Dat rijmt niet.quote:
Veel en.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat wou ik nou precies níét in de TT zetten.
Doe!quote:
Je hebt het er zwaar mee hequote:Op donderdag 20 maart 2014 15:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik weet niet of ik nou "450 euro" of "2x de helft" moet zeggen.
5 miljoen kan je er voor vragenquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:30 schreef Cue_ het volgende:
Hoeveel kan een mens nog vragen voor een koelkast, vriezer en wasmachine van zo'n 7 jaar oud?
Nou nou, dat valt in dit geval best mee. Best een normale vraag.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij vaak zo stom met dat soort vragen. Niveautje: Kut vraag, klote antwoord.
SILENCE!quote:
M'n eigen lied wel. De backing voor de andere twee semi. Het slotlied nog niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Spannend! Zit je lied al in je hoofd?
Heb er pas 1 gezien en die is goed in zijn ding. Heel anders dan mijn rol. Heel anders dan ik ook.quote:Hoe zijn je tegenstanders?
Nee, denk 't niet.quote:Ga je winnen?
Je MOET winnen!quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
M'n eigen lied wel. De backing voor de andere twee semi. Het slotlied nog niet.
[..]
Heb er pas 1 gezien en die is goed in zijn ding. Heel anders dan mijn rol. Heel anders dan ik ook.
[..]
Nee, denk 't niet.
quote:
Apart meestal heb jij overal je klauwen wel opquote:
Pas op of ik zet m'n klauwen op je eitjesquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Apart meestal heb jij overal je klauwen wel op.
Zie je wel?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas op of ik zet m'n klauwen op je eitjes
I fear you're omitting a few inevitable steps.quote:
HEUS niet! *handen op heupen*quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I fear you're omitting a few inevitable steps.
*(attempt) grab*
*get punched*
*tumble over*
*bleed*
*hear HW's laughter before passing out*
*wake up in ditch*
Ben je nou de queen of niet?quote:
Today for you, tomorrow for meeeee!!!quote:
Ok ok, ik zal je niet in een greppel flikkeren danquote:
Noem je me nu een greppeldel?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, ik zal je niet in een greppel flikkeren dan.
Nueh, want ik flikker je juist niet in een greppel.quote:
We zullen het nooit te weten komenquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:20 schreef HeatWave het volgende:
Waarom moet ik toch altijd lachen om die Dolan strips?.
Uhm ja, same here. En overgeven.quote:
Enquote:
4 Kwartjesquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:30 schreef Cue_ het volgende:
Hoeveel kan een mens nog vragen voor een koelkast, vriezer en wasmachine van zo'n 7 jaar oud?
Ja, want normaal loopt het hier stormquote:
Kan ik eindelijk weer eens werken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want normaal loopt het hier storm.
Neem ook afscheid dan.quote:
Oh jeequote:
Geen koorts meer?quote:
HGAquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:46 schreef Sinceria het volgende:
Stomme regen. Stom ziek zijn.
Jammer van meet.
Dan houden we gewoon een meet hier op het forum.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:46 schreef Sinceria het volgende:
Stomme regen. Stom ziek zijn.
Jammer van meet.
Tskquote:
Niet echt een verbetering.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hij lijkt weg te zijn. Nu neig ik meer naar overgeven
Gewoon meer bier drinken dus.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hij lijkt weg te zijn. Nu neig ik meer naar overgeven
Evt bier even wegspoelen met Whisky.quote:
Tot nu toe niet oheven te doen, dus ik zie verbetering. Zolang de koorts maar niet terugkomtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Niet echt een verbetering.Sterkte!
Tis maar een grapje hoor, ik zit hier ook te blaffen en te snotteren op mijn werkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het net zo snel weggaat als dat het kwam, vind ik het best
Afgelopen nacht in de badkamer doorgebracht, nu nog bij tijden en wijlen mijn teiltje erbij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot nu toe niet oheven te doen, dus ik zie verbetering. Zolang de koorts maar niet terugkomt
Hoe is het bij jou?
Jou voor je bek slaan is ook een keuze.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het gaat alweer beter dan vanochtend. Ziek zijn is een keuze.
Iedereen volgens mij, hier ook iedereen, inclusief ik natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis maar een grapje hoor, ik zit hier ook te blaffen en te snotteren op mijn werk
Vorige week ging het snel, was paar dagen te ziek om te eten.quote:
Het is toch kloteweer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Afgelopen nacht in de badkamer doorgebracht, nu nog bij tijden en wijlen mijn teiltje erbij.Ik ga nergens heen vandaag.
Ja ach, das mijn troost idd.quote:
1) met jouw polsjes lijkt me dat bloedlinkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:15 schreef Sinceria het volgende:
Die ik niet maak trouwens, volgens mij lig ik op mijn rug voor ik het doorheb.
Arme jongen ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis maar een grapje hoor, ik zit hier ook te blaffen en te snotteren op mijn werk
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Afgelopen nacht in de badkamer doorgebracht, nu nog bij tijden en wijlen mijn teiltje erbij.Ik ga nergens heen vandaag.
Dank jequote:
Kom op ziekenbezoekquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Dank je.
Maar het gaat prima verder hoor, paar pints Guinness hadden er prima ingekund.
Ik vind de meeste mensen toch op hun best als ze niet ziek zwak en misselijk zijnquote:
Watjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind de meeste mensen toch op hun best als ze niet ziek zwak en misselijk zijn.
Kieskeurig eerder dan he?quote:
Er is ook niets veranderd ook he?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:43 schreef Sinceria het volgende:
Hoho, ik ben even weg en meteen wordt er besproken of en wie er op ziekenbezoek bij mij komt? Laat me met rust.![]()
Tenzij opsturen fruitmandje, want ik heb geen eten.
IK WIL ANANAS!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is ook niets veranderd ook he?.
Het is verdomme altijd ananas seizoen.quote:
Pas op hoor, want ik kom naar je huis en maak je ziek.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is ook niets veranderd ook he?.
Zal ik dan ook maar ananas eten?quote:
Verschil moet er zijn. Jullie zijn nog jong enzo.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Pas op hoor, want ik kom naar je huis en maak je ziek.
Ik ga je slaan de eerste keer dat ik je zie.quote:
Ik zal polsbraces meenemenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga je slaan de eerste keer dat ik je zie.
Schoppen dan.quote:
Ik zie het nu voor mequote:
Ik ga wel mee, die HeatTeef is geen partij joh.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:53 schreef Sinceria het volgende:
En anders schreeuw ik wel tegen je, ja!
Nee, ik hou nu wel op met de kutopmerkingen, je maakt het te makkelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:53 schreef Sinceria het volgende:
En anders schreeuw ik wel tegen je, ja!
Ik ben ziek, give me some credit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik hou nu wel op met de kutopmerkingen, je maakt het te makkelijk.
Been there, done thatquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben ziek, give me some credit.![]()
En for your information, ik heb een paar lessen zwaardvechten gehad, dus ik kan je ook nog aan stukjes hakken.
ZOiets lag in de haven in Eivissa stad toen we er waren. 2 speedbootjes onderin, helikoptertje bovenin. Was van een of andere sheik.quote:
Deze is van een of andere Russchie miljardair begreep ik. Komt waarschijnlijk een paspoort kopen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZOiets lag in de haven in Eivissa stad toen we er waren. 2 speedbootjes onderin, helikoptertje bovenin. Was van een of andere sheik.
Salarisverlaging gekregen?quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:58 schreef Godtje het volgende:
Anarchists !!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis crisis he?quote:
Ja. Zo kan ik toch niet rondkomen? Moet ik mijn diamenten bad vullen met 2e rangs champagne.quote:
Maar nu kom je vast wel in aanmerking voor huursubsidie en zorgtoeslag toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja. Zo kan ik toch niet rondkomen? Moet ik mijn diamenten bad vullen met 2e rangs champagne.
HAHA! Geen gouden Veyron voor jou deze week!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja. Zo kan ik toch niet rondkomen? Moet ik mijn diamenten bad vullen met 2e rangs champagne.
En z'n fluwelen Ferrari moet hij ook verkopenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HAHA! Geen gouden Veyron voor jou deze week!.
Handig met vogelpoep ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En z'n fluwelen Ferrari moet hij ook verkopen![]()
[ afbeelding ]
Indeedquote:
Whehehequote:
Waarom in godsnaam?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En z'n fluwelen Ferrari moet hij ook verkopen![]()
[ afbeelding ]
Wahaha dat was ook precies wat ik dacht toen ik die foto zagquote:
Omdat het kan, echt de enige reden die je nodig hebtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wahaha dat was ook precies wat ik dacht toen ik die foto zag
Rhu!quote:
Grrrrrtjequote:
En het is niet eens echt mooi ;')quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het kan, echt de enige reden die je nodig hebt.
Koop dan gewoon een duurdere auto ipv een mooie auto te verknallen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Omdat je buurman een "gewone" heeft en deze duurder is.
Nee, maar dat is Louis Vuitton ook niet, verkoopt ook als een malle, alles om maar te kunnen laten zien dat je geld hebtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En het is niet eens echt mooi ;')
[..]
Koop dan gewoon een duurdere auto ipv een mooie auto te verknallen.
Echt zo'n niet-merkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar dat is Louis Vuitton ook niet, verkoopt ook als een malle, alles om maar te kunnen laten zien dat je geld hebt.
Zie het als de rich-guy's spoiler en spoorverbreders.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een duurdere auto ipv een mooie auto te verknallen.
ja, weet ik het, ik noem ff wat. Ik vind 20 euro voor een tas al veel, laat staan 2000quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt zo'n niet-merk
niet eens een net-niet-merk
Dat is waar, er gaat geen dag voorbij dat ik niet zo'n beige met bruine ruitjes tas ziequote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar dat is Louis Vuitton ook niet, verkoopt ook als een malle, alles om maar te kunnen laten zien dat je geld hebt.
En nogal fantasieloos, ruitjes in 2 kleurenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt zo'n niet-merk
niet eens een net-niet-merk
Ja ok, bij plastic fantastic autos heb ik ook al gauw eenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zie het als de rich-guy's spoiler en spoorverbreders.
Wel altijd puur genieten als zo'n stumperd weer eens niet normaal over zelfs een flauwe drempel kan rijden zonder dat je "BATS SCHUURRRRRR BATS!1!!!" hoort!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:07 schreef Belsezar het volgende:
Ja ok, bij plastic fantastic autos heb ik ook al gauw een
Jaaa! Of als ze er schuin op moeten rijden met 2 km/h. Geweldige verbetering van je auto kerelquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel altijd puur genieten als zo'n stumperd weer eens niet normaal over zelfs een flauwe drempel kan rijden zonder dat je "BATS SCHUURRRRRR BATS!1!!!" hoort!![]()
Niet zelden dat je dan nog "SCHUUURRRRR" hoort.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaa! Of als ze er schuin op moeten rijden met 2 km/h. Geweldige verbetering van je auto kerel![]()
![]()
Idd, die parkeergarage in Parijs was datquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaa! Of als ze er schuin op moeten rijden met 2 km/h. Geweldige verbetering van je auto kerel![]()
![]()
Ik zie nog voor me dat ze bij top gear een paar hypercars gingen testen in het normale leven en voor elk drempeltje een stuk of 4 plankjes uit de auto moesten halen om over het drempeltje te gaan
En dan flink toeteren als je erachter staatquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet zelden dat je dan nog "SCHUUURRRRR" hoort.![]()
Eigenlijk rijden er veel te weinig van die pauperbakken rond, ze zijn ontzettend goed voor m'n humeur.
Ja! Een parkeergarage was dat inderdaad!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, die parkeergarage in Parijs was dat.
Sta je daar met je peperdure hypercar, je kan de stoep niet eens af.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel altijd puur genieten als zo'n stumperd weer eens niet normaal over zelfs een flauwe drempel kan rijden zonder dat je "BATS SCHUURRRRRR BATS!1!!!" hoort!![]()
Er stonden pak weg een honderd lui te kijken en lachen. Ik geloof dat Hammond de grootste problemen had met een Zonda.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat zou ik ook graag eens irl aanschouwen.
Nee, als ik een sportwagen heb wil ik een flinke brul horen als ik gas geef.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Daarom moet je ook gewoon zo'n Tesla kopen, zet de schokdempers automatisch hoger in de bebouwde kom, en lager op de snelweg voor minder weerstand.
Maargoed dat is ook niet een supercar.
En dan niet de brul van scheurend metaal dat aan een verkeersdrempel blijft hangenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, als ik een sportwagen heb wil ik een flinke brul horen als ik gas geef.
Ik denk niet dat ze achteruit die bocht omhoog hadden kunnen maken richting de uitgang.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
Leek mij een kwestie van achteruit terug de garage in en dan achteruit de garage uit.
Maar dat was niet zo grappig geweest.
Meh, once you go electric, you never go back.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, als ik een sportwagen heb wil ik een flinke brul horen als ik gas geef.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
Leek mij een kwestie van achteruit terug de garage in en dan achteruit de garage uit.
Maar dat was niet zo grappig geweest.
Lijkt me toch ook verschrikkelijk om te horen bij elke drempel als het je eigen auto is. Ik bedoel, doe er wat aan!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan niet de brul van scheurend metaal dat aan een verkeersdrempel blijft hangen
Als je iedere drempel een keer gehad hebt is het over hehquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lijkt me toch ook verschrikkelijk om te horen bij elke drempel als het je eigen auto is. Ik bedoel, doe er wat aan!
Ach, geld zat voor een nieuwe.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je iedere drempel een keer gehad hebt is het over heh
Schat, ik heb een nieuwe ferrari nodig, de voorkant is eraf geschuurd.quote:
Alweer? Stel je niet aan, je neemt de Lamborghini maarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Schat, ik heb een nieuwe ferrari nodig, de voorkant is eraf geschuurd.
Dan wel de LM002, daarmee geen last van drempeltjesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alweer? Stel je niet aan, je neemt de Lamborghini maar
Deze!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan wel de LM002, daarmee geen last van drempeltjes
Kan maar liever deze:quote:
Mee eensquote:
Ach, ik ben zo moe dat ik zo naar bed ga.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:57 schreef HeatWave het volgende:
Top Gear is geniaal of je nou van auto's houdt of niet.
Verkoudheid zet lekker door trouwens, ook maar niet met de vrijdagmiddagborrel meegedaan..
Vrijdagavond op FOK! rock and roll!
Feestbeesten dat we zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, ik ben zo moe dat ik zo naar bed ga.
Vandaag even gaar zijn, het is hier ook drie avonden best laat geworden met veel bier, dan mag dat wel een keer. En ja, ik word ook een dagje ouder. Ben ook geen 34 meer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Feestbeesten dat we zijn.
Oh well, een keer rustig aan kan ook geen kwaad opzich, maar had wel weer eens naar de Stairway gewild.
Mijn agenda is morgen nog steeds leeg hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:24 schreef Cue_ het volgende:
Best wel he![]()
Grootse plannen maar blijft weinig van over
Sja, half nederland kwakkelt op het moment, al ga ik er vanuit dat het bij mij morgen wel weer over is, zo'n golf treft mij vaak ook, maar het is vrijwel nog nooit doorgezet in mijn hele leven, 2 dagen hoesten en snotteren en klaar. Echt ziek door griep oid ben ik nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:24 schreef Cue_ het volgende:
Best wel he![]()
Grootse plannen maar blijft weinig van over
Geen idee, rockmuziek in de kroeg is voor mij altijd een prequote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:26 schreef Q. het volgende:
En de Stairway is ook niet meer wat het geweest is.
Dat is wel relaxed!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, half nederland kwakkelt op het moment, al ga ik er vanuit dat het bij mij morgen wel weer over is, zo'n golf treft mij vaak ook, maar het is vrijwel nog nooit doorgezet in mijn hele leven, 2 dagen hoesten en snotteren en klaar. Echt ziek door griep oid ben ik nog nooit geweest.
Ik dit jaar al 2x.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, half nederland kwakkelt op het moment, al ga ik er vanuit dat het bij mij morgen wel weer over is, zo'n golf treft mij vaak ook, maar het is vrijwel nog nooit doorgezet in mijn hele leven, 2 dagen hoesten en snotteren en klaar. Echt ziek door griep oid ben ik nog nooit geweest.
Hoesten is al opgehouden en ik snotter ook al bijna niet meer. Dus ja. Geen idee waarom, maar zo gaat het al mijn hele leven. Sowieso heb ik een enorm laag ziekteverzuim op mijn werk, alleen vorig jaar had ik een soort maagontsteking waardoor ik me in 1 jaar 3 keer heb moeten ziekmelden, voor de rest ben ik nooit ziek.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed!
Ik ben morgen ook wel weer redelijk oke. Al is m'n stem wel aan het wegraken
Maar om dan nog flink te gaan stappen ofzo, dat doen we maar niet. Woensdag eerste werkdag bij een klant. Dus laten we maar rustig aan doen.
Als jij gaat stoppen met je levenstijl dan zul je zien dat het wel komtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoesten is al opgehouden en ik snotter ook al bijna niet meer. Dus ja. Geen idee waarom, maar zo gaat het al mijn hele leven. Sowieso heb ik een enorm laag ziekteverzuim op mijn werk, alleen vorig jaar had ik een soort maagontsteking waardoor ik me in 1 jaar 3 keer heb moeten ziekmelden, voor de rest ben ik nooit ziek.
Wat onmogelijk is gezien mijn achterlijke levensstijl.
Dat is heel goed mogelijk, het is ook zeker niet ondenkbaar dat ik tussen nu en 5 jaar gewoon dood neerval.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij gaat stoppen met je levenstijl dan zul je zien dat het wel komt
Dit is gewoon doordat ik niet meer zuip in het weekend
Haha het zou natuurlijk zo maar kunnenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is heel goed mogelijk, het is ook zeker niet ondenkbaar dat ik tussen nu en 5 jaar gewoon dood neerval.
Ik ben tegenwoordig nooit meer dronken in het weekend, ik drink nog wel maar ik ken mijn grens en ga er niet overheen.
So be it, niemand die er iets aan mistquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha het zou natuurlijk zo maar kunnen
Verstandig
Het zal hier wel een stuk rustiger wordenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:38 schreef HeatWave het volgende:
So be it, niemand die er iets aan mist.
Normaal alleen overdagquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zal hier wel een stuk rustiger worden
Ik maak me geen illusiesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:41 schreef Cue_ het volgende:
Dat is waar.
En ik ben hier overdag ook een stuk minder.. dus in hoeverre je straks gemist gaat worden...
Dat valt ook wel weer mee, intelligent, zeker, verstandig, mwahquote:
Heb jij ook toch?quote:
Nee, stel je ligt op zo'n filmachtig sterfbed, je laatste woorden te uiten, waar heb je het dan allemaal voor gedaan dat serieuze?quote:
Het leven is sowieso zinloos.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:56 schreef HeatWave het volgende:
Nee, stel je ligt op zo'n filmachtig sterfbed, je laatste woorden te uiten, waar heb je het dan allemaal voor gedaan dat serieuze?
Dat sowieso, en iedereen moet het natuurlijk lekker zelf weten hoe hij/zij dat invult. En als jij carriere wil maken en heel rijk wil worden zal je enorm serieus moeten leven. Zelfde als je een gezin met kinderen wil, dan moet je verantwoordelijk zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het leven is sowieso zinloos.
Je maakt het beste van de periode tussen geboorte en sterfte. En de 1 lukt het wat beter dan de ander.
Iedereen maakt daarin z'n eigen keuze idd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat sowieso, en iedereen moet het natuurlijk lekker zelf weten hoe hij/zij dat invult. En als jij carriere wil maken en heel rijk wil worden zal je enorm serieus moeten leven. Zelfde als je een gezin met kinderen wil, dan moet je verantwoordelijk zijn.
Ik "kies" gewoon voor een leven waarin ik de noodzakelijke hoeveelheid serieusheid toepas om een goeie baan te kunnen hebben en houden maar waarin ik ook erg veel kan doen en laten wat ik zelf wil. En dat is ook niet altijd geweldig hoor, verre van, maar ik hoef met niemand rekening te houden en als ik morgen omval is er maar beperkt drama.
/serieuze openhartigheidsmodus.
Nou ja, het is natuurlijk ook niet 100% zo gegaan door eigen keuze, ik heb ook mijn pogingen gedaan tot serieuze relaties en wie weet waar ik nu was geweest was dat goed gegaan. Maar toen ik samenwoonde heb ik dat ook bewust gekilled omdat ik er gestoord van werd om verschillende redenen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iedereen maakt daarin z'n eigen keuze idd.
Mooie is dat je gewoon bewust bent je opties en daaruit datgene kiest wat bij jou past.
Het leven gaat nooit precies zoals je wilt. Tenminste, zo iemand ben ik nog nooit tegengekomen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk ook niet 100% zo gegaan door eigen keuze, ik heb ook mijn pogingen gedaan tot serieuze relaties en wie weet waar ik nu was geweest was dat goed gegaan. Maar toen ik samenwoonde heb ik dat ook bewust gekilled omdat ik er gestoord van werd om verschillende redenen.
En soms word je gewoon gedumpt door iemand die je niet kwijt wil.
True, en ik ben gewoon te koppig, ik heb een aantal vrienden die nu gesettled zijn met vrouwen waar ik nooit mee zou kunnen leven, terwijl ik voorheen enorm jaloers was op hun exenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het leven gaat nooit precies zoals je wilt. Tenminste, zo iemand ben ik nog nooit tegengekomen.
Daarbij door de jaren heen weet je steeds beter wat je wil of juist niet wil. Daar moet je ook dingen voor ervaren en dan mislukken er wel eens zaken.
De bitch!
Voor veel mensen is vaak op bepaalde gebieden het gras groener aan de overkant. Of tenminste dat denken ze. Je wilt het beste van beiden. En als je dat kan vinden in wat voor manier dan ook, dan is het natuurlijk perfect.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, en ik ben gewoon te koppig, ik heb een aantal vrienden die nu gesettled zijn met vrouwen waar ik nooit mee zou kunnen leven, terwijl ik voorheen enorm jaloers was op hun exen. Ik moet "het"gewoon hebben met iemand en gewoon een compromis sluiten om dan maar niet alleen te zijn kan ik niet. En ja, ik heb het geprobeerd.
En nee, ik vind het echt niet altijd leuk om nu single te zijn, maar zoals ik me voelde in de laatste fase van mijn samenwoon-ex, dat kan ik nooit mijn hele leven volhouden. En het was echt een lekker wijf, jong, slim, geil en alles, iedereen verklaarde me voor gek dat ik het uit maakte, maar ik kon het niet meer.
En waarschijnlijk eindig ik alleen en miserable, so be it.
Natuurlijk is het lastig en ik ben ook echt niet iemand die zoekt naar iets onmogelijks in mijn ogen. Het is niet puur uiterlijk oid. Het is een klik, een match waarbij het gewoon meteen goed voelt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor veel mensen is vaak op bepaalde gebieden het gras groener aan de overkant. Of tenminste dat denken ze. Je wilt het beste van beiden. En als je dat kan vinden in wat voor manier dan ook, dan is het natuurlijk perfect.
Alleen zo jammer dat dat niet zo makkelijk te vinden is meestal.
Je hebt geprobeerd, aangezien je zag hoe mooi anderen het vinden. Maar als het niets voor je is, breekt het je op. En dat je dat ziet, dan kan je er weer een andere weg in zien te vinden die beter bevalt.
Misschien, misschien ook niet
Ken het hoor. Zeer lastig te vinden helaas.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk is het lastig en ik ben ook echt niet iemand die zoekt naar iets onmogelijks in mijn ogen. Het is niet puur uiterlijk oid. Het is een klik, een match waarbij het gewoon meteen goed voelt.
Maar goed, genoeg persoonlijk gelul, ik geef het gezwel alleen maar weer meer stokken om mee te slaan mocht het teruglezen.
Ja, ik ontmoet er genoeg, je kent het wel "als de omstandigheden anders waren dan....."quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken het hoor. Zeer lastig te vinden helaas.
Haha. komt vast wel goed!
Ik hoor daar mensen vaak over ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ontmoet er genoeg, je kent het wel "als de omstandigheden anders waren dan....."
Het is ook anders denk ik voor vrouwenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoor daar mensen vaak over ja.
Zelf nooit ervaren
Geeeeen ideequote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is ook anders denk ik voor vrouwen.
Ja, nu niet meer hoor, ik ben ziekquote:
Hou je mond dan dichtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nu niet meer hoor, ik ben ziek.
Touchéquote:
Indeedquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Touché.
En morgen gaat ook al niet door, 2029 it is!
Sinceria is maar gaan slapen gok ikquote:
Ik wou nog reageren maar ik was even in een flow op jouw reactiesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of ze is stiekem aan he tmeelezen. In de hoop dat er toch nog geneukt zou worden.
Ze kan het je vast wel vergeven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou nog reageren maar ik was even in een flow op jouw reacties
Nou ja, we hebben sinds jaren weer contact opeens, beetje boeie misschienquote:
Wel beter dat het weer beetje oke is tussen julliequote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:40 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, we hebben sinds jaren weer contact opeens, beetje boeie misschien.
Ach ja, ik was woensdag met een andere FOK!-ex (MissBliss) uiteten, en had het er nog even over, op een gegeven moment moet je het loslatenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel beter dat het weer beetje oke is tussen jullie
Daar ben ik blij omquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, ik was woensdag met een andere FOK!-ex (MissBliss) uiteten, en had het er nog even over, op een gegeven moment moet je het loslatenNiet altijd, maar als je dan toch af en toe met elkaar geconfronteerd wordt dan is het toch prettiger als het zonder drama kan. En (ja gezwel) ik had even een WTF momentje een paar dagen terug, maar de rationale ik is weer terug.
sja, zelfs ik ben een mensquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om![]()
Tis niet erg als je af en toe dat soort momenten hebt, maar het is ook gewoon jammer vor jezelf. Dat het nog altijd invloed heeft.
Zou mooi zijn als je het beetje kan loslaten.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
sja, zelfs ik ben een mens.
En het was ook maar heel even en ik had gewoon ff niet moeten posten ipv me laten gaan, maar ja iedereen doet wel eens iets doms.
Nou ja, het was toen voor mij ook enorm heftigquote:
Eng zeg.. mens zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:50 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, het was toen voor mij ook enorm heftig.
En ja, dat is voor mij iets dat niet heel vaak voorkomt.
Ik heb er niets meequote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eng zeg.. mens zijn![]()
Gelukkig was het binnen dit warme bad van R&P SC
Vandaar dat je er alles aan doet om zo snel mogelijk neer te vallenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er niets mee,
Nou ja, ik ken iedereen hier toch opzich best goed, voor zover mogelijk op een forum. Dus ja, ik kwam snel weer bij zinnen.
Sinceria heeft het net teruggelezen en weet niet zo goed wat te zeggen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinceria is maar gaan slapen gok ik.
Nou ja, ik doe voornamelijk te weinig om dat tegen te gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar dat je er alles aan doet om zo snel mogelijk neer te vallen
Lijkt me beter dan wanneer je het in 1 of ander KLB (typte kpd) topic hebt. Of waar ze er meer bij zijn om je neer te halen / alles te onthouden etc
Ja, dat wist ik ook wel, maar ik denk ik zeg het toch maar. Is dat ook weer de wereld uit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Sinceria heeft het net teruggelezen en weet niet zo goed wat te zeggen.
Same resultquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik doe voornamelijk te weinig om dat tegen te gaan.
Nee, dat had ik sowieso nooit gedaan, maar ik had gepost voor ik er erg in had en nou kan ik alles wissen, maar zo ben ik dan ook weer niet. De eerste post was debiel en de post erna was voornamelijk verkeerd verwoord.
Deels niet, deels wel jouw schuldquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:58 schreef Sinceria het volgende:
Ehm, nou ja sorry HW dat ik zo'n heftige emotionele reactie bij je veroorzaakte. Ik hoop dat dat gezellig samen een biertje doen er snel van komt.
Stond een hoop wat ik wel vermoedde maar niet wist inderdaad. Dank je voor de opheldering in ieder geval. Ik zou het nog steeds eeuwig zonde vinden als we onze ''klik'' maar gewoon in de prullenbak gooien. We weten een hoop van elkaar en zijn de beste vriendjes dus ik ga je maar gewoon stalken voor dat biertje af en toe.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik ook wel, maar ik denk ik zeg het toch maar. Is dat ook weer de wereld uit.
Grootste probleem dat ik had is dat je (goed bedoeld ongetwijfeld) er netjes een eind aan maakte met een smoes en dat erg rap daarna volledig als leugen ontkrachttequote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Stond een hoop wat ik wel vermoedde maar niet wist inderdaad. Dank je voor de opheldering in ieder geval. Ik zou het nog steeds eeuwig zonde vinden als we onze ''klik'' maar gewoon in de prullenbak gooien. We weten een hoop van elkaar en zijn de beste vriendjes dus ik ga je maar gewoon stalken voor dat biertje af en toe.
Oh ja diequote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afgekeken van de "zwerver" van Utopia .. is m'n enige gok.
Geen idee hoe goed het bekeken wordt eigenlijk. Enkel dat Turkije (dacht ik) het gekocht heeft voor eigen show.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja die
Ik had niet verwacht dat utopia nog zou lopen eigenlijk.
Ik volg je even niet, verder per DM/PM?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Grootste probleem dat ik had is dat je (goed bedoeld ongetwijfeld) er netjes een eind aan maakte met een smoes en dat erg rap daarna volledig als leugen ontkrachtte.
Het zal ongetwijfeld wel naar meer landen gaan, zoals zowat elk Endemol ding.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee hoe goed het bekeken wordt eigenlijk. Enkel dat Turkije (dacht ik) het gekocht heeft voor eigen show.
Nou ja het is vind ik niet echt origineel. Tijdje terug was op discovery ook zoiets, verschillende mensen gedropt in een lege amerikaanse stad en dan maar zien hoe ze zich redden, waarbij ook af en toe een stel rebellen hun kamp aanvielen en spullen pikten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:08 schreef HeatWave het volgende:
Utopia, echt weer zo'n geweldig argument dat ik kan gebruiken als mensen weer eens beweren dat alle Amerikanen dom zijn, dat mensen daar naar kijken.
Ik ook, dus dat komt goed uit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
lijkt me handig.. zeker aangezien HW liever niet te persoonlijk wordt op het forum
Dat heb ik nog gezienquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:12 schreef Belsezar het volgende:
Nou ja het is vind ik niet echt origineel. Tijdje terug was op discovery ook zoiets, verschillende mensen gedropt in een lege amerikaanse stad en dan maar zien hoe ze zich redden, waarbij ook af en toe een stel rebellen hun kamp aanvielen en spullen pikten.
Iedereen is ziek... Q gaat als enige nog aan het bier .. maar dat leek me overduidelijk want Qquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft wat is er gebeurd? Hoe ver moet ik terugbladeren voor het drama? Gaan we nog bieren morgen?
Ja dus het is eigenlijk een flinke rip off van Old Johnnie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog gezienal was dat via Netflix
Weet het ook niet meer
Je hebt gelijk! Dat was het
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iedereen is ziek... Q gaat als enige nog aan het bier .. maar dat leek me overduidelijk want Q
Alleen was dat experiment zoveel groter (ja ook veel meer geld natuurlijk) en heel andere insteek.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:17 schreef Belsezar het volgende:
Ja dus het is eigenlijk een flinke rip off van Old Johnnie.
Dat is waarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen was dat experiment zoveel groter (ja ook veel meer geld natuurlijk) en heel andere insteek.
Maar alle programma's zijn ergens wel rip offs van elkaar.
ik had eigenlijk verwacht/gehoopt dat Utopia ook zo zou zijn. Maar toen ik hoorde dat ze al met 10000 euro begonnen en uiteindelijk ook nog een laptop en alles kochten, snapte ik wel dat de insteek totaal anders was.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar
Ik vond the colony wel leuk trouwens, helemaal omdat ze echt niks hadden, geen geld, geen gereedschap, alleen wat ze vonden in de vervallen gebouwen. Plus het element van de rebellen maakte het spannend
The colony was veel meer echt overleven inderdaad, ik geloof dat ze zelfs eten moesten zoeken/jagen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik had eigenlijk verwacht/gehoopt dat Utopia ook zo zou zijn. Maar toen ik hoorde dat ze al met 10000 euro begonnen en uiteindelijk ook nog een laptop en alles kochten, snapte ik wel dat de insteek totaal anders was.
The Colony was best interessant. Kijken hoe mensen reageren op nieuwe verstekelingen en als je eigen leven in gevaar loopt.. of tenminste dat ze dat denken.
Klopt ja. Ze hadden een best groot gebied ter beschikking waar van alles was achtergelaten. Maar door de rebellen ook weer gevaarlijk gemaakt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
The colony was veel meer echt overleven inderdaad, ik geloof dat ze zelfs eten moesten zoeken/jagen.
Utopia was voor mij over toen ik zag wat uit al die houten bakken van ze kwamen. Zo van, ja man ik ga echt een jaar overleven in the middle of nowhere maar ik mag wel een giga overlevingspakket samenstellen.
Ja als utopia nou als the colony was geweest had ik misschien wel meegedaan, lijkt me best gaafquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt ja. Ze hadden een best groot gebied ter beschikking waar van alles was achtergelaten. Maar door de rebellen ook weer gevaarlijk gemaakt.
Idd. Zo jammer was dat. Nu hebben ze daar gewoon een groot huis/terrein waar ze gewoon niet vanaf mogen, maar voor de rest kunnen ze alles doen wat ze willen. Niets anders dan het echte leven. En er zijn nog kijkers zo gek om flink geld neer te leggen voor een lelijk schilderij en alles
Inderdaad ja. dan is het wel een heel interessant experiment. Maarja het hele uithongeren kennen we wel van Big Brother. Een gebied afzetten, dat kan niet echt in NL, dus zouden ze het ergens anders moeten doen. Dat is niet te doen met het budget.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja als utopia nou als the colony was geweest had ik misschien wel meegedaan, lijkt me best gaaf
Volgens mij is die loods in utopia nu luxer dan sommige mensen het in het echt hebben in nederland. Lekker je eigen uren bepalen, doen waar je zin in hebt, etc.
Echt?!?! Kopen mensen die troep die ze daar maken?
Jup.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:38 schreef Cue_ het volgende:
HW en Sinceria zijn zo te zijn echt naar de DM/PM gegaan
Maar die heeft geen tietenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iedereen is ziek... Q gaat als enige nog aan het bier .. maar dat leek me overduidelijk want Q
Dat is helaas zo, we hebben in nederland al ruimte tekort dus als iets verlaten/vervallen is blijft het niet lang staan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad ja. dan is het wel een heel interessant experiment. Maarja het hele uithongeren kennen we wel van Big Brother. Een gebied afzetten, dat kan niet echt in NL, dus zouden ze het ergens anders moeten doen. Dat is niet te doen met het budget.
Yup, schilderijen a 250 euro, massages, hartjes, tafels/stoelen van afvalhout. Etc etc etc.
Tis ook nog eens fucking duur allemaal en schijnt dat je sowieso iets van een huur bezig bent voordat je uberhaupt naar binnen kan/mag.
Dat ie z'n zakken goed gevuld heeft betekent niet dat hij het ook wil investeren in een programma natuurlijk. Of zulke grote risico's wil lopen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is helaas zo, we hebben in nederland al ruimte tekort dus als iets verlaten/vervallen is blijft het niet lang staan.
Qua budget zou de mol toch wel flinke zakken hebben nu, plus hij kan nu zeker buitenlandse investeringen vragen als hij ze het format beloofd.
Niet dat ik er ooit heen zou gaan maar nu helemaal niet meer.
Misschien ooit als ik een nacht niet kan slapen en dan een zakje xtc pillen over het hek gooien daarzo
Het komt wel een keer goed, tegen een landelijke griepgolf doe je nietsquote:
Dat is waar helaas.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ie z'n zakken goed gevuld heeft betekent niet dat hij het ook wil investeren in een programma natuurlijk. Of zulke grote risico's wil lopen.
haha ja moet je doen
Als je FOK! in een TVshow zou kunnen vastleggen zou het een wereldhit zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar helaas.
Jaaaa, zou goede tv maken
Vast en alleen onder autisten .. de rest snapt het toch nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je FOK! in een TVshow zou kunnen vastleggen zou het een wereldhit zijn.
Dat geloof ik best ja!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je FOK! in een TVshow zou kunnen vastleggen zou het een wereldhit zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |