Ja, duh. Het wordt toch ook steeds weer benoemd?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, kom nou. Hoe vaak ben je wel niet op zulke reacties ingegaan? Pls veer.
Ik niet hoor, ik care niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, duh. Het wordt toch ook steeds weer benoemd?Hoe vaak is Chlo wel niet op de neusgrapjes in gegaan en dWc op de ''care-niet grapjes'' en jij op de ''bolle negerin grapjes'' of weet ik het wat
Alsof ik ook maar enigszins beledigd doe erover ofzo mens
Uhuh, uhuh.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik care niet.
/niggauitzuidfeelings
Hey.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:19 schreef Allure_ het volgende:
gaat geen topic voorbij zonder gebakkes van al die labiele bitches hier
Nu is het topic compleet, hoi Ballyquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:19 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:19 schreef Allure_ het volgende:
hey poesquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu is het topic compleet, hoi Bally
Post jij weer in ieder topic?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:19 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vraag me af of Ally anno 2014 nog een dime piece is, of dat ze helemaal uitgekookt is.
Ja ja, was echt heavy shit hoor, die reactie. Poeh poeh.quote:
alleen als jij er ook bentquote:
leuk om over na te denkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vraag me af of Ally anno 2014 nog een dime piece is, of dat ze helemaal uitgekookt is.
Was ze dat ooit dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
okquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ja, was echt heavy shit hoor, die reactie. Poeh poeh.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |