Ja, volgens mij ook, het zou me niet verbazen als ze Saffraan gebruiken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:07 schreef adnapekkid het volgende:
Maar volgensmij is sushi altijd al erg duur geweest
Vis is duur en sushi is veel handwerk. Wen er maar aan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:06 schreef Fushia2 het volgende:
Ik had vanmiddag zin in sushi, dus ging ik lekker de stad in om deze Aziatisch culinair voedsel.
Maar wat bleek, fucking 15.95 euro voor wat rijst met rauwe vis? Het moet niet gekker worden.
Klacht: prijs van sushi
Dat heb ik ook gehoord, volgens mijn bronnen groeit sushi alleen in Iran.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:07 schreef adnapekkid het volgende:
Maar volgensmij is sushi altijd al erg duur geweest
Ik kweek ze in mijn boomgaard.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:09 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord, volgens mijn bronnen groeit sushi alleen in Iran.
Euh, nee. Daar frommelen ze overal mayo in de sushi. Beetje de budgetsushivreetschuur.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:10 schreef mokkiemok het volgende:
http://www.shabushabu.nl/
extreem goede tent
Dure ingrediënten + veel arbeid.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:10 schreef Apekoek het volgende:
Ik zou ook wel wat vaker door de week sushi willen eten gezond en lekker, maar baal inderdaad ook van de prijs. Waarom bestaat er niet een fatsoenlijke sushi toko waar je enorm veel sushi kan halen voor 10 euro oid.
Hahahaha.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:10 schreef mokkiemok het volgende:
extreem goede tent
Zelf maken (wat ook prijzig is)?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:10 schreef Apekoek het volgende:
Ik zou ook wel wat vaker door de week sushi willen eten gezond en lekker, maar baal inderdaad ook van de prijs. Waarom bestaat er niet een fatsoenlijke sushi toko waar je enorm veel sushi kan halen voor 10 euro oid.
Precies. Mayosushi.quote:
Shabu shabu is een soort fondue, waarom een sushitent zo noemenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:10 schreef mokkiemok het volgende:
extreem goede tent
Als het rendabel zou zijn bestond die al lang.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:10 schreef Apekoek het volgende:
Genroku is ook allesbehalve een goede tent als het om sushi gaat. Amsterdamse sushi valt überhaupt tegen.quote:
Eens! Shabushabu is echt fucked up, slechtste sushi ooit daarquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Euh, nee. Daar frommelen ze overal mayo in de sushi. Beetje de budgetsushivreetschuur.
Probeer eens Genroku aan de Nieuwezijds Voorburgwal. Die hebben prima sushi voor een schappelijke prijs
Ik vind het jammer dat de Sumo weg is bij het hoekje op de kruiskade en dat ze nu in dat lelijke flatgebouw zitten. Niet dat Sumo nou fantastische sushi heeft.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Genroku is ook allesbehalve een goede tent als het om sushi gaat. Amsterdamse sushi valt überhaupt tegen.
De beste sushitent vind je in de mooiste stad van Nederland, Rotterdam.. Alleen betaal je gewoon wat meer. Goede alternatieven zitten in Rijswijk en Hoofddorp.
Ook onzin. Ik kan je zo een flink aantal nog extreem veel slechtere tenten noemen. Het toppunt van aids zit in het Zuiderpark van Rotterdam en op de Westzeedijk (Sushi Haven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Eens! Shabushabu is echt fucked up, slechtste sushi ooit daar
Zelf maken kost mij te veel tijd, verder kan het dan ook prijzig zijn.quote:
Dat pand van Sumo kon echt niet meer man. Zitten tenminste in wederom een architectonisch hoogstandje van mijn prima stad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat de Sumo weg is bij het hoekje op de kruiskade en dat ze nu in dat lelijke flatgebouw zitten. Niet dat Sumo nou fantastische sushi heeft.
Dan eet je sushi op de verkeerde manier of op de verkeerde plekken. Begin je wel met de juiste vissoort?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:16 schreef Paardlants het volgende:
Sushi
Ben gek op vis, maar vind sushi zo smakeloos
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook, het zou me niet verbazen als ze Saffraan gebruiken.
Nouja, misschien ben ik dan wat beperkt, maar van de vele tenten waar ik ben geweest vind ik die in Amsterdam wel prima. Verder kan ik Tao in Enschede aanraden (maar daar ben je wel een smak geld kwijt).quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Genroku is ook allesbehalve een goede tent als het om sushi gaat. Amsterdamse sushi valt überhaupt tegen.
De beste sushitent vind je in de mooiste stad van Nederland, Rotterdam.. Alleen betaal je gewoon wat meer. Goede alternatieven zitten in Rijswijk en Hoofddorp.
Niet die in Rotterdam. http://www.shabushabu.nl/menuquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Shabu shabu is een soort fondue, waarom een sushitent zo noemen
Wat is nou echt een goede (redelijk betaalbare) sushitent in Rotterdam?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat pand van Sumo kon echt niet meer man. Zitten tenminste in wederom een architectonisch hoogstandje van mijn prima stad.
Maargoed, als je Sushi gaat eten bij Sumo ben je al niet goed snik, en al helemaal als je dat bij een andere Sumo doet dan de Sumo op de Binnenrotte. Daar kan je tenminste lekker op een terras sushi eten. Al blijft Sumo pover.
Dat zal best, maar vind dat wier en dat rijst niksquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan eet je sushi op de verkeerde manier of op de verkeerde plekken. Begin je wel met de juiste vissoort?
Enorm slechte kwaliteit. Zowel aan de West-Blaak als op Zuid bij De Kuip.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet die in Rotterdam. http://www.shabushabu.nl/menu
http://www.genroku.nl/content_images/Image/johannes-van-dam.jpg zie ik nogquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goed =/= betaalbaar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat is nou echt een goede (redelijk betaalbare) sushitent in Rotterdam?
Nee, die site zag ik al, vandaar dat ik het niet begrijp. Het gerecht shabu shabu is een soort Japans fondue.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet die in Rotterdam. http://www.shabushabu.nl/menu
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goed =/= betaalbaar.
Dat moeten mensen nou eens leren.
Ah, jouw Japans is iets beter dan de mijne.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, die site zag ik al, vandaar dat ik het niet begrijp. Het gerecht shabu shabu is een soort Japans fondue.
Ik ga denk ik een vegetarische saladebar openen, en die noem ik dan Vlees.
Heb het een tijdje gestudeerd en ben meerdere keren in Japan geweestquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, jouw Japans is iets beter dan de mijne.
Wat denk je dat een Japanner betaald voor een portie sushi? Geen ¤15,95.quote:
Ja, Japan is inderdaad enorm goedkoopquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat denk je dat een Japanner betaald voor een portie sushi? Geen ¤15,95.
Asian street food, kost geen drol en is verder magisch.
![]()
![]()
Geen idee, wat betalen ze ervoor dan? Ik hoor dat Japan ook qua eten niet bepaald goedkoop is maar ik weet er zelf verder niet zoveel van.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat denk je dat een Japanner betaald voor een portie sushi? Geen ¤15,95.
Asian street food, kost geen drol en is verder magisch.
![]()
![]()
NOu euh, tyufsduur dus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geen idee, wat betalen ze ervoor dan? Ik hoor dat Japan ook qua eten niet bepaald goedkoop is maar ik weet er zelf verder niet zoveel van.
Japan is hartstikke duur, een 'straattentjes' waar ze sushi verkopen heb je er sowieso niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geen idee, wat betalen ze ervoor dan? Ik hoor dat Japan ook qua eten niet bepaald goedkoop is maar ik weet er zelf verder niet zoveel van.
Wel van die vage weggemoffelde tentjes in hoekjes van metrostations.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Japan is hartstikke duur, een 'straattentjes' waar ze sushi verkopen heb je er sowieso niet.
quote:
wat spijtigquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Japan is hartstikke duur, een 'straattentjes' waar ze sushi verkopen heb je er sowieso niet.
Hier het menu van een sushitent in Asakusa, een wijk in Tokyo: http://www.bentenyama-miyakosushi.com/menu/quote:
Daar ben ik volgens mij wel een keer geweest (Laren), intens kakdorp waar vooral de kinderen met een Gooische rrrrrrrrrr pratenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:19 schreef Paardlants het volgende:
Heb wel gehoord dat er in Laren (NH) een goede moet zitten.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, Japan is inderdaad enorm goedkoop
Japan is voor Japanners goed te doen om betaalbaar te eten. Voor westerlingen kan dat nog al verschillen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn moeder komt daar vandaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar ben ik volgens mij wel een keer geweest (Laren), intens kakdorp waar vooral de kinderen met een Gooische rrrrrrrrrr praten![]()
Jezus, dat is wel duur inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hier het menu van een sushitent in Asakusa, een wijk in Tokyo: http://www.bentenyama-miyakosushi.com/menu/
100 yen is ongeveer 70 cent.
Seaux ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar ben ik volgens mij wel een keer geweest (Laren), intens kakdorp waar vooral de kinderen met een Gooische rrrrrrrrrr praten![]()
Je bedoelt je moederrrrrrrrrrrr?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mijn moeder komt daar vandaan![]()
Tokyo is natuurlijk sowieso een erg dure stad, ik neem aan dat je in wat kleinere steden / dorpen ook wel goedkoper sushi kan krijgenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jezus, dat is wel duur inderdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |