Je hebt een foto van je rechterhand in de OP gezet?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:07 schreef Tyron het volgende:
tjacka als je weer mijn vriendin wilt zijn moet je terug naar het topic voor dit topic en de bovenste 3 plaatjes in de OP zetten
nee nina dobrevquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt een foto van je rechterhand in de OP gezet?
geen zin om op te zoekenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:07 schreef Tyron het volgende:
tjacka als je weer mijn vriendin wilt zijn moet je terug naar het topic voor dit topic en de bovenste 3 plaatjes in de OP zetten
+1 note.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:14 schreef Elan het volgende:
Je bent echt een smakeloze mongool als je dat wijf in de op geil vindt.
Als ik haar zie ben ik jaloers op mensen die kleurenblind zijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:14 schreef Elan het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik haar zie ben ik jaloers op mensen die kleurenblind zijn
+ 1 note.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou je nooit chanteren om iets in de OP te zetten, mijn vriend zul je altijd blijven.
quote:
ga eens wat nuttigs met je leven doen in plaats van ww te trekken en op fok te zitten joh gekquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:14 schreef Elan het volgende:
Nou nou, je hoeft het niet zo serieus te nemen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Steek die kut note in je reet smakeloze mongool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |