quote:Asscher: uiting Wilders gif voor samenleving
DEN HAAG -
Minister Lodewijk Asscher (Sociale Zaken) heeft woensdagavond „met walging” gekeken naar de beelden van de PVV-verkiezingsbijeenkomst, waar partijleider Geert Wilders zijn aanhang 'minder Marokkanen' liet scanderen. „Dit soort uitingen zijn gif voor de samenleving”, zei de PvdA-vicepremier donderdag.
„Onze rechtsstaat garandeert dat iedereen in Nederland, ongeacht afkomst, volledig meetelt en volwaardig onderdeel is van onze mooie samenleving en als individu wordt behandeld”, aldus Asscher. „We moeten dit fundament met z'n allen beschermen
Dan kijk je niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:16 schreef BasEnAad het volgende:
Die afkeurende blikken in het publiek bij DWDD, dat morele kompas. Bah, wat haat ik dat.
Ik kijk al jaren niet meer.quote:
"Ik kijk nooit, maar ik weet wel wat er gebeurt."quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren niet meer.
Gelukkig mag ik nog wel een menig hebben zonder dat daar voorwaarden aan hangen.
Nee sorry, dat mag niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren niet meer.
Gelukkig mag ik nog wel een menig hebben zonder dat daar voorwaarden aan hangen.
Zeg dat maar tegen al die mensen die dagelijks getreiterd/geterroriseerd worden door de Marokkaanse klootzakjes.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Je bent trouwens wel echt een debiel als je je niet schaamt voor de uitspraken van Wilders.
Zelfs de moffen vergelijken hem met WO II-figuren
Je bent een debiel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zeg dat maar tegen al die mensen die dagelijks getreiterd/geterroriseerd worden door de Marokkaanse klootzakjes.
Of mensen met propagandataal zoals linkse boomknuffelaar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:01 schreef Piye het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom bepaald volk altijd dezelfde domme termen in de mond moet nemen. Willen jullie echt zo graag iedereen laten weten dat je intellectueel net boven het niveau van een staafmixer zit?
Zoals?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen al die mensen die dagelijks getreiterd/geterroriseerd worden door de Marokkaanse klootzakjes.
Nee, die heeft hier niks mee te maken. Ik heb het over de mensen die schijnbaar serieus mee willen praten over politieke aangelegenheden, maar niet verder komen dan strooien met domme termen als "huilies", "linkse kerk", of aan de andere kant van het spectrum "rechtse graaiers". Om moedeloos van te worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
Of mensen met propagandataal zoals linkse boomknuffelaar.
Dat mag inderdaad tegen ze gezegd worden ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Betekent dit dat ik ook word beschermt tegen idioten die mij graag dood wensen omdat ik anders denk en ander geloof dan zij?quote:„We moeten dit fundament met z'n allen beschermen
Ja, je hoeft je echt niet druk te maken om je persoonlijke veiligheid.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:20 schreef HSG het volgende:
[..]
Betekent dit dat ik ook word beschermt tegen idioten die mij graag dood wensen omdat ik anders denk en ander geloof dan zij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |