dank je voor de tip,ga ik ook proberenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef martend het volgende:
[..]
Op mijn computer is de TV mijn 3e bureaublad, is als extra monitor aangewezen. Op mijn TV kies ik dan voor HDMI3 in plaats van Internet of normale tv enzv.
Ik sleep dan mijn browser op dat bureaublad en boem.. Utopia op groot scherm
Kom op hey, kijk ook een naar het karakter is ook belangrijk hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben niet zo kapot van die Robin. Mij een te hoog barbiepoppen gehalte.
hahahahahaha lekker ding ben je ook hequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar vind ik doorgaans HEEL veel mis mee....
Stond in de playboy of een ander mannenbladquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:15 schreef Grunge. het volgende:
Robin in de slaapkamer. Isabella: "Maar ik ken haar ergens van..." Charlotte: "Van de Playboy.".
Ja, weet ik wel, maar waarschijnlijk kent Isabella haar eerder van de castingdagen of zo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Stond in de playboy of een ander mannenblad
Wat ik van Wytze heb gezien beviel mij wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zou helemaal voor Wytse zijn als ik het idee had dat hij echt iets toe zou voegen, maar dat heb ik dus totaal niet. Robin gaat ergernis, frustratie en jaloezie toevoegen, dus laat haar maar blijven.![]()
Dan mag er volgende maand wel een lekkere vent in.
Ja toch!quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat, al gun ik de mannelijke COSers ook wel een lekker wijf om naar te kijken.
Oh ik heb nog niet veel van hem gezien maar ik heb Aike wel eens horen zeggen dat ze er wel een lekkere vent van haar leeftijd in wilde. Nou in ieder geval de leeftijd klopt wel een beetje dus ik hoop op een verhaallijntje daar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zou helemaal voor Wytse zijn als ik het idee had dat hij echt iets toe zou voegen, maar dat heb ik dus totaal niet. Robin gaat ergernis, frustratie en jaloezie toevoegen, dus laat haar maar blijven.![]()
Dan mag er volgende maand wel een lekkere vent in.
er zijn mooie tieten in huisquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef Day het volgende:
Ik moet zeggen; ik ben trots op Ruud.
Hij negeert Billy al uuuuuuren.
Iemand caps maken aubquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ze heeft net een zak chips op, dusss..
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:16 schreef Marenda het volgende:
[..]
Wat ik van Wytze heb gezien beviel mij wel.
Hij praat graag,maar luistert ook echt naar mensen.
En zijn vragen zijn ook echt goed.
waarvan ?quote:
En dat op de dag dat Robin binnenkwamquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef Day het volgende:
Ik moet zeggen; ik ben trots op Ruud.
Hij negeert Billy al uuuuuuren.
hij is een goede voor de denktank van utopiaquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:16 schreef Marenda het volgende:
[..]
ze kunnen allemaal goed lullen, er moet iemand in die nu echt wat gaat doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:16 schreef Marenda het volgende:
[..]
Aike valt op donkere mannen maar Jim is net haar type nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik heb nog niet veel van hem gezien maar ik heb Aike wel eens horen zeggen dat ze er wel een lekkere vent van haar leeftijd in wilde. Nou in ieder geval de leeftijd klopt wel een beetje dus ik hoop op een verhaallijntje daar.Isa en Andrea zorgen ook al voor de nodige ergernis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |