Dat rijmt niet.quote:
Veel en.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat wou ik nou precies níét in de TT zetten.
Doe!quote:
Je hebt het er zwaar mee hequote:Op donderdag 20 maart 2014 15:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik weet niet of ik nou "450 euro" of "2x de helft" moet zeggen.
5 miljoen kan je er voor vragenquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:30 schreef Cue_ het volgende:
Hoeveel kan een mens nog vragen voor een koelkast, vriezer en wasmachine van zo'n 7 jaar oud?
Nou nou, dat valt in dit geval best mee. Best een normale vraag.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij vaak zo stom met dat soort vragen. Niveautje: Kut vraag, klote antwoord.
SILENCE!quote:
M'n eigen lied wel. De backing voor de andere twee semi. Het slotlied nog niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Spannend! Zit je lied al in je hoofd?
Heb er pas 1 gezien en die is goed in zijn ding. Heel anders dan mijn rol. Heel anders dan ik ook.quote:Hoe zijn je tegenstanders?
Nee, denk 't niet.quote:Ga je winnen?
Je MOET winnen!quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
M'n eigen lied wel. De backing voor de andere twee semi. Het slotlied nog niet.
[..]
Heb er pas 1 gezien en die is goed in zijn ding. Heel anders dan mijn rol. Heel anders dan ik ook.
[..]
Nee, denk 't niet.
quote:
Apart meestal heb jij overal je klauwen wel opquote:
Pas op of ik zet m'n klauwen op je eitjesquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Apart meestal heb jij overal je klauwen wel op.
Zie je wel?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas op of ik zet m'n klauwen op je eitjes
I fear you're omitting a few inevitable steps.quote:
HEUS niet! *handen op heupen*quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I fear you're omitting a few inevitable steps.
*(attempt) grab*
*get punched*
*tumble over*
*bleed*
*hear HW's laughter before passing out*
*wake up in ditch*
Ben je nou de queen of niet?quote:
Today for you, tomorrow for meeeee!!!quote:
Ok ok, ik zal je niet in een greppel flikkeren danquote:
Noem je me nu een greppeldel?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, ik zal je niet in een greppel flikkeren dan.
Nueh, want ik flikker je juist niet in een greppel.quote:
We zullen het nooit te weten komenquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:20 schreef HeatWave het volgende:
Waarom moet ik toch altijd lachen om die Dolan strips?.
Uhm ja, same here. En overgeven.quote:
Enquote:
4 Kwartjesquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:30 schreef Cue_ het volgende:
Hoeveel kan een mens nog vragen voor een koelkast, vriezer en wasmachine van zo'n 7 jaar oud?
Ja, want normaal loopt het hier stormquote:
Kan ik eindelijk weer eens werken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want normaal loopt het hier storm.
Neem ook afscheid dan.quote:
Oh jeequote:
Geen koorts meer?quote:
HGAquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:46 schreef Sinceria het volgende:
Stomme regen. Stom ziek zijn.
Jammer van meet.
Dan houden we gewoon een meet hier op het forum.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:46 schreef Sinceria het volgende:
Stomme regen. Stom ziek zijn.
Jammer van meet.
Tskquote:
Niet echt een verbetering.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hij lijkt weg te zijn. Nu neig ik meer naar overgeven
Gewoon meer bier drinken dus.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hij lijkt weg te zijn. Nu neig ik meer naar overgeven
Evt bier even wegspoelen met Whisky.quote:
Tot nu toe niet oheven te doen, dus ik zie verbetering. Zolang de koorts maar niet terugkomtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Niet echt een verbetering.Sterkte!
Tis maar een grapje hoor, ik zit hier ook te blaffen en te snotteren op mijn werkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het net zo snel weggaat als dat het kwam, vind ik het best
Afgelopen nacht in de badkamer doorgebracht, nu nog bij tijden en wijlen mijn teiltje erbij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot nu toe niet oheven te doen, dus ik zie verbetering. Zolang de koorts maar niet terugkomt
Hoe is het bij jou?
Jou voor je bek slaan is ook een keuze.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het gaat alweer beter dan vanochtend. Ziek zijn is een keuze.
Iedereen volgens mij, hier ook iedereen, inclusief ik natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis maar een grapje hoor, ik zit hier ook te blaffen en te snotteren op mijn werk
Vorige week ging het snel, was paar dagen te ziek om te eten.quote:
Het is toch kloteweer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Afgelopen nacht in de badkamer doorgebracht, nu nog bij tijden en wijlen mijn teiltje erbij.Ik ga nergens heen vandaag.
Ja ach, das mijn troost idd.quote:
1) met jouw polsjes lijkt me dat bloedlinkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:15 schreef Sinceria het volgende:
Die ik niet maak trouwens, volgens mij lig ik op mijn rug voor ik het doorheb.
Arme jongen ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis maar een grapje hoor, ik zit hier ook te blaffen en te snotteren op mijn werk
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Afgelopen nacht in de badkamer doorgebracht, nu nog bij tijden en wijlen mijn teiltje erbij.Ik ga nergens heen vandaag.
Dank jequote:
Kom op ziekenbezoekquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Dank je.
Maar het gaat prima verder hoor, paar pints Guinness hadden er prima ingekund.
Ik vind de meeste mensen toch op hun best als ze niet ziek zwak en misselijk zijnquote:
Watjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind de meeste mensen toch op hun best als ze niet ziek zwak en misselijk zijn.
Kieskeurig eerder dan he?quote:
Er is ook niets veranderd ook he?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:43 schreef Sinceria het volgende:
Hoho, ik ben even weg en meteen wordt er besproken of en wie er op ziekenbezoek bij mij komt? Laat me met rust.![]()
Tenzij opsturen fruitmandje, want ik heb geen eten.
IK WIL ANANAS!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is ook niets veranderd ook he?.
Het is verdomme altijd ananas seizoen.quote:
Pas op hoor, want ik kom naar je huis en maak je ziek.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is ook niets veranderd ook he?.
Zal ik dan ook maar ananas eten?quote:
Verschil moet er zijn. Jullie zijn nog jong enzo.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Pas op hoor, want ik kom naar je huis en maak je ziek.
Ik ga je slaan de eerste keer dat ik je zie.quote:
Ik zal polsbraces meenemenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga je slaan de eerste keer dat ik je zie.
Schoppen dan.quote:
Ik zie het nu voor mequote:
Ik ga wel mee, die HeatTeef is geen partij joh.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:53 schreef Sinceria het volgende:
En anders schreeuw ik wel tegen je, ja!
Nee, ik hou nu wel op met de kutopmerkingen, je maakt het te makkelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:53 schreef Sinceria het volgende:
En anders schreeuw ik wel tegen je, ja!
Ik ben ziek, give me some credit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik hou nu wel op met de kutopmerkingen, je maakt het te makkelijk.
Been there, done thatquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben ziek, give me some credit.![]()
En for your information, ik heb een paar lessen zwaardvechten gehad, dus ik kan je ook nog aan stukjes hakken.
ZOiets lag in de haven in Eivissa stad toen we er waren. 2 speedbootjes onderin, helikoptertje bovenin. Was van een of andere sheik.quote:
Deze is van een of andere Russchie miljardair begreep ik. Komt waarschijnlijk een paspoort kopen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZOiets lag in de haven in Eivissa stad toen we er waren. 2 speedbootjes onderin, helikoptertje bovenin. Was van een of andere sheik.
Salarisverlaging gekregen?quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:58 schreef Godtje het volgende:
Anarchists !!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis crisis he?quote:
Ja. Zo kan ik toch niet rondkomen? Moet ik mijn diamenten bad vullen met 2e rangs champagne.quote:
Maar nu kom je vast wel in aanmerking voor huursubsidie en zorgtoeslag toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja. Zo kan ik toch niet rondkomen? Moet ik mijn diamenten bad vullen met 2e rangs champagne.
HAHA! Geen gouden Veyron voor jou deze week!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja. Zo kan ik toch niet rondkomen? Moet ik mijn diamenten bad vullen met 2e rangs champagne.
En z'n fluwelen Ferrari moet hij ook verkopenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HAHA! Geen gouden Veyron voor jou deze week!.
Handig met vogelpoep ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En z'n fluwelen Ferrari moet hij ook verkopen![]()
[ afbeelding ]
Indeedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |