Tjolkquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:06 schreef DiRadical het volgende:
Tjolk
Of ben ik nu heel erg oud....
[ afbeelding ]
Gooi gewoon een banaan in de blender met melk en een beetje verse sinaasappelsap,quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:59 schreef rockgirl het volgende:
beste,
Vroeger had je bananenmelk, dit was dan echt melk met een vleugje banaan. Maar als ik nu de zogenaamde bananendranken van friesche vlag en lidl neem is het een soort van yoghurtdrink en geen melk, iemand enig idee waar ik die echte zoete melk kan vinden??
sinassapquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gooi gewoon een banaan in de blender met melk en een beetje verse sinaasappelsap,
véél lekkerder!
ik doe alijd de helft (soja) melk en de helft sinaasappelsap (wel vers!)quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
sinassap
doe er dan een kiwi of lekker fruit in
ah gassie, neequote:Op donderdag 20 maart 2014 17:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik doe alijd de helft (soja) melk en de helft sinaasappelsap (wel vers!)
en 1 bannaan
vin ik lekker.. mag toch wel?
is óók lekker!quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:05 schreef Life2.0 het volgende:
waar is de CUL polizei?
immer rood fruit!
ik twijfelde er nog over om je aan te raden er een advocado door te gooien, vond ik wel iets voor jouquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is óók lekker!![]()
er is volgens mij geen fruit dat ik NIET lekker vindmaar dat weet ik niet zeker
![]()
Advocado alleen in Smooties dat wel, die vind ik niet lekker om zó te eten
Waarom moet ik hier ook meteen aan denkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:00 schreef FuryOverkill het volgende:
genoeg fokkers kunnen wel een soortgelijk bananenkwakje maken
Door een Smootie is het wél lekkerquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik twijfelde er nog over om je aan te raden er een advocado door te gooien, vond ik wel iets voor jou
ja precies daarom zou ik het aanradenquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Door een Smootie is het wél lekkerraar maar waar, wordt ie lekker romig van enzo...
nou jah... ik wist het al, maar misschien een goede tip voor anderen moet je maar denkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja precies daarom zou ik het aanraden
sinds ik ooit een smoothie voor moeders gefixt had heeft ze er ook een gekocht en maakt ze de hele dag lang sausjes soep en groentesmoothies, effectiever tijdverdrijf dan ze kattenfilmpjes van youtube laten kijkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou jah... ik wist het al, maar misschien een goede tip voor anderen moet je maar denken
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
sinds ik ooit een smoothie voor moeders gefixt had heeft ze er ook een gekocht en maakt ze de hele dag lang sausjes soep en groentesmoothies, effectiever tijdverdrijf dan ze kattenfilmpjes van youtube laten kijken
i wishquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dus je moeder maakt jou Smootie's? Heb je slim bekeken dan ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |