Goed, kleine introductie voordat uitgelegd kan worden wat er gedaan moet worden.
TS heeft een aparte hobby, zeker als vrouw zijnde zou ik mij er bijna voor schamen (maar ben er ook wel weer trots op), ik geniet intens van af en toe een potje autosport achter de playstation.
Ik doe niet aan gaming, ik doe aan goedkoopste vorm van autosport is mijn vaste 'smoes'. Sinds een jaar of 2/3 race ik (wéér) met een stuurtje en heb sinds vorig jaar ook een setje aangeschaft met stoel enzo.
![logitech_driving_force_gt_ps3_ps2___gt5_prologue_2.jpg]()
+
![gamestoel_zijaanzicht.jpg]()
Nu heb ik een set pedalen bij dat stuurtje wat ik graag makkelijk kan loskoppelen, zonder al die dradenzooi om te moeten leggen zoals nu. Met een pvc buisje heb ik al het 1 en ander weg kunnen werken, behalve dus het draad van de pedalen naar het stuurtje toe. En wil ik wat veranderen aan de opstelling, hoef ik niet al te moeilijk te doen en simpel de plug er uit trekken.
Van de pedalen moeten er nu 4 kleine draadjes gesoldeerd worden zowel op de connector als op de plug (met veel geduld heb ik de connector wel gesoldeerd gekregen, maar weinig vertrouwen in mijn kunsten) en dus wil ik alles netjes en vakkundig gesoldeerd hebben. Hier heb ik een extra connector van (female).
![din_4_270.jpg]()
Ik heb een setje van deze plug (male) + connector (female) thuis liggen die dus ingebouwd moet worden, maar eigen soldeerbout te grof om dit werk te kunnen doen en zelf te onhandig.
Wie kan en wil mij helpen ? Woonachtig in regio Utrecht/Maarssen. Geen idee wat de tegenprestatie gaat worden. Zal wel weer op een (klein) kratje bier uitkomen