SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
Hossel gespotquote:
flippie heeft mij al lang geleden afgewezenquote:
Flippie schijnt enkel moderators te overwegen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flippie heeft mij al lang geleden afgewezen
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 20 maart 2014 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flippie heeft mij al lang geleden afgewezen
kendraquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn favo playboy chick is geen playboy chick meer:
[ afbeelding ]
En users die mijn username correct spellen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flippie schijnt enkel moderators te overwegen.
Maar Flipsels vind je wel oké tochquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En users die mijn username correct spellen.
Ik moet het over het algemeen met 'LR' doen, dan kom jij er toch nog goed vanaf.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En users die mijn username correct spellen.
in die serie leek ze me wel tof jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso. Ze lijkt me ook heel lief/aardig
Ik vond haar als enige lief overkomen, de rest vond ik best achterbaks overkomenquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in die serie leek ze me wel tof ja
Mijn username wordt afgekort tot Ama, meteen de afkorting van mijn eigen naamquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet het over het algemeen met 'LR' doen, dan kom jij er toch nog goed vanaf.
holly was dat totale leeghoofd?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond haar als enige lief overkomen, de rest vond ik best achterbaks overkomenOok Holly.
Leefbaar Rotterdam is ook geen schande natuurlijk na hun overwinning.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn username wordt afgekort tot Ama, meteen de afkorting van mijn eigen naamHandig hehe
Jullie hebben dus een serie gekeken over playboy modellen en hun persoonlijkheden?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in die serie leek ze me wel tof ja
Ik kan niet anders dan je gelijk geven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet het over het algemeen met 'LR' doen, dan kom jij er toch nog goed vanaf.
Flips, Flipje, Flipsje. Allemaal prima.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar Flipsels vind je wel oké toch
Holly Madison en die ander? Even spieken op Googlequote:Op donderdag 20 maart 2014 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
holly was dat totale leeghoofd?
hoe heette die andere ook al weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |