Ja GTST op fok, het kan me echt niet meer boeien. Ik ben dat geroddel zatquote:
Ik heb dat nooit geweten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:43 schreef Soury het volgende:
Ja GTST op fok, het kan me echt niet meer boeien. Ik ben dat geroddel zat
Jij weet van mijn vader, dan beginnen mensen met zieke teksten over mijn gehandicpate vader met zoveel details dat ze het wel moeten weten, daar zeg je niks over maar je lacht erom en hebt het naar je zin.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vervelend he? Dat ik mijn mond open trek. En weet je wat. Ik blijf je toch wel een beetje ok vinden al is het maar dat je blijkbaar zo'n kronkel in je kop hebt. Ik weet ook wel zeker dat je dat ooit gaat begrijpen. Maar voor mij is het al te laat dus vervloek me maar zoveel als je wilt en vergeet de leuke tijden vooral. Ik ben niet naar, dat ben jij, héél erg naar. En zo wil ik je niet meer kennen.
Je denkt dingen die er niet zijn. Waarom zou ik daar over lachen je maakt het steeds mooierquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij weet van mijn vader, dan beginnen mensen met zieke teksten over mijn gehandicpate vader met zoveel details dat ze het wel moeten weten, daar zeg je niks over maar je lacht erom en hebt het naar je zin.
En dan ben ik degene met een kronkel in mijn kop
Jij hebt ook vast wel met Paule gemaildquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:57 schreef Jian het volgende:
GTST, cool, ik ben Ludo wel en dan is die eend Rosa. Wie wil Maxime zijn .....?
Lees het nog eens rustig terug.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Je denkt dingen die er niet zijn. Waarom zou ik daar over lachen je maakt het steeds mooier
Heb je die details ook niet naar Paule gestuurd dan, gezien de fruitmand.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij weet van mijn vader, dan beginnen mensen met zieke teksten over mijn gehandicpate vader met zoveel details dat ze het wel moeten weten, daar zeg je niks over maar je lacht erom en hebt het naar je zin.
En dan ben ik degene met een kronkel in mijn kop
Het maakt me geen moer uit van wie hij dat weet, zulke teksten gaan veel te ver.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je die details ook niet naar Paule gestuurd dan, gezien de fruitmand.
Wij vrouwen kunnen nog helemaal niet zo lang stemmen, dus dat vind ik een prima motief. Mijn ouders wezen altijd op de oorlog en vrijheid.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:37 schreef Leandra het volgende:
Ik heb mijn stem nog nooit verloren laten gaan, zeker als vrouw vind ik dat ik mijn stemrecht moet gebruiken.
Het is wel leuk dat we voor het eerst echt samen kunnen stemmen, hoewel we dat tijdens de laatste twee landelijke verkiezingen ook wel gedaan hebben..... beide keren tijdens een vakantie in Drenthe, de laatste keer op m'n verjaardag.... toen mocht ik kiezen waar we zouden stemmen en heb ik Zorgvlied in Drenthe gekozen
Elke stem is er een. Het was ook prachtig weer om te gaan stemmen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:35 schreef Copycat het volgende:
Kom net terug van een zakelijke bespreking en heb mijn stembiljet meteen van de koelkast afgehaald. Ga nu naar het stembureau.
Ik heb nooit contact gehad met Jian verder. Als je dat denkt. En jou haten doet hij imo ook niet, wel een vervelend ventje op fok en een beetje sparren. Ik zou wel eens willen weten wie haat mails sturen naar dat nare mens. Je wilde toch op fok alles uitvechten, zelfs mij vertellen in mail dat je het liever op PM deed omdat Adims het konden lezen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lees het nog eens rustig terug.
Word wel wat lastig want die lafbek van een jantje heeft al zijn teksten achteraf weggehaald.
Je loopt altijd te stoken en nu heb je je kans en begin je heel ergens anders overquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij vrouwen kunnen nog helemaal niet zo lang stemmen, dus dat vind ik een prima motief. Mijn ouders wezen altijd op de oorlog en vrijheid.
Donder toch op, sneu geval.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je loopt altijd te stoken en nu heb je je kans en begin je heel ergens anders over
Jammerquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nooit contact gehad met Jian verder. Als je dat denkt. En jou haten doet hij imo ook niet, wel een vervelend ventje op fok en een beetje sparren. Ik zou wel eens willen weten wie haat mails sturen naar dat nare mens. Je wilde toch op fok alles uitvechten, zelfs mij vertellen in mail dat je het liever op PM deed omdat Adims het konden lezen.Nou dat doen ze dus niet
Ja, doe eens gewoon tegen me. Ik heb helemaal geen belang bij dit soort geouwehoer. Ik lees het niet eens.quote:
Wat?? ik weet niet eens dat jullie hebben verkering en interesserd mij niks...over de fruitmaan heeft zelfs PC EEnd geposte om dat ja ik heb gestuurd na een zieke man..klopt is dat verboden?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je die details ook niet naar Paule gestuurd dan, gezien de fruitmand.
Nee ik vond dat het liefste wat je gedaan hebtquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:58 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Wat?? ik weet niet eens dat jullie hebben verkering en interesserd mij niks...over de fruitmaan heeft zelfs PC EEnd geposte om dat ja ik heb gestuurd na een zieke man..klopt is dat verboden?
Kijk, en dan reageer je niet op mijn verzoek omdat het niet in je geschifte straatje past.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik vond dat het liefste wat je gedaan hebt![]()
Terwijl je mij zelf nog veel meer gegeven hebt.
Hequote:
Heb jij ook gemaildquote:
Ik weet niet waarover het gaat. Ik verheug me op een avond verkiezingsuitslagen; verder kan me weinig boeien momenteelquote:
Jou verzoek kan mij aan mijn reet roestenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, en dan reageer je niet op mijn verzoek omdat het niet in je geschifte straatje past.
Wat is er weinig van jou over. Echt triest.
Ik deed niks voor jequote:Op woensdag 19 maart 2014 17:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja, het is niet geschift genoeg voor je.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jou verzoek kan mij aan mijn reet roesten
En nu krijg je de factuur gepresenteerd. In het openbaar. Nep en met heel vriendelijke bedoelingen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:02 schreef PC eend het volgende:
Zonder dat ik ergens om vroeg, laat dat duidelijk zijn
dat heb ik graag gedaan ook met meer Fokker heb ik gedaan..Paule heeft een goede hart..quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou één keer dan randdebiel; nee, die teksten heb ik nooit weggehaald dat waren teksten in de FB die ik weghaalde als gevolg van een discussie met Gert.(gingen wel over het betreffende onderwerp, maar waren niet de betreffende teksten) Die andere teksten stonden of staan nog steeds in een SC, maar ik heb ze in elk geval niet weggehaald, ik zou niet weten waarom. Het verhaal over je zielige vadertje is mij zeer globaal uit de doeken gedaan door een ex-poster hier NA de betreffende teksten en als gevolg van het feit dat die ex-user je wel mag (ieder zijn eigenaardigheden) en mij iets zei in de trend van "doe een beetje rustig want zo en zo"quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lees het nog eens rustig terug.
Word wel wat lastig want die lafbek van een jantje heeft al zijn teksten achteraf weggehaald.
Jij loopt hier op fok te vertellen dat ik al je brood opgevreten heb alsof ik een of andere uitvreter ben.quote:
Dagelijks, naaktfoto's en alquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij hebt ook vast wel met Paule gemaild
dat is lang geleden andere half jaar..ik ben zo..ik help mensen graag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu krijg je de factuur gepresenteerd. In het openbaar. Nep en met heel vriendelijke bedoelingen.
Ik heb toch echt een laptop hierquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu krijg je de factuur gepresenteerd. In het openbaar. Nep en met heel vriendelijke bedoelingen.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou één keer dan randdebiel; nee, die teksten heb ik nooit weggehaald dat waren teksten in de FB die ik weghaalde als gevolg van een discussie met Gert.(gingen wel over het betreffende onderwerp, maar waren niet de betreffende teksten) Die andere teksten stonden of staan nog steeds in een SC, maar ik heb ze in elk geval niet weggehaald, ik zou niet weten waarom. Het verhaal over je zielige vadertje is mij zeer globaal uit de doeken gedaan door een ex-poster hier NA de betreffende teksten en als gevolg van het feit dat die ex-user je wel mag (ieder zijn eigenaardigheden) en mij iets zei in de trend van "doe een beetje rustig want zo en zo"
Wat ik wel grappig vind is dat me nu, door wat ik hier lees, gaat dagen dat die Zure elke keer als ze een fity met mij had, ze jouw naam daarin ging betrekken, om zo jou daar uiteindelijk weer in te slepen. En jij voorspelbare domme hond eend kwam ook gewoon steeds opdagen. "By your command" Sukkel!
Het zat er aan te komen. Al maanden. Ik laat me niet wegzetten als leugenaar en iemand die lacht om zijn vader. Nou ja genoeg.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en nu krijg je de rekening gepresenteerd. In het openbaar. Je moet het maar lief vinden ...quote:
Hou toch eens op met je gezwets, ik weet niets van je overleden zus, ik blijf alleen consequent je oude nick gebruiken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:54 schreef Paule33 het volgende:
Ik kan niet copieren na hier toe wat jij zegt..Leandra..ik weet wat ik ga doen omdat je stopt niet mij te pesten nu bijna 2 jaar.,..
je noemt mijn overleden zus altijd ook..haar naam ook..om mij te pesten..omdat doet het mij pijn..
nu ik ga angifte doen tegen jou...ik weet alles van ..hoe en waar...ik heb alles gecopieerd alles vanaf jij mij peste met mijn overleden zus..je weet het omdat ik heb jou gezegt.
Vertel je dat de anderen ook evenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en nu krijg je de rekening gepresenteerd. In het openbaar. Je moet het maar lief vinden ...
En wat ik al eerder zei: met cadeautjes aannemen ben je net zo fout bezig als al die anderen die je beschuldigt.
Snap ik. En ik doelde niet op jou, hè. Maar op die Paule met haar zelfverklaarde goede hart.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:08 schreef Soury het volgende:
Het zat er aan te komen. Al maanden. Ik laat me niet wegzetten als leugenaar en iemand die lacht om zijn vader. Nou ja genoeg.
Leandra of hoe je heet..je ga door...stopt mee.vraag ik en je gaat door..ik heb toch Emmen dorp geroept dus de aangifte zal daar komen. ik heb alles opgenomenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je gezwets, ik weet niets van je overleden zus, ik blijf alleen consequent je oude nick gebruiken.
Ik wil je er wel even op wijzen dat jij degene bent die begon met valse beschuldigingen en smaad jegens mij, dus doe vooral aangifte, ik ben niet degene van ons tweeën die anderen lastig valt of belastert, jij hebt daar echter geen enkele moeite mee.
Jij bent mijn favoriete postitueequote:Op woensdag 19 maart 2014 18:06 schreef Toverheks het volgende:
Blijf het hier maar ff volgen, je komt van alles te weten, beetje dom PC om dit over je vader te posten, nooit gevolgd en zag wel eens hints maar nu weet ik waarover het ongeveer gaat, en voor Paule triest van je zusje als ik het zo lees.
Maar jullie doen het zelf, slepen er van alles bij.
Dat maakt je in mijn boek geen haar beter. En ik heb je ook al eerder gezegd dat ik die rare hersenspinselen van je niet geloof.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:10 schreef PC eend het volgende:
Vertel je dat de anderen ook even
Ik laat me niet gratis voor de gek houden, maar als mensen er voor willen betalen dan ga ik een kosten/baten analyse maken
En het was ook machtig interessant want ik ben heel veel te weten gekomen.
Ik wist niet dat zulke dingen bestonden
is dat over mij?? ik geef nooit cados..ik geef bloemen en fruit voor zieke mensen..zo ben ik..quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en nu krijg je de rekening gepresenteerd. In het openbaar. Je moet het maar lief vinden ...
En wat ik al eerder zei: met cadeautjes aannemen ben je net zo fout bezig als al die anderen die je beschuldigt.
Wat moet die nepfactuur van de laptop dan hier?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:14 schreef Paule33 het volgende:
is dat over mij?? ik geef nooit cados..ik geef bloemen en fruit voor zieke mensen..zo ben ik..
Het ligt even net iets genuanceerderquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat maakt je in mijn boek geen haar beter. En ik heb je ook al eerder gezegd dat ik die rare hersenspinselen van je niet geloof.
Mensen willen mij wegpesten door expres schrijffouten te maken en krijgen daarvoor betaald.
Zoek hulp. Met Paule.
Wat vertel je me nou ? Nee je gaat nu echt te ver. Ik had alles voor je over. Als je dat ontkent is dat niet normaal. Je vertelde me zelf dat je niemand anders zou kunnen vinden die op je wachtte met eten 's avonds en joh wat een geduld heb ik gehad. Zo smerig wat je nu doet, je moet je schamen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij loopt hier op fok te vertellen dat ik al je brood opgevreten heb alsof ik een of andere uitvreter ben.
Wat ik van jou heb gehad valt in het niet bij wat ik van haar gekregen heb.
En nogmaals, zonder dat ik ergens om vraag, ik zei juist dat ik helemaal niks hoefde te hebben
Tsja, die reactie zegt en hoop, .....maar zoals ik al zei, "één keer randdebiel" want wat je allemaal wauwel boeit me echt minder dan een drolquote:
Sorry, maar ik ben klaar met die hersenspinsels van je. Koop een dagboek, gooi je accounts door de shredder. Dit is zo nutteloos. En kansloos.quote:
Sarcasme love, sarcasme, alhoewel ik die foto's volgens mij best zou willen hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:09 schreef Paule33 het volgende:
[..]
nee, ik heb niks geemailt niks...pm doe ik soms..en geen naaktfotos...
Dan zal ik toch eens even een keer wat meer moeten gaan vertellen over hoe de lieftallige vollertjes hier te werk gaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Tsja, die reactie zegt en hoop, .....maar zoals ik al zei, "één keer randdebiel" want wat je allemaal wauwel boeit me echt minder dan een drol
dat is geen echt ...ik ga niet mijn naam geven..dat was een graapje voor mij en PC eend..dat mag..toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat moet die nepfactuur van de laptop dan hier?
Ik laat me door niemand sturenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben klaar met die hersenspinsels van je. Koop een dagboek, gooi je accounts door de shredder. Dit is zo nutteloos. En kansloos.
Daar ga je nu toch echt de fout in. Je laat je fucken op een niet lichamelijke manierquote:
Serieus?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ga je nu toch echt de fout in. Je laat je fucken op een niet lichamelijke manier
Of je gaat naar Groningen elke dag of was dat ook een leugenquote:
Doe de groeten aan al je nieuwe vrindenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Of je gaat naar Groningen elke dag of was dat ook een leugen
Oh shit, nu sla ik dicht, ik schrik ervan, niet doen alsjeblieft, ik meen het niet doen hoor ..... fantastquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zal ik toch eens even een keer wat meer moeten gaan vertellen over hoe de lieftallige vollertjes hier te werk gaan
Ik ben de fantast?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh shit, nu sla ik dicht, ik schrik ervan, niet doen alsjeblieft, ik meen het niet doen hoor ..... fantast
Ahhh dat steekt je dus. BBQ met Ben (was gezellig) Drankje met Shufie (ook leuk en we hebben nog een keer wat gegeten) Oh en weet je wat... De rest vertel ik nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe de groeten aan al je nieuwe vrinden
Dat doe je expres hè? Betaald expres.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:05 schreef Jian het volgende:
mij iets zei in de trend van "doe een beetje rustig want zo en zo"
Tis de emotie die me parten speeltquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doe je expres hè? Betaald expres.
Misschien moet jij melden van wie jij je info hebt, dat zou heel veel verklaren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou één keer dan randdebiel; nee, die teksten heb ik nooit weggehaald dat waren teksten in de FB die ik weghaalde als gevolg van een discussie met Gert.(gingen wel over het betreffende onderwerp, maar waren niet de betreffende teksten) Die andere teksten stonden of staan nog steeds in een SC, maar ik heb ze in elk geval niet weggehaald, ik zou niet weten waarom. Het verhaal over je zielige vadertje is mij zeer globaal uit de doeken gedaan door een ex-poster hier NA de betreffende teksten en als gevolg van het feit dat die ex-user je wel mag (ieder zijn eigenaardigheden) en mij iets zei in de trend van "doe een beetje rustig want zo en zo"
Wat ik wel grappig vind is dat me nu, door wat ik hier lees, gaat dagen dat die Zure elke keer als ze een fity met mij had, ze jouw naam daarin ging betrekken, om zo jou daar uiteindelijk weer in te slepen. En jij voorspelbare domme hond eend kwam ook gewoon steeds opdagen. "By your command" Sukkel!
Eens want ik ben het niet iigquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet jij melden van wie jij je info hebt, dat zou heel veel verklaren.
Van alles wat hier gepost is is dat één van de weinige dingen die ik geloof.quote:
Die factuur kan geen anderhalf jaar oud zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:06 schreef Paule33 het volgende:
[..]
dat is lang geleden andere half jaar..ik ben zo..ik help mensen graag.
Grappig ook want Eend wilde altijd alles fok en privé gescheiden houden. Doe je dat wel krijg je de deksel op je kop. Doet hij het niet krijg jij ook enorme shit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is één van de weinige dingen die ik geloof.
Dat lijkt me heel verstandig, aangifte doen bij de politie Emmen... in feite beschuldig je me nu dus weer van iets waar ik niets mee te maken heb, maar ga vooral aangifte doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:12 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Leandra of hoe je heet..je ga door...stopt mee.vraag ik en je gaat door..ik heb toch Emmen dorp geroept dus de aangifte zal daar komen. ik heb alles opgenomen
Ik heb Paule net even gemaildquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die factuur kan geen anderhalf jaar oud zijn.
Maar goed, dat hij nep was was al duidelijk.
Wats de weersverwachting? Ik zou nog een terrasje doen binnenkort ..quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van alles wat hier gepost is is dat één van de weinige dingen die ik geloof.
Waarom? Zoals ik al zei, de zeer globale info was van NA de aanvaring, de info had bovendien niets stokerigs, maar was juist bedoeld om mij af te remmen omdat de betreffende user die eend toen in elk geval een warm hart toe droeg en de betreffende user heeft mij gevraagd zijn/haar naam hierin niet in te betrekken. En aangezien ik die betreffende user veel hoger in het vaandel heb dan die eend zal ik zijn/haar verzoek ook niet/nooit negeren. Waarom zou ik?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet jij melden van wie jij je info hebt, dat zou heel veel verklaren.
Dat siert jequote:Op woensdag 19 maart 2014 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom? Zoals ik al zei, de zeer globale info was van NA de aanvaring, de info had bovendien niets stokerigs, maar was juist bedoeld om mij af te remmen omdat de betreffende user die eend toen in elk geval een warm hart toe droeg en de betreffende user heeft mij gevraagd zijn/haar naam hierin niet in te betrekken. En aangezien ik die betreffende user veel hoger in het vaandel heb dan die eend zal ik zijn/haar verzoek ook niet/nooit negeren. Waarom zou ik?
Tenzij die user Zouzou is natuurlijk, want dat is gewoon de oude nick van Paule33quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom? Zoals ik al zei, de zeer globale info was van NA de aanvaring, de info had bovendien niets stokerigs, maar was juist bedoeld om mij af te remmen omdat de betreffende user die eend toen in elk geval een warm hart toe droeg en de betreffende user heeft mij gevraagd zijn/haar naam hierin niet in te betrekken. En aangezien ik die betreffende user veel hoger in het vaandel heb dan die eend zal ik zijn/haar verzoek ook niet/nooit negeren. Waarom zou ik?
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij die user Zouzou is natuurlijk, want dat is gewoon de oude nick van Paule33
Hoezo eens?, ik heb je net min of meer op dat onderwerp al vrijgepleit domme kut, of ben jij ook een EX-user? Oh en niet uit de goedheid van mijn hart hoor, maar zo rol ik nu eenmaal.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo eens?, ik heb je net min of meer op dat onderwerp al vrijgepleit domme kut, of ben jij ook een EX-user? Oh en niet uit de goedheid van mijn hart hoor, maar zo rol ik nu eenmaal.
Ik ken Zouzou (Pauel33) langer dan vandaag en dat is dan ook voor mij geen EX-userquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij die user Zouzou is natuurlijk, want dat is gewoon de oude nick van Paule33
Dat gescheiden houden is jullie aardig geluktquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig ook want Eend wilde altijd alles fok en privé gescheiden houden. Doe je dat wel krijg je de deksel op je kop. Doet hij het niet krijg jij ook enorme shit.
Ik hoor nu poink en zie een bordje omhoog vliegen, Wie ben ik, Wie ben ik ......quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:54 schreef Leandra het volgende:
Is het een ex-user vanwege een perm-ban of heeft hij/zij het tijdelijke met het eeuwige verwisseld?
Of gewoon een nieuwe nick, nieuwe drain, nieuwe persoonlijkheid?
Ik ook, maar hij dreigde al vaker met "uitvechten" op fok. En ik ben er wel klaar mee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gescheiden houden is jullie aardig gelukt![]()
Ik vind het wel heel jammer dat als je 4 jaar samen bent geweest er op zo'n nare manier een einde aan komt. Voor jou en en PC-eend.
Ron Brandsteder denk ik.... dan zal er wel weer genoeg drank inzitten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoor nu poink en zie een bordje omhoog vliegen, Wie ben ik, Wie ben ik ......
Het wie ben ik gaat voor meer opquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoor nu poink en zie een bordje omhoog vliegen, Wie ben ik, Wie ben ik ......
Maar ok jij maild haar toch nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ken Zouzou (Pauel33) langer dan vandaag en dat is dan ook voor mij geen EX-user
Juist, de hersenspinsels van Eend zijn de waarheid in zijn kopquote:
Ik heb een goed hart.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snap ik. En ik doelde niet op jou, hè. Maar op die Paule met haar zelfverklaarde goede hart.
Toevallig dat ik van de week hier ergens mbt Patty Brard roep dat degenen die dat van zichzelf zeggen, het juist niet hebben. Wordt nu mooi bewezen.
Ik wil wel een fruitmandquote:
Dat klopt. Jij zegt het echter niet uit borst- en hartklopperij uit het niets, maar wordt door mijn uitspraak getriggerd. Groot verschil.quote:
LOLquote:
Is het de moeite waard om de cos en streams op te zoeken. Ik ben een beetje uit het veld geslagenquote:
Nooit weer die ellende.quote:
Ik zat een beetje te geinen hoor, ik heb ook best nare kanten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat klopt. Jij zegt het echter niet uit borst- en hartklopperij uit het niets, maar wordt door mijn uitspraak getriggerd. Groot verschil.
Geen idee, ik ga eerst een beetje rommelen, eten maken enzo. Zet ze pas later aan vanavond. De nieuwen zijn er begreep ik.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om de cos en streams op te zoeken. Ik ben een beetje uit het veld geslagen
Ja ik ben ook wel eens boos op je geweest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nooit weer die ellende.
[..]
Ik zat een beetje te geinen hoor, ik heb ook best nare kanten.
Die geen moeite, de komende 4 dagen is same-old same-oldquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga eerst een beetje rommelen, eten maken enzo. Zet ze pas later aan vanavond. De nieuwen zijn er begreep ik.
Jij gemene manipulatieve ex-voller intrigantquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die geen moeite, de komende 4 dagen is same-old same-old
Ik wel maar dat is lang geleden. En ik ben nooit lang boos. Je hebt er niks aan. Dus sukkel noem mij geen kut want dat is domquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef Jian het volgende:
Ik ben nog nooit boos op Liesje geweest en ze heeft me best vaak vermanend toegesproken, al dan niet via DM
Ik geef uit mijn ruime ervaring en expertise een onbevoordeeld advies.. gezien de drukte hier dat afleiding zoeken in de COS niet de moeite isquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij gemene manipulatieve ex-voller intrigant
Maar vanavond wordt het top, ....... hoop ikquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geef uit mijn ruime ervaring en expertise een onbevoordeeld advies.. gezien de drukte hier dat afleiding zoeken in de COS niet de moeite is
Vier uur vannacht als niemand tegengas kan gevenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar vanavond wordt het top, ....... hoop ik
Je begreep het weer niet hé? 4 dagen Nix.. en dan twee enorme tieten erbij en dan CashMarkt,quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar vanavond wordt het top, ....... hoop ik
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je begreep het weer niet hé? 4 dagen Nix.. en dan twee enorme tieten erbij en dan CashMarkt,
En dan weer 3 weken komkommertijd
Ja wát nou? Moet je geen Ex-Trollen zoeken met je vrindjes hier, scoort hoger dan dat zogenaamd Utopia volgenquote:
Zullen we vanavond samen kijken en irritant commentaar leveren zoals in the good old days en dat iedereen dan weer boos op ons wordtquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja wát nou? Moet je geen Ex-Trollen zoeken met je vrindjes hier, scoort hoger dan dat zogenaamd Utopia volgen
Tot 21:15 hoogstens..ik werk ook weerquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Zullen we vanavond samen kijken en irritant commentaar leveren zoals in the good old days en dat iedereen dan weer boos op ons wordt
zou ook eens tijd worden ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tot 21:15 hoogstens..ik werk ook weer
Die nieuwen zijn the bomb, althans dat heb ik me laten vertellenquote:Maar er is niets te beleven, twee dooie Nieuwe en de rest is dezelfde
Die twee loshangend wel iigquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:56 schreef Jian het volgende:
[..]
zou ook eens tijd worden ...
Thx... vond ik ook![]()
[..]
Die nieuwen zijn the bomb, althans dat heb ik me laten vertellen
Je zit verkeerd.quote:
Lucht is hetquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:03 schreef mootie het volgende:
Nee, nee. Jullie gaan niet ook hier over 'de tieten' praten. Gewoon nee.
Waarom? Zodat PC-eend weet dat de info niet van soury komt, maar ik zie dat je dat inmiddels uit de wereld geholpen hebt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het nooit in de wereld geholpen en voel me totaal niet geroepen om het uit de wereld te helpen. ik voel geen enkele verantwoordelijkheid aangaande de hersenspinsels van een idioot, zou Soury ook niet moeten doen, maar dat is haar eigen pakkie aan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Zodat PC-eend weet dat de info niet van soury komt, maar ik zie dat je dat inmiddels uit de wereld geholpen hebt..
Mee wegkomen, hoezo? lees jij niet? diegene heeft heel weinig gezegd en nog na het incident ook en met de beste bedoelingen richting die eend.quote:Jammer dat degene die jou die info heeft gegeven hiermee weg komt.
Raar ook dat Eend altijd heel erg op privacy is. Ik deed dat wel. Hij nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Zodat PC-eend weet dat de info niet van soury komt, maar ik zie dat je dat inmiddels uit de wereld geholpen hebt.
Jammer dat degene die jou die info heeft gegeven hiermee weg komt.
Doe ik ook niet hoor, laat dat duidelijk zijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het nooit in de wereld geholpen en voel me totaal niet geroepen om het uit de wereld te helpen. ik voel geen enkele verantwoordelijkheid aangaande de hersenspinsels van een idioot, zou Soury ook niet moeten doen, maar dat is haar eigen pakkie aan.
[..]
Mee wegkomen, hoezo? lees jij niet? diegene heeft heel weinig gezegd en nog na het incident ook en met de beste bedoelingen richting die eend.
Ik lees wel, maar dat wil niet zeggen dat ik het klakkeloos aanneem.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het nooit in de wereld geholpen en voel me totaal niet geroepen om het uit de wereld te helpen. ik voel geen enkele verantwoordelijkheid aangaande de hersenspinsels van een idioot, zou Soury ook niet moeten doen, maar dat is haar eigen pakkie aan.
[..]
Mee wegkomen, hoezo? lees jij niet? diegene heeft heel weinig gezegd en nog na het incident ook en met de beste bedoelingen richting die eend.
Ik kan niet wachten tot de politie Emmen voor de deur staat, als even aangegeven kan worden wanneer ongeveer bak ik een lekker BananaWalnutChocolatebread voor bij de koffie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:44 schreef Soury het volgende:
Vannacht gaat weer los. Ik verttrouw erop met namen graag en emails
Ow, dat, in dat geval, boeiuh of jij iets wel of niet aanneemt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees wel, maar dat wil niet zeggen dat ik het klakkeloos aanneem.
Boeiuh dat jij het boeiuh vindt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, dat, in dat geval, boeiuh of jij iets wel of niet aanneemt.
Boeit me nog steeds niet het hele verhaal, maar volgens mij weten ze in Emmen niet waar jij woont ..quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot de politie Emmen voor de deur staat, als even aangegeven kan worden wanneer ongeveer bak ik een lekker BananaWalnutChocolatebread voor bij de koffie.
Hebben ze ook wat te snoepen tijdens het lachen.
Ik wil anders wel een politiepakje aantrekken!quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:57 schreef Leandra het volgende:
Ik kan niet wachten tot de politie Emmen voor de deur staat, als even aangegeven kan worden wanneer ongeveer bak ik een lekker BananaWalnutChocolatebread voor bij de koffie.
Hebben ze ook wat te snoepen tijdens het lachen.
Haha ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog 15 Ben & Jerry's ijsjes van de PC-loterij.. Gaan we doen
In de dierentuin!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Boeit me nog steeds niet het hele verhaal, maar volgens mij weten ze in Emmen niet waar jij woont ..
Doe maar, want het merendeel van het politieapparaat zit in Den Haag of staat stand-by.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil anders wel een politiepakje aantrekken!
PC-loterijquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog 15 Ben & Jerry's ijsjes van de PC-loterij.. Gaan we doen
Je mag ook zonder politiepakje wel een keer BananaWalnutChocolatebread komen eten hoor (wel wat anders aandoen dan, ik woon in een nette wijk), ik geef wel een gil als ik het weer eens bakquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stom als ik was ben ik twee emmers van de zelfde smaak gepakt.quote:
Ja wie niet als ie in Emmen komt.. Verder is er niets te zoeken ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de dierentuin!
Daar ben ik altijd als ik in Emmen ben.
Hou op hoor, gaat Eend weer afquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoef ik bij jouw niet voor een speciaal toetje langs te komen
Als het dan maar wel een lekkere smaak was en niet die met die witte ijsbeertjesquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Stom als ik was ben ik twee emmers van de zelfde smaak gepakt.
De keuze is beperkt qua ijs.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef chufi het volgende:
Maar de strawberry-cheesecake is prima te pruimen
Wel kleine porties...quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef chufi het volgende:
Maar de strawberry-cheesecake is prima te pruimen
Kan toch niet missen in dit topicquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet eens bij nagedacht en dat met onze UI's
New York super fudge chunkquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het dan maar wel een lekkere smaak was en niet die met die witte ijsbeertjes
Nee ... 4 maar er zitten 4 kleine ijsje in een prijsdoos, 4 verschillende smaken ..quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan toch niet missen in dit topic![]()
Maar jij speelt mee met 15 loten?
Die keus had ik niet, je lultquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... 4 maar er zitten 4 kleine ijsje in een prijsdoos, 4 verschillende smaken ..
Misschien had jij een andere maand prijs met andere ijs aanbod.. Vroeger had ik idd ook wel eens 500ml potten gewonnen, maar die moest ik helemaal achterin Osdorp ophalen .. Die heb ik weggegeven aan een collega.. Nu kon ik het redelij dichtbij ophalenquote:
Chocolade-ijs met nutjes, toch? Ik ben niet zo gek op chocolade-ijs, maar in combinatie met die nutjes lijkt het me wel weer lekker.quote:
Daar speel ik niet mee ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chocolade-ijs met nutjes, toch? Ik ben niet zo gek op chocolade-ijs, maar in combinatie met die nutjes lijkt het me wel weer lekker.
Ik had weer prijs in de Bankgiroloterij, volgens mij krijg ik elk kwartaal een bon met een prijscode, dan mag ik een boek of dvd uitzoeken en laatst een bon van ¤ 15 van Ici Paris.
Ja, ik ben niet eens een ijs eter. En pak ik twee de zelfde.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chocolade-ijs met nutjes, toch? Ik ben niet zo gek op chocolade-ijs, maar in combinatie met die nutjes lijkt het me wel weer lekker.
Ik had weer prijs in de Bankgiroloterij, volgens mij krijg ik elk kwartaal een bon met een prijscode, dan mag ik een boek of dvd uitzoeken en laatst een bon van ¤ 15 van Ici Paris.
maar waarom altijd van die doe of ophaal prijzen bij de PC ?? Regelmatig 4 x 4 toegangsbewijzen Slagharen/etc weggegeven ..quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik geef al teveel uit aan die onzin ...
Ik rook net in het lege bakje en dan ruik je pas hoe goor bevergeil ruiktquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zitten geen echte ijsbeertjes in, echt niet
En soep en stroopwafels, ook heb ik weleens kaartjes gewonnen voor een musical, Daddy Cool, die was verrassend cool.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
maar waarom altijd van die doe of ophaal prijzen bij de PC ?? Regelmatig 4 x 4 toegangsbewijzen Slagharen/etc weggegeven ..
Niet?! Ik was elke keer bang dat er zo'n klein Knutje met scherpe klauwen uit die pot zou komen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zitten geen echte ijsbeertjes in, echt niet
Schijnt in de meeste ijsjes te zitten .. Tenminste volgens Keuringsdienst van Warenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, ik hoef voorlopig geen Ben & Jerry's meer
Gatverdamme. Wat is dat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik rook net in het lege bakje en dan ruik je pas hoe goor bevergeil ruikt
Witte chocola is mijn ding ook niet meer zo, en vreemd genoeg heb ik dat sinds ik zwanger was van Soneal.... sindsdien vind ik pure chocolade ook prima te doen trouwensquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Ik was elke keer bang dat er zo'n klein Knutje met scherpe klauwen uit die pot zou komen.
Het is de witte chocola die me tegenstaat
quote:
quote:Bevers hebben een klier tussen de anus en geslachtsorganen waarin castoreum oftewel bevergeil wordt gevormd. Bevers gebruiken dit voor het invetten van de vacht. Het castoreum wordt als bijproduct gewonnen; bevers worden primair bejaagd om hun pels.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Castoreum
Lekkerquote:Tegenwoordig wordt castoreum onder meer voor vanille- en karamelsmaken gebruikt, zoals in ijs en aroma's.
Typisch dat je smaak kan veranderen. Ik hou echt niet van witte chocola, melkchocola eet ik alleen als het ergens in verwerkt is, maar ik zal nooit een stuk melkchocola eten, behalve als er hazelnoten in zitten, maar pure chocolaquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Witte chocola is mijn ding ook niet meer zo, en vreemd genoeg heb ik dat sinds ik zwanger was van Soneal.... sindsdien vind ik pure chocolade ook prima te doen trouwens
Stom is dat, vroeger zou ik altijd melk of wit kiezen, en tegenwoordig melk of puur... maar het liefst nog steeds melk met hazelnoten![]()
![]()
Gelukkig ben ik toch al net dol op ijs.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, dan weet ik wat ik moet laten staan.
Echt? IJs is nou net een van die zoetigheden die ik wél lekker vind.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik toch al net dol op ijs.
Sommige dingen trekken me nog steeds niet, zoals couscous bijvoorbeeld, terwijl we dat voor m'n zwangerschap toch regelmatig aten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Typisch dat je smaak kan veranderen. Ik hou echt niet van witte chocola, melkchocola eet ik alleen als het ergens in verwerkt is, maar ik zal nooit een stuk melkchocola eten, behalve als er hazelnoten in zitten, maar pure chocolaEn dan het liefst van die hele harde donkere...
Ik ben er ook niet dol opquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? IJs is nou net een van die zoetigheden die ik wél lekker vind.
Ik eet bijna nooit ijs, waarom weet ik niet, misschien omdat het te koud is, ik vind het ook niet vies, maar ik geef er niet om.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? IJs is nou net een van die zoetigheden die ik wél lekker vind.
Frappant!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige dingen trekken me nog steeds niet, zoals couscous bijvoorbeeld, terwijl we dat voor m'n zwangerschap toch regelmatig aten.
En vlees wat nog rood is van binnen hoeft ook nog steeds niet.
Dat koude vind ik juist fijn, mijn frisdrank moet ook altijd koud zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit ijs, waarom weet ik niet, misschien omdat het te koud is, ik vind het ook niet vies, maar ik geef er niet om.
Ik moet het nog proeven, maar soms gaan die bakken ijs zonder pardon naar binnenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit ijs, waarom weet ik niet, misschien omdat het te koud is, ik vind het ook niet vies, maar ik geef er niet om.
Uitstekende smaak heb jij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Typisch dat je smaak kan veranderen. Ik hou echt niet van witte chocola, melkchocola eet ik alleen als het ergens in verwerkt is, maar ik zal nooit een stuk melkchocola eten, behalve als er hazelnoten in zitten, maar pure chocolaEn dan het liefst van die hele harde donkere...
Liuk, dat is mijn grote liefde op het moment. Citroenwaterijs met een dropstokje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat koude vind ik juist fijn, mijn frisdrank moet ook altijd koud zijn.
Citroenijs
Dat ken ik niet. Dropstokje? Dat lijkt me niet zo lekker hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Liuk, dat is mijn grote liefde op het moment. Citroenwaterijs met een dropstokje.
Op de een of andere duistere manier past het geweldig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Dropstokje? Dat lijkt me niet zo lekker hoor.
Zou de Jumbo het ook hebben?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Op de een of andere duistere manier past het geweldig.
Ja, en ondertussen klik ik op Twitter op de link van de regionale omroep.... maar de uitslagen van Emmen zijn nog niet binnenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:06 schreef Disana het volgende:
Kijken jullie eigenlijk naar de verkiezingsuitslagen?
Emmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ondertussen klik ik op Twitter op de link van de regionale omroep.... maar de uitslagen van Emmen zijn nog niet binnen
Oma gestemdquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Emmen
Ik zit een beetje in het topic te scrollen, het is wat druk.
Ja, daar schijn ik te wonenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Emmen
Ik zit een beetje in het topic te scrollen, het is wat druk.
Utopiaquote:
Dat huis heeft een gezichtquote:
Nee een debieltjequote:
Ja ruim, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet leuk? Ik vind m wel wat hebben. Lekker ruim enzo.
Ik vind 'm ook wel sympathiek.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:28 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik heb nog steeds een zwak voor Ed Nijpels trouwens.... ik zie m zo zitten daar en denk dan weer "ach Ed"
Ben je weer op zoek danquote:
Ik vind de buitenkant leuker dan die van dat eerste huis. Verder: schuine muren, wil je dat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:38 schreef Leandra het volgende:
Deze voldoet aan de basis-eisen: Open haard en bad, en ik vind het een mooie parketvloer, maar god wat is het verder een lelijk huis.
Fijne ruime keuken, maar die visgraatvloer vind ik dan weer niets.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:38 schreef Leandra het volgende:
Deze voldoet aan de basis-eisen: Open haard en bad, en ik vind het een mooie parketvloer, maar god wat is het verder een lelijk huis.
Smaken verschillenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een visgraatvloer laten leggen, vrijwel dezelfde![]()
[ afbeelding ]
Leisteen vind ik dan wel weer heel mooiquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er ligt een hele mooie leisteen vloer naast, dus het moest wel iets natuurlijks zijn
Mooie steen!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat op deze foto nog vloerbedekking is, is nu parket:
[ afbeelding ]
Wel grappig dat jij op je driewieler zat in de tijd dat de vloer werd gelegd, nou ja, misschien al op een fietsje met zijwieltjesquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is m'n eetkamer, maar die steen ligt er al vanaf de bouw van het huis, dus inmiddels 43 jaar.
Nog even en hij is antiek
Ja, ik kon al fietsen hoor... toen ik 5 wasquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij op je driewieler zat in de tijd dat de vloer werd gelegd, nou ja, misschien al op een fietsje met zijwieltjes
Toon dook ik al van de hoge af in het zwembad of was ik toen al 6 ..quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik kon al fietsen hoor... toen ik 5 was
Ik dacht heel even dat je net zo jong was als ikquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik kon al fietsen hoor... toen ik 5 was
Toen stond het huis er nog niet maar was jij er al wel ,..quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen jij 6 was lag mijn vloer er ook nog niet
Tis niet anders en weinig meer aan te doenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik ben ouder dan jij, maar niet zo oud als Chufi
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Heb sowieso weer zin in ijs door al dat gepraat erover.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm c1000 en AH in elk geval wel. Jumbo heb ik hier niet.
botergeil hoop je er van te worden ..quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Heb sowieso weer zin in ijs door al dat gepraat erover.
Ik neem ijs zonder bevergeilquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
botergeil hoop je er van te worden ..
.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
botergeil hoop je er van te worden ..
De volgende keer een mes pakken en checken of je lekker zacht bent.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:32 schreef Speedball het volgende:
[..]
.
Waar komt dat boter nu vandaan vraag ik me af, als ik geil ben moet ik eigenlijk nooit aan boter denken ook voel ik me geen boter of smeerbaar ofzeau raar
ai, nee zeau kinky ben ik nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
De volgende keer een mes pakken en checken of je lekker zacht bent.
Dat ziet er zeer stijlvol uit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:36 schreef Speedball het volgende:
ow een ijsje
[ afbeelding ]
Doet me wel aan een tampon denken
Hehe.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:38 schreef Speedball het volgende:
[..]
lijkt bijna wel mode/fasion beetje jan de boefie
\ik ga met de ipad maar weer wat docu's kijken en waarschijnlijk met dat ding op mn kop inslaap vallen en als ik morgen wakker word ligt die hond er weer op te kwijlenquote:
Welterusten SB.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:40 schreef Speedball het volgende:
[..]
\ik ga met de ipad maar weer wat docu's kijken en waarschijnlijk met dat ding op mn kop inslaap vallen en als ik morgen wakker word ligt die hond er weer op te kwijlen
slaap lekker
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:53 schreef chufi het volgende:
Stelletje rare mensen zijn we toch met zn allen![]()
Jij denkt je dr buiten te kunnen stellen ... Echt niet Leandra ... Je hoort er gewoon bijquote:
Er is helemaal geen ex user die daar van weet, allemaal gelulquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Zodat PC-eend weet dat de info niet van soury komt, maar ik zie dat je dat inmiddels uit de wereld geholpen hebt.
Jammer dat degene die jou die info heeft gegeven hiermee weg komt.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhh dat steekt je dus. BBQ met Ben (was gezellig) Drankje met Shufie (ook leuk en we hebben nog een keer wat gegeten) Oh en weet je wat... De rest vertel ik niet
Lul niet zo dom.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij dreigde al vaker met "uitvechten" op fok. En ik ben er wel klaar mee.
Nou ik zal toch maar even reageren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Leandra,ik heb je toen een PM gestuurd ...dat mijn lieve Zus is overleden en dat aub mij niet pesten met de nieuw naam..die mijn echte naam is ook...dat ik geen ZOUZOU meer bent en Cyrix weet van omdat ik heb toestemming aan hem gevragt ook..Iederen mag fouten..maar jij blijft continu mij pesten..ik heb vaak gehuilt en antwoord nooit aan je haat.. ik hou niet van ruzie...ik ben eerlijk...en ik wil geen aangift doen eerst omdat ik zal ook niet winnen..internet is lastig..maar ik ben gewoon wanhoppig...je geeft mij vaak complexen...ik heb echt last van nu bijna 2 jaar...quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je gezwets, ik weet niets van je overleden zus, ik blijf alleen consequent je oude nick gebruiken.
Ik wil je er wel even op wijzen dat jij degene bent die begon met valse beschuldigingen en smaad jegens mij, dus doe vooral aangifte, ik ben niet degene van ons tweeën die anderen lastig valt of belastert, jij hebt daar echter geen enkele moeite mee.
wat moet ik dan zegen dat ik een slechte hart heeft...veel fokkers weten het over mij..ik help zieke mensen en ik doe het graag..dat is echt mijn hobby zelfs...je weet niet veel over mij...ik respecteer jou ook..doe een keer ook voor mij...ik heb altijd gedacht dat jij eerlijk bent door je post...dus stop ook met pesten..kan het? bedankt!quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snap ik. En ik doelde niet op jou, hè. Maar op die Paule met haar zelfverklaarde goede hart.
Toevallig dat ik van de week hier ergens mbt Patty Brard roep dat degenen die dat van zichzelf zeggen, het juist niet hebben. Wordt nu mooi bewezen.
Bedankt voor dat over mijn overleden zus..je bent nu de eens in de heel Fok die het doet..Bedankt van mijn hart !quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:06 schreef Toverheks het volgende:
Blijf het hier maar ff volgen, je komt van alles te weten, beetje dom PC om dit over je vader te posten, nooit gevolgd en zag wel eens hints maar nu weet ik waarover het ongeveer gaat, en voor Paule triest van je zusje als ik het zo lees.
Maar jullie doen het zelf, slepen er van alles bij.
Ik heb niks met PC EEND...ik ben gelukkig hoe ik ben alleenstande moeder..en zoiets blijft ook...quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat maakt je in mijn boek geen haar beter. En ik heb je ook al eerder gezegd dat ik die rare hersenspinselen van je niet geloof.
Mensen willen mij wegpesten door expres schrijffouten te maken en krijgen daarvoor betaald.
Zoek hulp. Met Paule.
voor het maken echt...dat was nep...graapjes doen samen met PC eend..quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat moet die nepfactuur van de laptop dan hier?
hahaha ok...quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Sarcasme love, sarcasme, alhoewel ik die foto's volgens mij best zou willen hebben
Ok..haha..ik heb in 2009 veel gesproken..praat jij nu beter Frans? was toen echt gezellig...met Bommie ook..en ja ik heb ook geen relatie met hem gehad..was om vriendschap..ik heb hem ook nooit biten fok gezien of zo..hij heeft niet eens mijn mailadres...ik geef ook nooit mijn mail adres.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Sarcasme love, sarcasme, alhoewel ik die foto's volgens mij best zou willen hebben
Nee..lieve Soury..ik zit in buitenland..SF...de resto is nu een jaar gesloten ..ik moet op mijn nichtje passen ze een puber ..haar moeder dood is en geen vader ook...ik moet bij haar blijven..mijn kindje is hier op school.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Of je gaat naar Groningen elke dag of was dat ook een leugen
nee,Soury, ik ben geen vriendin ..kan ook niet..lees mijn bericht...ik hoop dat komt goed tussen jullie...jammer ..4 jaar? het kan goed komen als jullie het willen en jullie best voor doen..quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhh dat steekt je dus. BBQ met Ben (was gezellig) Drankje met Shufie (ook leuk en we hebben nog een keer wat gegeten) Oh en weet je wat... De rest vertel ik niet
ik heb geen mail..en ik heb nooit mijn mail gegeven..bedoel jij PM? ook niet..misschien op Zouzou account..ik heb geen wachtwoord meer en wil daar niet komen..quote:
ik was vanaf het begin zouzou, de naam van mijn nu overleden zus.,ik heb toestemming aan Cyrix gevragt om het te veranderen..kan niet zegt hij dus daarom nu Paule33....Ik heet Mariepaule...quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ken Zouzou (Pauel33) langer dan vandaag en dat is dan ook voor mij geen EX-user
Flikker toch op met je gelul, je blijft impliceren dat ik iets gedaan heb wat strafbaar zou kunnen zijn of aangiftewaardig is, dat is pure smaad en laster.quote:Op donderdag 20 maart 2014 06:16 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Leandra,ik heb je toen een PM gestuurd ...dat mijn lieve Zus is overleden en dat aub mij niet pesten met de nieuw naam..die mijn echte naam is ook...dat ik geen ZOUZOU meer bent en Cyrix weet van omdat ik heb toestemming aan hem gevragt ook..Iederen mag fouten..maar jij blijft continu mij pesten..ik heb vaak gehuilt en antwoord nooit aan je haat.. ik hou niet van ruzie...ik ben eerlijk...en ik wil geen aangift doen eerst omdat ik zal ook niet winnen..internet is lastig..maar ik ben gewoon wanhoppig...je geeft mij vaak complexen...ik heb echt last van nu bijna 2 jaar...
Ik weet dat jij een intelligente en goede vrouw bent maar waarom blijf jij rancuneuse...leven en laten leven..ik ben ook geen viezewijf dat je mij altijd roept...ik zeg ook niet EMMEN precies is je dorp ..ik wil niet in details komen..dat is privé..
Als iemand in internet word gepest gaat hij zoeken en gaat ook dingen vinden...
Ik hoop dat alles komt goed..ik weet dat ik zal nooit je vriendin er zijn..maar respect en zeker voor mijn overleden zus..BEDANKT LEANDRA...
Nou, daar heb je het, waarom zit je dan de hele tijd tegen mij aan te huilen? Go get them tiger!quote:Op donderdag 20 maart 2014 03:36 schreef PC eend het volgende:
Ik denk eerder dat het is weggehaald omdat het teveel zou kunnen opvallen dat het helemaal niet jouw teksten waren.
Nee?quote:Op donderdag 20 maart 2014 06:50 schreef Paule33 het volgende:
[..]
ik heb geen mail..en ik heb nooit mijn mail gegeven..bedoel jij PM? ook niet..misschien op Zouzou account..ik heb geen wachtwoord meer en wil daar niet komen..
Je roept niet alleen mijn nicknaam Zouzou..je roept meer dingen..zoals viezewijf..bakwijf..zoiets..etc...dat doe jij bij..en ja ik heet nu Paule33 en je blijft zouzou roepen om mij mijn overleden zus te laten herenieren?? wat heb jij aan? niks..maar om mij pijn doen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flikker toch op met je gelul, je blijft impliceren dat ik iets gedaan heb wat strafbaar zou kunnen zijn of aangiftewaardig is, dat is pure smaad en laster.
Het enige dat mij te verwijten is, is dat ik je bij je oude nickname blijf noemen, en telkens als jij daar over loopt te jankzakken en terugkomt op een pm die je gestuurd hebt met een verhaal dat het de naam van je zus was vergeet je kennelijk ook dat je in die mail je excuses aanbood voor je valse beschuldigingen jegens mij, en dat het om iemand anders gaat.
Het enige wat je mij kunt verwijten is hou blijven gebruiken van je oude nick, en waarom doe ik dat?
Omdat je het geen enkel probleem vindt mensen te beschuldigen van dingen die ze niet gedaan hebben, en waarvan ze zelfs geen flauw idee hebben waar het over gaat.
Telkens terugkomen op fib valse beschuldiging vind ik behoorlijk misselijk en alle reden je Zouzou te blijven noemen, want je bent een leugenachtig manipulatief kreng.
En dat je toestemming van Cynix voor een andere nick hebt () is leuk voor je, maar dat verplicht mij niet die te gebruiken.
Daar had je dan maar over na moeten denken voor je de naam van je zus als nick koos en je je er zo mee ging gedragen.
Maar ga aangifte doen alsjeblieft, en dan hoop ik dat werkelijk bij mij terechtkomen, want dan krijg je een aangifte wegens smaad en laster terug.
hoe kan zo doen?? ik heb medelijd met jou echt...quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee?
Al heel lang niet meer hè...
zouzou
dat is raar..heel raar..quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee?
Al heel lang niet meer hè...
zouzou
Ik pest je niet. Actie, reactie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 06:21 schreef Paule33 het volgende:
je weet niet veel over mij...ik respecteer jou ook..doe een keer ook voor mij...ik heb altijd gedacht dat jij eerlijk bent door je post...dus stop ook met pesten..kan het? bedankt!
Wat?? waarom moet ik iemand voor zoiets betalen..ik ben geen millionnaire of zo...hahahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik pest je niet. Actie, reactie.
En ik hoor juist via 'jouw omgeving' dat jij anderen zou betalen om mij te pesten, omdat je me haat.
Ik weet momenteel niet wie van jullie twee de grootste psychische problemen heeft.
Waar denk je dat Leandra (dubbele agenda) d'r vloer van heeft betaald? Via al die spelfouten die mij 's nachts in mijn bedje doen snikken. De hele COS wordt op mijn verdriet en frustratie onderhouden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:00 schreef liesje1979 het volgende:
Dus iedereen zit hier lekker te caschen op Cc behalve ik?
Oh well, ik ga de park checken.
Je bent een walgelijk mens omdat je liegt, mensen in het wilde weg beschuldigt van dingen waar ze niets mee te maken hebben, en ook nog een keer zielig gaat lopen doen met je dode zus.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:32 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Je roept niet alleen mijn nicknaam Zouzou..je roept meer dingen..zoals viezewijf..bakwijf..zoiets..etc...dat doe jij bij..en ja ik heet nu Paule33 en je blijft zouzou roepen om mij mijn overleden zus te laten herenieren?? wat heb jij aan? niks..maar om mij pijn doen?
Hallo, ik dacht dat jij nog BananaWalnutChocolatebread wilde komen eten.... en nou wordt de herkomst van de fondsen voor mijn vloer ter discussie gesteld?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar denk je dat Leandra (dubbele agenda) d'r vloer van heeft betaald? Via al die spelfouten die mij 's nachts in mijn bedje doen snikken. De hele COS wordt op mijn verdriet en frustratie onderhouden.
In dit geval twijfel ik daar niet zo aan eigenlijk.... of sta je al op de loonlijst?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:21 schreef Copycat het volgende:
Nu is het wel zo dat die laatste bezoek-meldingen niet altijd correct zijn. Daar was een paar jaar terug het eea over te doen.
Ik ben zo'n gemakkelijk slachtoffer. Ga overal willoos in mee en geloof alles.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:22 schreef Leandra het volgende:
Hallo, ik dacht dat jij nog BananaWalnutChocolatebread wilde komen eten.... en nou wordt de herkomst van de fondsen voor mijn vloer ter discussie gesteld?
Ik synchroniseer m'n google-agenda wel regelmatig.... op 2 mobieltjes, telt dat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben zo'n gemakkelijk slachtoffer. Ga overal willoos in mee en geloof alles.
Dus nu ook dat jij geen dubbele agenda hebt.
Oh shit, nu je het zegt. Moet nog wel mijn IBAN doorgeven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:22 schreef Leandra het volgende:
In dit geval twijfel ik daar niet zo aan eigenlijk.... of sta je al op de loonlijst?
Ja dat is het ook, maar ik ben dat gezeik zo zat. Laat dat wijf dan gewoon aangifte doen, ik merk wel of ze BWCb komen eten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh shit, nu je het zegt. Moet nog wel mijn IBAN doorgeven.
Nee, maar serieus, dat is een hick-up. Maar eigenlijk boeit het ook niet. Deze hele 'kwestie' is in feite te stompzinnig voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |