Dus je koopt er zelf ook één?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:00 schreef Catch22- het volgende:
Die getallen zijn onzin. Die jankballen gaan gewoon betalen als dat ding uitkomt met support van games.
denk t wel ja. Maar ik heb me niet negatief uitgelaten over de acquisitie door fb.quote:
Dit gebeurenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:00 schreef Catch22- het volgende:
Die getallen zijn onzin. Die jankballen gaan gewoon betalen als dat ding uitkomt met support van games.
Miljarden? Wut?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:35 schreef 0108daniel het volgende:
Van de 3,8 miljard mensen die oren hebben naar de Rift zijn er na bekendmaking van Facebook nog 2,3 miljard mensen over.
Facebook is een geldwolf, dus de prijs voor de consumenten versie zal hoger liggen dan VR wilt.
3,8 miljard mensen vertoonden interesse? Serieus? Weet je extreem veel dat is, niet normaal.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:11 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Over de wereld he....
In Nederland wonen er niet eens miljarden.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
3,8 miljard mensen vertoonden interesse? Serieus? Weet je extreem veel dat is, niet normaal.
Heb je ook een bron?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:13 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Alles wat nieuw is trekt veel kijkers/kopers/geintresseerde.
Maar het aantal zal nog wel verder afnemen.
Volg dagelijks de VR contra op de voet.
Nee dus. Mooi verzinsel, maar een beetje te obvious.quote:
Mensen reageren fel omdat ze vrezen dat facebook het ding gaat verneuken óf gaat uitmelken. Niet geheel onterecht.quote:
Klopt, daardoor zal het ook langer gaan duren voordat de consumenten versie gaan uitbrengen omdat ze nu geen beperkingen en limieten hebben en doen kunnen wat ze willen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:56 schreef bjorntju het volgende:
Ik schrok in eerste instantie ook erg, maar nu ik er wat meer over gelezen heb kan het best wel goed uitpakken. Zover ik weet blijft Oculus gewoon zelfstandig., maar ze hebben nu wel praktisch onbeperkte funding en ze kunnen doen wat ze willen en dat kan de headset alleen maar beter maken. Zolang ik maar geen facebook account aan hoef te maken, of heel het ding vol zit met facebook branding tenminste
Ik dacht zelfs gelezen te hebben dat ze de Rift dankzij de overname door FB sneller op de markt kunnen brengen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:22 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Klopt, daardoor zal het ook langer gaan duren voordat de consumenten versie gaan uitbrengen omdat ze nu geen beperkingen en limieten hebben en doen kunnen wat ze willen.
Voordeel is wel dat ze dingen kunnen verbeteren maar daar is het wachten ook naar.
http://www.oculusvr.com/blog/the-future-of-virtual-reality/quote:In the end, I kept coming back to a question we always ask ourselves every day at Oculus: whats best for the future of virtual reality? Partnering with Mark and the Facebook team is a unique and powerful opportunity. The partnership accelerates our vision, allows us to execute on some of our most creative ideas and take risks that were otherwise impossible. Most importantly, it means a better Oculus Rift with fewer compromises even faster than we anticipated.
Hmm apart.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:13 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs gelezen te hebben dat ze de Rift dankzij de overname door FB sneller op de markt kunnen brengen.
[edit]
Dit dus:
[..]
http://www.oculusvr.com/blog/the-future-of-virtual-reality/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |