quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef Rezania het volgende:
Die snake(sherlock)lady hè, hete teef dat.
Mister game and watch hier weet het.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:46 schreef Nikmans het volgende:
Omdat ze niet willen dat mensen erachter komen, dus, ofzo. Weet ik veelKansloos forumdrama moet je ver vandaan blijven
Dan moeten ze het niet op een openbaar forum zetten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:46 schreef Nikmans het volgende:
Omdat ze niet willen dat mensen erachter komen, dus, ofzo. Weet ik veelKansloos forumdrama moet je ver vandaan blijven
Je moet natuurlijk niet vergeten dat we niet allemaal zo'n durfal zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef snakelady het volgende:
Als ik over iemand zou roddelen op een forum zou ik zeker wel het lef hebben om de naam gewoon open bloot te typen.
Ik ben soms ook net een halve vent.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:48 schreef deprimist het volgende:
Een wijf die loopt te zeiken over roddelen moet wel een vent zijn.
Jij wel, jij zou niet achter iemand rug om lullen, tenminste, daar zie ik je niet voor aan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet vergeten dat we niet allemaal zo'n durfal zijn.
Mja het is toch kansloos, niet teveel aandacht aan besteden is het beste en vooral niet proberen te begrijpen. De vraag: waarom doen ze dat? Het antwoord: zodat mensen er minder snel achter komen. De échte reden? Wie de fuck zal het zeggen, sensatiezucht, gebrek aan aandacht in het echte leven en het gevoel willen hebben dat je tóch iets voorstelt, al is het maar online. Gok ik. Zoals gezegd: kansloos.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan moeten ze het niet op een openbaar forum zetten.
Ooh Fuck PUNCH LINE!quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:48 schreef deprimist het volgende:
Een wijf die loopt te zeiken over roddelen moet wel een vent zijn.
Dat kon ook niet anders. Neuken?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben soms ook net een halve vent.![]()
Het is net een school hier op Fok!quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Mja het is toch kansloos, niet teveel aandacht aan besteden is het beste en vooral niet proberen te begrijpen. De vraag: waarom doen ze dat? Het antwoord: zodat mensen er minder snel achter komen. De échte reden? Wie de fuck zal het zeggen, sensatiezucht, gebrek aan aandacht in het echte leven en het gevoel willen hebben dat je tóch iets voorstelt, al is het maar online. Gok ik. Zoals gezegd: kansloos.
Nee dank je.quote:
Juist ja, of een dierentuin. Glimlachen, met je hoofd schudden, als je écht gul bent een pindaatje gooien en doorlopen naar de volgende apenkooiquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is net een school hier op Fok!
Ik heb al iemand om mee te neuken.quote:
Dat heb ik dan nog nooit gezien, maar is het roddelen over iemand dan ook niet bedoeld om een beetje drama te creeëren?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:58 schreef Robophatt het volgende:
Dat komt omdat sommige mensen zo kansloos zielig gaan reageren als er iets over ze gezegd wordt, zelfs als de opmerking vrij neutraal is. Gelijk weer een compleet drama terwijl niemand daar om gevraagd heeft.
Mensen die nooit sherlocken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:59 schreef Catkiller het volgende:
Waarom zou je sowieso al op je username zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Niet altijd. Soms valt je gewoon iets op aan een user en dan zeg je dat, hoeft niet eens iets beledigends te zijn of wat dan ook maar dan komen daar weer reacties op die dat misschien wel zijn of komt die user zelf kijken en hoppaaaaa het is weer een puinhoop.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nog nooit gezien, maar is het roddelen over iemand dan ook niet bedoeld om een beetje drama te creeëren?
Iedereen roddelt natuurlijk, ik maak me daar ook wel schuldig aan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet altijd. Soms valt je gewoon iets op aan een user en dan zeg je dat, hoeft niet eens iets beledigends te zijn of wat dan ook maar dan komen daar weer reacties op die dat misschien wel zijn of komt die user zelf kijken en hoppaaaaa het is weer een puinhoop.
Roddelen wordt altijd gezien als iets afschuwelijks en negatiefs maar vaak is het gewoon neutraal gezever.
Ja naja anders komt het over van 'IK HOORDE MIJN NAAM GODVERDOMME KANKERLIJERS HOU OP MET DAT GERODDEL IK NEUK JULLIE ALLEMAAL DE MOEDER'quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Iedereen roddelt natuurlijk, ik maak me daar ook wel schuldig aan.
Alleen zo komt het een beetje over als in een groep staan en dan stiekem fluisteren en wijzen maar hopen dat diegene het niet ziet,.
Ik weet niet of dat op dit moment ook zo is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:04 schreef trovey het volgende:
Mis ik wat of zo? Is er ergens een goed roddel te vinden?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat op dit moment ook zo is.
Ik dacht er alleen aan toen ik dit aan het bekijken was.
Na, het meeste van geroddel wat ik langs zie komen is toch wel wat minder vriendelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja naja anders komt het over van 'IK HOORDE MIJN NAAM GODVERDOMME KANKERLIJERS HOU OP MET DAT GERODDEL IK NEUK JULLIE ALLEMAAL DE MOEDER'
Ehh, zei alleen maar dat je bij jou kaartjes kon bestellen voor schoolgala...
(om maar even in de schoolsfeer te blijven)
Daar heb ik me nog niet aan durven wagen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef MsMessy het volgende:
En dan gebruik je een paar wildcard characters in sherlock en dan vind je nog meer shit
Robophatt probeert zichzelf vrij te pleiten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Na, het meeste van geroddel wat ik langs zie komen is toch wel wat minder vriendelijk.
Ik kom overal achter.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef snakelady het volgende:
alleen stoor ik me verschrikkelijk aan de mensen die namen niet voluit durven te typen uit angst dat diegene er achter komt via "Sherlock".
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef snakelady het volgende:
Ik vraag me dus ook af waarom mensen dat doen?
Goh je geeft het antwoord zelf al, opgelost, slotje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef snakelady het volgende:
Allemaal prima natuurlijk, alleen stoor ik me verschrikkelijk aan de mensen die namen niet voluit durven te typen uit angst dat diegene er achter komt via "Sherlock".
Waarom niet?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:59 schreef Catkiller het volgende:
Waarom zou je sowieso al op je username zoeken?
quote:
Omdat het mij nou niet echt boeit als er al iemand mijn naam ergens noemt.quote:
Krijg je dit thoughquote:Op 19-03-2014 20:22 schreef UnicornFarts
[..]
Als je mij quote doe het dan zo dat ik geen quote alert krijg![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |