Tuurlijk valt het uiteindelijk onder Marks bewind. Daarom doet Mark ook al allerlei uitspraken richting de aandeelhouders over de plannen met de Oculus, waaronder de mogelijkheid geld te gaan verdienen met advertenties. Zie de eerdere quotes in dit topic.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Is hij directeur nu dan? Een overname wil niet zeggen dat ze nu onder Mark's bewind vallen.
Het gaat om de koers die wordt ingezet. Als je pas schrikt zodra de ijsberg in beeld komt, is het te laatquote:Ik ben meer het type dat zijn twijfels krijgt als daar een reden voor is en dat is er simpelweg niet.
Daarom steun ik ook geen Kickstarters. Ik zou me echt zwaar genaaid voelen als ik Oculus had gebacked.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:19 schreef Catch22- het volgende:
En er is een verschil tussen een ijsberg aan zien komen en bang zijn dat je er misschien ooit 1 tegen gaat komen, dan kan je beter in de haven blijven liggen.
http://www.gamespot.com/a(...)s-rift/1100-6418545/quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk valt het uiteindelijk onder Marks bewind. Daarom doet Mark ook al allerlei uitspraken richting de aandeelhouders over de plannen met de Oculus, waaronder de mogelijkheid geld te gaan verdienen met advertenties. Zie de eerdere quotes in dit topic.
[..]
Het gaat om de koers die wordt ingezet. Als je pas schrikt zodra de ijsberg in beeld komt, is het te laat
Ik vind het vooral jammer dat Oculus z'n focus verliest. Dat de Rift nu een breder publiek moet gaan aanspreken, kan in mijn ogen alleen maar betekenen dat het voor hardcore gamers minder gaat worden.
Waarom? Je weet dat ze het sowieso commercieel op de markt zouden brengen he? En dat je daar als backer helemaal geen cent van had gekregen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom steun ik ook geen Kickstarters. Ik zou me echt zwaar genaaid voelen als ik Oculus had gebacked.
Het gaat voor mijn gevoel in tegen het idee van kickstarter. Kickstarter was volgens mij opgericht met het ideaal dat men geld op kan halen zonder aan te kloppen bij de grote spelers/investeringsmaatschappijen en dus hun eigen ideologie na kunnen streven.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom? Je weet dat ze het sowieso commercieel op de markt zouden brengen he? En dat je daar als backer helemaal geen cent van had gekregen.
Eerste game die sneuvelt.twitter:notch twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 23:25:02We were in talks about maybe bringing a version of Minecraft to Oculus. I just cancelled that deal. Facebook creeps me out. reageer retweet
"game"quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef Scorpie het volgende:
Eerste game die sneuvelt.twitter:notch twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 23:25:02We were in talks about maybe bringing a version of Minecraft to Oculus. I just cancelled that deal. Facebook creeps me out. reageer retweet
Je bedoelt de oorspronkelijke eigenaars van Occulus? Zuck gooit er alleen wat geld tegenaan, Occulus is toch echt degene die de beslissing maakt om 'hun' product zomaar te verkopen aan een kutbedrijf.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:11 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom moet Mark Kikeberg alles weer verpesten?
Nounou, wat een verlies, geen MC.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef Scorpie het volgende:
Haha, nou ja dat moet hij dan lekker zelf weten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef Scorpie het volgende:
Het idee achter de Oculus Rift, en het ideaal van Palmer, was om de Rift kostendekkend te maken, niet om er commercieel winst uit te halen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom? Je weet dat ze het sowieso commercieel op de markt zouden brengen he? En dat je daar als backer helemaal geen cent van had gekregen.
Ach, als het net zo gaat als AL die mensen die Whatsapp niet meer zouden gebruiken (binnen een week was iedereen weer terug), loopt het wel los.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef Scorpie het volgende:
Dat kan ik niet terugvinden, maar goed.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het idee achter de Oculus Rift, en het ideaal van Palmer, was om de Rift kostendekkend te maken, niet om er commercieel winst uit te halen.
Minecraft is al een lange tijd voor de Oculus Rift.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef Scorpie het volgende:
Minecrift is een onofficiele uitvoering van Minecraft voor de OR. Neem ook aan dat die wel blijft bestaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:56 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Minecraft is al een lange tijd voor de Oculus Rift.
Ik speel het best vaak met de Rift op.
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Minecrift is een onofficiele uitvoering van Minecraft voor de OR. Neem ook aan dat die wel blijft bestaan.
Idd. "we" hadden het kunnen voorkomen...quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:29 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.reddit.com/r/o(...)_my_friend_works_in/
Wat heeft ie nu weer precies verpest, volgens jou?quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:11 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom moet Mark Kikeberg alles weer verpesten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |