elan ik sta aan jouw kant verdoriequote:Op donderdag 20 maart 2014 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Kinderen van Marokkanen krijgen standaard een tweede nationaliteit van de koning van Marokko.
Kunnen ze verder ook niks aan doen.
ik merk hetquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
elan ik sta aan jouw kant verdorie
watquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik merk het
hoop dat je niet wordt aangenomen
Verkeerde quote sorry dat ik je verwarde met xcachetquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
elan ik sta aan jouw kant verdorie
Nouja zegquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik merk het
hoop dat je niet wordt aangenomen
Is PVV links of rechs?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Even ter verduidelijking wie zitten in het linksche rakkerskamp (tevens)
En wie zitten in het oppermachtige rechtse kamp
Ik beschouw PVV als linksquote:
Je wordt opgevoed naar een cultuur, niet naar een nationaliteit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo geen kut mee te maken hebt? Als je voor de helft zo wordt opgevoed heb je er wel degelijk mee te maken.
Liberaal meldt zich.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Even ter verduidelijking wie zitten in het linksche rakkerskamp (tevens)
En wie zitten in het oppermachtige rechtse kamp
Is voor iedereen anders. Als daar je familie woont en je gaat daar op bezoek en ziet hoe ze daar leven dan kan je daar echt wel een band mee hebben hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wordt opgevoed naar een cultuur, niet naar een nationaliteit.
En dan heb je nog steeds niks er mee te maken. Denk je echt dat Turkse of Marokkaanse kinderen die iedere zomer lekker in het land van de ouders/grootouders zitten echt wat met dat land hebben?
Zelfde als dat ik me Schots zou voelen
had ik niet verwachtquote:
Lijkt me een strak plan.quote:
Ik haat je met de kracht van 1000 exploderende sterren.quote:
Oké, dan ben ik kennelijk Schots.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Is voor iedereen anders. Als daar je familie woont en je gaat daar op bezoek en ziet hoe ze daar leven dan kan je daar echt wel een band mee hebben hoor.
Wat het is met de dubbele nationaliteit is dat die mensen die standaard krijgen, is een soort geboorterecht wat eigenlijk nergens op slaat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wordt opgevoed naar een cultuur, niet naar een nationaliteit.
En dan heb je nog steeds niks er mee te maken. Denk je echt dat Turkse of Marokkaanse kinderen die iedere zomer lekker in het land van de ouders/grootouders zitten echt wat met dat land hebben?
Zelfde als dat ik me Schots zou voelen
Ik zei: het is voor iedereen anders.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan.
[..]
Ik haat je met de kracht van 1000 exploderende sterren.
[..]
Oké, dan ben ik kennelijk Schots.
Nog meer domme opmerkingen, ga vooral zo door met jezelf belachelijk maken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bang dat je straks geen WW krijgt.
Alle probleem Marokkanen het land uit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog meer domme opmerkingen, ga vooral zo door met jezelf belachelijk maken.
VVD helpen heel dit land naar de kanker met hun beleid.quote:
Je krijgt binnenkort geen WW meer he?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog meer domme opmerkingen, ga vooral zo door met jezelf belachelijk maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |