SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Sssshh..quote:
hihiquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sssshh..![]()
Ik print wel een pedo pas uit voor jou.
Welcome to the club
KBI. Klinkerbotsing investigation.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry Arc, was geen gemene steek onder water hoor. Maar gewoon een observatie gehouden door een onafhankelijke organisatie (ik).
Ik zou eigenlijk zG nemen. Hij is jonger.quote:
jij en arcadia toch wel?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef Crip het volgende:
Jullie maken hier suggestie's maar houden niet eens 's rekening met het feit dat ik en iemand anders elkaar misschien al op het oog hebben.
Mij? Sorryquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef Crip het volgende:
Jullie maken hier suggestie's maar houden niet eens 's rekening met het feit dat ik en iemand anders elkaar misschien al op het oog hebben.
Ik kan voor 'm instaan dat het een zeer mashallah broeder en potentiële echtgenoot is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry Arc, was geen gemene steek onder water hoor. Maar gewoon een observatie gehouden door een onafhankelijke organisatie (ik).
Djeez van de frontpage?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef Crip het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan voor 'm instaan dat het een zeer mashallah broeder en potentiële echtgenoot is.
jij bent subjectief.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan voor 'm instaan dat het een zeer mashallah broeder en potentiële echtgenoot is.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga een nieuwe meeteenheid patenteren: 1 sylvesterrr = 300 posts. Hij komt iedere keer precies aan het eind van een topic binnenvallen om het vervolgtopic te kapen.
quote:
Je moet het ook een letter geven. Ik stelquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga een nieuwe meeteenheid patenteren: 1 sylvesterrr = 300 posts. Hij komt iedere keer precies aan het eind van een topic binnenvallen om het vervolgtopic te kapen.
Boefjequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Bedtijd voor mij.... Welterusten.
één sylvesterrr staat gelijk aan 290?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je moet het ook een letter geven. Ik stelvoor.
is één sylvesterrr.
Wil je echt dat we een lijstje samenstellen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Snap eig echt niet waarom jullie ons zo'n match vinden hhhh.
Kom maar, laat maar eens die perfecte match zien. HHhquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wil je echt dat we een lijstje samenstellen?
Dat is een mooie s geen negenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
één sylvesterrr staat gelijk aan 290?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:47 schreef Crip het volgende:
[..]
En al die tijd breek je me hart om me met anderen te koppelen..
Met mij trouwen maar op pwf verliefd. Echt een Marokkaan. Wilt van meerdere walletjes eten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:47 schreef Crip het volgende:
[..]
En al die tijd breek je me hart om me met anderen te koppelen..
Slaap lekker!quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:50 schreef Crip het volgende:
Hhhhhh. Ik wil jullie beiden niet, ik wil KB.
Slaap lekker, droom rustig. Trusten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Polygyniequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:50 schreef Crip het volgende:
Hhhhhh. Ik wil jullie beiden niet, ik wil KB.
dit heb ik echt al een week in mn hoofd zittenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit heb ik echt al een week in mn hoofd zitten
Crip ik vind jou er zeer appetijtelijk uitzien. Die eyeliner en je oogjes zelf..![]()
![]()
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Hihi, aw lief thenkjoe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit heb ik echt al een week in mn hoofd zitten
Crip ik vind jou er zeer appetijtelijk uitzien. Die eyeliner en je oogjes zelf..![]()
![]()
Crip en Arcadie perfecte-math-lijstje:quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Kom maar, laat maar eens die perfecte match zien. HHh
Zij vwo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Crip en Arcadie perfecte-math-lijstje:
• Spelen veel computerspellen;
• Fokken fanatiek;
• Hebben dezelfde rare humor;
• Zijn verlegen;
• Zoeken allebei een relatie;
• Zijn allebei praktiserend;
• Hebben allebei vwo gedaan;
• Etc.
Nee?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:54 schreef Crip het volgende:
Ik heb helemaal geen VWO gedaan. Ik heb hier nooit verteld wat voor een opleiding ik heb gedaan hhhhh
jawel pedagogisch iets iig iets met kidsquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:54 schreef Crip het volgende:
Ik heb helemaal geen VWO gedaan. Ik heb hier nooit verteld wat voor een opleiding ik heb gedaan hhhhh
quote:
Ah ja! Klopt dat heb ik wel verteld. =)quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jawel pedagogisch iets iig iets met kids
Nee en nee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:58 schreef Arcadia het volgende:
Izan is toch een mannelijk geslachtslid? Wat een taalgebruik zeg, u mad? Trololo
Je rapsheet telt zwaarder jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
Mensen die denken dat studie alles is!
Okquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar nog ben jij wel de persoon hier met het niveau en het gedrag van een kleuter.
Zullen we over onze opleidingsniveau verschillen praten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:59 schreef Arcadia het volgende:
Ja alles is leuk. Maar opleidingsniveau erbij halen gaat te ver als grap
Witte ridders
je bent zelf een grapquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:59 schreef Arcadia het volgende:
Ja alles is leuk. Maar opleidingsniveau erbij halen gaat te ver als grap
Witte ridders
Lief, moge Allah haar zegenen in sha Allah.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:00 schreef siddha het volgende:
Ik heb een in Nederlands vertaalde Koran gekregen van mijn vrienden
Of over zijn valparkietquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zullen we over onze opleidingsniveau verschillen praten?
Je begrijpt toch dat ik dat niet meende? Ik was eerlijk gezegd geshockt dat ze mbo deed, ze is en komt slimmer over dan dat. Jij dacht ook dat ze vwo deed, dus je had dezelfde indruk. Maar goed.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zullen we over onze opleidingsniveau verschillen praten?
Nee wij pikken dit niet, stink Turk!quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je begrijpt toch dat ik dat niet meende? Ik was eerlijk gezegd geshockt dat ze mbo deed, ze is en komt slimmer over dan dat. Jij dacht ook dat ze vwo deed, dus je had dezelfde indruk. Maar goed.
Never say neverquote:
kastquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:05 schreef Crip het volgende:
Tijd om te slapen.
Moge Allah subhanallah wa taala jullie en jullie dierbaren beschermen en behoeden van het kwaad, moge allah julliebijstaan in moeilijkheden en zegenen met geluk en weer herenigen in Djannat el Firdaouss.
Assalamu alaykom wa ra7matullahi wa barakatu.
Ameen. Wa iyaaki. Wa alaikoum salaam wa rahmatullahi wa barakatuh.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:05 schreef Crip het volgende:
Tijd om te slapen.
Moge Allah subhanallah wa taala jullie en jullie dierbaren beschermen en behoeden van het kwaad, moge allah julliebijstaan in moeilijkheden en zegenen met geluk en weer herenigen in Djannat el Firdaouss.
potquote:
Amin! Insgelijks en slaap lekker.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:05 schreef Crip het volgende:
Tijd om te slapen.
Moge Allah subhanallah wa taala jullie en jullie dierbaren beschermen en behoeden van het kwaad, moge allah julliebijstaan in moeilijkheden en zegenen met geluk en jullie weer herenigen in Djannat el Firdaouss.
Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:00 schreef siddha het volgende:
Ik heb een in Nederlands vertaalde Koran gekregen van mijn vrienden
Ik moest het in geheel lezen en dan zou ik volgens hun een beter moslim zijn maar ik noem me zelf al jaren geen moslim meer dan zou ik namelijk liegen maar ik ga het hele boek lezen en onbevoorordeeld in me hart laten bloeienquote:
Waarom, heb je eerder woorden met degene gehad ofzo?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben jij hier om de rol van verzuurde atheïst te spelen die bij gelegenheid een steek geeft?
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben jij hier om de rol van verzuurde atheïst te spelen die bij gelegenheid een steek geeft?
Nee, is me slechts opgevallen aan zijn postgedrag.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:13 schreef siddha het volgende:
[..]
Waarom, heb je eerder woorden met degene gehad ofzo?
Dus er zijn wel meerdere atheïsten hier? Ik noem me zelf ook geen atheïst maar misschien ben ik wel een pantheïst bijvoorbeeld de Taoïsme en Zen boeddhisme vind ik mooi Heb niet veel meer met de semitische gelovenquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, is me slechts opgevallen aan zijn postgedrag.
Oog laten vallen op http://www.sporthorlogece(...)io-alpha-shadow.html.quote:
Materialistquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oog laten vallen op http://www.sporthorlogece(...)io-alpha-shadow.html.
Ingebouwde hartslagsensor.!
http://www.sporthorlogece(...)00-hardloop-horlogesquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oog laten vallen op http://www.sporthorlogece(...)io-alpha-shadow.html.
Ingebouwde hartslagsensor.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |