En dat kan dus niet volgens de Hollywoodbonzen ivm de gebeurtenissen in Amerika. Ze leren het ook nooit he, in Tinseltown.
Hoewel de Joel Schumacher haters er niet treurig om zullen zijn
quote:De film was overigens al klaar in mei 2001. Jim Carrey zou de hoofdrol eerst spelen, ook Wil Smith werd ooit genoemd.
A slick New York publicist (Farrell) who picks up a ringing receiver in a phone booth is told that if he hangs up, he'll be killed... and the little red light from a laser rifle sight is proof that the caller isn't kidding.
quote:In elk geval een geluk dat ze die kwezel niet genomen hebben.
Op vrijdag 11 oktober 2002 21:25 schreef CloudBox het volgende:
ook Wil Smith werd ooit genoemd.http://us.imdb.com/Details?0183649
Denk trouwens dat hij in Nederland rechtstreeks naar de videotheek gaat.
En met Katie Holmes
quote:Ik heb ook de trailer gezien en het lijkt mij ook een goede film. Op imdb krijgt de film een 8.6, maar goed, er is pas 106 keer gestemd.
Op maandag 30 december 2002 19:08 schreef Chielus het volgende:
Gisteren de trailer gezien in de bios. Lijkt me wel een spannende thriller.En met Katie Holmes
In Nederland komt de film uit op 13 maart, een week na de Amerikaanse release.
En de aanwezigheid van Katie Holmes is natuurlijk een groot pluspunt.
Die film zal hier toch wel gewoon uitkomen neem ik aan. Releasedate zou ergens in mei zijn.
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:12 schreef Atreidez het volgende:
Die film zal hier toch wel gewoon uitkomen neem ik aan. Releasedate zou ergens in mei zijn.
quote:
Op maandag 13 januari 2003 20:41 schreef SuperSiem het volgende:[..]
In Nederland komt de film uit op 13 maart, een week na de Amerikaanse release.
Wat een geweldige film is dit zeg!
lang op gewacht en eindelijk toch gekomen en boy oh boy IT DELIVERS THE GOODS!
Geweldige rollen van Colin Farrell en Kiefer Sutherland!
quote:
Isn't it funny,
you hear a phone ring and it could be anybody.
But a ringing phone has to be answered doesn't it?
quote:Krijgt van mij een dikke 8+!
I'm aiming at your right now, can you feel it? the heat of it?
quote:Mag ik een ban voor deze Big Fat Liar
Op maandag 13 januari 2003 20:41 schreef SuperSiem het volgende:
In Nederland komt de film uit op 13 maart
quote:Jongen, doe rustig. Kan ik er wat aan doen dat de release wereldwijd is verzet. Ik vind het ook niet leuk dat hij nu 14 augustus pas uitkomt. Op imdb stond toen 13 maart en dat heb ik overgenomen. Waarom zou ik daaraan gaan twijfelen?
Op zaterdag 15 maart 2003 03:11 schreef SunChaser het volgende:[..]
Mag ik een ban voor deze Big Fat Liar
Djeez, om dan meteen om bans te gaan zeuren.
Ik heb naar aanleiding van de trailers al de kranten zitten doorspitten op zoek naar waar-ie draait
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 16:12 schreef Zapper het volgende:
Wanneer komt ie nou uit
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 13:32 schreef Breuls het volgende:
14 augustus pas?Ik heb naar aanleiding van de trailers al de kranten zitten doorspitten op zoek naar waar-ie draait
quote:14 augustus 2003 in Nederland dus
Op zaterdag 15 maart 2003 13:25 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Jongen, doe rustig. Kan ik er wat aan doen dat de release wereldwijd is verzet. Ik vind het ook niet leuk dat hij nu 14 augustus pas uitkomt. Op imdb stond toen 13 maart en dat heb ik overgenomen. Waarom zou ik daaraan gaan twijfelen?
Djeez, om dan meteen om bans te gaan zeuren.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 16:32 schreef Northpole het volgende:14 augustus 2003 in Nederland dus
quote:Op diezelfde pagina is te zien dat de film op 4 April 2003 in de VS wordt uitgebracht. Dus met Kazaa zal ook wel niet veel goeds te vinden zijn, helaas.
Op zaterdag 15 maart 2003 16:37 schreef Zapper het volgende:[..]
*Kazaa opstart*
quote:heb al wel 3 versies gevonden, maar download gaat niet echt snel
Op zaterdag 15 maart 2003 17:26 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Op diezelfde pagina is te zien dat de film op 4 April 2003 in de VS wordt uitgebracht. Dus met Kazaa zal ook wel niet veel goeds te vinden zijn, helaas.
quote:De versie die ik heb gezien,
Op zaterdag 15 maart 2003 17:26 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Op diezelfde pagina is te zien dat de film op 4 April 2003 in de VS wordt uitgebracht. Dus met Kazaa zal ook wel niet veel goeds te vinden zijn, helaas.
quote:Ja, maar dat is zo'n telesyncgeval en die mijd ik liever. En ik kijk hem natuurlijk nog liever in de bios, maar dat zit er voorlopig weer niet in.
Op zaterdag 15 maart 2003 18:15 schreef Ash het volgende:[..]
De versie die ik heb gezien,
is zeer goed te bekijken en vooral het geluid is toppie!
Heb de film net gekeken (goeie screener, VCD) en dat is wel een kick-ass film.
Spanning en intrige ... goed gespeeld en een beetje suspense kan ook geen kwaad.
Aanrader
quote:Denk je dat ik dat niet weet? Ik wacht al een jaar ofzo, mijn leven is niets meer waard tot ie in de bios komt
Op donderdag 27 maart 2003 08:26 schreef MikeyMo
Phone booth (Sunny: een nieuwe Joel Schumacher!)
quote:is nu 12 juni 2003
Op zaterdag 15 maart 2003 16:32 schreef Northpole het volgende:[..]
[..]
[..]14 augustus 2003 in Nederland dus
Ik moet zeggen dat ik het wel een hele coole film vond, de hele film speelt zich af op straat, bij die telefooncel. Katie holmes haar rol mag de naam 'bijrol' niet eens hebben, maar het was toch leuk om haar eens te zien in een film . Verder was-ie wel lekker spannend en verfrissend maar ook heel erg kort (net meer dan een uur, 75-85 minuten ofzo gok ik).
Vaag dat-ie elke keer uitgesteld wordt
quote:bedoel je niet: totdat hij als divx op m'n HD staat
Op donderdag 27 maart 2003 08:55 schreef SunChaser het volgende:[..]
Denk je dat ik dat niet weet? Ik wacht al een jaar ofzo, mijn leven is niets meer waard tot ie in de bios komt
1 tip: zorg dat je deze film niet in de bios hoeft te zien,
je zult gek worden zodra de pauze er tussendoor komt!
quote:Godzijdank zijn er ook bioscopen die geen pauze hebben.
Op zaterdag 26 april 2003 16:18 schreef Zapper het volgende:
1 tip: zorg dat je deze film niet in de bios hoeft te zien,
je zult gek worden zodra de pauze er tussendoor komt!
quote:WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR?
Op zaterdag 26 april 2003 16:21 schreef victorinox het volgende:Godzijdank zijn er ook bioscopen die geen pauze hebben.
quote:ALLE Pathé bioscopen.
Op zaterdag 26 april 2003 16:23 schreef Zapper het volgende:[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR?
En filmhuizen natuurlijk
quote:laatste off-topic reactie
Op zaterdag 26 april 2003 16:24 schreef victorinox het volgende:ALLE Pathé bioscopen.
zeer goede zaak! ik vind die pauzes toch wel zo vervelend
helaas geen Pathé hier in de buurt
Opvallend is ten eerste de speelduur van deze film: 75 min!!
Redelijk goede thriller. Het verhaal loopt lekker vlot en neemt gelukkig geen tijd om de relatie tussen Stu en Pamela (K.Holmes) uit te diepen, dat zou alles alleen maar vertragen.
Ik vond die hoertjes en die vent die zich ermee ging bemoeien erg voor de hand liggend en ongeloofwaardig.
Het einde is jammer genoeg erg voorspelbaar.
Paar foutjes
quote:je kan 2 snipers hebben?
Op zaterdag 26 april 2003 17:40 schreef Duiveltja het volgende:
Net gezien.
[afbeelding]Opvallend is ten eerste de speelduur van deze film: 75 min!!
Redelijk goede thriller. Het verhaal loopt lekker vlot en neemt gelukkig geen tijd om de relatie tussen Stu en Pamela (K.Holmes) uit te diepen, dat zou alles alleen maar vertragen.
Ik vond die hoertjes en die vent die zich ermee ging bemoeien erg voor de hand liggend en ongeloofwaardig.
Het einde is jammer genoeg erg voorspelbaar.
Paar foutjes
- Als je weet dat er een sniper in de buurt is, waarom laat je dan alle burgers staan op 10 meter van de telefooncel?
- Sinds wanneer laad je een geweer 2 of 3 keer voordat je gaat schieten?
- Als je je snipergun achter hebt gelaten, waarom heb je dan een koffer nodig die duidelijk bedoelt is voor die snipergun?
ik heb em maandje terug ofzow gedoent.
zeeeer goede film.
en alles in real time.
prachtig
Net gezien en ik vond um echt zo super! Heb van begin tot het einde in spanning gezeten. Ook vond ik de manier van filmen en de vormgeving van het beeld (beeldje in beeldje) erg goed.
En Kiefer Sutherland he Wat een heerlijke stem.
Top film
[Dit bericht is gewijzigd door SpaceAce op 30-04-2003 08:48]
quote:de 28e al hoor
Op woensdag 30 april 2003 01:01 schreef SpaceAce het volgende:
Vandaag dus uitgekomen: Phone.Booth.DVDRip.XViD-DVL (met nederlandse ondertitels)
quote:[list]
Op zaterdag 26 april 2003 17:40 schreef Duiveltja het volgende:Paar foutjes
- Als je weet dat er een sniper in de buurt is, waarom laat je dan alle burgers staan op 10 meter van de telefooncel?
- Sinds wanneer laad je een geweer 2 of 3 keer voordat je gaat schieten?
- Als je je snipergun achter hebt gelaten, waarom heb je dan een koffer nodig die duidelijk bedoelt is voor die snipergun?
quote:Ja, maar je kan pas laden als je geschoten hebt. Dus na het laden moet hij schieten om te kunnen herladen.
Op woensdag 30 april 2003 17:16 schreef Njit het volgende:De sniper legt in het begin van de film uit dat hij het geluid van het doorladen zo lekker vind omdat het mensen angst aanjaagt..
quote:Als je dat na zijn gesprekje bij je ambulance niet doorhebt.Maar als hij niet met dat koffertje zou rondlopen dan had je niet meteen door dat hij de sniper was..
Zie zowel de policy als de FAQ van FTR:
Je mag hier niet vragen naar plekken waar je materiaal kunt halen waar copyright op zit. Dat geldt dus zowel voor de film als voor ondertitels.
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 30-04-2003 19:38]
quote:Goh, en dat terwijl Cloudstrife nou niet echt een Newbie hier is...
Op woensdag 30 april 2003 19:36 schreef CloudStrife het volgende:
-edit-Zie zowel de policy als de FAQ van FTR:
Je mag hier niet vragen naar plekken waar je materiaal kunt halen waar copyright op zit. Dat geldt dus zowel voor de film als voor ondertitels.
* Mikey noteert: Phonebooth downen
quote:Dat verklaart misschien dat hij meerdere snipers had (dat hij dus steeds een andere deed herladen... en daardoor kon hij er eentje achterlaten en eentje meenemen (geen idee, ik bedenk ook maar wat)
Op woensdag 30 april 2003 17:23 schreef Duiveltja het volgende:Ja, maar je kan pas laden als je geschoten hebt. Dus na het laden moet hij schieten om te kunnen herladen.
Als je dat na zijn gesprekje bij je ambulance niet doorhebt.
Volgens mij kun je een geweer doorladen, maar ook ontladen. Het zou imho raar zijn dat je altijd zou moeten vuren als je eenmaal doorgeladen hebt.
Nog een discussiepuntje: Hoe kan die pizzabezorger bij de sniper op de kamer komen en waar haalt de sniper de tijd vandaan om deze te vermoorden/vast te houden. Vooral het eerste is een vraagje, of hij moet ook een pizza besteld hebben en precies erna door dezelfde pizzabezorger gebracht worden.
Het steeds opnieuw laden is nog niet het grootste probleem, als je een geweer doorlaadt, betekent dit niet dat je moet schieten, dus je kan hem 'ontladen' en daarna weer herladen.
quote:Nou dolle hond, vertel hier dan maar
Op dinsdag 20 mei 2003 15:52 schreef dolle_hond het volgende:[..]
ga ik hier niet spoilen natuurlijk. misschien in het PB - topic.
Omdat de film is ontdaan van allerlei zijsporen en daardoor erg recht toe recht aan was, zit er geen enkel saai moment in.
Ik vond de ontknoping minder...het had voor mij wat dramatischer af mogen lopen. Maar goed, dat zal de sadist in mij zijn.
quote:hehe
Op dinsdag 20 mei 2003 23:12 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Nou dolle hond, vertel hier dan maar
nou
[spoiler alert]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Het einde zie je echt de hele film al aankomen, het is zo verschrikkelijk typisch amerikaans. zoals de meeste amerikaanse tv-series ook dezelfde voorspelbaarheid hebben. Duidelijk dat Joel een vervolg op het oog heeft.
De film had echt een mooier einde, zoals bv Se7en, verdiend. Met dit, te verwachten, einde, zeker vanwege die schoen-scene, is in feite de hele film verneukt.
Belachelijk dat de politie zou aannemen dat het lichaam dat gevonden wordt van de sniper is.
Daarvoor zit de film echt sterk in elkaar. Zeker die scene met Leon en met het pistool bovenin. Bovendien is het humoristisch.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[einde alert]
quote:Ik kreeg de indruk dat de dader juist 2 kamers had gehuurd, om de aandacht af te leiden naar de verkeerde kamer. Hij had dan ook met opzet de vrouw van de hoofdpersoon gebeld vanuit de eerste kamer zodat ze daar op af zouden komen.
* Als je je snipergun achter hebt gelaten, waarom heb je dan een koffer nodig die duidelijk bedoelt is voor die snipergun?
quote:Precies.... Wat een k*film zeg... Verrot einde...
Op zaterdag 31 mei 2003 01:10 schreef Cimarron het volgende:
Film net gezien.. weinig inhoud, low budget.. geen aanrader
quote:Dat staat ook nergens hoor.
Op zaterdag 7 juni 2003 19:17 schreef Larissa het volgende:
Deze film is trouwens niet uitgesteld vanwege 11 september
Anyway, ik ga jem nu lekker opzetten.
Tot over 75 minuten
..........
Hmmm, was wel lekker vlot, maar met 71 min speeltijd wel erg kort. Het verhaal sloeg verder nergens op, soort Speed maar dan in een telefooncel.
Veel gaten in het verhaal, einde was zwak, en het wat wel meer mogen worden uitgediept.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 09-06-2003 04:21]
Maar goed, echt een toppertje dus!
Ben erg benieuwd na jullie reacties. Ga m morgen kijken.
quote:is niet waar. doorladen kan ook. als het wapen een uitneembaar/inklapbaar (FAL?) bevat kan het gewoon totdat het magazijn leeg is.
Op woensdag 30 april 2003 17:23 schreef Duiveltja het volgende:
SPOILERJa, maar je kan pas laden als je geschoten hebt. Dus na het laden moet hij schieten om te kunnen herladen.
[..]
*
[/quote]
quote:waarom moet alles maar worden uitgestelt als er wat gebeurd?
Op zaterdag 7 juni 2003 19:17 schreef Larissa het volgende:
Deze film is trouwens niet uitgesteld vanwege 11 september maar vanwege de sluipschuttermoorden vorig jaar in Maryland, Virginia en Washington.
zijn die kleiboeren dan NIKS gewend?
oh, bep valt op straat door een kapotte schoen, nu moet de film over een slecht lopende schoenenfabriek maar worden uitgesteld.
amerikanen .
die oeryanks dan.
Spoiler:
Die sniper had t trouwens goed uitgestippeld maar dat einde was inderdaad wel triest (Misschien een vervolg?)
vond wel leuk "TV brings out the worst of everybody so You'll do fine" of zo iets was het
quote:Ik heb liever tien minuten een goede Laurel & Hardy dan twee en een half uur English Patient. Het gaat toch om de inhoud en niet om de lengte??
Op maandag 9 juni 2003 00:46 schreef SunChaser het volgende:Hmmm, was wel lekker vlot, maar met 71 min speeltijd wel erg kort.
quote:same here... ik zit tegenwoordig al vaak op m'n horloge te kijke op de helft... zo van: hoe lang duurt dit nog... jezus nog een uur!
Op zaterdag 21 juni 2003 21:43 schreef Woodpecker het volgende:[..]
Ik heb liever tien minuten een goede Laurel & Hardy dan twee en een half uur English Patient. Het gaat toch om de inhoud en niet om de lengte??
![]()
Hollywood maakt ze steeds langer en breekt de verhalen nu al in meerdere delen (zie Matrix en Potter 3)
Zo'n korte film als Phone Booth vinnik eerder een verademing.
quote:Wat is die voor belachelijk iets. . .ik vond het juist weer een sterke film sinds tijden ... een ZEER zeker een aanrader.
Op zaterdag 31 mei 2003 01:10 schreef Cimarron het volgende:
Film net gezien.. weinig inhoud, low budget.. geen aanrader
quote:Dat had ik vannacht letterlijk bij National Security, wat een fuckfilm zeg.
Op zaterdag 21 juni 2003 22:53 schreef MikeyMo het volgende:[..]
same here... ik zit tegenwoordig al vaak op m'n horloge te kijke op de helft... zo van: hoe lang duurt dit nog... jezus nog een uur!
quote:Maar hij zegt stellig geen aanrader ,,maar dat is die film wel. Met weinig middelen toch een goede film. ... of je moet natuurlijk die Colin niet mogen ..dat kan. Maar strikt genomen is Phone Booth gewoon een geslaagde film.
Op zaterdag 28 juni 2003 18:21 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Dat iemand een andere mening heeft wil niet zeggen dat hij meteen belachelijk is
.
quote:Het is een kwestie van smaak. Daarbij zou ik nooit iemand een film aanraden die netto (dus tot aan de reclame) 71 minuten duurt.
Op zaterdag 28 juni 2003 20:57 schreef Lambiekje het volgende:[..]
Maar hij zegt stellig geen aanrader ,,maar dat is die film wel.
quote:Behalve als ie zo goed is als deze?
Op zaterdag 28 juni 2003 21:57 schreef SunChaser het volgende:Het is een kwestie van smaak. Daarbij zou ik nooit iemand een film aanraden die netto (dus tot aan de reclame) 71 minuten duurt.
quote:Zo goed vond ik hem niet. Vooral het einde was belachelijk.
Op zaterdag 28 juni 2003 22:15 schreef Zapper het volgende:[..]
Behalve als ie zo goed is als deze?
quote:Was het einde belachelijk of vond je het einde belachelijk.
Op zaterdag 28 juni 2003 22:16 schreef SunChaser het volgende:[..]
Zo goed vond ik hem niet. Vooral het einde was belachelijk.
quote:Het einde IS belachelijk:
Op zaterdag 28 juni 2003 22:20 schreef Ceriel het volgende:[..]
Was het einde belachelijk of vond je het einde belachelijk.
SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Die Pizzaberzorger staat in het begin tegen hem te schreeuwen, dus zijn stem kent hij. Hij had moeten weten dat de pizzaguy dus niet de moordenaar was. En dan loopt de echte dader dus gewoon langs de ziekenauto, met een violenkist in zijn hand. De moordenaar had niet eens kunnen weten dat Colin Farrel bijna bewusteloos was gespoten.
Trouwens, een -de badguy ontsnapt stiekum toch-einde is zooooooooooooo afgezaagd.
En als Joel S. ons had willen laten geloven dat Kiefer echt dood was, had hij niet Kiefer als stem moeten nemen maar een onbekende stem.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
quote:Ja, en als deze sniper aan het eind werd opgepakt had je gezegd:
Op zaterdag 28 juni 2003 22:26 schreef SunChaser het volgende:[..]
Het einde IS belachelijk:
SPOILER
Die Pizzaberzorger staat in het begin tegen hem te schreeuwen, dus zijn stem kent hij. Hij had moeten weten dat de pizzaguy dus niet de moordenaar was. En dan loopt de echte dader dus gewoon langs de ziekenauto, met een violenkist in zijn hand. De moordenaar had niet eens kunnen weten dat Colin Farrel bijna bewusteloos was gespoten.Trouwens, een -de badguy ontsnapt stiekum toch-einde is zooooooooooooo afgezaagd.
En als Joel S. ons had willen laten geloven dat Kiefer echt dood was, had hij niet Kiefer als stem moeten nemen maar een onbekende stem.
.
Het is soms ook nooit goed voor mensen.
quote:sommige mensen snappen dat niet
Op zondag 29 juni 2003 19:32 schreef SunChaser het volgende:
Hey, ik zet die spoiler niet voor niets tussen 30 puntjes.
quote:ow nee, excuses, maar anders werd de quote zo lang.
Op zondag 29 juni 2003 19:32 schreef SunChaser het volgende:
Hey, ik zet die spoiler niet voor niets tussen 30 puntjes.
Spoiler
-
-
-
-
-
-
-
-
Wat zeuren mensen nou over het einde. Ten eerste kunnen mensen stemmen faken, dus dat ie het had moeten weten is crap. Daarbij is het voor de kijkers vrij duidelijk, maar of je nou 5 min in spanning zit met het gevoel van wat nu, of een schrik-moment op het einde. Boeiuh, ik denk zelf dat dit sterker was.
quote:Afgezien van voiceboxen en dat stemmen ook al vervomrd klinken door de foon, in hoeverre onthou jij de stem van iemand die op straat wat tegen je zegt terwijl je aan hetbellen bent in ee drukke omgeving?
SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Die Pizzaberzorger staat in het begin tegen hem te schreeuwen, dus zijn stem kent hij. Hij had moeten weten dat de pizzaguy dus niet de moordenaar was. En dan loopt de echte dader dus gewoon langs de ziekenauto, met een violenkist in zijn hand. De moordenaar had niet eens kunnen weten dat Colin Farrel bijna bewusteloos was gespoten.
Trouwens, een -de badguy ontsnapt stiekum toch-einde is zooooooooooooo afgezaagd.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
De moordenaar zag waarschijnlijk dat Colin allemaal medicatie kreeg toegediend. Bovendien zou Kiefer zo kunnen langslopen zonder dat Colin er ooit erg in zou hebben...
quote:Idd, het lijkt me dat kiefer zag dat collin onder medicatie was en zijn kans greep om hem aan te spreken. En de koffer leek wel of er een geweer in zou kunnen zitten, maar er lopen in NYC een heleboel mensen met koffers rond, ze gaan echt niet iemand aanhouden vanwege de vorm van zijn koffer als ze in de veronderstelling zijn dat de dader zelfmoord heeft gepleegd.
Op woensdag 2 juli 2003 21:43 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Afgezien van voiceboxen en dat stemmen ook al vervomrd klinken door de foon, in hoeverre onthou jij de stem van iemand die op straat wat tegen je zegt terwijl je aan hetbellen bent in ee drukke omgeving?
De moordenaar zag waarschijnlijk dat Colin allemaal medicatie kreeg toegediend. Bovendien zou Kiefer zo kunnen langslopen zonder dat Colin er ooit erg in zou hebben...
Daar denken schrijvers echt wel over na, wanneer mensen over dit soort dingen gaan zeuren krijg ik het idee dat ze gewoon een excuus zoeken om de film niet leuk te vinden zonder echt over de mogelijkheden na te denken.
Wat ik me wel afvroeg; op imdb staat dat Kiefer in reshoots Ron Eldard heeft vervangen, maar er staat niet waarom. Weet iemand waarom Eldard nog vervangen is nadat het filmen eigenlijk al klaar was? Begrijp niet verkeerd, Kiefer deed het geweldig en ik vind hem een goed acteur, ben alleen benieuwd.
quote:Den dat de regisseur niet zo blij was met het spul van Ron Eldard dat Kiefer het later opnieuw heeft mogen inspreken... Kiefer is uiteindelijk maar in 1 scene te zien dus er hoefde ook niet veel opnieuw geschoten te worden
Op woensdag 2 juli 2003 22:26 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
...Wat ik me wel afvroeg; op imdb staat dat Kiefer in reshoots Ron Eldard heeft vervangen, maar er staat niet waarom. Weet iemand waarom Eldard nog vervangen is nadat het filmen eigenlijk al klaar was? Begrijp niet verkeerd, Kiefer deed het geweldig en ik vind hem een goed acteur, ben alleen benieuwd.
Heb hem thuis gekeken en ik geef er een magere 7 voor
quote:Sniper's stem klonk als een slechte badass van een Jack Bauer!
sniper's stem klonk als een voice-over in plaats van een telefoongesprek.
quote:Oooh, is het die pizzabezorger die met zijn keel doorgesneden op de grond ligt. Ik vond het al vreemd dat die pizzabezorger toch dood was, ik dacht "wat heeft dat er nou mee te maken". Ik dacht dat het gewoon echt Jack Bauer (
SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Die Pizzaberzorger staat in het begin tegen hem te schreeuwen, dus zijn stem kent hij. Hij had moeten weten dat de pizzaguy dus niet de moordenaar was. En dan loopt de echte dader dus gewoon langs de ziekenauto, met een violenkist in zijn hand. De moordenaar had niet eens kunnen weten dat Colin Farrel bijna bewusteloos was gespoten.
.
.
.
.
.
.
.
quote:Vind je? Ik vind hem een beetje overgewaardeerd.
Op zaterdag 5 juli 2003 11:29 schreef Rolex het volgende:Collin acteert weer eens geweldig, alleen jammer dat het slecht afloopt met de film..
Ik had meer voorgeschiedenis willen zien, uitdieping van de karakters. Motieven van de 'bad guy' vond ik een beetje te simpel. Het einde is bagger. Ik vind de 7,5 op IMB beetje overdreven. 7- of zo
quote:Jeetje, en ik maar denken dat het origineel was.
Op zaterdag 9 augustus 2003 03:14 schreef Joppe het volgende:[..]
Gister gezien, absoluut 1 van de beste films die ik gezien heb...
quote:Ik vind het wel iets meer dan een popcornfilm hoor, en de gedachte er achter erg goed.
Op maandag 14 juli 2003 08:10 schreef onetouch het volgende:
leuke popcorn film voor als je niet veel tijd hebt
quote:ik heb de imort versie gistere op DVD binnen gekregen, hijs wel ok toch?
Op vrijdag 11 oktober 2002 21:25 schreef CloudBox het volgende:
Phone Booth is uitgesteld. Deze thriller gaat namelijk over een man in een telefooncel die door een sniper onder bedreiging wordt vastgehouden.En dat kan dus niet volgens de Hollywoodbonzen ivm de gebeurtenissen in Amerika. Ze leren het ook nooit he, in Tinseltown.
Hoewel de Joel Schumacher haters er niet treurig om zullen zijn
[..]De film was overigens al klaar in mei 2001. Jim Carrey zou de hoofdrol eerst spelen, ook Wil Smith werd ooit genoemd.
http://us.imdb.com/Details?0183649
Erg jammer, het concept leek me zeer interessant.
Helaas niet een film die ik voor een 2de keer zou willen kijken
quote:Ben benieuwd wat in jouw lijst wél een hoog punt heeft dan... Post de top 5 eens
Op dinsdag 11 november 2003 15:20 schreef WorstKaas het volgende:
Wat een zwaar waardeloze film. Ik vond het echt helemaal niks!
Ik houd een Excel lijstje bij en geef alle gekeken films een cijfer. Phonebooth krijgt dus een dikke 2. Geen 1, wat het kan altijd nog slechter.
quote:Daar ben ik idd ook benieuwd naar
Op dinsdag 11 november 2003 19:53 schreef PimD het volgende:[..]
Ben benieuwd wat in jouw lijst wél een hoog punt heeft dan... Post de top 5 eens
Bedoel Worstkaas, onderbouw je mening is waarom je het zo'n waardeloze film vindt.
* PimD vond PB overigens een zeer goede film, alleen het einde viel me tegen
Leukste film die ik ooit gezien heb.. (en dat zijn er niet zoveel ).
quote:Hoe zijn de extra's?
Op zondag 23 november 2003 01:55 schreef WattaFakka het volgende:
Paar dagen geleden op DVD gekregen, zojuist gekeken, maar WAT EEN TOPFILM zeg!!.
Leukste film die ik ooit gezien heb.. (en dat zijn er niet zoveel
).
Zoooo te verwachten dat de pizzakoerier het niet is. Sjongejongejonge...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |