abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 april 2014 @ 10:20:46 #298
412341 mesaana
crowdfunding geinteresseerde
pi_139173752
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 08:24 schreef BartNH het volgende:
Ik ben groot visliefhebber! Echter vis als fastfood op een station of andere plek waar mensen niet bewust naar toe gaan om een visje te halen is meestal gewoon dierenmishandeling in mijn ogen. Zonde van een mooi product om achteloos in een frituurpan te laten glijden. Dergelijke plaatsen koop ik dus niet meer want vaak is het resultaat dat ik het in de prullenbak laat verdwijnen. Voor mijn gevoel leent een dergelijke locatie zich beter voor patat, belegde broodjes en pizza.

Maar goed, ik vond er gister weer een met een laag totaal bedrag en 50% inbreng eigen vermogen. Bovendien maar 48 mnd en toch 8%. De matrassenreiniger (Alleen de gehanteerde naam zint me niet).
Wil hij vast wel aanpassen als je genoeg investeert ;)
  woensdag 23 april 2014 @ 10:56:10 #299
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_139174518
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:20 schreef mesaana het volgende:

[..]

Wil hij vast wel aanpassen als je genoeg investeert ;)
Dream on w/ Een franchise keten die de naam wijzigt voor een minimale investeerder in één f-nemer. LOL.

Bij nader inzien vraag ik me toch wel af waarom een dergelijk klein bedrag niet in veel kortere tijd wordt afbetaald. De hele onderneming (kapitaal) is een overmaatse klop/stofzuiger en vervoer. Mogelijk nog wat chemicaliën. Doordat de helft van het geld eigen inbreng is kan je dus stellen dat ie over minimaal acht jaar afschrijft en die termijn lijkt me voor een auto en die machine nogal lang, zeker als er later ook onderhoudskosten komen aan dat spul.

Maar goed, het is hem gegund en het scheelt jou en mij weer een uitkering moeten betalen. O~)
crowdfundingpolicy: Mijn spaargeld mag kansen bieden aan anderen, niet ze in de afgrond duwen.
  donderdag 24 april 2014 @ 10:20:33 #300
412341 mesaana
crowdfunding geinteresseerde
pi_139207632
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:56 schreef BartNH het volgende:

[..]

Dream on w/ Een franchise keten die de naam wijzigt voor een minimale investeerder in één f-nemer. LOL.

Bij nader inzien vraag ik me toch wel af waarom een dergelijk klein bedrag niet in veel kortere tijd wordt afbetaald. De hele onderneming (kapitaal) is een overmaatse klop/stofzuiger en vervoer. Mogelijk nog wat chemicaliën. Doordat de helft van het geld eigen inbreng is kan je dus stellen dat ie over minimaal acht jaar afschrijft en die termijn lijkt me voor een auto en die machine nogal lang, zeker als er later ook onderhoudskosten komen aan dat spul.

Maar goed, het is hem gegund en het scheelt jou en mij weer een uitkering moeten betalen. O~)
Het was een grapje..
  donderdag 24 april 2014 @ 10:37:23 #301
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_139208014
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:56 schreef BartNH het volgende:

[..]

:') :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: