Is binnen NL gewoon gratis hoor. Heb al vaker in de ICE gezeten, gewoon inchecken met je OV en bij een controle is het goed.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:23 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb nog nooit in een ICE gezeten.ik zie hem altijd Arnhem binnen rijden, blijft een mooie machine.
Daar heb je toch echt een toeslag voor nodigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:24 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Is binnen NL gewoon gratis hoor. Heb al vaker in de ICE gezeten, gewoon inchecken met je OV en bij een controle is het goed.
Ik heb dit maar ook wat Captaincookie zegt gehoord, dus ik twijfel nog altijd. Misschien toch maar eens instappen en mocht het een probleem zijn gewoon van de domme houden. Helpt ook wel vaak. ^^quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:24 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Is binnen NL gewoon gratis hoor. Heb al vaker in de ICE gezeten, gewoon inchecken met je OV en bij een controle is het goed.
http://www.nshispeed.nl/n(...)tudenten-ovchipkaartquote:Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
Intercity Direct is de Fyra.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
http://www.nshispeed.nl/n(...)tudenten-ovchipkaart
Astu.2 sec. googlen.
Inderdaad, Zo heb ik een keer na een half jaar zwart rijden slechts een boete gehad van 35,- omdat ik er bij het volgende station uitmoest en zij bij het vorige station ingestapt te zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:57 schreef Sjouveur het volgende:
Het staat ook altijd op de informatieborden bij het spoor.
De domme toerist spelen werkt natuurlijk ook altijd
http://www.ns.nl/reiziger(...)-euregio-ticket.htmlquote:Reist u binnen Nederland met ICE International (traject Amsterdam - Utrecht - Arnhem v.v.), dan betaalt u een toeslag van ¤ 2 per enkele reis.
De ICE Toeslag laadt u bij de NS-kaartautomaat of de NS-servicebalie (¤ 0,50 transactiekosten) op uw OV-chipkaart.
Heeft u een abonnement dat geldig is bij NS, dan reist u binnen Nederland toeslagvrij met ICE International. Dit geldt ook voor het studentenreisproduct en de NS-Business Card.
Een trajectabonnement moet dan wel (een deel van) het traject Amsterdam Centraal - Utrecht Centraal - Arnhem beslaan.
Nope, ICE tussen Amsterdam C/Utrecht/Arnhem is vrij toegankelijk met je SOVquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Daar heb je toch echt een toeslag voor nodig
Jep.. Dit, 100 procent zeker. Bron: Mezelf als ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:00 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nope, ICE tussen Amsterdam C/Utrecht/Arnhem is vrij toegankelijk met je SOV
Magere samenvatting hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:27 schreef Sarasi het volgende:
Super gezellig. Ik was wel echt te moe gisteravond al, maar wel echt gezellig.
Nu even hard studeren zodat ik straks weer kan werken.
Ik heb altijd de toeslag betaald middels een "Toeslagpaaltje" op het perron. Nooit een conducteur geweest die even zegt dat dit overbodig is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:09 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Jep.. Dit, 100 procent zeker. Bron: Mezelf als ervaringsdeskundige.
quote:
Agera Rquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:01 schreef Sarasi het volgende:
[..]![]()
De film was bagger maar wel leuk, Veyronen daarna zijn we naar de Drie gegaan omdat O'Malleys dicht was. Twee rondjes gedaan en daarna viel ik ook van de slaap dus huiswaarts. Amoeba is blijven slapen, nog even geklessebest tot drie uur oid en meneer wilde om kwart over zeven weer in de trein zitten, dus wekker op half zeven.
Amoeba naar de trein gebracht en vervolgens mijn nest weer ingekropen voor mijn tweede drie uurtjes slaap.
Een kleintje EW/AR meet op donderdagavond in Groningen. Van die luie studenten, Amoeba uitgezonderd dan, die de volgende dag toch geen college hebben dus zich maar bezatten in Groningenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:08 schreef Kiprollade het volgende:
Waarom zit ik altijd bij rare mensen in de trein, pff. Nu loopt er weer een vrouw heel de tijd heen en weer om een plekje te zoeken, maar ze durft niet naast anderen te zitten ofzo. Beter gaat ze gewoon op de grond zitten dan
@hierboven
Wat heb ik nou weer gemist joh?
Ik was(gelukkig) met de auto, dus kon me niet bezatten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:26 schreef trolley het volgende:
[..]
Een kleintje EW/AR meet op donderdagavond in Groningen. Van die luie studenten, Amoeba uitgezonderd dan, die de volgende dag toch geen college hebben dus zich maar bezatten in Groningen
Geen PC geregeld voor de terugweg?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik was(gelukkig) met de auto, dus kon me niet bezatten.
Niet aan gedacht.quote:
Waarschijnlijk een meet ofzoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:08 schreef Kiprollade het volgende:
Waarom zit ik altijd bij rare mensen in de trein, pff. Nu loopt er weer een vrouw heel de tijd heen en weer om een plekje te zoeken, maar ze durft niet naast anderen te zitten ofzo. Beter gaat ze gewoon op de grond zitten dan
@hierboven
Wat heb ik nou weer gemist joh?
Ik zou me er niet al te druk over maken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:44 schreef driekeerdrie het volgende:
Kan een wat ervarener schadecontroleur mij helpen met een vraagje?
Ik moet dus straks voor de eerste keer schade controleren, op een relatief nieuwe Opel Corsa.
Hoe erg is het als je iets over het hoofd ziet? Lijkt me niet dat de verhuurmaatschappij jou daar voor op laat draaien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |