Toen niet, nu niet, nooit niet.quote:
Groen kleurtjequote:
Ik nooit, my backyard should be safequote:Op woensdag 19 maart 2014 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vaak op gemeente niveau. My backyard should be green.
Jij hebt geen backyard.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik nooit, my backyard should be safe.
Mja, A'dam he, veel criminaliteit, dat moet je de fijne dingen in het leven opgeven voor een klein beetje schijnveiligheid.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik nooit, my backyard should be safe.
The whole world is my backyardquote:
Kom jij maar milkshake brengen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
The whole world is my backyard.
En kom eens milkshake brengen, ofzo.
Ik heb het gereedschap er niet voorquote:
Moet je nog ff beetje groeien, dan komt het vanzelf wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het gereedschap er niet voor.
Jij hebt echt goed opgelet bij biologie he?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Moet je nog ff beetje groeien, dan komt het vanzelf wel.
Klikquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt echt goed opgelet bij biologie he?.
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:35 schreef Sinceria het volgende:
Maar goed, aangezien ik geen kleurtje krijg ga ik maar eens transcriberen.
quote:
Racisme. TR gemachtquote:
Op hoop van zegen, het is immers verkiezingstijd!quote:
Enjoying that power eh?quote:
HW is our gently reminder that power, how small it may be, corrupts.quote:
Moet je eens kijken bij het nieuwsbericht over die dude die een rapnummer over Wilders vermoorden heeft gemaakt. De reactie's daaronderquote:
True datquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HW is our gently reminder that power, how small it may be, corrupts.
Het lezen van dat soort topics kost me altijd meer hersencellen dan het drinken van 2 liter zelf gestookte vodka in 2 uurquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet je eens kijken bij het nieuwsbericht over die dude die een rapnummer over Wilders vermoorden heeft gemaakt. De reactie's daaronder
Heb ik toch nog een publieke functiequote:Op woensdag 19 maart 2014 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HW is our gently reminder that power, how small it may be, corrupts.
Maar geen wachtgeldregelingquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb ik toch nog een publieke functie.
Fok is lucrative businessquote:
Wie eine èckte Fok!kerquote:
Je weet dat de wereld niet ophoudt bij de ring he?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
The whole world is my backyard.
En kom eens milkshake brengen, ofzo.
Waar heb je op ingezet?quote:
quote:
Oe, die naam is moeilijk, die copy-paste ik evenquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:54 schreef Cue_ het volgende:
Wel vreemd dat ze de lange irritant geschreven naam van een collega wel elke keer goed heeft, maar in 1 mail 4x mijn naam anders gespeld heeft
Ja iddquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Oe, die naam is moeilijk, die copy-paste ik even.
Wie wat waar?quote:
Jij ging transdecenderen ofzo!quote:
Ik ben al weer weg, hallucineren enzo.quote:
Blijkbaar prima dope meegekregen bij je epilepsieonderzoekquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben al weer weg, hallucineren enzo.
Dat klinkt gevaarlijkquote:
Welk epilepsieonderzoek?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar prima dope meegekregen bij je epilepsieonderzoek.
Al gehad, nog maar 2,5 uurquote:
Nog dates gehad, mooiboi?quote:
Neuh. Enkel meetsquote:
Het is voor je eigen bestwil!quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:30 schreef Cue_ het volgende:
Van half 7 tot half 10 vanavond cursus![]()
Zo geen zin in he.
Geen gewillige Fok!sters?quote:
You say it like it's a bad thingquote:
Zet die muts maar af, veel te warmquote:
ik ben een koukleum.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zet die muts maar af, veel te warm
meestal gebeurt dat voordat het stalken begint.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot nu toe is er met een stalker nog nooit wat interessants gebeurd.. dus ja
Ik ben een vrij luie stalker, het mot allemaal niet te ver weg zijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot nu toe is er met een stalker nog nooit wat interessants gebeurd.. dus ja
Moet je nagaan.. saaie stalkers heb ik zegquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:13 schreef perro. het volgende:
meestal gebeurt dat voordat het stalken begint.
daar hebben ze verrekijkers voor uitgevonden toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben een vrij luie stalker, het mot allemaal niet te ver weg zijn.
dan doe je iets niet goed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je nagaan.. saaie stalkers heb ik zeg
maakt dat jou niet de stalker dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar eens op zoek gaan naar andere stalkers
Volgens mij ben jij een natuurtalentquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou wel een goede kunnen zijn denk ik
Maar niet als langdurige stalkerquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:21 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij ben jij een natuurtalent.
Niets mis met een one-night-stalk op zijn tijd.quote:
Een weekje.. max 2quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Niets mis met een one-night-stalk op zijn tijd.
hahaquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
Kunst van het stalken is om je aanwezigheid niet concreet te maken, maar op subtiele maar angstaanjagende manieren duidelijk maken dat je er bent. Likken aan iemands badkamerspiegel 'S nachts ofzo en dan de TV alles aan laten staan.
Of bellen en dan zeggen "Mooie blauwe trui heb je aan" omdat je gezien hebt dat degene die aan heeft![]()
![]()
Haha wat een heldquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:28 schreef perro. het volgende:
[..]
haha
had je afgelopen zondag moeten kijken. liep gewoon door beeld van de beveiligingscamera's, om vervolgens te ontkennen. terwijl hij postuur onmiskenbaar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |