Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dank. Wilde even kijken hoe lang het zou duren. Ben teleurgesteld in jullie allemaal.
Op je gitaar?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
ik weet al waar ik op ga stemmen over 2 maanden
Dit topic boeit als het goed is niemand.quote:
Daar zit je toch even flink Kerstmis. Behoorlijk wat mensen nemen dit topic zereneus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit topic boeit als het goed is niemand.
Barry van Galen-grapjes hoopte ik eigenlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat de Beter Bed grapjes maar komen.
Hihi komen xd
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zit je toch even flink Kerstmis. Behoorlijk wat mensen nemen dit topic zereneus.
Dat mag ik godverdomme hopen ja.quote:
Je moeder staat op ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blaas maar even wat stoom af op Rule34 JR
Al is die kans zeer aanwezig. Nu maar hopen dat het geen uitgetekende fantasie van jouw hand was.quote:
Dat weet alleen Herman de Schermgod.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:20 schreef Saind het volgende:
Hoe laat hebben ze de uitslag eigenlijk binnen? ergens diep in de nacht?
Druppelt per gemeente binnen rejen maar op minstens 01:00 ongeveer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:20 schreef Saind het volgende:
Hoe laat hebben ze de uitslag eigenlijk binnen? ergens diep in de nacht?
VVD zeker?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
ik weet al waar ik op ga stemmen over 2 maanden
Is jouw moeder toevallig Hermelien?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is die kans zeer aanwezig. Nu maar hopen dat het geen uitgetekende fantasie van jouw hand was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |