SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Sssshh..quote:
hihiquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sssshh..![]()
Ik print wel een pedo pas uit voor jou.
Welcome to the club
KBI. Klinkerbotsing investigation.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry Arc, was geen gemene steek onder water hoor. Maar gewoon een observatie gehouden door een onafhankelijke organisatie (ik).
Ik zou eigenlijk zG nemen. Hij is jonger.quote:
jij en arcadia toch wel?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef Crip het volgende:
Jullie maken hier suggestie's maar houden niet eens 's rekening met het feit dat ik en iemand anders elkaar misschien al op het oog hebben.
Mij? Sorryquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef Crip het volgende:
Jullie maken hier suggestie's maar houden niet eens 's rekening met het feit dat ik en iemand anders elkaar misschien al op het oog hebben.
Ik kan voor 'm instaan dat het een zeer mashallah broeder en potentiële echtgenoot is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry Arc, was geen gemene steek onder water hoor. Maar gewoon een observatie gehouden door een onafhankelijke organisatie (ik).
Djeez van de frontpage?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef Crip het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan voor 'm instaan dat het een zeer mashallah broeder en potentiële echtgenoot is.
jij bent subjectief.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan voor 'm instaan dat het een zeer mashallah broeder en potentiële echtgenoot is.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga een nieuwe meeteenheid patenteren: 1 sylvesterrr = 300 posts. Hij komt iedere keer precies aan het eind van een topic binnenvallen om het vervolgtopic te kapen.
quote:
Je moet het ook een letter geven. Ik stelquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga een nieuwe meeteenheid patenteren: 1 sylvesterrr = 300 posts. Hij komt iedere keer precies aan het eind van een topic binnenvallen om het vervolgtopic te kapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |