raar wijf, vind haar echt 3x niksquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Jen Selter bijvoorbeeld?
Ik moet trouwens nog een foto of video vinden waar ze daadwerkelijk sport![]()
die gamer had een dogface, maar wat een lichaam!quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja.
Nouja tenzij ze echt een 3/10 hoofd hebben.
Ja precies, die zou ik gewoon raken. Deze:quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die gamer had een dogface, maar wat een lichaam!
Ze staat ook altijd in die lordosis pose, zo met haar pelvis naar achteren gekanteld. Zo sta je normaal nooit, met zo'n holle rug.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:06 schreef VMSDKR het volgende:
http://instagram.com/p/lu1MYWmkVz/
Die is niet echt.
maar wat een rotkop, hequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, die zou ik gewoon raken. Deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon een lelijk nepwijfquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze staat ook altijd in die lordosis pose, zo met haar pelvis naar achteren gekanteld. Zo sta je normaal nooit, met zo'n holle rug.
Nee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb je al vlinders door het mooie weer?
Too much for me.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah dat hoofd vind ik geen 3/10, ziet er op deze foto nog best redelijk uit:
[ afbeelding ]
Zou eerder zeggen 6/10. Maarja don't care, met zo'n lichaam mag je best een gaar hoofd hebben.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:26 schreef Eleiko het volgende:
Je zult maar PVV gestemd hebbeb, zeg: wat een tokkiesEn die polariserende woorden van Wilders helpen oom echt om de problemen in dit land op te lossen
jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:36 schreef Awesome_ het volgende:
Zijn jullie het nu met zijn allen over eens dat jullie Jen Selter niet zouden raken?
je moet je ogen eens open doen, dan zie je hoe nep ze isquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:56 schreef seto het volgende:
[..]
indd hahah zijn ze gay ofzo lmao echt voor schut xP
ahah want spleetogen goeie xDquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je moet je ogen eens open doen, dan zie je hoe nep ze is
goedkoop met bril aanschaffen kleine glazenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
goedkoop wonen met jou, hoeven we nooit een breedbeeld tv te kopen
vriend je bent ff uurtje weg hier en er worden alleen nog maar kankerdikkemammoettankers gepost incl 'verrassing'.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:56 schreef seto het volgende:
[..]
indd hahah zijn ze gay ofzo lmao echt voor schut xP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |