Inderdaad, dus?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Tja, als ik het hele midden oosten op de kast wil krijgen dan maak ik een leuk youtube filmpje of een spotprentje over die profeet van ze.
Vooralsnog is dat inderdaad voorbarig, en ik hoop van harte dat dat zo blijft.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat iets wordt vergeleken vind ik ook niet erg hoorde geschiedenis herhaalt zich in principe, maar om iemand dan meteen zo te noemen is ook weer zoiets
Er mag wel een nieuwe Balthaser Gerards opstaan inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat iets wordt vergeleken vind ik ook niet erg hoorde geschiedenis herhaalt zich in principe, maar om iemand dan meteen zo te noemen is ook weer zoiets
Ik ben er bang voor dat we dit gedrag druppelsgewijs steeds meer gaan tolereren totdat het hek van de dam is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooralsnog is dat inderdaad voorbarig, en ik hoop van harte dat dat zo blijft.
De vorige komt dacht ik binnenkort de gevangenis uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Er mag wel een nieuwe Balthaser Gerards opstaan inderdaad.
Mwah, Wilders plagen levert geen doden op.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat het nog leuker is dan Wilders plagen want de reactie is 'explosiever'.
"De geschiedenis herhaalt zich."quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
De vorige komt dacht ik binnenkort de gevangenis uit.
Nee goed, het was ook een grapje en niet zo bedoeld. Maar ik vind dat Nederland een kenniseconomie moet hebben, dus om hier Marokkanen en Turken uit de bergen toe te laten past niet in mijn idealenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het gros v/d Marokkanen is blank.
[ afbeelding ]
Dat dacht men bij Pim Fortuyn ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, Wilders plagen levert geen doden op.
Helaas snapt de gemiddelde burger dat volgens mij niet helemaal...quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef o.us2.0 het volgende:
Dit is toch wel het absolute dieptepunt. Daarmee jaag je de hoogopgeleide Marokkanen alleen maar weg en blijf je achter de criminelen. Ga zo door.
Ook niet in de mijne. Sowieso heb ik twijfels bij het toelaten van groepen mensen waarvan statistisch is bewezen dat ze niet enorm veel bijdragen aan de samenleving als geheel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee goed, het was ook een grapje en niet zo bedoeld. Maar ik vind dat Nederland een kenniseconomie moet hebben, dus om hier Marokkanen en Turken uit de bergen toe te laten past niet in mijn idealen
Nederland is een van de kruitdampen in het explosieve Europa.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook niet in de mijne. Sowieso heb ik twijfels bij het toelaten van groepen mensen waarvan statistisch is bewezen dat ze niet enorm veel bijdragen aan de samenleving als geheel.
Maar Wilders pakt dit alles op een zeer populistische wijze aan en zal alleen maar zorgen voor meer polarisatie en dus spanning.
Ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef capricia het volgende:
Ik dacht meteen aan "wollt ihr den totalen krieg?".
Meer mensen?
Het gaat mij niet om Wilders, het gaat mij om ons allemaal, dat we dit accepteren en sommige het zelfs toejuichen.quote:
De filter tijdens het geschreeuw en beleid instellen op ongeschoolde nieuwkomers, mensen die niet bereidwillig zijn te werken, mensen die zich misdragen, dat is zeker te complex? En als hier dan in de praktijk veel Marokkanen tussen blijken te zitten, pech voor hun.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee goed, het was ook een grapje en niet zo bedoeld. Maar ik vind dat Nederland een kenniseconomie moet hebben, dus om hier Marokkanen en Turken uit de bergen toe te laten past niet in mijn idealen
Dan zijn we het wel eens ja, maar de kloof tussen Wilders en de rest van het kabinet is groot op dat gebied, daarom zijn er denk ik ook een hoop mensen die op hem stemmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook niet in de mijne. Sowieso heb ik twijfels bij het toelaten van groepen mensen waarvan statistisch is bewezen dat ze niet enorm veel bijdragen aan de samenleving als geheel.
Maar Wilders pakt dit alles op een zeer populistische wijze aan en zal alleen maar zorgen voor meer polarisatie en dus spanning.
Dat sowieso. Het gaat inderdaad de verkeerde kant op. En het doet me pijn dat ik in mijn kritiek op de multiculturele aspecten van de samenleving, vaak aan de kant moet staan van mensen waarvan de spelling doet denken aan een oorlogsgebied.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nederland is een van de kruitdampen in het explosieve Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |