Die man hangt ook echt al maanden (En eigenlijk al 10 jaar) OVERAL in de stad met zijn kop. Die heeft het echt voor elkaar dat iedereen die het echt niet weet dan maar op de leuke man met snor stemtquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Onafhankelijk Delft had 11,3 procent
[..]
Als je aangeeft dat je fan bent mag je hem heus wel zien.
Het schijnt dat de uploader hem heeft verwijderd na kritiek op FOK!.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je die wel dan? Of heb je die verwijderd
Kritiek op FOK! is een slechte raadgever, ik vond het ijzersterk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het schijnt dat de uploader hem heeft verwijderd na kritiek op FOK!.
De bekkenstootquote:
Ik wil graag de originele auteur weten van dit stukquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Kennelijk de ONZ stoner SC. Naslagwerk mag je wel plegen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil graag de originele auteur weten van dit stuk
Alsof jij het verzonnen hebtquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh het bekkenstoten is zelfs doorgedrongen tot ONZ.
Tijd om afscheid te nemen van FOK!
Ja dat heb ik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof jij het verzonnen hebt
Oh en SEX / Beste fap methode kan wel een leuke boost voor je matras seksleven zijn
Ik zal je droom niet in duigen laten uitspatten. Dat doe je maar op je matras xDquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik.
Ik heb tenminste nooit gezocht naar een alternatieve masturbatiemethode. Rukken werkt nu eenmaal niet.
Mijn droom is een vagina van een geile stoot vol te spuiten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal je droom niet in duigen laten uitspatten. Dat doe je maar op je matras xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.beslist.nl/voo(...)y_Big_Black_Ass.html
Ik ben inmiddels overleden.
Oké man. Wellicht helpt het als je het als status neerzet op je facebook.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn droom is een vagina van een geile stoot vol te spuiten.
Daarna kan ik rustig sterven.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:34 schreef Pascalus het volgende:
Als het niet lukt kun je altijd nog zo'n ding kopen:Is er ook een iets minder zwarte black ass?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.beslist.nl/voo(...)y_Big_Black_Ass.html![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké man. Wellicht helpt het als je het als status neerzet op je facebook.
[..]
Is er ook een iets minder zwarte black ass?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]Die aanprijzing ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]Gelijk besteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |