Marokkanen hebben allebei.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar hij is toch een NL'er? Aangezien hij een Nederlands paspoort heeft
Deze manquote:
Hm okéquote:
Marokkaans, goede Nederlandse spelling en grammatica.quote:
Ben mobiel maar het komt hier vandaan https://www.facebook.com/(...)ers/1414944152097698 .quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kantel je beeldscherm iets naar achteren en je ziet het knip en plak werk.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Marokkaans, goede Nederlandse spelling en grammatica.
Geloof er niks van.
Is ook ingetikt door zo'n bonnenschrijver volgens mijquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Marokkaans, goede Nederlandse spelling en grammatica.
Geloof er niks van.
bedoel je dat grijzige om die alinea's heen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kantel je beeldscherm iets naar achteren en je ziet het knip en plak werk.
jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:58 schreef supersof het volgende:
[..]
bedoel je dat grijzige om die alinea's heen?
Jij bent echt domquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:58 schreef xcachet het volgende:
Het boeit mij totaal niet die hele Wilders
Hij zegt wel wat veel mensen denken maar niet naar buiten brengen.
Tevens zijn er veel Nederlanders met Marokkanse ouders die zichzelf dan automatisch ook Marokkaan noemenJe bent gewoon een Nederlander.
dat betekent niet dat het nep isquote:
Het verbaast me soms dat die ook kunnen schrijven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is ook ingetikt door zo'n bonnenschrijver volgens mij
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:58 schreef xcachet het volgende:
Het boeit mij totaal niet die hele Wilders
Hij zegt wel wat veel mensen denken maar niet naar buiten brengen.
Tevens zijn er veel Nederlanders met Marokkanse ouders die zichzelf dan automatisch ook Marokkaan noemenJe bent gewoon een Nederlander.
Kinderen van Marokkanen krijgen standaard een tweede nationaliteit van de koning van Marokko.quote:
Jezelf zonodig moeten kunnen identificeren met een bepaalde nationaliteit waar je verder geen kut mee te maken hebt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]het gaat er ook om hoe je je voelt.
Als jij voor de helft Engels zou worden opgevoed omdat je ouders Engels zijn, dan voel je je ook Engels.
jij snapt het nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]het gaat er ook om hoe je je voelt.
Als jij voor de helft Engels zou worden opgevoed omdat je ouders Engels zijn, dan voel je je ook Engels.
Hoezo geen kut mee te maken hebt? Als je voor de helft zo wordt opgevoed heb je er wel degelijk mee te maken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezelf zonodig moeten kunnen identificeren met een bepaalde nationaliteit waar je verder geen kut mee te maken hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |