abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137947055
Goed, kleine introductie voordat uitgelegd kan worden wat er gedaan moet worden.

TS heeft een aparte hobby, zeker als vrouw zijnde zou ik mij er bijna voor schamen (maar ben er ook wel weer trots op), ik geniet intens van af en toe een potje autosport achter de playstation. Ik doe niet aan gaming, ik doe aan goedkoopste vorm van autosport is mijn vaste 'smoes'. Sinds een jaar of 2/3 race ik (wéér) met een stuurtje en heb sinds vorig jaar ook een setje aangeschaft met stoel enzo.

+

Nu heb ik een set pedalen bij dat stuurtje wat ik graag makkelijk kan loskoppelen, zonder al die dradenzooi om te moeten leggen zoals nu. Met een pvc buisje heb ik al het 1 en ander weg kunnen werken, behalve dus het draad van de pedalen naar het stuurtje toe. En wil ik wat veranderen aan de opstelling, hoef ik niet al te moeilijk te doen en simpel de plug er uit trekken.

Van de pedalen moeten er nu 4 kleine draadjes gesoldeerd worden zowel op de connector als op de plug (met veel geduld heb ik de connector wel gesoldeerd gekregen, maar weinig vertrouwen in mijn kunsten) en dus wil ik alles netjes en vakkundig gesoldeerd hebben. Hier heb ik een extra connector van (female).

Ik heb een setje van deze plug (male) + connector (female) thuis liggen die dus ingebouwd moet worden, maar eigen soldeerbout te grof om dit werk te kunnen doen en zelf te onhandig.

Wie kan en wil mij helpen ? Woonachtig in regio Utrecht/Maarssen. Geen idee wat de tegenprestatie gaat worden. Zal wel weer op een (klein) kratje bier uitkomen :D :')
  woensdag 19 maart 2014 @ 23:02:33 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137947603
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 19 maart 2014 @ 23:17:17 #3
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_137948474
Ik vind het eigenlijk wel een toffe hobby :D Zeker in zo'n stoel en met een stuur en pedalen e.d. Een hele andere ervaring dan alleen een controller volgens mij :P Welke game speel je dan? Gran Turismo?

[ Bericht 0% gewijzigd door richolio op 20-03-2014 00:11:47 ]
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_137955453
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef richolio het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een toffe hobby :D Zeker in zo'n stoel en met een stuur en pedalen e.d. Een hele andere ervaring dan alleen een controller volgens mij :P Welke game speel je dan? Gran Turismo?
Zeker weten :D GranTurismo inderdaad, offline kan gt6 mij niet zo bekoren, ze hebben het veel te makkelijk gemaakt, wat de speelbaarheid saai en onnodig maakt. Online kan het echter een dijk van spel/simulatie zijn omdat je erg competitieve races kan houden, aan echte autosport regels te houden en het zo serieus mogelijk benaderen, dan is het dikke pret ^O^ Laatst een kampioenschap gereden in de Renault Megane Trophy, wat een heerlijk ding is dat, maakt veel tekortkomingen in gt6 goed wat mij betreft.

Mijn wagentje + persoonlijke racekleuren O+
pi_137955458
Tof plaatje en wel eens aan rene gevraagd hij heeft skills met soldeerbout.
pi_137956111
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 05:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Tof plaatje en wel eens aan rene gevraagd hij heeft skills met soldeerbout.
Zoiets als zwarte band solderen ? Nooit geweten van hem!

Edit, topic kan dicht. Ene Rene gaat mij helpen dus... *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 15% gewijzigd door Meike26 op 20-03-2014 10:48:14 ]
  donderdag 20 maart 2014 @ 20:00:04 #7
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_137976987
We hebben bijna dezelfde stoel :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Forum Admin vrijdag 21 maart 2014 @ 14:27:01 #8
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_138005357
Rene stuurt een helpende hand toe!
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')