SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Bart op 22-03-2014 13:08:49 ]
Ja dat is ongeveer het zelfde als je eigen usb stick zonder condoom in een hoer steken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:21 schreef Broadway het volgende:
Lekker slim bezig, een gevonden USB stick in je pc steken.
Bovendien een post van een onbekende nieuwe user, vooral op ingaan en die shit downloaden, dan ben je dus echt te stom voor woorden.![]()
Ik denk dat TS gewoon een virus o.i.d. wil verspreiden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:20 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik denk dat de inhoud van die stick niet voor niets versleuteld is..?
Inderdaad, maar waarschijnlijk niet om de redenen die jij denkt. Dit lijkt op een geraffineerde nieuwe vorm van spam, ondanks het feit dat Bart het topic weer open heeft gezet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:20 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik denk dat de inhoud van die stick niet voor niets versleuteld is..?
Inderdaad, dat alleen al verraadt dat de OP flauwekul is. Waarschijnlijk bestaat die hele USB stick niet eens, alleen het (wellicht door TS zelf aangemaakte) bestand. Wat de ware intenties van TS zijn blijft onduidelijk, maar zoals gezegd vermoed ik een geraffineerde vorm van spam.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:18 schreef t4rt4rus het volgende:
USB stick kan niet "open gemaakt" worden, maar er staat wel een bestand op?
:s
Welnee, dan had ik het niet open gegooid.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:20 schreef Riparius het volgende:
[..]
Inderdaad, maar waarschijnlijk niet om de redenen die jij denkt. Dit lijkt op een geraffineerde nieuwe vorm van spam, ondanks het feit dat Bart het topic weer open heeft gezet.
Tja, jij weet meer dan wij, want jij hebt immers overleg gehad met TS, wij niet. Maar dan was het misschien verstandig geweest om een tipje van de sluier op te lichten inzake de motieven van TS als die echt zo nobel zijn als hij het doet voorkomen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, dan had ik het niet open gegooid.
Of je leest de gewijzigde OP nog een keer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:19 schreef Riparius het volgende:
[..]
Tja, jij weet meer dan wij, want jij hebt immers overleg gehad met TS, wij niet. Maar dan was het misschien verstandig geweest om een tipje van de sluier op te lichten inzake de motieven van TS als die echt zo nobel zijn als hij het doet voorkomen.
Maar ik geloof het verhaal van TS niet, om redenen die ik hierboven al heb uiteengezet. Het valt ook op dat hij mij (nog) niet van repliek heeft gediend. En laten we wel wezen, jij hebt de USB stick in kwestie ook niet gezien, dus je kunt het verhaal van TS evenmin verifiėren. Of je het versleutelde bestand dat hij zegt te hebben wel hebt gezien weet ik niet, maar van een goed versleuteld bestand is uiteraard geen chocola te maken, dus dan heb je nog niets tastbaars. Kortom, je bent dus uitsluitend en alleen afgegaan op de beweringen van TS zelf en die beweringen zijn niet te verifiėren.
Goed, dat is al een stuk duidelijker, alleen is die spoiler wel toegevoegd nadat ik mijn bedenkingen had geuit. Het gaat kennelijk om een vorm van acquisitie of headhunting van een ICT bedrijf of iets in die geest. Commerciėle (bij)bedoelingen dus.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Of je leest de gewijzigde OP nog een keer.
Dat dus, 'gevonden USB stick' jajaquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
Het lijkt er op alsof de TS op zoek is naar een goede hacker ofzo.
Ik ga hier in ieder geval niet aan mee doen.
zelf uitgevonden beveiligde usb stick bedoelt hij denk ik eerderquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dus, 'gevonden USB stick' jaja
Ik heb hier wel een diamant zaag daarmee krijg ik deze usb stick echt wel open.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:19 schreef ADD5txx het volgende:
Een usb stick die ik in handen heb gekregen kan ik onmogelijk open maken. Dus leek het mij wel leuk om er een kleine challenge van te maken!
Dat dus. TS komt niet helemaal eerlijk over.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:50 schreef t4rt4rus het volgende:
De originele tekst is tegenstrijdig met de nieuwe quote in de eerste post.
Verder lijkt dit gewoon op reclame.
Gohquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:18 schreef sjoemie1985 het volgende:
zelf uitgevonden beveiligde usb stick bedoelt hij denk ik eerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |