Goed.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi wolfrolf hoeissutut langniegesproken allesss omg
alles draait om stagequote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom niet babs?
Rustuk, nog geen werk, nog geen leben, nog niets niet
was je 2 weken en 1 dag in de efteling aan het logeren geweest?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goed.
Weer aan het werk na 2 weken en 1 dag vrij [ afbeelding ]
gewoon stoppen en fissa doen met mij tokquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alles draait om stage![]()
jeetje je stagneert weer :s niet ok, we moeten weer daten zodat jij weer vooruitgang kan maken!
oh wacht heb geen tijd om te daten
[..]
was je 2 weken en 1 dag in de efteling aan het logeren geweest?![]()
![]()
maar moet later baan vinden tochquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon stoppen en fissa doen met mij tok
gewoon uitkering trekken en jan laten werkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar moet later baan vinden toch
http://www.isereenpvveropgestapt.nl/
wat is dit
cosmo kutje ik heb kraaienpootjes en jij hebt daar nooit iets van gezegdquote:
ja met sixpack alfabier in de achtertuin zitten, die leventjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon uitkering trekken en jan laten werken
neequote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
was je 2 weken en 1 dag in de efteling aan het logeren geweest?![]()
![]()
skiën in frankryk?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee
In frankrijk een week
En een week in delft
sommige mensen worden oud en zien slechter, anderen krijgen kraaienpootjesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
cosmo kutje ik heb kraaienpootjes en jij hebt daar nooit iets van gezegd
[..]
ja met sixpack alfabier in de achtertuin zitten, die leventje
ik word oud, zie slechter en krijg kraaienpootjes, wat een kutleven zegquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:02 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
sommige mensen worden oud en zien slechter, anderen krijgen kraaienpootjes
Nou ik merk er weinig van bij mijn eigen persoon.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:33 schreef Furdinand het volgende:
Gelukkig ben ik een man! Die worden met elk jaar knapper.
Amen, broeder!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:33 schreef Furdinand het volgende:
Gelukkig ben ik een man! Die worden met elk jaar knapper.
In ieder geval lelijker.quote:
Wellicht, maar mijn voorkeur gaat uit naar wat je nu hebt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk je dat dat kapsel mij staat?
Baarden > hoofdhaar. Maar een baard bij een vrouw lijkt me dan weer niks.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al is het wel raar dat ik het aan jou vraag aangezien jij geen haar hebt op je hoofd.
oh wat raar dattie het niet doet en ja dat is dat plaatjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Cosmo. het volgende:
Je plaatje doet het niet eens, maar via wat magie zie ik http://i.imgur.com/4lpZcgp.jpg klopt dat? Zo ja, dan niet doen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al is het wel raar dat ik het aan jou vraag aangezien jij geen haar hebt op je hoofd.
Is dit Bob?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:23 schreef HappyBob het volgende:
Baarden > hoofdhaar. Maar een baard bij een vrouw lijkt me dan weer niks.
Hoe is het met je baard nu dan? Hij is wel keizerlijk zeg.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wellicht, maar mijn voorkeur gaat uit naar wat je nu hebt.
[..]
Baarden > hoofdhaar. Maar een baard bij een vrouw lijkt me dan weer niks.
Nog altijd groeiend. Maar ik laat hem niet langer groeien dan hij nu is. Anders kietelt hij zo onder m'n balletjes.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe is het met je baard nu dan? Hij is wel keizerlijk zeg.
Die zag ik op je Facebook-pagina.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan mijn Facebook foto's?
Dit vind ik heel lief van je. Maar stalken gaat mij toch echt een stap te ver.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet je maar niet zo'n appetijtelijk achterwerk hebben.
Een beetje gluren kan toch geen kwaad?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit vind ik heel lief van je. Maar stalken gaat mij toch echt een stap te ver.
Gluren is alleen acceptabel als je me ook betast.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Een beetje gluren kan toch geen kwaad?
Ik zou heel graag jouw rondingen in mijn handen nemen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gluren is alleen acceptabel als je me ook betast.
Niemand die je tegenhoudt. Laat je handjes maar even lekker genieten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zou heel graag jouw rondingen in mijn handen nemen.
Het zijn niet alleen mijn handjes die genietenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niemand die je tegenhoudt. Laat je handjes maar even lekker genieten.
Ik stel graag mijn lichaam ter beschikking als ik daar iemand gelukkig mee kan maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen mijn handjes die genieten
Vol overgave zal ik van deze gelegenheid gebruik maken. Zal ik nog iets meenemen? Wat drink je graag?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik stel graag mijn lichaam ter beschikking als ik daar iemand gelukkig mee kan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |