Staat gewoon in de OP hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:43 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dan is de klacht al een stuk gegronder, dat had ik even gemist.
Bedankt, stoere swaggerboi!quote:
Alsof is 1 woordquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
'Duur praten'?als of een kleuter uitlegt dat er moeilijke woorden worden gebruikt
![]()
En dat al moeilijke woorden vinden
Zwaktebod om te beginnen over spelling e.d.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zwaktebod om te beginnen over spelling e.d.
Als je onzin gaat uitkramen moet ik je natuurlijk even corrigeren en op je plek zetten ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zwaktebod om te beginnen over spelling e.d.
Maar niet anders gewend.
Mooi hoe je nog je post extra edit om mij nog een keer te proberen te krenken met autismeje had nadat je op 'post' klikte nog wat hatelijke gevoelens over?
Dat zal jou idd voldoening geven. Snap ik wel als je verder niks bereikt in je leven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als je onzin gaat uitkramen moet ik je natuurlijk even corrigeren en op je plek zetten ja.
Swaggerboi, kappen nou met die dure woorden!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als je onzin gaat uitkramen moet ik je natuurlijk even corrigeren en op je plek zetten ja.
Pure poezie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef Aiciu het volgende:
"ey, beter hou je gewoon je kanker bek met je woorden die niemand snapt, kut kakker"
Wist niet dat er een user is die hbo-studie heet.quote:
Ik doe geen hbo-studiequote:
Flauw hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist niet dat er een user is die hbo-studie heet.
Recht overeind. Soms slapjes, maar dat hoef je niet te weten.quote:
ff pissen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Recht overeind. Soms slapjes, maar dat hoef je niet te weten.
Ben ff weg. Heb ook een leven.
Ben er weer zou Piet Paulusma zeggen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |