abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 maart 2014 @ 18:04:46 #151
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_138198578
Het enige scenario waar ik bang voor ben is dat facebook zich gaat bemoeien met hoe de hardware werkt zegmaar.

Dus dat je specifiek door de software van oculus/facebook heen moet.

Ik zou meer willen dat ze een soort van samsung/lg/ilyama worden en dus puur hardware doen. Ik hoop iig dat dat het wordt en dan is die overname gewoon supergoed nieuws. Gewoon meer cash, meer kracht aan de onderhandelingstafel en de mogelijkheid om het groot aan te pakken.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_138199169
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:04 schreef BurnaBoy het volgende:
Het enige scenario waar ik bang voor ben is dat facebook zich gaat bemoeien met hoe de hardware werkt zegmaar.

Dus dat je specifiek door de software van oculus/facebook heen moet.

Ik zou meer willen dat ze een soort van samsung/lg/ilyama worden en dus puur hardware doen. Ik hoop iig dat dat het wordt en dan is die overname gewoon supergoed nieuws. Gewoon meer cash, meer kracht aan de onderhandelingstafel en de mogelijkheid om het groot aan te pakken.
Als het goed is niet wat ik heb gelezen van Palmer Lucky. Ook geen Facebook integratie of iets dergelijks.
  woensdag 26 maart 2014 @ 18:36:05 #153
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_138199564
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:23 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Als het goed is niet wat ik heb gelezen van Palmer Lucky. Ook geen Facebook integratie of iets dergelijks.
Aan de andere kant: het is natuurlijk niet erg logisch dat Facebook 2 miljard betaalt en er vervolgens helemaal niks mee te maken wil hebben.
pi_138200169
quote:
2s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:36 schreef Tijn het volgende:

[..]

Aan de andere kant: het is natuurlijk niet erg logisch dat Facebook 2 miljard betaalt en er vervolgens helemaal niks mee te maken wil hebben.
Ja inderdaad. Zie door de bomen het bos niet meer hoor als ik eerlijk mag zijn. De een zegt dat het erg is de andere niet. Weet alleen dat veel game-devs nu niet erg blij zijn.
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:03:37 #155
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_138200430
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:55 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

De een zegt dat het erg is de andere niet.
Niemand weet natuurlijk hoe dit gaat uitpakken. Dat weten we over een paar jaar pas, als het duidelijk is geworden hoe virtual reality zich heeft ontwikkeld tot iets dat mainstream beschikbaar is.
pi_138200771
Van Nieuwkerk met de Oculus Rift op net bij DWDD _O- _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_138203525
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Van Nieuwkerk met de Oculus Rift op net bij DWDD _O- _O-
Inderdaad hij scheet in zijn broek :p
  woensdag 26 maart 2014 @ 21:15:24 #158
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_138207007
Ik ging serieus stuk bij deze

  woensdag 26 maart 2014 @ 21:22:10 #160
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_138207067
:'(
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_138207430
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 21:21 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ik ging serieus stuk bij deze

Niet mee eens, maar wel geniaal haha!
Snel gedaan ook wel :)
People assume too much.
pi_138214767
Ik zou een game als bijvoorbeeld The Last of Us niet durven spelen met zo'n ding op. Steeds opzij en achter je kijken of er infected aankomen, te eng.
  donderdag 27 maart 2014 @ 00:33:07 #163
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_138214823
quote:
2s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:36 schreef Tijn het volgende:

[..]

Aan de andere kant: het is natuurlijk niet erg logisch dat Facebook 2 miljard betaalt en er vervolgens helemaal niks mee te maken wil hebben.
Naja je zou kunnen zeggen dat die 2 miljard een gok is. Als Oculus een CV kan neerzetten wat beter is dan morpheus dan hebben zij die hele markt alleen te pakken natuurlijk. En niets verdient zo goed als een monopolie. Dat is ook waar FB op gokt denk ik. Beetje zoals de iPhone van apple die de eerste paar jaren de smartphone markt compleet domineerde.
Plus nu ze het hebben kunnen ze wat doorlinken naar hun eigen software team van de andere bedrijven (die ze hebben) om als eerste dus VR apps te hebben die goed werken. Stukje synergie zegmaar.

Ik had ook eerst een WTF FB reactie maar ik draai al wel wat bij. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 00:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou een game als bijvoorbeeld The Last of Us niet durven spelen met zo'n ding op. Steeds opzij en achter je kijken of er infected aankomen, te eng.
Dat is juist het mooie van vr, het wordt allemaal juist meer immersive. Dat is al zo met DK1 die superpixelig is.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_138216745
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:55 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Zie door de bomen het bos niet meer hoor als ik eerlijk mag zijn. De een zegt dat het erg is de andere niet. Weet alleen dat veel game-devs nu niet erg blij zijn.
Veel? Ik heb alleen de maker van Minecraft zien whinen.
  donderdag 27 maart 2014 @ 10:12:32 #165
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_138219247
quote:
2s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:36 schreef Tijn het volgende:

[..]

Aan de andere kant: het is natuurlijk niet erg logisch dat Facebook 2 miljard betaalt en er vervolgens helemaal niks mee te maken wil hebben.
Behalve winst. Maar dat gaan we pas merken als het aanslaat. Het belangrijkste is dat het een open standaard houdt...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_138263853
TOCH ga ik de echte versie op dag 1 bestellen.
En ik ga met een joystick en throttle een flight sim spelen.
En vervolgens ga ik met een stuurtje en versnellingspook enz ETS2 spelen.
En eventueel gooi ik er een ad blocker op als facebook het echt verneukt.
Maar het word toch wel tof. Dat weet ik zeker.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_138263894
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:09 schreef delano.888 het volgende:
TOCH ga ik de echte versie op dag 1 bestellen.
'echte' versie? je bedoeld de consumenten versie?
pi_138263942
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:10 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

'echte' versie? je bedoeld de consumenten versie?
Hurrdurrdurrr als je me begrijpt waarom vraag je het dan.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_138264017
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:12 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Hurrdurrdurrr als je me begrijpt waarom vraag je het dan.
Ehm ik begreep het niet daarom vroeg ik het.
Alsof de DK1 en 2 'nep zijn :')
pi_138264453
Jij bent nep.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 17:58:39 #171
400505 Seikcid
Since 1922
pi_138269286
Geweldig hoe Facebook wordt gezien als een soort van ultieme duivel. :9

Zeer vreemde move wel, zou een flinke deuk kunnen zijn voor VR voor gaming. De gunfactor is ook belangrijk. Ik volgde de OR met veel interesse, dat valt weg nu. Van kopen bij de release naar eerst maar een jaar afwachten etc.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 19:25:56 #172
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_138272187
Michael Abrash, de VR-dude van Valve en wellicht belangrijker nog algemene programmeergod, is nu ook bij Oculus. Samen met John Carmack het oude dreamteam.

http://www.oculusvr.com/b(...)lus-chief-scientist/

Heb er weer gemengde gevoelens over: aan de ene kant: CARMACK EN ABRASH, SAMEN, MET DIKKE CENTEN ERACHTER, HAYOOOOOOOOO!!!! Aan de andere kant ben ik teleurgesteld dat het van een klein tof bedrijfje met belachelijk potentieel naar een van de vele projecten van Facebook is veranderd...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_138272569
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Michael Abrash, de VR-dude van Valve en wellicht belangrijker nog algemene programmeergod, is nu ook bij Oculus. Samen met John Carmack het oude dreamteam.

http://www.oculusvr.com/b(...)lus-chief-scientist/

Heb er weer gemengde gevoelens over: aan de ene kant: CARMACK EN ABRASH, SAMEN, MET DIKKE CENTEN ERACHTER, HAYOOOOOOOOO!!!! Aan de andere kant ben ik teleurgesteld dat het van een klein tof bedrijfje met belachelijk potentieel naar een van de vele projecten van Facebook is veranderd...
Kan me dus echt niet voorstellen dat die 2 een of ander Facebook georiënteerde VR bril gaan maken...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 19:35:01 #174
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_138272660
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:33 schreef Tain het volgende:

[..]

Kan me dus echt niet voorstellen dat die 2 een of ander Facebook georiënteerde VR bril gaan maken...
Quote uit z'n blogpost, wil 'm echt graag geloven, wil echt graag dat ie gelijk heeft:
quote:
A lot of what it will take to make VR great is well understood at this point, so it's engineering, not research; hard engineering, to be sure, but clearly within reach. For example, there are half a dozen things that could be done to display panels that would make them better for VR, none of them pie in the sky. However, it's expensive engineering. And, of course, there's also a huge amount of research to do once we reach the limits of current technology, and that's not only expensive, it also requires time and patience – fully tapping the potential of VR will take decades. That's why I've written before that VR wouldn't become truly great until some company stepped up and invested the considerable capital to build the right hardware – and that it wouldn't be clear that it made sense to spend that capital until VR was truly great. I was afraid that that Catch-22 would cause VR to fail to achieve liftoff.

That worry is now gone. Facebook's acquisition of Oculus means that VR is going to happen in all its glory. The resources and long-term commitment that Facebook brings gives Oculus the runway it needs to solve the hard problems of VR – and some of them are hard indeed. I now fully expect to spend the rest of my career pushing VR as far ahead as I can.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 19:44:34 #175
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_138273055
Die carmack is wel zo eigenwijs als de tering, als facebook lastig is dan is hij weg. En dat weten ze.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')