SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Sssshh..quote:
hihiquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sssshh..![]()
Ik print wel een pedo pas uit voor jou.
Welcome to the club
KBI. Klinkerbotsing investigation.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry Arc, was geen gemene steek onder water hoor. Maar gewoon een observatie gehouden door een onafhankelijke organisatie (ik).
Ik zou eigenlijk zG nemen. Hij is jonger.quote:
jij en arcadia toch wel?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef Crip het volgende:
Jullie maken hier suggestie's maar houden niet eens 's rekening met het feit dat ik en iemand anders elkaar misschien al op het oog hebben.
Mij? Sorryquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef Crip het volgende:
Jullie maken hier suggestie's maar houden niet eens 's rekening met het feit dat ik en iemand anders elkaar misschien al op het oog hebben.
Ik kan voor 'm instaan dat het een zeer mashallah broeder en potentiële echtgenoot is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry Arc, was geen gemene steek onder water hoor. Maar gewoon een observatie gehouden door een onafhankelijke organisatie (ik).
Djeez van de frontpage?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef Crip het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan voor 'm instaan dat het een zeer mashallah broeder en potentiële echtgenoot is.
jij bent subjectief.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan voor 'm instaan dat het een zeer mashallah broeder en potentiële echtgenoot is.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga een nieuwe meeteenheid patenteren: 1 sylvesterrr = 300 posts. Hij komt iedere keer precies aan het eind van een topic binnenvallen om het vervolgtopic te kapen.
quote:
Je moet het ook een letter geven. Ik stelquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga een nieuwe meeteenheid patenteren: 1 sylvesterrr = 300 posts. Hij komt iedere keer precies aan het eind van een topic binnenvallen om het vervolgtopic te kapen.
Boefjequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Bedtijd voor mij.... Welterusten.
één sylvesterrr staat gelijk aan 290?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je moet het ook een letter geven. Ik stelvoor.
is één sylvesterrr.
Wil je echt dat we een lijstje samenstellen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Snap eig echt niet waarom jullie ons zo'n match vinden hhhh.
Kom maar, laat maar eens die perfecte match zien. HHhquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wil je echt dat we een lijstje samenstellen?
Dat is een mooie s geen negenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
één sylvesterrr staat gelijk aan 290?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:47 schreef Crip het volgende:
[..]
En al die tijd breek je me hart om me met anderen te koppelen..
Met mij trouwen maar op pwf verliefd. Echt een Marokkaan. Wilt van meerdere walletjes eten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:47 schreef Crip het volgende:
[..]
En al die tijd breek je me hart om me met anderen te koppelen..
Slaap lekker!quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:50 schreef Crip het volgende:
Hhhhhh. Ik wil jullie beiden niet, ik wil KB.
Slaap lekker, droom rustig. Trusten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Polygyniequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:50 schreef Crip het volgende:
Hhhhhh. Ik wil jullie beiden niet, ik wil KB.
dit heb ik echt al een week in mn hoofd zittenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit heb ik echt al een week in mn hoofd zitten
Crip ik vind jou er zeer appetijtelijk uitzien. Die eyeliner en je oogjes zelf..![]()
![]()
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Hihi, aw lief thenkjoe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit heb ik echt al een week in mn hoofd zitten
Crip ik vind jou er zeer appetijtelijk uitzien. Die eyeliner en je oogjes zelf..![]()
![]()
Crip en Arcadie perfecte-math-lijstje:quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Kom maar, laat maar eens die perfecte match zien. HHh
Zij vwo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Crip en Arcadie perfecte-math-lijstje:
• Spelen veel computerspellen;
• Fokken fanatiek;
• Hebben dezelfde rare humor;
• Zijn verlegen;
• Zoeken allebei een relatie;
• Zijn allebei praktiserend;
• Hebben allebei vwo gedaan;
• Etc.
Nee?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:54 schreef Crip het volgende:
Ik heb helemaal geen VWO gedaan. Ik heb hier nooit verteld wat voor een opleiding ik heb gedaan hhhhh
jawel pedagogisch iets iig iets met kidsquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:54 schreef Crip het volgende:
Ik heb helemaal geen VWO gedaan. Ik heb hier nooit verteld wat voor een opleiding ik heb gedaan hhhhh
quote:
Ah ja! Klopt dat heb ik wel verteld. =)quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jawel pedagogisch iets iig iets met kids
Nee en nee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:58 schreef Arcadia het volgende:
Izan is toch een mannelijk geslachtslid? Wat een taalgebruik zeg, u mad? Trololo
Je rapsheet telt zwaarder jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
Mensen die denken dat studie alles is!
Okquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar nog ben jij wel de persoon hier met het niveau en het gedrag van een kleuter.
Zullen we over onze opleidingsniveau verschillen praten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:59 schreef Arcadia het volgende:
Ja alles is leuk. Maar opleidingsniveau erbij halen gaat te ver als grap
Witte ridders
je bent zelf een grapquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:59 schreef Arcadia het volgende:
Ja alles is leuk. Maar opleidingsniveau erbij halen gaat te ver als grap
Witte ridders
Lief, moge Allah haar zegenen in sha Allah.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:00 schreef siddha het volgende:
Ik heb een in Nederlands vertaalde Koran gekregen van mijn vrienden
Of over zijn valparkietquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zullen we over onze opleidingsniveau verschillen praten?
Je begrijpt toch dat ik dat niet meende? Ik was eerlijk gezegd geshockt dat ze mbo deed, ze is en komt slimmer over dan dat. Jij dacht ook dat ze vwo deed, dus je had dezelfde indruk. Maar goed.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zullen we over onze opleidingsniveau verschillen praten?
Nee wij pikken dit niet, stink Turk!quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je begrijpt toch dat ik dat niet meende? Ik was eerlijk gezegd geshockt dat ze mbo deed, ze is en komt slimmer over dan dat. Jij dacht ook dat ze vwo deed, dus je had dezelfde indruk. Maar goed.
Never say neverquote:
kastquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:05 schreef Crip het volgende:
Tijd om te slapen.
Moge Allah subhanallah wa taala jullie en jullie dierbaren beschermen en behoeden van het kwaad, moge allah julliebijstaan in moeilijkheden en zegenen met geluk en weer herenigen in Djannat el Firdaouss.
Assalamu alaykom wa ra7matullahi wa barakatu.
Ameen. Wa iyaaki. Wa alaikoum salaam wa rahmatullahi wa barakatuh.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:05 schreef Crip het volgende:
Tijd om te slapen.
Moge Allah subhanallah wa taala jullie en jullie dierbaren beschermen en behoeden van het kwaad, moge allah julliebijstaan in moeilijkheden en zegenen met geluk en weer herenigen in Djannat el Firdaouss.
potquote:
Amin! Insgelijks en slaap lekker.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:05 schreef Crip het volgende:
Tijd om te slapen.
Moge Allah subhanallah wa taala jullie en jullie dierbaren beschermen en behoeden van het kwaad, moge allah julliebijstaan in moeilijkheden en zegenen met geluk en jullie weer herenigen in Djannat el Firdaouss.
Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:00 schreef siddha het volgende:
Ik heb een in Nederlands vertaalde Koran gekregen van mijn vrienden
Ik moest het in geheel lezen en dan zou ik volgens hun een beter moslim zijn maar ik noem me zelf al jaren geen moslim meer dan zou ik namelijk liegen maar ik ga het hele boek lezen en onbevoorordeeld in me hart laten bloeienquote:
Waarom, heb je eerder woorden met degene gehad ofzo?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben jij hier om de rol van verzuurde atheïst te spelen die bij gelegenheid een steek geeft?
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben jij hier om de rol van verzuurde atheïst te spelen die bij gelegenheid een steek geeft?
Nee, is me slechts opgevallen aan zijn postgedrag.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:13 schreef siddha het volgende:
[..]
Waarom, heb je eerder woorden met degene gehad ofzo?
Dus er zijn wel meerdere atheïsten hier? Ik noem me zelf ook geen atheïst maar misschien ben ik wel een pantheïst bijvoorbeeld de Taoïsme en Zen boeddhisme vind ik mooi Heb niet veel meer met de semitische gelovenquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, is me slechts opgevallen aan zijn postgedrag.
Oog laten vallen op http://www.sporthorlogece(...)io-alpha-shadow.html.quote:
Materialistquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oog laten vallen op http://www.sporthorlogece(...)io-alpha-shadow.html.
Ingebouwde hartslagsensor.!
http://www.sporthorlogece(...)00-hardloop-horlogesquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wa aleykum selam. Hopelujk spoelt je lichaam de ziekte uit (quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:35 schreef Crip het volgende:
Assalamu alaykom,
ben weer stront ziek. Ufff
Ik ben benieuwd hoe accuraat de hartslagsensor is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moge Allah je genezen en je zegenen met een gezond leven. Ameen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:35 schreef Stimorol- het volgende:
Crip doe me eens een gebed tegen lichamelijke pijn
Ja, ik had daar over gehoord in een videoreview. Dat er af en toe enorme schommelingen kunnen zitten. Maar de gemiddelde hartslag is wel accuraat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.sporthorlogece(...)00-hardloop-horloges
Zwaai je niet behoorlijk met de armen tijdens het sporten?
Uitgaande dat je niet op een fiets zit..
Van wat ik heb begrepen is de hartslagsensor accuraat. Alleen moet-ie wel goed contact blijven maken met je pols. Lees hier bijvoorbeeld dat-ie strak om de pols moet en dat je 'm dan voelt. In bijna alle andere reviews lees ik dat-ie gewoon lekker zit en goed in gebruik is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe accuraat de hartslagsensor is.
quote:At the end of the day, I really like the Alpha from the standpoint of accuracy, functionality and ease of use. As a product, it does execute on exactly what it claims to do. No more, no less. It transmits your heart rate via one of two standards, and displays it – and it does it really well, bug free, without a heart rate strap around your chest.
Is er ook een horloge die zowel GPS als ingebouwde hartslagmeter heeft?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, ik had daar over gehoord in een videoreview. Dat er af en toe enorme schommelingen kunnen zitten. Maar de gemiddelde hartslag is wel accuraat.
[..]
Van wat ik heb begrepen is de hartslagsensor accuraat. Alleen moet-ie wel goed contact blijven maken met je pols. Lees hier bijvoorbeeld dat-ie strak om de pols moet en dat je 'm dan voelt. In bijna alle andere reviews lees ik dat-ie gewoon lekker zit en goed in gebruik is.
Deze heeft een aantal voordelen en nadelen tegenover de Garmin FR 610.
Voordelen:
- geen borstband om hartslag te meten
- horloge is klein en comfortabel, kan wel de hele dag gedragen worden (is het zelfs voor bedoeld, gemakkelijk de hele dag je hartslag kunnen zien)
- goedkoper (170 voor deze, 250 voor de Garmin)
- bruikbaar bij verschillende/meerdere sporten
- kan tegen water
Nadelen:
- geen GPS, smartphone moet mee (op zich geen probleem, ben ik nu toch al gewend)
- slaat geen data op op horloge
- weinig extra's op de horloge zelf
Hier een heel uitgebreid review: http://www.dcrainmaker.co(...)etooth-smartant.html (staan vergelijkingen in met de 610).
[..]
Daar ben ik ook naar op zoek, vooralsnog niet kunnen vinden. De MIO Alpha heeft de hartslagmeter, de Garmin FR 610 de GPS.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is er ook een horloge die zowel GPS als ingebouwde hartslagmeter heeft?
Deze lijkt dat wel te hebben...quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar ben ik ook naar op zoek, vooralsnog niet kunnen vinden. De MIO Alpha heeft de hartslagmeter, de Garmin FR 610 de GPS.
Meegeleverd, niet ingebouwd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deze lijkt dat wel te hebben...
http://www.sporthorlogece(...)r-110-hrm-heren.html
Hier andere horloges...
http://www.sporthorlogece(...)0-sporthorloges.html
Coolblue heeft een winkel in Rotterdam. Volgens de website is de MIO ALPHA SHADOW op voorraad bij Coolblue Rotterdam, dus...quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:12 schreef zarGon het volgende:
Iemand een idee in welke (sport)winkels je die horloge op je gemak kunt bekijken? (Liefst omgeving Rotterdam.)
Ik neig meer naar de Garmin FR 610, omdat die functioneler is. Voorwaarde is dat ik die horloge dan de hele dag kan dragen en daarvoor wil ik 'm eerst uitproberen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Coolblue heeft een winkel in Rotterdam. Volgens de website is de MIO ALPHA SHADOW op voorraad bij Coolblue Rotterdam, dus...
quote:Openingstijden
Vandaag 09.30 tot 21.00 uur
Ja, ik heb zo'n borstband. Dat ding is zó licht dat je niet eens voelt dat je 'm om hebt. Ik vind het goed werken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:24 schreef zarGon het volgende:
[..].
[..].
Vandaag maar even bezoeken.
Trouwens, heb jij zo'n borstband bij je FR 610? Zo ja, hoe is dat in gebruik?
Bedankt voor de info!quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik heb zo'n borstband. Dat ding is zó licht dat je niet eens voelt dat je 'm om hebt. Ik vind het goed werken.
Voordat ik de FR 610 had gebruikte ik mijn smartphone in combinatie met een POLAR WearLink®+ transmitter with Bluetooth® . Ook dat werkte prima, maar tijdens het hardlopen kan je je hartslag (en allerlei andere zaken) niet aflezen als je je smartphone in een houdertje op je bovenarm hebt gedaan.
Ik heb 4-daagse weekenden, dus ik nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:42 schreef Arcadia het volgende:
Nog geen 5 min in college en ik ga al dood van de warmte.
Moeilijke studie uhuhquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb 4-daagse weekenden, dus ik niet
Kom het maar doen, als het zo makkelijk klinktquote:
Er zitten paar fouten in.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[pic] FOK!nu: de Krim van Khan tot nu
Ik ben wiskunde genie. My nigguh.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Kom het maar doen, als het zo makkelijk klinkt
Het lijkt op de bovenste. Volgens mij is dat 'm ook.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bedankt voor de info!
Welke van de twee? http://www.sporthorlogece(...)oren.html?1941=49246.
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:05 schreef zarGon het volgende:
http://gabrielecirulli.github.io/2048/.
Tof spel!.
Oke, definieerquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Kaabaquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam dit tegen, wat is de binnenste kring?
Dat is alleen voor de rijken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam dit tegen, wat is de binnenste kring?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oke, definieer. Bewijs dat de enige oplossing met
van
de triviale oplossing is:
.
Nee, je verwart het met de binnenkant van de Kaaba. Die wordt slechts, ik geloof twee keer per jaar, geopend om schoon te maken en bij gelegenheid voor leiders en hoogwaardigheidsbekleders van moslimlanden als die wensen naar binnen te gaan.quote:
Wil ik ook ooit heenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, je verwart het met de binnenkant van de Kaaba. Die wordt slechts, ik geloof twee keer per jaar, geopend om schoon te maken en bij gelegenheid voor leiders en hoogwaardigheidsbekleders van moslimlanden als die wensen naar binnen te gaan.
Fokken thuis met mooi weer...quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wil ik ook ooit heen
FOK!en op het werk.
Jij wint. Ga naar buiten, gek.quote:
Heb me ziekgemeld durf niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij wint. Ga naar buiten, gek.
Straks ergens lunch halen, kumpirrrrr.
Inshallah, moge Allah je wens in vervulling laten gaan. Ik wil ook graag.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wil ik ook ooit heen
FOK!en op het werk.
Inshallah. Ik denk dat ik dan heel anders terugkomquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inshallah, moge Allah je wens in vervulling laten gaan. Ik wil ook graag.
Hoe anders?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Inshallah. Ik denk dat ik dan heel anders terugkom
Is huwelijksreis wel iets van islam?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:19 schreef Crip het volgende:
In sha Allah naar Mekkah. Hoef geen grote bruiloft.. wil gewoon een etentje thuis en dan als huwelijksreis naar Mekkah In sha Allah
Pretentieus my nigguuuuuuuuhquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oke, definieer. Bewijs dat de enige oplossing met
van
de triviale oplossing is:
.
Oliegeld nodig dus.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, je verwart het met de binnenkant van de Kaaba. Die wordt slechts, ik geloof twee keer per jaar, geopend om schoon te maken en bij gelegenheid voor leiders en hoogwaardigheidsbekleders van moslimlanden als die wensen naar binnen te gaan.
Er is binnen ook weinig te zien. Op YouTube kun je wel kijken, geloof ik. Je kunt ook moeilijk al die mensen omstebeurt binnenlaten natuurlijk.quote:
Geniet ervan. Ik moet nog beginnen met werken. Doei. Assalaam aleikum!quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:30 schreef Arcadia het volgende:
Dat weer![]()
Buiten liggen in het gras als een hippie.
Wa aleykum selam. Hayirli isler.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geniet ervan. Ik moet nog beginnen met werken. Doei. Assalaam aleikum!
Je kunt de formule ook lezen als [straal bol]^2=2[volume doos] of ongeveer als [oppervlakte bol]=26[volume doos]. Dit zou dan een optimalisatie vraagstuk kunnen zijn.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is huwelijksreis wel iets van islam?
schaamhaarquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
check die baard crip zou je daar niet mee willen kroelen
beetje zoals: hoe noem je nora op een fiets?quote:
Als we dan ook nog TM aan Borte en JFM aan Che koppelen. Crip blij, TM blij en JFM ook.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
check die baard crip zou je daar niet mee willen kroelen
Snorfiets.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
beetje zoals: hoe noem je nora op een fiets?
Nee, niks voor mij.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:02 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je kunt de formule ook lezen als [straal bol]^2=2[volume doos] of ongeveer als [oppervlakte bol]=26[volume doos]. Dit zou dan een optimalisatie vraagstuk kunnen zijn.
che is van jou hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als we dan ook nog TM aan Borte en JFM aan Che koppelen. Crip blij, TM blij en JFM ook.
Ik epileer niet, is haraam.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wanneer jij niet epileert is jouw unibrow vast dichter begroeid?
weet ikquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het bruggetje tussen de 2 wenkbrauwen mag je weghalen.
Negeer hem eensquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:31 schreef Crip het volgende:
waar bemoei jij je mee ze vraagt toch wat
Waarom doe je zo gemeen, want ik weet hoe dit afloopt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:31 schreef Crip het volgende:
waar bemoei jij je mee ze vraagt toch wat
Ik gebruik deo. Ik denk dat je het hebt over parfum dragen buitenshuis.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Citeer eens de vers dan?
Jij gebruikt zeker ook geen deo?
Boeiend, als iemand mij wat vraagt geef ik eerlijk antwoord.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gemeen, want ik weet hoe dit afloopt.
Inb4 "ahadith accepteer ik niet"quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Negeer hem eensIk wil t echt weten.
ja natuurlijk dat was te zien op de foto'squote:Op donderdag 20 maart 2014 14:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Niets, laat mijn natuurlijke wenkbrauwen.
Hohohohoquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
ja natuurlijk dat was te zien op de foto's
verscholen achter je make-up
dat vast en zeker niet haram is aangezien je dat wel doet
gr gr
Nee ik bedoelde echt deo...quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik gebruik deo. Ik denk dat je het hebt over parfum dragen buitenshuis.
Meeste Marokjes hebben geen mooie wenkbrauwen als wij. Er is niets.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
gr gr
Is wel haraam, maar dat betekend niet dat ik opeens alles mag?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
gr gr
Dit is een hanafi website, waarbij verscheidene geleerden daar dus ook vragen beantwoorden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Meeste Marokjes hebben geen mooie wenkbrauwen als wij. Er is niets.
Is Wiet haramquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:36 schreef Crip het volgende:
Ik draag make-up laat ik ook maar meteen wiet doen en seks hebben.
ja dat is precies wat ik heb geinsinueerdquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:36 schreef Crip het volgende:
Ik draag make-up laat ik ook maar meteen wiet doen en seks hebben.
Er staat nergens letterlijk"Gij zult uw wenkbrauw niet epileren", de koranvers mbt wenkbrauw epileren is dat je de creatie van Allah niet mag veranderen. Maar je doet en laat uiteraard wat je wilt.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
de koranvers mbt wenkbrauw epileren is dat je de creatie van Allah niet mag veranderen.
Daarom geleerden. De zogenaamde "laymen" kunnen niet zelf ijtihad (oordelen adhv ahadith/koranverzen) plegen.quote:
zo te zien ben je niet eens ziekquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]ik zit zielig thuis en verveel me. Ziekgemeld dus kan niet weg. GUN ME DIT
Ik heb pijn aan mn bekken, rug en heb last van hoofdpijnklachten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
zo te zien ben je niet eens ziek
jeetje waar gaat het heen met de wereld
oh zoquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb pijn aan mn bekken, rug en heb last van hoofdpijnklachten.
Hastayim. Maar moe van thuis zitten.
Ah hahahahah ahahhaha ahahahahhahahah ahahahahhahahahahahshshshshshshhsaquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
oh zo
beterschap
(minder praten, dan heb je ook minder pijn aan je bek(ken)![]()
![]()
)
ik moest lachen om jouw lachquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah hahahahah ahahhaha ahahahahhahahah ahahahahhahahahahahshshshshshshhsa
ik liet mijn iq van 152 los op het ontcijferen van 'kmisju'quote:
Heb je een I.Q. van 152?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik liet mijn iq van 152 los op het ontcijferen van 'kmisju'
zou het marokkaans zijn? japans? een terugkomende zin in een anime?
en toen gebeurde er iets baanbrekends.. ik sprak het uit met een brak nederlands accent op zn marokkaans en ik wist wat je bedoelde
hhhh
had eerst 'ik moet lachen om jou' maar toen dacht ik nee haha dat doe ik zeldenquote:
wat geloof je eerderquote:
Die sneer in je tekst.. 6.53/10quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
had eerst 'ik moet lachen om jou' maar toen dacht ik nee haha dat doe ik zelden
en besefte dat ik specifiek moest lachen om die uauheuhahahuah
en plaatste lach erachter
maar bedankt ik doe +w
Soms moet ju nie tu veel nadenku.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
en toen gebeurde er iets baanbrekends.. ik sprak het uit met een brak nederlands accent op zn marokkaans en ik wist wat je bedoelde
hhhh
Dat je een idioot bent.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat geloof je eerder
een lengte van 2m10
een penis van 20 cm
een iq van 152
een hart van 24 karaats goud
haahah reduan de marokkaanse antwanquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Soms moet ju nie tu veel nadenku.
Maar Marokkanen praten niet zo hoor? Ik probeerde zo'n haags accent.
Marokkanen zijn meer van: ewa ashabi ka jwz heb rwina gezet by reduan thuiss hhhhhh
Hide yo kids hide yo wife.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
haahah reduan de marokkaanse antwan(antoine
)
hhhhhhhhaas accent zeker![]()
:DD:D:D:D:D:
+g, hhhaaagsquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Hide yo kids hide yo wife.
Wat is dat?
Ooww zo hhhh.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
+g, hhhaaags
maar wat doen jullie nu binnen man ga naar buiten joh
Hahahahaahhaahahhahahahaahahahahahaquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:23 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hahahahaahhaahahhahahahaahahahahaha
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:23 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hahahahaahhaahahhahahahaahahahahaha
Thenkjoequote:
Wij noemen dat oudquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:26 schreef Stimorol- het volgende:
Ga naar buiten. Als je later 30 bent wil je wel naar buiten maar heb je dat spontane niet meer.
wafurquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
Een mini pc bouwen of een android quad core hmdi mini pc kopen?
Wrm zo biggie doen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
check deze schaamhaar groot praten a ga ga
Beneden TV , Media center en game centerquote:
Eey schaamhaarquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wrm zo biggie doen.
oh wacht.
biggie zijn
Jouw gamecorner was toch een laptop op je vensterbank?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Beneden TV , Media center en game center
wat versta je onder 'game center'?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Beneden TV , Media center en game center
Dat je er aan denktquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:29 schreef Crip het volgende:
Ik hoop dat ik een kind heb als ik 30 ben. 2 kindertjes het liefst. In sha Allah
hoe oud was jij ook alweerquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:29 schreef Crip het volgende:
Ik hoop dat ik een kind heb als ik 30 ben. 2 kindertjes het liefst. In sha Allah
12 jaar nog dus. 12 x 12 maanden = 144. Elke 9 maanden kun je een kind krijgen.quote:
I7 QUAD CORE, 16 THREADS, 3.0 GHZ OVERCLOCKEDquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jouw gamecorner was toch een laptop op je vensterbank?
Ik denk nu nog niet aan kinderen op dit moment maar als ik wat ouder ben. Op mijn 30ste lijkt het me gewoon mooi om twee kids te hebben. Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
ga met je barbie spelen ipv aan kinderen denken
Gamens streamen en spelen, als het moetquote:
Hij had zo zijn complexen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik denk nu nog niet aan kinderen op dit moment maar als ik wat ouder ben. Op mijn 30ste lijkt het me gewoon mooi om twee kids te hebben. Wat is daar mis mee?![]()
Dat jij op je achttiende aan barbie's dacht is een ander verhaal.
Gamecornerquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
I7 QUAD CORE, 16 THREADS, 3.0 GHZ OVERCLOCKED
256 GB SSD 512 MB/s LEES EN SCHRIJF SNELHEID
2 GB NVIDIA GEFORCE GT 650M
in één laptop, ja@!
+ PS3 + 81 CM FULL HD TV (dat als 2nd screen werkt) + en een SNESquote:
Ja dat hoopte ik ook.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:29 schreef Crip het volgende:
Nu al bezig? Schandequote:
quote:
Woepiequote:Op donderdag 20 maart 2014 15:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
+ PS3 + 81 CM FULL HD TV (dat als 2nd screen werkt) + en een SNES
Mijn kamer is daarvoor te klein :3quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
ga met je barbie spelen ipv aan kinderen denken
Oh snap,quote:
I don't think they can handle thisquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:47 schreef Crip het volgende:
Kelly can you handle this?
Michelle can you handle this?
Beyonce can you handle this?
Wenkbrauwen epileren, ruimte maken tussen je twee voortanden en bult maken achterin je hoofddoek zijn allemaal haram.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Citeer eens de vers dan?
Jij gebruikt zeker ook geen deo?
Dat is tijmwater of tijmsiroop.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:22 schreef Crip het volgende:
Ey hebben jullie moeders niet van die speciale Turkse geneesdrankjes voor als je grieperig bent. Of is dat het zelfde als bij ons Marokkanen?
Waarom pc bouwen en android opzetten?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
Een mini pc bouwen of een android quad core hmdi mini pc kopen?
Myriamm is ook mooi jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ] En ik van deze.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
I don't think they can handle this
Door jou ben ik weer back in the 90's.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Myriamm is ook mooi jaDem curls.
[..]
Verschil in geloof dit. Laten we t daar ophouden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wenkbrauwen epileren, ruimte maken tussen je twee voortanden en bult maken achterin je hoofddoek zijn allemaal haram.
http://www.haberturk.com/(...)n-kokunu-kaziyacagizquote:Twitter mwitter hepsinin kökünü kazıyacağız. Uluslararası camia şöyle der böyle der hiç ilgilendirmiyor. Türkiye Devleti'nin gücünü görecekler. Bunun özgürlükle alakası yok. Özgürlük birinin mahremine girmek değil. Buna fırsat vermeyeceğiz. Süratle bu adımı atıyoruz. Ülkemin güvenliği söz konusu.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.haberturk.com/(...)n-kokunu-kaziyacagiz
Ik wou dat ik meer tijd had doorgebracht in de 90's. Leuke tijden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Door jou ben ik weer back in the 90's.
Terug naar Myriam.
Kocakan ilaci, jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:22 schreef Crip het volgende:
Ey hebben jullie moeders niet van die speciale Turkse geneesdrankjes voor als je grieperig bent. Of is dat het zelfde als bij ons Marokkanen?
Ik neem nu tijmsiroop maar helpt niet echt hehe.quote:
En waarvan is dat gemaakt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kocakan ilaci, ja
Helpt matig
HAHAHAHAHA ging stuk sorry crip hvj wel xxquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
hhhh
Als ik een mini pc bouw zet ik er natuurlijk geen android erop.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:03 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waarom pc bouwen en android opzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |