Ik weet niet waarover het gaat. Ik verheug me op een avond verkiezingsuitslagen; verder kan me weinig boeien momenteelquote:
Jou verzoek kan mij aan mijn reet roestenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, en dan reageer je niet op mijn verzoek omdat het niet in je geschifte straatje past.
Wat is er weinig van jou over. Echt triest.
Ik deed niks voor jequote:Op woensdag 19 maart 2014 17:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik vond dat het liefste wat je gedaan hebt![]()
Terwijl je mij zelf nog veel meer gegeven hebt.
Ja, het is niet geschift genoeg voor je.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jou verzoek kan mij aan mijn reet roesten
En nu krijg je de factuur gepresenteerd. In het openbaar. Nep en met heel vriendelijke bedoelingen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:02 schreef PC eend het volgende:
Zonder dat ik ergens om vroeg, laat dat duidelijk zijn
dat heb ik graag gedaan ook met meer Fokker heb ik gedaan..Paule heeft een goede hart..quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik vond dat het liefste wat je gedaan hebt![]()
Terwijl je mij zelf nog veel meer gegeven hebt.
Nou één keer dan randdebiel; nee, die teksten heb ik nooit weggehaald dat waren teksten in de FB die ik weghaalde als gevolg van een discussie met Gert.(gingen wel over het betreffende onderwerp, maar waren niet de betreffende teksten) Die andere teksten stonden of staan nog steeds in een SC, maar ik heb ze in elk geval niet weggehaald, ik zou niet weten waarom. Het verhaal over je zielige vadertje is mij zeer globaal uit de doeken gedaan door een ex-poster hier NA de betreffende teksten en als gevolg van het feit dat die ex-user je wel mag (ieder zijn eigenaardigheden) en mij iets zei in de trend van "doe een beetje rustig want zo en zo"quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lees het nog eens rustig terug.
Word wel wat lastig want die lafbek van een jantje heeft al zijn teksten achteraf weggehaald.
Jij loopt hier op fok te vertellen dat ik al je brood opgevreten heb alsof ik een of andere uitvreter ben.quote:
Dagelijks, naaktfoto's en alquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij hebt ook vast wel met Paule gemaild
dat is lang geleden andere half jaar..ik ben zo..ik help mensen graag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu krijg je de factuur gepresenteerd. In het openbaar. Nep en met heel vriendelijke bedoelingen.
Ik heb toch echt een laptop hierquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu krijg je de factuur gepresenteerd. In het openbaar. Nep en met heel vriendelijke bedoelingen.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou één keer dan randdebiel; nee, die teksten heb ik nooit weggehaald dat waren teksten in de FB die ik weghaalde als gevolg van een discussie met Gert.(gingen wel over het betreffende onderwerp, maar waren niet de betreffende teksten) Die andere teksten stonden of staan nog steeds in een SC, maar ik heb ze in elk geval niet weggehaald, ik zou niet weten waarom. Het verhaal over je zielige vadertje is mij zeer globaal uit de doeken gedaan door een ex-poster hier NA de betreffende teksten en als gevolg van het feit dat die ex-user je wel mag (ieder zijn eigenaardigheden) en mij iets zei in de trend van "doe een beetje rustig want zo en zo"
Wat ik wel grappig vind is dat me nu, door wat ik hier lees, gaat dagen dat die Zure elke keer als ze een fity met mij had, ze jouw naam daarin ging betrekken, om zo jou daar uiteindelijk weer in te slepen. En jij voorspelbare domme hond eend kwam ook gewoon steeds opdagen. "By your command" Sukkel!
Het zat er aan te komen. Al maanden. Ik laat me niet wegzetten als leugenaar en iemand die lacht om zijn vader. Nou ja genoeg.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en nu krijg je de rekening gepresenteerd. In het openbaar. Je moet het maar lief vinden ...quote:
Hou toch eens op met je gezwets, ik weet niets van je overleden zus, ik blijf alleen consequent je oude nick gebruiken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:54 schreef Paule33 het volgende:
Ik kan niet copieren na hier toe wat jij zegt..Leandra..ik weet wat ik ga doen omdat je stopt niet mij te pesten nu bijna 2 jaar.,..
je noemt mijn overleden zus altijd ook..haar naam ook..om mij te pesten..omdat doet het mij pijn..
nu ik ga angifte doen tegen jou...ik weet alles van ..hoe en waar...ik heb alles gecopieerd alles vanaf jij mij peste met mijn overleden zus..je weet het omdat ik heb jou gezegt.
Vertel je dat de anderen ook evenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en nu krijg je de rekening gepresenteerd. In het openbaar. Je moet het maar lief vinden ...
En wat ik al eerder zei: met cadeautjes aannemen ben je net zo fout bezig als al die anderen die je beschuldigt.
Snap ik. En ik doelde niet op jou, hè. Maar op die Paule met haar zelfverklaarde goede hart.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:08 schreef Soury het volgende:
Het zat er aan te komen. Al maanden. Ik laat me niet wegzetten als leugenaar en iemand die lacht om zijn vader. Nou ja genoeg.
Leandra of hoe je heet..je ga door...stopt mee.vraag ik en je gaat door..ik heb toch Emmen dorp geroept dus de aangifte zal daar komen. ik heb alles opgenomenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je gezwets, ik weet niets van je overleden zus, ik blijf alleen consequent je oude nick gebruiken.
Ik wil je er wel even op wijzen dat jij degene bent die begon met valse beschuldigingen en smaad jegens mij, dus doe vooral aangifte, ik ben niet degene van ons tweeën die anderen lastig valt of belastert, jij hebt daar echter geen enkele moeite mee.
Jij bent mijn favoriete postitueequote:Op woensdag 19 maart 2014 18:06 schreef Toverheks het volgende:
Blijf het hier maar ff volgen, je komt van alles te weten, beetje dom PC om dit over je vader te posten, nooit gevolgd en zag wel eens hints maar nu weet ik waarover het ongeveer gaat, en voor Paule triest van je zusje als ik het zo lees.
Maar jullie doen het zelf, slepen er van alles bij.
Dat maakt je in mijn boek geen haar beter. En ik heb je ook al eerder gezegd dat ik die rare hersenspinselen van je niet geloof.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:10 schreef PC eend het volgende:
Vertel je dat de anderen ook even
Ik laat me niet gratis voor de gek houden, maar als mensen er voor willen betalen dan ga ik een kosten/baten analyse maken
En het was ook machtig interessant want ik ben heel veel te weten gekomen.
Ik wist niet dat zulke dingen bestonden
is dat over mij?? ik geef nooit cados..ik geef bloemen en fruit voor zieke mensen..zo ben ik..quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en nu krijg je de rekening gepresenteerd. In het openbaar. Je moet het maar lief vinden ...
En wat ik al eerder zei: met cadeautjes aannemen ben je net zo fout bezig als al die anderen die je beschuldigt.
Wat moet die nepfactuur van de laptop dan hier?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:14 schreef Paule33 het volgende:
is dat over mij?? ik geef nooit cados..ik geef bloemen en fruit voor zieke mensen..zo ben ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |