abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137921598
Wie wil … ?

Een usb stick die ik in handen heb gekregen kan ik onmogelijk open maken. Dus leek het mij wel leuk om er een kleine challenge van te maken!

Wie kan het bestand openen en de inhoud onderzoeken? Ik zou dan wel graag van iemand willen horen of er een contact op staat. Iemand zou misschien graag de usb stick terug willen!

Dus, wie wil graag zijn skills testen? Stuur me even een mailtje en ik stuur je de link naar het bestand dat ik straks online zet.

Mijn mailadres is add5txx@gmail.com

Alvast veel plezier en good luck!

ADD5txx

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 20% gewijzigd door Bart op 22-03-2014 13:08:49 ]
pi_137921627
Ik denk dat de inhoud van die stick niet voor niets versleuteld is..?
Mokkel met stuntstok
pi_137921673
Lekker slim bezig, een gevonden USB stick in je pc steken. :N

Bovendien een post van een onbekende nieuwe user, vooral op ingaan en die shit downloaden, dan ben je dus echt te stom voor woorden. :')
pi_137921933
quote:
11s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:21 schreef Broadway het volgende:
Lekker slim bezig, een gevonden USB stick in je pc steken. :N

Bovendien een post van een onbekende nieuwe user, vooral op ingaan en die shit downloaden, dan ben je dus echt te stom voor woorden. :')
Ja dat is ongeveer het zelfde als je eigen usb stick zonder condoom in een hoer steken.
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:30:08 #5
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_137922019
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:20 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik denk dat TS gewoon een virus o.i.d. wil verspreiden.
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:36:49 #6
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_137956486
In overleg met TS weer open.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_137957304
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:20 schreef Mord_Sith het volgende:
Inderdaad, maar waarschijnlijk niet om de redenen die jij denkt. Dit lijkt op een geraffineerde nieuwe vorm van spam, ondanks het feit dat Bart het topic weer open heeft gezet.
pi_137958861
Usb stick kan niet "open gemaakt" worden, maar er staat wel een bestand op?
:s
pi_137960303
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:18 schreef t4rt4rus het volgende:
USB stick kan niet "open gemaakt" worden, maar er staat wel een bestand op?
:s
Inderdaad, dat alleen al verraadt dat de OP flauwekul is. Waarschijnlijk bestaat die hele USB stick niet eens, alleen het (wellicht door TS zelf aangemaakte) bestand. Wat de ware intenties van TS zijn blijft onduidelijk, maar zoals gezegd vermoed ik een geraffineerde vorm van spam.

Als iemand een USB stick gebruikt met gevoelige (en dus versleutelde) informatie, en die persoon zet contactinformatie op de stick opdat deze - bij een onverhoopt verlies - door een eerlijke vinder terugbezorgd kan worden, dan zal die contactinformatie uiteraard niet versleuteld op de stick staan omdat je er niet vanuit kunt gaan dat een vinder in staat zal zijn de encryptie te breken. Sterker nog, een beetje goede encryptie is niet te kraken.

Nee, wat de eigenaar van de stick dan zal doen is bijvoorbeeld in de root van de stick een plain text ASCII bestandje neerzetten met als bestandsnaam bijvoorbeeld READ_THIS.TXT. In dit bestandje kan de eigenaar van de stick dan (liefst ook in het Engels) contactinformatie zetten zoals een telefoonnummer of een e-mail adres of eventueel een fysiek adres, alsmede instructies voor de eerlijke vinder om de stick te retourneren, eventueel tegen een beloning.
  donderdag 20 maart 2014 @ 14:03:14 #10
65252 Bart
pi_137965279
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:20 schreef Riparius het volgende:

[..]

Inderdaad, maar waarschijnlijk niet om de redenen die jij denkt. Dit lijkt op een geraffineerde nieuwe vorm van spam, ondanks het feit dat Bart het topic weer open heeft gezet.
Welnee, dan had ik het niet open gegooid.
pi_137965795
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:03 schreef Bart het volgende:

[..]

Welnee, dan had ik het niet open gegooid.
Tja, jij weet meer dan wij, want jij hebt immers overleg gehad met TS, wij niet. Maar dan was het misschien verstandig geweest om een tipje van de sluier op te lichten inzake de motieven van TS als die echt zo nobel zijn als hij het doet voorkomen.

Maar ik geloof het verhaal van TS niet, om redenen die ik hierboven al heb uiteengezet. Het valt ook op dat hij mij (nog) niet van repliek heeft gediend. En laten we wel wezen, jij hebt de USB stick in kwestie ook niet gezien, dus je kunt het verhaal van TS evenmin verifiėren. Of je het versleutelde bestand dat hij zegt te hebben wel hebt gezien weet ik niet, maar van een goed versleuteld bestand is uiteraard geen chocola te maken, dus dan heb je nog niets tastbaars. Kortom, je bent dus uitsluitend en alleen afgegaan op de beweringen van TS zelf en die beweringen zijn niet te verifiėren.
  donderdag 20 maart 2014 @ 14:22:04 #12
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137965907
Openmaken is heel simpel

donderdag 20 maart 2014 @ 14:38:57 #13
65252 Bart
pi_137966505
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:19 schreef Riparius het volgende:

[..]

Tja, jij weet meer dan wij, want jij hebt immers overleg gehad met TS, wij niet. Maar dan was het misschien verstandig geweest om een tipje van de sluier op te lichten inzake de motieven van TS als die echt zo nobel zijn als hij het doet voorkomen.

Maar ik geloof het verhaal van TS niet, om redenen die ik hierboven al heb uiteengezet. Het valt ook op dat hij mij (nog) niet van repliek heeft gediend. En laten we wel wezen, jij hebt de USB stick in kwestie ook niet gezien, dus je kunt het verhaal van TS evenmin verifiėren. Of je het versleutelde bestand dat hij zegt te hebben wel hebt gezien weet ik niet, maar van een goed versleuteld bestand is uiteraard geen chocola te maken, dus dan heb je nog niets tastbaars. Kortom, je bent dus uitsluitend en alleen afgegaan op de beweringen van TS zelf en die beweringen zijn niet te verifiėren.
Of je leest de gewijzigde OP nog een keer.
pi_137966986
quote:
12s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:38 schreef Bart het volgende:

[..]

Of je leest de gewijzigde OP nog een keer.
Goed, dat is al een stuk duidelijker, alleen is die spoiler wel toegevoegd nadat ik mijn bedenkingen had geuit. Het gaat kennelijk om een vorm van acquisitie of headhunting van een ICT bedrijf of iets in die geest. Commerciėle (bij)bedoelingen dus.

Wellicht krijgen de deelnemers een bestand voor hun kiezen waar je dan een stukje (al dan niet obfuscated) assembly code uit kunt peuteren dat je vervolgens kunt runnen om de gezochte informatie boven tafel te krijgen. Altijd leuk natuurlijk om de echt slimme jongens en meisjes te scheiden van de dombo's, maar goed, dit soort dingen zijn al vaker vertoond.
pi_137969119
Het lijkt er op alsof de TS op zoek is naar een goede hacker ofzo.
Ik ga hier in ieder geval niet aan mee doen.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_137969193
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
Het lijkt er op alsof de TS op zoek is naar een goede hacker ofzo.
Ik ga hier in ieder geval niet aan mee doen.
Dat dus, 'gevonden USB stick' jaja :')
pi_137969278
quote:
2s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat dus, 'gevonden USB stick' jaja :')
zelf uitgevonden beveiligde usb stick bedoelt hij denk ik eerder :')
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_137969284
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:19 schreef ADD5txx het volgende:
Een usb stick die ik in handen heb gekregen kan ik onmogelijk open maken. Dus leek het mij wel leuk om er een kleine challenge van te maken!
Ik heb hier wel een diamant zaag daarmee krijg ik deze usb stick echt wel open.
pi_137976536
De originele tekst is tegenstrijdig met de nieuwe quote in de eerste post.

Verder lijkt dit gewoon op reclame.
  donderdag 20 maart 2014 @ 20:57:12 #20
314941 Ai_KaRaMBa
Eat my shorts!
pi_137980112
Ik krijg niet direct de indruk dat er een commercieel belang is (adresgegvens worden niet voor iets anders gebruikt, en ik heb nog geen link naar een bedrijf gevonden).

Het zou in ieder geval een leuke puzzel / game kunnen zijn (mits goed uitgewerkt). Ik ga iig een poging doen *)
pi_137981333
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:50 schreef t4rt4rus het volgende:
De originele tekst is tegenstrijdig met de nieuwe quote in de eerste post.

Verder lijkt dit gewoon op reclame.
Dat dus. TS komt niet helemaal eerlijk over.
pi_137998921
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:18 schreef sjoemie1985 het volgende:

zelf uitgevonden beveiligde usb stick bedoelt hij denk ik eerder :')
Goh :{ scepticisme tiert weer welig op FOK!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2014 11:36:41 ]
  vrijdag 21 maart 2014 @ 11:40:21 #23
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137999058
Wat is dit nou weer voor ONZin..? :')
Email open en bloot in de in de OP...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137999234
Als dit een of andere guerilla marketing actie is, is het wel erg slecht bedacht/uitgevoerd :')
  vrijdag 21 maart 2014 @ 13:42:07 #25
314941 Ai_KaRaMBa
Eat my shorts!
pi_138003541
Heeft inmiddels iemand anders ook al een poging gedaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138005537
Zal eens kijken hoe legit dit allemaal is, ben wel benieuwd
pi_138007459
heb er momenteel een kleine rainbow tabel op staan ( paar gieg )
heb nu 1951928481 passwords geprobeert, en nog niks gevonden ( alle printable chars tot max 25 chars )
  vrijdag 21 maart 2014 @ 15:32:51 #28
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_138007749
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 13:42 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Heeft inmiddels iemand anders ook al een poging gedaan?
SPOILER
Waarom zou iemand zn tijd verdoen met deze onzin?
Daarbij is TS toch spoorloos... en deze hele zooi stinkt als de pest
pi_138007782
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:32 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Waarom zou iemand zn tijd verdoen met deze onzin?
Daarbij is TS toch spoorloos... en deze hele zooi stinkt als de pest
fat care? bezigheidje voor het weekend :-P
kan zomaar nog eens leuk worden :-)
  vrijdag 21 maart 2014 @ 15:35:53 #30
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_138007832
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:34 schreef HalveZware het volgende:

[..]

fat care? bezigheidje voor het weekend :-P
kan zomaar nog eens leuk worden :-)
Ik heb ook nog wat schilderklusjes... ik word ervoor betaald, maar jij mag het werk doen.. als je dat kan.. zie het als een challenge..
pi_138007868
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:35 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ik heb ook nog wat schilderklusjes... ik word ervoor betaald, maar jij mag het werk doen.. als je dat kan.. zie het als een challenge..
Dit gaat niet om geld of wat dan ook, is gewoon de uitdaging van een soort puzzel... ;-)
soort morderne versie van puzzelboekjes :-)
  vrijdag 21 maart 2014 @ 15:38:15 #32
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_138007895
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:37 schreef HalveZware het volgende:

[..]

Dit gaat niet om geld of wat dan ook, is gewoon de uitdaging van een soort puzzel... ;-)
soort morderne versie van puzzelboekjes :-)
Dat hoop je dan maar....
pi_138007945
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:38 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dat hoop je dan maar....
Als het boem doet, nog niks aan de hand, het draait op een virtuele machine ingericht voor dit soort vieze expirimenten. als ie boem doet, kan ie niet eens het netwerk op of wat dan ook.

Dus we zien wel wat er uit komt :-) er zit iig wat data in, wie weet staat er leuke info in
  vrijdag 21 maart 2014 @ 15:45:34 #34
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_138008100
aivd bait _O-
pi_138010688
Hallo! Ik ben verantwoordelijk voor deze challenge, en ik beantwoord graag je vragen over privacy, de werking van de email bots, en eventuele problemen met het systeem dat je tegenkomt. Ik beantwoord geen vragen over het verhaal, en oplossingen van de verschillende puzzels in de challenge ;)

We zijn onderweg! Er zijn tot nu toe twee spelers geweest die langs de eerste stap zijn gekomen. Dus het is zeker mogelijk.

Zoals HalveZware al opmerkte, dit is inderdaad een modern puzzelboekje. Je hoeft dus niet bang te zijn voor virussen of andere malware. Ook hebben we met FOK goed gekeken naar hoe jullie privacy word gewaarborgd als je besluit om mee te doen.

Ik wil nog niet bekend maken wie we zijn. Hoe verder je komt in de challenge, hoe meer de sluier word opgelicht. Ik begrijp het als je liever niet meedoet zolang het nog onbekend is wie erachter deze challenge zit. Hopelijk kan ik je alsnog als speler verwelkomen als andere spelers meer ontdekt hebben.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 17:44:07 #36
314941 Ai_KaRaMBa
Eat my shorts!
pi_138011580
Ah! eerste stapje verder :D
  vrijdag 21 maart 2014 @ 19:49:43 #37
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_138015517
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 17:10 schreef DeStoryteller het volgende:
Hallo! Ik ben verantwoordelijk voor deze challenge, en ik beantwoord graag je vragen over privacy, de werking van de email bots, en eventuele problemen met het systeem dat je tegenkomt. Ik beantwoord geen vragen over het verhaal, en oplossingen van de verschillende puzzels in de challenge ;)

We zijn onderweg! Er zijn tot nu toe twee spelers geweest die langs de eerste stap zijn gekomen. Dus het is zeker mogelijk.

Zoals HalveZware al opmerkte, dit is inderdaad een modern puzzelboekje. Je hoeft dus niet bang te zijn voor virussen of andere malware. Ook hebben we met FOK goed gekeken naar hoe jullie privacy word gewaarborgd als je besluit om mee te doen.

Ik wil nog niet bekend maken wie we zijn. Hoe verder je komt in de challenge, hoe meer de sluier word opgelicht. Ik begrijp het als je liever niet meedoet zolang het nog onbekend is wie erachter deze challenge zit. Hopelijk kan ik je alsnog als speler verwelkomen als andere spelers meer ontdekt hebben.
:')

Enne... "we" ??

Veel succes met je puzzeltje... als je wil dat ik iets voor je (jullie?) doe.. investeer je eerst maar eens in een systeem voor mij...
De groeten.. :W
pi_138015852
Te slecht dit :') prachtige guerrilla marketing hoor, volgende keer alleen wat beter organiseren.
pi_138016028
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:49 schreef Snowballed het volgende:

Veel succes met je puzzeltje... als je wil dat ik iets voor je (jullie?) doe.. investeer je eerst maar eens in een systeem voor mij...
Ik denk niet dat je een zware computer nodig hebt voor dit soort werk hoor. Je post hier, dus je hebt kennelijk een computer voor je neus staan, en dat is voldoende. De beste computer die je ooit zult hebben zit tussen je oren, en het is de bedoeling dat je vooral die gebruikt. Maar ja, als daar nooit veel in is geļnvesteerd, dan wordt het natuurlijk niks.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 20:05:00 #40
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_138016091
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 20:03 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je een zware computer nodig hebt voor dit soort werk hoor. Je post hier, dus je hebt kennelijk een computer voor je neus staan, en dat is voldoende. De beste computer die je ooit zult hebben zit tussen je oren, en het is de bedoeling dat je vooral die gebruikt. Maar ja, als daar nooit veel in is geļnvesteerd, dan wordt het natuurlijk niks.
Waarom zou het iets moeten worden...? TS geeft nul info.. en ontwijkt alle vragen.. dus zakt TS maar lekker in de stront..

Dat zit er tussen mijn oren... :Y
pi_138016499
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 20:05 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Waarom zou het iets moeten worden...? TS geeft nul info.. en ontwijkt alle vragen.. dus zakt TS maar lekker in de stront..

Dat zit er tussen mijn oren... :Y
Het is natuurlijk wel duidelijk dat TS, of, beter, de organisatie die er achter zit, op zoek is naar mensen die over bepaalde vaardigheden beschikken, en uit jouw reactie blijkt al dat je niet tot dat selecte groepje behoort, en dat is verder prima zo. Dat er geen verdere informatie wordt gegeven hoort er uiteraard gewoon bij, het is de bedoeling dat de deelnemers helemaal zelf uitvogelen wat de bedoeling is en de relevante informatie boven tafel krijgen. Ik vind het overigens dubieus dat dit wordt toegestaan op FOK, want zoals ik al heb uiteengezet denk ik dat er commerciėle (bij)bedoelingen achter schuilen.
pi_138016797
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 20:15 schreef Riparius het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel duidelijk dat TS, of, beter, de organisatie die er achter zit, op zoek is naar mensen die over bepaalde vaardigheden beschikken, en uit jouw reactie blijkt al dat je niet tot dat selecte groepje behoort, en dat is verder prima zo. Dat er geen verdere informatie wordt gegeven hoort er uiteraard gewoon bij, het is de bedoeling dat de deelnemers helemaal zelf uitvogelen wat de bedoeling is en de relevante informatie boven tafel krijgen. Ik vind het overigens dubieus dat dit wordt toegestaan op FOK, want zoals ik al heb uiteengezet denk ik dat er commerciėle (bij)bedoelingen achter schuilen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Smack10 op 21-03-2014 20:48:50 ]
  vrijdag 21 maart 2014 @ 20:27:09 #43
65252 Bart
pi_138016885
quote:
Ik vind het overigens dubieus dat dit wordt toegestaan op FOK, want zoals ik al heb uiteengezet denk ik dat er commerciėle (bij)bedoelingen achter schuilen.
Want er zijn nooit commerciėle initiatieven op FOK! te vinden :?.

Anyway, klinkt toch wel leuk, helaas heb ik niet de skills ;(.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 20:34:05 #44
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_138017190
quote:

[..]

Uit mijn reactie blijkt dat ik op mijn hoede ben...
Verder kun je er weinig uit opmaken...
Als ik wil kom ik ver genoeg.. maar dat kost tijd, en dient vergoed te worden...
Ik doe niet aan "spelletjes" van bedrijven mee zodat ze met de kennis en winst zichzelf kunnen verbeteren...

Dit is namelijk ideaal om te voor nop te kunnen testen en er zelf beter van te worden...
Duw me eerst maar een contract met een aantal voorwaarden onder mn neus.. dan praten we verder...
(ik beweer nergens dat ik zelf de skills heb, maar ik heb meer contacten dan TS..)

[ Bericht 1% gewijzigd door Snowballed op 21-03-2014 20:39:44 ]
pi_138017586
Je kan niet vertellen wie jullie zijn maar de privacy is gewaarborgd.
Pure oplichting in mijn neusgaatjes en rot lekker op met dit kuttopic.
pi_138017952
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 20:34 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Uit mijn reactie blijkt dat ik op mijn hoede ben...
Verder kun je er weinig uit opmaken...
Als ik wil kom ik ver genoeg.. maar dat kost tijd, en dient vergoed te worden...
Ik doe niet aan "spelletjes" van bedrijven mee zodat ze met de kennis en winst zichzelf kunnen verbeteren...

Dit is namelijk ideaal om te voor nop te kunnen testen en er zelf beter van te worden...
Duw me eerst maar een contract met een aantal voorwaarden onder mn neus.. dan praten we verder...
(ik beweer nergens dat ik zelf de skills heb, maar ik heb meer contacten dan TS..)
Het is bij een uitdaging zoals deze niet de bedoeling om kennis te genereren die er nog niet is, dus als je dat dacht dan heb je er al helemaal niets van begrepen. De organisatie achter deze uitdaging is kennelijk op zoek naar mensen die over bepaalde vaardigheden beschikken, maar dan moet je wel eerst bewijzen dat je die vaardigheden hebt door de uitdaging (volledig) op te lossen. Als je dat bewijs geleverd hebt dan zullen ze ongetwijfeld in jou geļnteresseerd zijn. Jij wil dat omkeren door te stellen dat ze eerst in jou geļnteresseerd moeten zijn en jou eerst van alles moeten bieden, inclusief een nieuw systeem, maar zo werkt het natuurlijk niet.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 20:53:38 #47
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_138018047
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 20:51 schreef Riparius het volgende:

[..]

Het is bij een uitdaging zoals deze niet de bedoeling om kennis te genereren die er nog niet is, dus als je dat dacht dan heb je er al helemaal niets van begrepen. De organisatie achter deze uitdaging is kennelijk op zoek naar mensen die over bepaalde vaardigheden beschikken, maar dan moet je wel eerst bewijzen dat je die vaardigheden hebt door de uitdaging (volledig) op te lossen. Als je dat bewijs geleverd hebt dan zullen ze ongetwijfeld in jou geļnteresseerd zijn. Jij wil dat omkeren door te stellen dat ze eerst in jou geļnteresseerd moeten zijn en jou eerst van alles moeten bieden, inclusief een nieuw systeem, maar zo werkt het natuurlijk niet.
Nee weet je hoe het werkt..?
Degene die dit kan (kunnen) oplossen, krijgt nu meer betaald dan TS en zn zooitje willen betalen...
Zo makkelijk is het..
pi_138018503
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 20:53 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nee weet je hoe het werkt..?
Degene(n) die dit kan (kunnen) oplossen, krijgt (krijgen) nu meer betaald dan TS en z'n zooitje willen betalen ...
Zo makkelijk is het ...
Het zou heel goed kunnen dat mensen die dit kunnen al een beter betaalde baan hebben dan er hier heel misschien in het verschiet ligt, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet, en juist voor die tweede categorie is de uitdaging wellicht bedoeld. En los daarvan kun je natuurlijk ook meedoen zonder overwegingen van financiėle aard een rol te laten spelen, als een intellectuele uitdaging pur sang.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 21:30:17 #49
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_138019774
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:05 schreef Riparius het volgende:

[..]

Het zou heel goed kunnen dat mensen die dit kunnen al een beter betaalde baan hebben dan er hier heel misschien in het verschiet ligt, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet, en juist voor die tweede categorie is de uitdaging wellicht bedoeld. En los daarvan kun je natuurlijk ook meedoen zonder overwegingen van financiėle aard een rol te laten spelen, als een intellectuele uitdaging pur sang.
Ik weet wel zeker dat dat heel goed kan, anders kochten ze ergens anders mensen weg...

Zolang er een FOKker roept dat mijn privacy gewaarborgd is, zonder verdere info waar ik op terug zou kunnen vallen, doe ik helemaal nergens aan mee...

Het is gewoon een uiterst zielige manier van zaken doen...
pi_138019906
Het amateurisme druipt eraf, niks geen voorwaarden of reglement, je moet t allemaal zo maar vertrouwen. Topic eerst dicht, dan weer open, komt echt heel goed voorbereid over :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')