanken, maar slechts in woorden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens heb je nu wel kans dat Fax je een bosje margrieten gaat toesturen he Fera
Nou nou nou.quote:
Ik zou jou een serenade brengen. Alleen kan ik helemaal niet zingen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je daar echt van houdt misschien wel maar ik vind het zo afgezaagd. Ik zou denk ik iets met creatieve inbreng geven.
Googlen op 'goatse' leert dat dat concept nauwelijks origineel meer is.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou jou een serenade brengen. Alleen kan ik helemaal niet zingen.
quote:
Ik zou helemaal smelten als iemand dat voor me zou doen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou jou een serenade brengen. Alleen kan ik helemaal niet zingen.
Waarom?quote:
Is toch zo?quote:
Zulks een afwijzingquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet 'ie lekker doen. Ik zal hem ervoor bedanken, maar slechts in woorden.
Ik zag gisteren een ranzige foto, wil je hem zien?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Googlen op 'goatse' leert dat dat concept nauwelijks origineel meer is.
Score!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou helemaal smelten als iemand dat voor me zou doen.srs
Helemaal als 'Tem me dan' van Jaap Fischer voor je wordt gezongen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:08 schreef Fascination het volgende:
Geen idee. Ik voelde mij niet aangesproken dus heb niet doorgevraagd.quote:
Logischquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Ik voelde mij niet aangesproken dus heb niet doorgevraagd.
Nee, bij voorkeur zie ik alleen maar foto's van een lekker stel tieten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zag gisteren een ranzige foto, wil je hem zien?
Zing dit:quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Score!
Ik kan je wel de tekst geven ...Dat lukt me nog wel zelf.
Ik hou het nu al niet meer droog.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Score!
Ik kan je wel de tekst geven ...Dat lukt me nog wel zelf.
Ik wilde al een mooie opmerking maken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hou het nu al niet meer droog.![]()
Nee, niet down there.
Het zingen is juist het probleem.quote:
Awwww.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hou het nu al niet meer droog.![]()
Nee, niet down there.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
'Owjee bloemen.....nu moet ik zeker met de benen open?'quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet 'ie lekker doen. Ik zal hem ervoor bedanken, maar slechts in woorden.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Owjee bloemen.....nu moet ik zeker met de benen open?'
'Hoezo? Heb je geen vaas?'
Weltrusten.quote:
Ik dacht dat jij dat wel positief vond?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Evil, eng... Wat zijn de dames weer complimenteus vanavond.
Ach, ik weet het ook niet. Ik heb gevoelens die ik niet wilquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen er ook wat van
Maar wat scheelt er?
Soms werken mannen heel simpel: vraag eens of hij het ook zo opvatte (weet je gelijk of het verpest is)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ach, ik weet het ook niet. Ik heb gevoelens die ik niet wilDat heb ik uitgesproken en voor mijn gevoel de boel nu verpest
Sort of did. Waiting for response. Maar de verhoudingen zijn nu sowieso veranderd, hij denkt dat mijn verwachtingen veranderd zijn. Misschien voor de lange termijn maar voor de korte termijn zeker niet. Ik wil niet verliefd zijn. Ik wil het gewoon leuk hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:08 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Soms werken mannen heel simpel: vraag eens of hij het ook zo opvatte (weet je gelijk of het verpest is)
Voer zulke gesprekken dan ook gewoon in het echt. Dat scheelt echt een hoop onduidelijkheid.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sort of did. Waiting for response. Maar de verhoudingen zijn nu sowieso veranderd, hij denkt dat mijn verwachtingen veranderd zijn. Misschien voor de lange termijn maar voor de korte termijn zeker niet. Ik wil niet verliefd zijn. Ik wil het gewoon leuk hebben
Is lastig met beide een druk leven, een afstand van een uur reistijd en als het ter sprake komt via whatsapp. Ik kan zoiets niet parkeren tot ik hem wel ooit zie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voer zulke gesprekken dan ook gewoon in het echt. Dat scheelt echt een hoop onduidelijkheid.
RIPquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik geef het op. Ik ga een klooster zoeken
Al één op het oog?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
mislukte date?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar zou ik best naar toe willen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:03 schreef Fascination het volgende:
http://mobiel.nu.nl/enter(...)in-35-jaar-tijd.html!
Het is hier heel gezellig, hoor. Heb al wat koekjes voor je klaargezet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nooit last van vrouwen die gevoelens hebben. Dat scheelt weerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus ja, vrouwen, zelfde verhaalVrouwen en hun stomme gevoelens die alles dwarsbomen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van vrouwen die gevoelens hebben. Dat scheelt weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* TheGirlNextDoor knuffelt Fax.
It's a hard thug life, for us
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
+1quote:
Als ik de loterij win gaan we samen.quote:
En ik.quote:
Dan maar hopen dat ik een grote prijs win.quote:
Eh ok, die zag ik niet aan komen.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor knuffelt Fax.
It's a hard thug life, for us
quote:
Mooi dat de zonkracht nog niet zo hoog is. Dat scheelt met het verbranden van m'n kopquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:32 schreef yats het volgende:
[..]Hoe is het verder fax? Gisteren ook lekker van het weer genoten?
Nooit van insmeren gehoord?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mooi dat de zonkracht nog niet zo hoog is. Dat scheelt met het verbranden van m'n kop
Lekker het water op geweest. Zat op een gegeven moment flink te poeieren.
Heel m'n lijf doet zeer ook nu, lekker is dat
Ik ken het, ik moest gistermiddag ook even opletten niet te verbranden. Langs de rivier was het ook heerlijk na een ochtendje hard werken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mooi dat de zonkracht nog niet zo hoog is. Dat scheelt met het verbranden van m'n kop
Lekker het water op geweest. Zat op een gegeven moment flink te poeieren.
Heel m'n lijf doet zeer ook nu, lekker is dat
Verbranden valt nu nog wel mee hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ken het, ik moest gistermiddag ook even opletten niet te verbranden. Langs de rivier was het ook heerlijk na een ochtendje hard werken.
Daar valt wat aan te doen.quote:
Dan ken je mij niet, ik word vrij snel een indiaan qua kleur. Zeker als je (zoals gisteren) niet op de tijd let door het gezelschap.quote:
Niet dat ik weet, en dat hoeft verder ook nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is hier vast wel iemand die je daar mee wil helpen
quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:05 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin wilt ooit nog een trio met een vrouw erbij. Ik was direct enthousiast natuurlijk.
Zulks een afwijzingquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, en dat hoeft verder ook niet
[..]![]()
ik ga naar de stad
Als ik een pruik koop en wat makeup op doe, kom je dan langs?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zulks een afwijzing![]()
2 in één week
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik een pruik koop en wat makeup op doe, kom je dan langs?
Als je de kans krijgt : doen! Ik heb er nog steeds spijt van dat ik indertijd zei 'dat komt later ooit weleens'.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:05 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin wilt ooit nog een trio met een vrouw erbij. Ik was direct enthousiast natuurlijk.
(geeft knuffel)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zulks een afwijzing![]()
2 in één week
fapfapfapquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik een pruik koop en wat makeup op doe, kom je dan langs?
Maar het mag vooral geen vriendin zijn, ik had natuurlijk direct een aantal kandidates in gedachten.quote:
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:22 schreef yats het volgende:
Het is weer smilie-tijd. Je hebt overigens een leuke youtube-avond gemist laatst fax. Ik moet zeggen dat kaneel erg inventief is.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:23 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar het mag vooral geen vriendin zijn, ik had natuurlijk direct een aantal kandidates in gedachten.
Ik zal het buurmeisje eens voorstellen inderdaad.quote:
Hij kent veel foute kinderseries uit onze kindertijd.quote:
Ze wil wel heel graagquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:27 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik zal het buurmeisje eens voorstellen inderdaad.
Lol. Dat was nadat ik weggegaan was ofzo?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:28 schreef yats het volgende:
[..]
Hij kent veel foute kinderseries uit onze kindertijd.
MVV trioquote:
Jepquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol. Dat was nadat ik weggegaan was ofzo?
Wat is een youtube avond?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:22 schreef yats het volgende:
Het is weer smilie-tijd. Je hebt overigens een leuke youtube-avond gemist laatst fax. Ik moet zeggen dat kaneel erg inventief is.
Het staat nog op de wish-lijst. Al kwam ik er gisteren achter dat ik eigenlijk best veel al gedaan/geprobeerd heb in vergelijking met mijn vrienden.quote:
Je typt ze wil ipv ze wilt, hallelujah.quote:
Aaaahwquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:30 schreef Myraela het volgende:
Mijn taartjes lukken niet meer net zo mooi als de vorige keer.
Kijk, nu willen wij natuurlijk een lijstje zien.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:33 schreef yats het volgende:
[..]
Het staat nog op de wish-lijst. Al kwam ik er gisteren achter dat ik eigenlijk best veel al gedaan/geprobeerd heb in vergelijking met mijn vrienden.
Had een ninja edit gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je typt ze wil ipv ze wilt, hallelujah.
Vorige keer was gewoon beginnersgeluk. Of ik ben nu extreem zeikerig omdat ik een beetje nerveus ben. Ze zijn overigens wel gewoon heel erg lekker, alleen iets minder mooi.quote:
Waarom had ik die vraag aan moeten zien komen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kijk, nu willen wij natuurlijk een lijstje zien.
ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:36 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom had ik die vraag aan moeten zien komen?
Eens. Het blijft mij fascineren dat er zoveel vrouwen bestaan die enigszins 'bi' zijn.quote:
Niet enigszins. Hartstikke. Relatie gehad met een vrouw ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:39 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Eens. Het blijft mij fascineren dat er zoveel vrouwen bestaan die enigszins 'bi' zijn.
Je bent gewoon een perfectionistquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vorige keer was gewoon beginnersgeluk. Of ik ben nu extreem zeikerig omdat ik een beetje nerveus ben. Ze zijn overigens wel gewoon heel erg lekker, alleen iets minder mooi.
Geen trio's dus, niets met een andere man en ook geen anaal, en verder mag je het zelf invullen, het meeste andere heb ik dan wel geprobeerd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben gewoon nieuwsgierig.Deel het nou maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Geen trio's dus, niets met een andere man en ook geen anaal, en verder mag je het zelf invullen, het meeste andere heb ik dan wel geprobeerd.Saai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Eerlijk antwoord, veel vrouwen die ik ken die beweren bi-seksueel te zijn, zijn inmiddels aan de man en ontkennen tegenover hun partner dat ze ooit iets met een vrouw gedaan hebben/zouden willen doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet enigszins. Hartstikke. Relatie gehad met een vrouw ookEerste verliefdheid was op een vrouw.
Verschrikkelijk saai, maar niemand die me geloofd als ik dat zeg.quote:
Oh, breek me de bek niet open.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:43 schreef yats het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord, veel vrouwen die ik ken die beweren bi-seksueel te zijn, zijn inmiddels aan de man en ontkennen tegenover hun partner dat ze ooit iets met een vrouw gedaan hebben/zouden willen doen.
Ik geloof het wel hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:44 schreef yats het volgende:
[..]
Verschrikkelijk saai, maar niemand die me geloofd als ik dat zeg.
Ik geloof zo dat het voor jou vervelend is. Dat je er achter komt dat je 'alleen een experiment bent'.quote:
quote:
Tof.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet enigszins. Hartstikke. Relatie gehad met een vrouw ookEerste verliefdheid was op een vrouw.
Pics?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:46 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Tof.![]()
Vriendin heeft een soort van toestemming om met andere vrouwen te daten etc. Zonder mij dan dus. Maar de 1e keer moet nog komen..Durft niet goed ofzo.
I knowquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:43 schreef yats het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord, veel vrouwen die ik ken die beweren bi-seksueel te zijn, zijn inmiddels aan de man en ontkennen tegenover hun partner dat ze ooit iets met een vrouw gedaan hebben/zouden willen doen.
Wij moeten trouwens nog steeds een tweede date plannen, als je dat nog steeds wilquote:
Ik snap dat ook nooit zo, wees eerlijk als je dat echt bent en zeg anders gewoon dat je puur voor de ervaring wat dingen uit wil proberen. Daar kon een ex van me zich ook mateloos aan irriteren, die was bi-seksueel en was daar vanaf het begin ook open en eerlijk over tegen mij terwijl ik pas haar eerste vriendje was.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I knowZij zorgen voor een slechte image van de 'echte' biseksuelen. Al vind ik biseksueel een kut woord. Ik val gewoon op personen, ongeacht het geslacht.
Nomnomnomquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Zo! Schoenen besteld
En cupcakemix gehaald en citroen/mascarpone biscuitmix
Van de week maar eens gaan bakken
Ja hoor, ik zal eens gaan broeden op wat leuks.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij moeten trouwens nog steeds een tweede date plannen, als je dat nog steeds wil
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zal eens gaan broeden op wat leuks.
He verdomd fas, nu krijg ik ook zin om te gaan daten. Dat terwijl mijn weekend eigenlijk al volgepland was.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zal eens gaan broeden op wat leuks.
Ik weet wel ietsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:34 schreef Myraela het volgende:
De lemoncurd is wel echt fucking lekker weer.Maar ik heb onwijs veel over, wat kan ik daar nog mee?
Drop dead fuckin gorgeous.quote:
Ik weet niet wat het is, maar het klinkt eetbaar, en ik lust dan wel watquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat voor iets raars weet je nou weer met lemoncurd?
ik google en kom op scones met clotted cream uitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:34 schreef Myraela het volgende:
De lemoncurd is wel echt fucking lekker weer.Maar ik heb onwijs veel over, wat kan ik daar nog mee?
Is er een ander soort seks? Of stapt iedereen in de herfst over op tantrische seks?quote:
Aan de armen geven, toch?quote:
kusjekroelseksquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:37 schreef yats het volgende:
[..]
Is er een ander soort seks? Of stapt iedereen in de herfst over op tantrische seks?
Oeh, scones zijn wel lekker.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik google en kom op scones met clotted cream uit
pannenkoeken met lemoncurd?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oeh, scones zijn wel lekker.Maar die heb ik vorig weekend nog gemaakt.
Compleet vergeten, maar dat is dan ook al even geleden. Dat is ook een prima vorm van seks op zijn tijd.quote:
Oh, dat zou ik wel kunnen doen. Want 28 maart is nationale pannenkoekendag, dus leuk voor op m'n blog.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik wel kunnen doen. Want 28 maart is nationale pannenkoekendag, dus leuk voor op m'n blog.
Maak ik morgenochtend wel voor twi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |