Prachtig; informatief en overzichtelijk.quote:
Ik had hetzelfde gedacht toen ik heb sommige nabestanden van de Hillsborough disaster gezien.Het verschil in hun mannerisms en gedrag en die van de nabestanden van 911,Sandy Hook,Boston is enorm.quote:Op maandag 28 april 2014 02:10 schreef epicbeardman het volgende:
Elke keer als ik echte verdriet/pijn zie op TV zoals ouders die kinderen kwijt zijn geraakt denk ik weer aan Sandy Hoax, Docu's genoeg waar je echt verdriet ziet, ook uit Amerika.
Erg veel interviews zijn tenenkrommend/gênant van dit zaakje
Ja, dat is doorslaggevend bewijs natuurlijk. Want alle mensen reageren hetzelfde.quote:Op maandag 28 april 2014 11:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde gedacht toen ik heb sommige nabestanden van de Hillsborough disaster gezien.Het verschil in hun mannerisms en gedrag en die van de nabestanden van 911,Sandy Hook,Boston is enorm.
Zeker niet, maar dat is nu net het argument voor bij die Sandy Hook shooting. Kan je de docu die ik hierboven plaatste aanraden. Al die ouders reageren absoluut niet als rouwende ouders. Gewoon niet. Bekijk ze op film en zeg dan eerlijk; ja, ik ben overtuigd van de oprechtheid of "nee, dit klopt niet".quote:Op maandag 28 april 2014 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is doorslaggevend bewijs natuurlijk. Want alle mensen reageren hetzelfde.
Geloof me ik heb inmiddels alle docu's filmpjes en andere footage gezien en gelezen en ik kan echt niet begrijpen dat men een waardeoordeel kan geven over de manier van met verdriet omgaan van nabestaanden.quote:Op maandag 28 april 2014 11:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeker niet, maar dat is nu net het argument voor bij die Sandy Hook shooting. Kan je de docu die ik hierboven plaatste aanraden. Al die ouders reageren absoluut niet als rouwende ouders. Gewoon niet. Bekijk ze op film en zeg dan eerlijk; ja, ik ben overtuigd van de oprechtheid of "nee, dit klopt niet".
Dan ben je ook 'n slachtoffer van fraude.quote:Op maandag 28 april 2014 11:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geloof me ik heb inmiddels alle docu's filmpjes en andere footage gezien en gelezen en ik kan echt niet begrijpen dat men een waardeoordeel kan geven over de manier van met verdriet omgaan van nabestaanden.
Een waardeoordeel? Heeft er niets mee te maken. Overtuigen die mensen jou? Jij bent zelf moeder, ik wed dat je niet koeltjes, lachend of "ik vergeef de dader" (surequote:Op maandag 28 april 2014 11:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geloof me ik heb inmiddels alle docu's filmpjes en andere footage gezien en gelezen en ik kan echt niet begrijpen dat men een waardeoordeel kan geven over de manier van met verdriet omgaan van nabestaanden.
Dat bedoel ik nou, aannames aannames. Dingen zien die er niet zijnquote:Op maandag 28 april 2014 11:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een waardeoordeel? Heeft er niets mee te maken. Overtuigen die mensen jou? Jij bent zelf moeder, ik wed dat je niet koeltjes, lachend of "ik vergeef de dader" (sure) reageert.
Jouw punt klopt; niet iedereen reageert hetzelfde. En dat doen die Sandy Hook ouders nu net wel.
En die Glen Rosen dan. Hoe amateuristisch, serieus.
Welke verklaring heb jij voor het rondjes lopen door die school? Nuttig onderzoek, grote paniek, of meer een gemoedelijke drill?quote:Op maandag 28 april 2014 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, aannames aannames. Dingen zien die er niet zijn
Nuttig onderzoek?quote:Op maandag 28 april 2014 11:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke verklaring heb jij voor het rondjes lopen door die school? Nuttig onderzoek, grote paniek, of meer een gemoedelijke drill?
Ja, dat sprak voor jou uit de beelden?quote:
Ja.quote:Op maandag 28 april 2014 12:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat sprak voor jou uit de beelden?
Huh, wat bedoel je?quote:Op maandag 28 april 2014 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja.
Vind het wel heel absurd dat mensen filmpjes verknippen en plakken en er rare stemmetjes bij verzinnen. Dat vind ik gewoon laag . Mensen belachelijk maken die net een groot verlies hebben geleden. Hoe haal je het in je hoofd denk ik dan. Hoe ziek moet je zijn om zoiets te verzinnen.
Dit is deel 12 he. Dus al heel wat bullshit voorbij zien komen. Als je eens tijd hebt om terug te lezen moet je de filmpjes die bijv Summers en Tingo hier plaatsen eens kijken. Een en al knip en plakwerk en mensen wiens stem vervormd wordt.quote:Op maandag 28 april 2014 12:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh, wat bedoel je?
Ik zie in geen van de betrokkenen een rouwende ouder, vreemd, als iedereen anders reageert, zou je op zijn minst iemand moeten zien huilen, niet?
Bovendien; Barbara en haar man, ouders van een net gestorven kind, leggen in 1 interview (niks rare stemmetjes, je hoort ze gewoon praten) tegenstrijdige verklaringen af. Terwijl ze naast elkaar zitten.
Sja, dat er een hoop bagger op het internet rondzwerft, weet iedereen. Maar hoe weerspreekt een slecht filmpje van de een een inhoudelijk redelijk filmpje van de ander?quote:Op maandag 28 april 2014 12:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is deel 12 he. Dus al heel wat bullshit voorbij zien komen. Als je eens tijd hebt om terug te lezen moet je de filmpjes die bijv Summers en Tingo hier plaatsen eens kijken. Een en al knip en plakwerk en mensen wiens stem vervormd wordt.
Je kunt natuurlijk ook de officiele filmpjes als inhoudelijk redelijk zien.quote:Op maandag 28 april 2014 12:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, dat er een hoop bagger op het internet rondzwerft, weet iedereen. Maar hoe weerspreekt een slecht filmpje van de een een inhoudelijk redelijk filmpje van de ander?
Hoe ziek moet je zijn om 'n deel te maken van zo'n hoax.quote:Op maandag 28 april 2014 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja.
Vind het wel heel absurd dat mensen filmpjes verknippen en plakken en er rare stemmetjes bij verzinnen. Dat vind ik gewoon laag . Mensen belachelijk maken die net een groot verlies hebben geleden. Hoe haal je het in je hoofd denk ik dan. Hoe ziek moet je zijn om zoiets te verzinnen.
Ik heb het over de feiten, de beelden of... Juist het gebrek daaraan. Die spreken, wat Alex Jones erbij lult, boeit me niet. Ik ga af op wat ik zelf zie, wat experts zeggen en mijn eigen gedegen kennis van fysica, wetenschapsfilosofie en geschiedenis en geopolitiek.quote:Op maandag 28 april 2014 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook de officiele filmpjes als inhoudelijk redelijk zien.
Vast niet, ik geloof niet dat er ook maar iets van bewijs geleverd kan worden wat onomstotelijk bewijs levert voor die truthseekers dat het niet in scene is gezet.quote:Op maandag 28 april 2014 12:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lever videobewijs dat Adam Lanza met 3 (?) guns om zijn iele schoudertjes staat te knallen op kinderen, dan houden al die "irritante" truthseekers subiet hun mond...
Ik denk weleens dat truthseekers niet de juiste benaming is. Dat men juist iets anders zoekt dan de waarheid. Omdat die waarheid te erg is om te bevatten.quote:Op maandag 28 april 2014 12:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vast niet, ik geloof niet dat er ook maar iets van bewijs geleverd kan worden wat onomstotelijk bewijs levert voor die truthseekers dat het niet in scene is gezet.
Vragen zijn er altijd en er zullen altijd dingen zijn die, achteraf gezien, niet logisch zullen zijn maar dat is bij elke crisis hoe groot of hoe klein die ook is.
Ieder mens reageerd anders, pas als je uitleg geeft word het moeilijk en komen gevoelens naar boven,quote:Op maandag 28 april 2014 12:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh, wat bedoel je?
Ik zie in geen van de betrokkenen een rouwende ouder, vreemd, als iedereen anders reageert, zou je op zijn minst iemand moeten zien huilen, niet?
Bovendien; Barbara en haar man, ouders van een net gestorven kind, leggen in 1 interview (niks rare stemmetjes, je hoort ze gewoon praten) tegenstrijdige verklaringen af. Terwijl ze naast elkaar zitten.
Misschien kan je 'n aparte topic maken als je wil zo graag over Enschede praten.quote:Op maandag 28 april 2014 12:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ieder mens reageerd anders, pas als je uitleg geeft word het moeilijk en komen gevoelens naar boven,
dood normaal. en heel herkenbaar.
Mensen houden zich groot tot ze hun ervaring vertellen, dan komt het drama pas naar boven.
heb veel interviews afgenomen voor mijn onderzoekje naar de vuurwerk ramp, vooral veel brandweer mannen.
en hoeveel rampen was jij aanwezig?quote:Op maandag 28 april 2014 13:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien kan je 'n aparte topic maken als je wil zo graag over Enschede praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |