De structuur is iets veranderd door het invriezen, maar dat maakt voor de kwaliteit zelf niets uit, gvd. Wat Opa Bakkebaard al zegt, om zo te eten is het iets minder lekker, maar door smoothies etc. maakt het geen flikker uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
EN HOE KOMT DAT DAN HE?! WAT IS ER MEE GEBEURD DAN HE?!!?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:13 schreef Chloroform het volgende:
Er stond eerst 'drankenshirt' en moest lachen want zag dwc al met zo'n fout Breezer-overhemd staan.
Ook allemaal happen hequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De structuur is iets veranderd door het invriezen, maar dat maakt voor de kwaliteit zelf niets uit, gvd. Wat Opa Bakkebaard al zegt, om zo te eten is het iets minder lekker, maar door smoothies etc. maakt het geen flikker uit.
JA HOORquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook allemaal happen heGodsamme nog aan toe, oekeltje.
En moet nu opeens denken aan jouw Freddie Mercury-pic.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
JA HOOR. MAKE THAT THE CAT WISE A STINKOOR.
quote:Op de eerste plaats is fruit eten natuurlijk altijd gezond. Bevroren of niet, fruit is fruit. Maar, er is wel degelijk verschil tussen vers fruit en ingevroren fruit. Ingevroren fruit bezit vaak minder voedingswaarden en vitaminen dan vers fruit. Hoe erg dit is, ligt aan de invriesmethode. Als fruit normaal (zoals thuis in onze vriezer) wordt ingevroren, ontstaan er grote ijskristallen in ons fruit. Deze kristallen maken de fruitcellen stuk waardoor de cellen verdwijnen. Door dit proces verliest fruit, naast smaak, voedingsstoffen en vitaminen.
Haaaaaaaquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En moet nu opeens denken aan jouw Freddie Mercury-pic.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En moet nu opeens denken aan jouw Freddie Mercury-pic.
"Zullen daar nou nog zoveel goeie stoffen inzitten? Is toch waarschijnlijk zo bewerkt als de pest."quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
And then what is standing here heh, druiloor?
Je weet dat ze speciale methoden gebruiken om fruit in te vriezen zodat die voedingswaarden juist behouden worden?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
And then what is standing here heh, druiloor?
Dat was een aanname. Het eerste was een vraag. Daarop is het antwoord dus: Nee. Minder.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Zullen daar nou nog zoveel goeie stoffen inzitten? Is toch waarschijnlijk zo bewerkt als de pest."
Niet dus, soepkip ¬_¬.
Had je die hoed ook op bij het Drake-concert?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:15 schreef Chocolatebear het volgende:
KK dat programma "Ik heb HET nog nooit gedaan"
plaatsvervangende schaamte bij die mensen
Van dezelfde website:quote:
kk liegbakquote:Maar, een meer moderne manier van invriezen verkleint de schade: shockvriezen. Bij deze methode wordt fruit een korte tijd blootgesteld aan extreem lage temperaturen (ongeveer -40 graden) waardoor ijskristallen geen kans krijgen om te ontstaan. In plaats daarvan ontstaan er minuscule kristallen die de fruitcellen niet beschadigen. Hierdoor behoudt het fruit zijn voedingswaarden en vitaminen bijna volledig.
Ja, dat weet ik. Maar dat geldt natuurlijk niet als je het vervolgens thuis in je eigen vrieser tieft he. Of vreet jij het gelijk uit de winkel op?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je weet dat ze speciale methoden gebruiken om fruit in te vriezen zodat die voedingswaarden juist behouden worden?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Van dezelfde website:
[..]
kk liegbak
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar dat geldt natuurlijk niet als je het vervolgens thuis in je eigen vrieser tieft he. Of vreet jij het gelijk uit de winkel op?
mynigga.wavquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Van dezelfde website:
[..]
kk liegbak
Omg.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar dat geldt natuurlijk niet als je het vervolgens thuis in je eigen vrieser tieft he. Of vreet jij het gelijk uit de winkel op?
Mijn god, het gaat toch om fruit uit het vriesvak in de supermarkt, godkk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vrieserquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |