twitter:ozDanJones twitterde op zondag 23-03-2014 om 13:19:49Its officially started hailing here at #MSR and 6 degrees atm, expected to drop to around 2 in 10km http://t.co/cYfrIq5Q9g reageer retweet
Hoezo?quote:
Pirazzi doet vandaag ook meequote:
Pirazzi demareert bij Ultimo kilometro en dan zien we hem nooit meer terugquote:Op zondag 23 maart 2014 14:40 schreef Momo... het volgende:
[..]
Pirazzi doet vandaag ook mee![]()
Heb vandaag centjes gezet op Degenkolb, Greipel, Slagter en Lollerkowski.
Sjinkie is veel meer dan alleen die middelvinger, hij is ook automonteur!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je weer Sjinkie die zijn middelvingers opsteekt doen? Dat is meer de echte hij.
Inmiddels iets meer donkere wolkenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:51 schreef Mani89 het volgende:
De finish nog geen 2 uur geleden
[ afbeelding ]
Je mag 1 keer raden waar hij aanviel.quote:Hoogerland wil aanvallen op de Poggio
Johnny Hoogerland wil aanstaande zaterdag tijdens Milaan-San Remo aanvallen op de Poggio. Dat vertelde de renner van Vacansoleil-DCM tegen De Telegraaf. De Zeeuw wil wachten met zich te tonen tot de traditionele scherprechter van de lenteklassieker.
Aanvallen op de eerder gelegen Cipressa is voor hem geen optie. "Heeft ooit iemand Milaan-Sanremo gewonnen door op de voorlaatste klim aan te vallen?", vraagt hij zich af. Hoogerland is van mening dat hij rustiger is geworden. "In de winter merkte ik reeds dat ik relaxter in mijn hoofd was. Deze Tirreno onderstreept dat. Ik durf nu echt te wachten tot de beslissende momenten."
Afgelopen week werd hij vijfde in Tirreno-Adriatico. "Deze ronde was een doel, maar geen hoofddoel. Ik moet nog beter kunnen,” geeft hij aan.
Die was wel prachtig jaquote:Op zondag 23 maart 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Johnny 2 jaar geleden.
[..]
Je mag 1 keer raden waar hij aanviel.
Nog even en ze kunnen het schaatsen met het wielrennen combineren deze zondag.quote:
Op de Pompeiana?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Johnny 2 jaar geleden.
[..]
Je mag 1 keer raden waar hij aanviel.
twitter:daniellloyd1 twitterde op zondag 23-03-2014 om 14:50:33Hmmm, it's snowing at the finish line now! reageer retweet
Zolang we maar beeld houden.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:05 schreef Marcoss het volgende:
twitter:daniellloyd1 twitterde op zondag 23-03-2014 om 14:50:33Hmmm, it's snowing at the finish line now! reageer retweet
Omdat het een waardeloze renner isquote:Op zondag 23 maart 2014 14:53 schreef Mani89 het volgende:
Vandaag geen:
Weet iemand waarom hij niet is opgesteld? Onbegrijpelijk.
Damn.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:16 schreef baggerbaas het volgende:
Momenteel in de afdaling van de Poggio
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |