Het ligt even net iets genuanceerderquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat maakt je in mijn boek geen haar beter. En ik heb je ook al eerder gezegd dat ik die rare hersenspinselen van je niet geloof.
Mensen willen mij wegpesten door expres schrijffouten te maken en krijgen daarvoor betaald.
Zoek hulp. Met Paule.
Wat vertel je me nou ? Nee je gaat nu echt te ver. Ik had alles voor je over. Als je dat ontkent is dat niet normaal. Je vertelde me zelf dat je niemand anders zou kunnen vinden die op je wachtte met eten 's avonds en joh wat een geduld heb ik gehad. Zo smerig wat je nu doet, je moet je schamen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij loopt hier op fok te vertellen dat ik al je brood opgevreten heb alsof ik een of andere uitvreter ben.
Wat ik van jou heb gehad valt in het niet bij wat ik van haar gekregen heb.
En nogmaals, zonder dat ik ergens om vraag, ik zei juist dat ik helemaal niks hoefde te hebben
Tsja, die reactie zegt en hoop, .....maar zoals ik al zei, "één keer randdebiel" want wat je allemaal wauwel boeit me echt minder dan een drolquote:
Sorry, maar ik ben klaar met die hersenspinsels van je. Koop een dagboek, gooi je accounts door de shredder. Dit is zo nutteloos. En kansloos.quote:
Sarcasme love, sarcasme, alhoewel ik die foto's volgens mij best zou willen hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:09 schreef Paule33 het volgende:
[..]
nee, ik heb niks geemailt niks...pm doe ik soms..en geen naaktfotos...
Dan zal ik toch eens even een keer wat meer moeten gaan vertellen over hoe de lieftallige vollertjes hier te werk gaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Tsja, die reactie zegt en hoop, .....maar zoals ik al zei, "één keer randdebiel" want wat je allemaal wauwel boeit me echt minder dan een drol
dat is geen echt ...ik ga niet mijn naam geven..dat was een graapje voor mij en PC eend..dat mag..toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat moet die nepfactuur van de laptop dan hier?
Ik laat me door niemand sturenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben klaar met die hersenspinsels van je. Koop een dagboek, gooi je accounts door de shredder. Dit is zo nutteloos. En kansloos.
Daar ga je nu toch echt de fout in. Je laat je fucken op een niet lichamelijke manierquote:
Serieus?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ga je nu toch echt de fout in. Je laat je fucken op een niet lichamelijke manier
Of je gaat naar Groningen elke dag of was dat ook een leugenquote:
Doe de groeten aan al je nieuwe vrindenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Of je gaat naar Groningen elke dag of was dat ook een leugen
Oh shit, nu sla ik dicht, ik schrik ervan, niet doen alsjeblieft, ik meen het niet doen hoor ..... fantastquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zal ik toch eens even een keer wat meer moeten gaan vertellen over hoe de lieftallige vollertjes hier te werk gaan
Ik ben de fantast?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh shit, nu sla ik dicht, ik schrik ervan, niet doen alsjeblieft, ik meen het niet doen hoor ..... fantast
Ahhh dat steekt je dus. BBQ met Ben (was gezellig) Drankje met Shufie (ook leuk en we hebben nog een keer wat gegeten) Oh en weet je wat... De rest vertel ik nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe de groeten aan al je nieuwe vrinden
Dat doe je expres hè? Betaald expres.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:05 schreef Jian het volgende:
mij iets zei in de trend van "doe een beetje rustig want zo en zo"
Tis de emotie die me parten speeltquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doe je expres hè? Betaald expres.
Misschien moet jij melden van wie jij je info hebt, dat zou heel veel verklaren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou één keer dan randdebiel; nee, die teksten heb ik nooit weggehaald dat waren teksten in de FB die ik weghaalde als gevolg van een discussie met Gert.(gingen wel over het betreffende onderwerp, maar waren niet de betreffende teksten) Die andere teksten stonden of staan nog steeds in een SC, maar ik heb ze in elk geval niet weggehaald, ik zou niet weten waarom. Het verhaal over je zielige vadertje is mij zeer globaal uit de doeken gedaan door een ex-poster hier NA de betreffende teksten en als gevolg van het feit dat die ex-user je wel mag (ieder zijn eigenaardigheden) en mij iets zei in de trend van "doe een beetje rustig want zo en zo"
Wat ik wel grappig vind is dat me nu, door wat ik hier lees, gaat dagen dat die Zure elke keer als ze een fity met mij had, ze jouw naam daarin ging betrekken, om zo jou daar uiteindelijk weer in te slepen. En jij voorspelbare domme hond eend kwam ook gewoon steeds opdagen. "By your command" Sukkel!
Eens want ik ben het niet iigquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet jij melden van wie jij je info hebt, dat zou heel veel verklaren.
Van alles wat hier gepost is is dat één van de weinige dingen die ik geloof.quote:
Die factuur kan geen anderhalf jaar oud zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:06 schreef Paule33 het volgende:
[..]
dat is lang geleden andere half jaar..ik ben zo..ik help mensen graag.
Grappig ook want Eend wilde altijd alles fok en privé gescheiden houden. Doe je dat wel krijg je de deksel op je kop. Doet hij het niet krijg jij ook enorme shit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is één van de weinige dingen die ik geloof.
Dat lijkt me heel verstandig, aangifte doen bij de politie Emmen... in feite beschuldig je me nu dus weer van iets waar ik niets mee te maken heb, maar ga vooral aangifte doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:12 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Leandra of hoe je heet..je ga door...stopt mee.vraag ik en je gaat door..ik heb toch Emmen dorp geroept dus de aangifte zal daar komen. ik heb alles opgenomen
Ik heb Paule net even gemaildquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die factuur kan geen anderhalf jaar oud zijn.
Maar goed, dat hij nep was was al duidelijk.
Wats de weersverwachting? Ik zou nog een terrasje doen binnenkort ..quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van alles wat hier gepost is is dat één van de weinige dingen die ik geloof.
Waarom? Zoals ik al zei, de zeer globale info was van NA de aanvaring, de info had bovendien niets stokerigs, maar was juist bedoeld om mij af te remmen omdat de betreffende user die eend toen in elk geval een warm hart toe droeg en de betreffende user heeft mij gevraagd zijn/haar naam hierin niet in te betrekken. En aangezien ik die betreffende user veel hoger in het vaandel heb dan die eend zal ik zijn/haar verzoek ook niet/nooit negeren. Waarom zou ik?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet jij melden van wie jij je info hebt, dat zou heel veel verklaren.
Dat siert jequote:Op woensdag 19 maart 2014 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom? Zoals ik al zei, de zeer globale info was van NA de aanvaring, de info had bovendien niets stokerigs, maar was juist bedoeld om mij af te remmen omdat de betreffende user die eend toen in elk geval een warm hart toe droeg en de betreffende user heeft mij gevraagd zijn/haar naam hierin niet in te betrekken. En aangezien ik die betreffende user veel hoger in het vaandel heb dan die eend zal ik zijn/haar verzoek ook niet/nooit negeren. Waarom zou ik?
Tenzij die user Zouzou is natuurlijk, want dat is gewoon de oude nick van Paule33quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom? Zoals ik al zei, de zeer globale info was van NA de aanvaring, de info had bovendien niets stokerigs, maar was juist bedoeld om mij af te remmen omdat de betreffende user die eend toen in elk geval een warm hart toe droeg en de betreffende user heeft mij gevraagd zijn/haar naam hierin niet in te betrekken. En aangezien ik die betreffende user veel hoger in het vaandel heb dan die eend zal ik zijn/haar verzoek ook niet/nooit negeren. Waarom zou ik?
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij die user Zouzou is natuurlijk, want dat is gewoon de oude nick van Paule33
Hoezo eens?, ik heb je net min of meer op dat onderwerp al vrijgepleit domme kut, of ben jij ook een EX-user? Oh en niet uit de goedheid van mijn hart hoor, maar zo rol ik nu eenmaal.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo eens?, ik heb je net min of meer op dat onderwerp al vrijgepleit domme kut, of ben jij ook een EX-user? Oh en niet uit de goedheid van mijn hart hoor, maar zo rol ik nu eenmaal.
Ik ken Zouzou (Pauel33) langer dan vandaag en dat is dan ook voor mij geen EX-userquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij die user Zouzou is natuurlijk, want dat is gewoon de oude nick van Paule33
Dat gescheiden houden is jullie aardig geluktquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig ook want Eend wilde altijd alles fok en privé gescheiden houden. Doe je dat wel krijg je de deksel op je kop. Doet hij het niet krijg jij ook enorme shit.
Ik hoor nu poink en zie een bordje omhoog vliegen, Wie ben ik, Wie ben ik ......quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:54 schreef Leandra het volgende:
Is het een ex-user vanwege een perm-ban of heeft hij/zij het tijdelijke met het eeuwige verwisseld?
Of gewoon een nieuwe nick, nieuwe drain, nieuwe persoonlijkheid?
Ik ook, maar hij dreigde al vaker met "uitvechten" op fok. En ik ben er wel klaar mee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gescheiden houden is jullie aardig gelukt![]()
Ik vind het wel heel jammer dat als je 4 jaar samen bent geweest er op zo'n nare manier een einde aan komt. Voor jou en en PC-eend.
Ron Brandsteder denk ik.... dan zal er wel weer genoeg drank inzitten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoor nu poink en zie een bordje omhoog vliegen, Wie ben ik, Wie ben ik ......
Het wie ben ik gaat voor meer opquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoor nu poink en zie een bordje omhoog vliegen, Wie ben ik, Wie ben ik ......
Maar ok jij maild haar toch nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ken Zouzou (Pauel33) langer dan vandaag en dat is dan ook voor mij geen EX-user
Juist, de hersenspinsels van Eend zijn de waarheid in zijn kopquote:
Ik heb een goed hart.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snap ik. En ik doelde niet op jou, hè. Maar op die Paule met haar zelfverklaarde goede hart.
Toevallig dat ik van de week hier ergens mbt Patty Brard roep dat degenen die dat van zichzelf zeggen, het juist niet hebben. Wordt nu mooi bewezen.
Ik wil wel een fruitmandquote:
Dat klopt. Jij zegt het echter niet uit borst- en hartklopperij uit het niets, maar wordt door mijn uitspraak getriggerd. Groot verschil.quote:
LOLquote:
Is het de moeite waard om de cos en streams op te zoeken. Ik ben een beetje uit het veld geslagenquote:
Nooit weer die ellende.quote:
Ik zat een beetje te geinen hoor, ik heb ook best nare kanten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat klopt. Jij zegt het echter niet uit borst- en hartklopperij uit het niets, maar wordt door mijn uitspraak getriggerd. Groot verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |