quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef Rezania het volgende:
Die snake(sherlock)lady hè, hete teef dat.
Mister game and watch hier weet het.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:46 schreef Nikmans het volgende:
Omdat ze niet willen dat mensen erachter komen, dus, ofzo. Weet ik veelKansloos forumdrama moet je ver vandaan blijven
Dan moeten ze het niet op een openbaar forum zetten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:46 schreef Nikmans het volgende:
Omdat ze niet willen dat mensen erachter komen, dus, ofzo. Weet ik veelKansloos forumdrama moet je ver vandaan blijven
Je moet natuurlijk niet vergeten dat we niet allemaal zo'n durfal zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef snakelady het volgende:
Als ik over iemand zou roddelen op een forum zou ik zeker wel het lef hebben om de naam gewoon open bloot te typen.
Ik ben soms ook net een halve vent.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:48 schreef deprimist het volgende:
Een wijf die loopt te zeiken over roddelen moet wel een vent zijn.
Jij wel, jij zou niet achter iemand rug om lullen, tenminste, daar zie ik je niet voor aan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet vergeten dat we niet allemaal zo'n durfal zijn.
Mja het is toch kansloos, niet teveel aandacht aan besteden is het beste en vooral niet proberen te begrijpen. De vraag: waarom doen ze dat? Het antwoord: zodat mensen er minder snel achter komen. De échte reden? Wie de fuck zal het zeggen, sensatiezucht, gebrek aan aandacht in het echte leven en het gevoel willen hebben dat je tóch iets voorstelt, al is het maar online. Gok ik. Zoals gezegd: kansloos.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan moeten ze het niet op een openbaar forum zetten.
Ooh Fuck PUNCH LINE!quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:48 schreef deprimist het volgende:
Een wijf die loopt te zeiken over roddelen moet wel een vent zijn.
Dat kon ook niet anders. Neuken?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben soms ook net een halve vent.![]()
Het is net een school hier op Fok!quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Mja het is toch kansloos, niet teveel aandacht aan besteden is het beste en vooral niet proberen te begrijpen. De vraag: waarom doen ze dat? Het antwoord: zodat mensen er minder snel achter komen. De échte reden? Wie de fuck zal het zeggen, sensatiezucht, gebrek aan aandacht in het echte leven en het gevoel willen hebben dat je tóch iets voorstelt, al is het maar online. Gok ik. Zoals gezegd: kansloos.
Nee dank je.quote:
Juist ja, of een dierentuin. Glimlachen, met je hoofd schudden, als je écht gul bent een pindaatje gooien en doorlopen naar de volgende apenkooiquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is net een school hier op Fok!
Ik heb al iemand om mee te neuken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |