Holland Sportquote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:29 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop zo dat Filippo Pozzato deze koers nog eens weet te winnen![]()
![]()
Hofland had eventueel nog gekund, maar die richt zich helemaal op de vlakkere klassiekers in België en het programma was er ook op gericht dat MSR veel zwaarder zou zijn natuurlijk. Daardoor hadden Gesink en Mollema het in hun programma opgenomen..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:47 schreef kibo het volgende:
Die Belkin afvaardiging gaat geen potten breken in MS.
Maar ze hebben gewoon niets beters, eigenlijk is het een middelmatige ploeg.
Ach niet veel slechter dan de Rabo-jaren. In klassiekers heeft de ploeg nooit veel potten kunnen breken op Freire na.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:47 schreef kibo het volgende:
Die Belkin afvaardiging gaat geen potten breken in MS.
Maar ze hebben gewoon niets beters, eigenlijk is het een middelmatige ploeg.
De Martquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:16 schreef ItaloDancer het volgende:
En Sagan.
Oh Sagan, rechtdoor naar school en kantoor.
Sagan, en Ciolek.
Ciolek of Sagan?
Sagan, Sagan, Sagan.
Ja, Sagan.
Neeeee, Ciolek, senkjoe!
Italianenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
In extremis nog nieuwe helling in Primavera
Zal wel loslopen dus.twitter:Milano_Sanremo twitterde op donderdag 20-03-2014 om 16:25:40The route is confirmed: 294 km with Turchino, Capi (Mele, Cervo and Berta), Cipressa and Poggio #msr http://t.co/3aztMYPvcR reageer retweet
Yups. La Pompeiana.. maar die is er ook weer uit gehaald, vanwege een aardverschuiving.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:19 schreef theodoor9 het volgende:
Hadden ze vorig jaar niet een nieuwe berg in het parcours geïntroduceerd? Of ben ik in de war met een andere klassieker?
quote:
Het seizoen begon goed voor Ciolek met z'n Afrikaanse ploegmaten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:44 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Finish van vorig jaar, die hevige sneeuweditie:
[ afbeelding ]
Die gezichtsuitdrukking van Sagan blijft geweldig.
Is alweer aangepast door HLN, was een onjuiste vertaling van een tweet over het parcours..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
In extremis nog nieuwe helling in Primavera
Zag het ook toevallig net. Jammer aan de ene kant, beter aan de andere kant.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is alweer aangepast door HLN, was een onjuiste vertaling van een tweet over het parcours..
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:29 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop zo dat Filippo Pozzato deze koers nog eens weet te winnen![]()
![]()
mooiste stukje is nog met die bloemenboer en dat Pozatto meeleeft met de arme mensen uit de streek van San Remo en daarnaar zie je hem wegscheuren in zijn sportauto van een paar tonquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik heb altijd wel een hekel aan die patsertjes. Als Boetius of Drenthe zo met zijn auto loopt te pronken kan ik het niet hebben, maar als ik Pozatto ofzo zie juist wel![]()
Op de één of andere manier vind ik het bij Italianen nooit erg
INB4: "Negersquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik heb altijd wel een hekel aan die patsertjes. Als Boetius of Drenthe zo met zijn auto loopt te pronken kan ik het niet hebben, maar als ik Pozatto ofzo zie juist wel![]()
Op de één of andere manier vind ik het bij Italianen nooit erg
Die motoren ook echt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:42 schreef TheArt het volgende:
http://nos.nl/video/429257-1995-jalabert-wint-sanremo.html
Blijft bizar om te zien hoe hard ze gaan
Morgen geen Mart.quote:Vandaag staan de laatste twee afstanden van het WK allround op het programma. De mannen rijden de 1500 meter en de 10.000 meter, de vrouwen sluiten af met de 1500 meter en de 5000 meter. Presentatie: Dione de Graaff. Analyse: Erben Wennemars, Rintje Ritsma en Paulien van Deutekom. Op Radio 1 geven Sebastiaan Timmerman en Jochem Uytdehaage commentaar.
Verder aandacht voor Milaan - San Remo, de eerste grote klassieker van het wielerseizoen. Wie overwint de Poggio en is de eerste op de Via Roma? Verslag en analyse: Joris van den Berg en Maarten Ducrot
quote:Na de traumatiserende editie 2013 begroette iedereen de eerste weersvoorspellingen voor zondag met een zucht van opluchting. Er was enkel sprake van regen. Weliswaar veel regen. Maar ondertussen wordt rekening gehouden met de mogelijkheid van natte sneeuw of ijzige regen. ‘Er zijn sneeuwbuien voorspeld voor het weekend’, aldus BMC-communicatieverantwoordelijke Georges Lüchinger. ‘Alleen is het nog afwachten waar precies de sneeuw zal vallen. Tot een hoogte van 400 meter is er sprake van sneeuw, lager wordt dat regen.’ De top van de Turchino steekt 532 meter boven de zeespiegel uit. Kantje boord dus.In elk geval zal het zo ongeveer de hele dag regenen en echt warm wordt het niet: tussen de 6 en de 11 graden.
Ach gelukkig kunnen we in Nederland ook gewoon naar de Belg kijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:26 schreef Pino112 het volgende:
NOSchaatsen zendt flitsen uit, omdat er een WK Allround is.
Wel helemaal live op de site.
idd altijd dat gezeur over de NOS Wees blij dat je kan kiezen tussen de Belg en de NOSquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:18 schreef Marco93 het volgende:
[..]
Ach gelukkig kunnen we in Nederland ook gewoon naar de Belg kijkenVind ik zelf nog beter commentaar ook!
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:18 schreef Marco93 het volgende:
[..]
Ach gelukkig kunnen we in Nederland ook gewoon naar de Belg kijkenVind ik zelf nog beter commentaar ook!
twitter:NOSwielrennen twitterde op zondag 23-03-2014 om 10:42:31270 km - Tjallingii en De Maar vormen de eerste vlucht van de dag, samen met Barta, Boem, Bono, Haas en Parrinello. http://t.co/OHAPNM4Dng reageer retweet
Gevallen in neutrale zone en last van zijn elleboog.quote:
twitter:ozDanJones twitterde op zondag 23-03-2014 om 13:19:49Its officially started hailing here at #MSR and 6 degrees atm, expected to drop to around 2 in 10km http://t.co/cYfrIq5Q9g reageer retweet
Hoezo?quote:
Pirazzi doet vandaag ook meequote:
Pirazzi demareert bij Ultimo kilometro en dan zien we hem nooit meer terugquote:Op zondag 23 maart 2014 14:40 schreef Momo... het volgende:
[..]
Pirazzi doet vandaag ook mee![]()
Heb vandaag centjes gezet op Degenkolb, Greipel, Slagter en Lollerkowski.
Sjinkie is veel meer dan alleen die middelvinger, hij is ook automonteur!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je weer Sjinkie die zijn middelvingers opsteekt doen? Dat is meer de echte hij.
Inmiddels iets meer donkere wolkenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:51 schreef Mani89 het volgende:
De finish nog geen 2 uur geleden
[ afbeelding ]
Je mag 1 keer raden waar hij aanviel.quote:Hoogerland wil aanvallen op de Poggio
Johnny Hoogerland wil aanstaande zaterdag tijdens Milaan-San Remo aanvallen op de Poggio. Dat vertelde de renner van Vacansoleil-DCM tegen De Telegraaf. De Zeeuw wil wachten met zich te tonen tot de traditionele scherprechter van de lenteklassieker.
Aanvallen op de eerder gelegen Cipressa is voor hem geen optie. "Heeft ooit iemand Milaan-Sanremo gewonnen door op de voorlaatste klim aan te vallen?", vraagt hij zich af. Hoogerland is van mening dat hij rustiger is geworden. "In de winter merkte ik reeds dat ik relaxter in mijn hoofd was. Deze Tirreno onderstreept dat. Ik durf nu echt te wachten tot de beslissende momenten."
Afgelopen week werd hij vijfde in Tirreno-Adriatico. "Deze ronde was een doel, maar geen hoofddoel. Ik moet nog beter kunnen,” geeft hij aan.
Die was wel prachtig jaquote:Op zondag 23 maart 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Johnny 2 jaar geleden.
[..]
Je mag 1 keer raden waar hij aanviel.
Nog even en ze kunnen het schaatsen met het wielrennen combineren deze zondag.quote:
Op de Pompeiana?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Johnny 2 jaar geleden.
[..]
Je mag 1 keer raden waar hij aanviel.
twitter:daniellloyd1 twitterde op zondag 23-03-2014 om 14:50:33Hmmm, it's snowing at the finish line now! reageer retweet
Zolang we maar beeld houden.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:05 schreef Marcoss het volgende:
twitter:daniellloyd1 twitterde op zondag 23-03-2014 om 14:50:33Hmmm, it's snowing at the finish line now! reageer retweet
Omdat het een waardeloze renner isquote:Op zondag 23 maart 2014 14:53 schreef Mani89 het volgende:
Vandaag geen:
Weet iemand waarom hij niet is opgesteld? Onbegrijpelijk.
Damn.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:16 schreef baggerbaas het volgende:
Momenteel in de afdaling van de Poggio
[ afbeelding ]
Nog even geduld.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:30 schreef thettes het volgende:
Ik zap net in, is de cipressa al geweest?
Mollema weer.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ideale omstandigheden voor de Butcher om de concurrentie op de pijnbank te leggen.
Slagter is ook helemaal geen fan van regen, gaf hij vorig jaar aan na MSRquote:
twitter:TeamBelkin twitterde op zondag 23-03-2014 om 15:34:52#MSR - @JonathanHivert abandoned the race at the second feed zone. It's one hard day of racing. reageer retweet
Daar hebben ze ook nog geen drol aan gehad dit seizoen.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:36 schreef Marcoss het volgende:
twitter:TeamBelkin twitterde op zondag 23-03-2014 om 15:34:52#MSR - @JonathanHivert abandoned the race at the second feed zone. It's one hard day of racing. reageer retweet
Toen nog niet iedereen in het zwart reed.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:34 schreef OProg het volgende:
Doet me een beetje denken aan de Giro van 2010.
[ afbeelding ]
#thosewherethedaysquote:Op zondag 23 maart 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen nog niet iedereen in het zwart reed.
Snap die keuze voor zwart echt niet...in de zomer brand je zowat uit zo'n pak.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen nog niet iedereen in het zwart reed.
Ze hebben veel moeten bezuinigen en op zwarte stof zie je niet zo snel dat je shirt vies is. Dus dat scheelt wassen.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Snap die keuze voor zwart echt niet...in de zomer brandt je zowat uit zo'n pak.
Doet Mezgec mee?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:37 schreef Mani89 het volgende:
Na het uitvallen van Rojas vind ik van Avermaet topkandidaat voor de 4de plek.
Hij heeft z'n beste periode ook al gehad.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook nog geen drol aan gehad dit seizoen.
Ze lopen nu wel potentiële sponsors zoals WitteReus en Omo mis.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze hebben veel moeten bezuinigen en op zwarte stof zie je niet zo snel dat je shirt vies is. Dus dat scheelt wassen.
Ja, zo jammer dat de Italiaanse koersen op het Engels overgestapt zijn, Italiaans klinkt zoveel beterquote:Op zondag 23 maart 2014 15:43 schreef Zelva het volgende:
Wat een steenkolenengels in die statistiekjes
Ultimo chilometroquote:Op zondag 23 maart 2014 15:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, zo jammer dat de Italiaanse koersen op het Engels overgestapt zijn, Italiaans klinkt zoveel beter
Is alleen voor de internationale uitzending, op de Italiaanse TV is het gewoon Italiaans. Maar Italiaans klinkt wel beter jaquote:Op zondag 23 maart 2014 15:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, zo jammer dat de Italiaanse koersen op het Engels overgestapt zijn, Italiaans klinkt zoveel beter
In Frankrijk zouden ze dat niet durven.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:44 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Is alleen voor de internationale uitzending, op de Italiaanse TV is het gewoon Italiaans. Maar Italiaans klinkt wel beter ja
Dat kunnen wij namelijk hier posten dat die achterlijke onaangepaste Italianen het niet eens in het Engels doen.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:44 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Is alleen voor de internationale uitzending, op de Italiaanse TV is het gewoon Italiaans. Maar Italiaans klinkt wel beter ja
Paar jaar geleden verzorgde ASO de uitzending van de ronde van Californië. Op de Amerikaanse stream stond alle info gewoon in het Fransquote:Op zondag 23 maart 2014 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Frankrijk zouden ze dat niet durven.
Tour is tegenwoordig toch ook in het Engels?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Frankrijk zouden ze dat niet durven.
Daar was een bepaalde Nederlander ook goed in, in de RvV en PRquote:Op zondag 23 maart 2014 15:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ullissi kan de afstand niet aan.
Geldt alleen voor vlakke ritten toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:53 schreef Zelva het volgende:
4 minuut 55, met nog 45 kilometer te gaan. Kopgroep gaat het halen volgens Herbert.
Hoe is het met de blessure van hem?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar was een bepaalde Nederlander ook goed in, in de RvV en PR
Hopen dat ze een voor een met een slakkengang de finish passeren?quote:
Dit is vlak.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geldt alleen voor vlakke ritten toch?
Ritten die constant 31,2 hebben?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geldt alleen voor vlakke ritten toch?
Niets mis mee hoor.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:56 schreef Steven184 het volgende:
TJS ziet er met die helm en bril niet uit joh.
Voorbereid zelfs.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die is voorbereidt mocht het gaan sneeuwen.
Dat is mode.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:56 schreef Steven184 het volgende:
TJS ziet er met die helm en bril niet uit joh.
Las hier straks ergens een stukje over maar kan het niet meer vindenquote:Op zondag 23 maart 2014 15:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is mode.
Waarschijnlijk heeft er een ontwerpnicht gedacht dat brillen en helmen in 1988 heel erg kek waren.
Misschien dat Thor dit kan wegdragen, maar een flyer als TJS, no-no.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is mode.
Waarschijnlijk heeft er een ontwerpnicht gedacht dat brillen en helmen in 1988 heel erg kek waren.
Offredo is dan weer een dikke held met dat petje.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Las hier straks ergens een stukje over maar kan het niet meer vinden
Edit: Bingo!
http://www.sporza.be/cm/s(...)lmen_brillen_sanremo
Cippolini is het er mee eens.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Las hier straks ergens een stukje over maar kan het niet meer vinden
Edit: Bingo!
http://www.sporza.be/cm/s(...)lmen_brillen_sanremo
Nee.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:00 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nou ze hebben er in 50km 2 minuten afgereden...kansen voor de koplopers?
Nouja zeg, Maarten schudt er zo een solootje uit.quote:
2012, Johnnyquote:Op zondag 23 maart 2014 16:02 schreef Steven184 het volgende:
Wanneer zat er trouwens voor het laatst een Nederlander in de kopgroep van de dag van MSR?
Jaquote:Op zondag 23 maart 2014 16:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat was toch een (zinloze) aanval?
Doet ie dat ooit ja, die Johnny?quote:Op zondag 23 maart 2014 16:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat was toch een (zinloze) aanval?
quote:Op zondag 23 maart 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet ie dat ooit ja, die Johnny?
Het is niet feitelijk onjuist, alleen uiterst subjectiefquote:Op zondag 23 maart 2014 16:09 schreef Steven184 het volgende:
Foei Bob, foute informatie verschaffen.
Dat is ook een mooi Thomas Dekker verhaal.quote:
Je begrijpt het concept 'kopgroep van de dag'?quote:Op zondag 23 maart 2014 16:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is niet feitelijk onjuist, alleen uiterst subjectief
Ja, hebt gelijk hoorquote:Op zondag 23 maart 2014 16:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je begrijpt het concept 'kopgroep van de dag'?
quote:Op zondag 23 maart 2014 16:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
http://www.speld.nl/2014/03/23/geen-winnaar-bij-milaan-san-remo/
Deze is wel dramatisch slecht![]()
Nogal.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik raad jou de Rijdende Rechter aanquote:Op zondag 23 maart 2014 16:14 schreef thettes het volgende:
Kopgroep met Bono zit muziek in.. dit soort meligheid waardeer ik altijd bij de zuiderburen.
Doet me denken Kersseboom.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op zondag 23 maart 2014 16:14 schreef thettes het volgende:
Kopgroep met Bono zit muziek in.. dit soort meligheid waardeer ik altijd bij de zuiderburen.
En tegen Brusselquote:Op zondag 23 maart 2014 16:16 schreef thettes het volgende:
[..]
Parijs moet ook nog tegen Tours.. zwaar programma.
Sjongejongejongequote:Op zondag 23 maart 2014 16:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Link?quote:Op zondag 23 maart 2014 16:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope, Kersseboom had over de wielerwedstrijd Parijs tegen Nice.
En tegen Camembert en Bourges. Troyes hebben ze ook al tegen gespeeld.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:16 schreef thettes het volgende:
[..]
Parijs moet ook nog tegen Tours.. zwaar programma.
quote:Op zondag 23 maart 2014 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat heeft AZ eigenlijk gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op zondag 23 maart 2014 16:19 schreef OProg het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op tijd voor het spektakel.
quote:Op zondag 23 maart 2014 16:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oh, ik dacht oprecht dat je je gelijk wilde halen
Straks zegt Bono 'u 2 mag het uitmaken'.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:20 schreef Pedroso het volgende:
De muziek is uit Bono om het maar op zijn vlaams te zeggen.
Jack Bauer in de achtervolging.quote:
Ik moest mijzelf op dijen slaan van mijn leuke grap!quote:Op zondag 23 maart 2014 16:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga je je eigen matige voorzet inkoppen?
Op je verjaardag mag datquote:Op zondag 23 maart 2014 16:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga je je eigen matige voorzet inkoppen?
Mollema zat te harken in 20ste positie.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:25 schreef Pedroso het volgende:
Nog Nederlanders gespot in de voorste gelederen ?
Stuck in a moment you can't get out ofquote:Op zondag 23 maart 2014 16:24 schreef Pedroso het volgende:
Bono denkt with or without you, ik ga de finish halen.
Bono denkt alleen nog maar: "Bad"quote:
Hij zag de groep aankomen en dacht "War".quote:
Een Hoogerlandje.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:26 schreef Mani89 het volgende:
Nibali alweer met zo'n wanhoopsoffensiefje.
Hij durft wel, en daar kom je ook een heel eind mee.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:27 schreef DeeBee het volgende:
Nibali de goede daler...echt, het is bij lange na geen Salvoldelli of zo.
Lefdalertje.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:27 schreef DeeBee het volgende:
Nibali de goede daler...echt, het is bij lange na geen Savoldelli of zo.
Pinotquote:Op zondag 23 maart 2014 16:27 schreef DeeBee het volgende:
Volgens mij is hij gewoon in de war, omdat de straten hier wel namen hebben.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Bono vindt het niet een ''beautiful day''.
De Saints komen eraan, dus hij geeft vol gas.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon in de war, omdat de straten hier wel namen hebben.
Sammie Sanchezquote:Op zondag 23 maart 2014 16:27 schreef DeeBee het volgende:
In een zetel.quote:
Vergeet Wiggins niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft de wielerterm "dalen als een oud wijf" een nieuwe dimensie gegeven.
Dat was Veneberg niet eens overkomenquote:Op zondag 23 maart 2014 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar in de Giro zielig.
Miljoenen gaan er om in de sport maar regenjacks in de kleuren van het shirt is niet mogelijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:30 schreef Principia het volgende:
Verdomd vervelend die zwarte regenjacks..
They're stucking in a moment they can't get out.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het valt stil, jongens, het valt stil.
Ja en dan? Nummers zijn ook wel handig.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Miljoenen gaan er om in de sport maar regenjacks in de kleuren van het shirt is niet mogelijk.![]()
Dit jaar is de helft van de tenues ook zwart.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:30 schreef Principia het volgende:
Verdomd vervelend die zwarte regenjacks..
Wat klinkt dit vies.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:32 schreef OProg het volgende:
Straks komt Horner nog ineens vol over Nibali heen.
Maar dat is logisch.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:32 schreef OProg het volgende:
Straks komt Horner nog ineens vol over Nibali heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |