Uuh dat verhaal was bij mij ook. En in oktober 2012. Die kerel zei later buiten dat hij juist net naar de kapper was geweestquote:
Normale problemen kunnen ook luxe zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:18 schreef CaptainCookie het volgende:
'Luxeproblemen' is één woord gvd.
Ik probeer alleen aan te geven dat er op een rare manier geselecteerd wordt, door EW haar ja/nee vragen zetten ze meteen een grote categorie welwillende studenten buitenspelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:08 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Heb je ook even wat termen in je boek Recht voorbij zien komen, knul?
Problemen met bladgoud er omheen en zoquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:21 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Normale problemen kunnen ook luxe zijn.
Ik ben dyslectische dus ik mag datquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:18 schreef CaptainCookie het volgende:
Was er in januari volgens mij nog welquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:20 schreef Panthera. het volgende:
EW'ers, komen jullie nog wel eens bij het depot in Amersfoort? Ik kwam daar tot 3 maanden geleden bijna elke werkdag en nu nooit meer.
2e jaars hier. Half september gebeld of het erg was dat ik 'net' 2e jaars was, maar ik moest het maar gewoon proberen zeiden ze.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:22 schreef marsmello het volgende:
Nog even terugkomend op Joppie Saus (aangezien dit topic altijd in de zesde versnelling staat)
[..]
Ik probeer alleen aan te geven dat er op een rare manier geselecteerd wordt, door EW haar ja/nee vragen zetten ze meteen een grote categorie welwillende studenten buitenspel![]()
Die van HBO/WO geschoold is nog tot daar aan toe maar alleen eerste jaars aan willen nemen als hiker, met als excuus dat ze veel vrije tijd hebben...
Inderdaad. Nou is het net alsof we allemaal problemen hebben die luxe zijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:18 schreef CaptainCookie het volgende:
De werkelijke reden is dat eerstejaars nog 4 jaar OV hebben en dus niet na zes maanden weer pleite zijn. Bovendien kunnen ze die doorrangeren naar Privé chauffeur.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:22 schreef marsmello het volgende:
Nog even terugkomend op Joppie Saus (aangezien dit topic altijd in de zesde versnelling staat)
[..]
Ik probeer alleen aan te geven dat er op een rare manier geselecteerd wordt, door EW haar ja/nee vragen zetten ze meteen een grote categorie welwillende studenten buitenspel![]()
Die van HBO/WO geschoold is nog tot daar aan toe maar alleen eerste jaars aan willen nemen als hiker, met als excuus dat ze veel vrije tijd hebben...
Die grote die vroeger in Barneveld zat en met een D begintquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:34 schreef driekeerdrie het volgende:
Ik was er vandaag nog (tenminste, als we hetzelfde depot bedoelen).
Kijk die vragen op de website zijn natuurlijk om voor hun de meest ideale doelgroep aan te boren. Als er in jouw regio vraag is naar hikers en jij voldoet niet volledig aan de eisen dan heb je best kans dat ze je gewoon aannemen. Toen ik 6mnd was uitgeschreven was ik een jaar of 2 te oud voor hiker, maar toen ben ik wel weer aangenomen. Mede omdat ik geen interesse had in privéchauffeur en altijd behoorlijk wat uren maakte.. En natuurlijk in combinatie met de regio.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:42 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
2e jaars hier. Half september gebeld of het erg was dat ik 'net' 2e jaars was, maar ik moest het maar gewoon proberen zeiden ze.
Bijna een half jaar later had ik eindelijk sollicitatie maar toen heb ik er weinig van gehoord. Die instructeur vroeg wat voor studie ik deed, en ik vertelde dat ik 2e jaars werktuigbouwkunde was. Hij ging toen heel enthousiast vertellen over zijn zoon die ook wtb studeerde, ze een keer een ouderdag hadden waarin ze eindigden in de faculteitskroeg en dat ze nog nooit zo goedkoop zat naar huis waren gegaan.
Begin mei ga ik ook naar Griekenland. Weekje wedstrijdzeilenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:33 schreef CitroenFrance het volgende:
De zomervakantie is ook weer geboekt
2 weken Griekenland en 3 weken roadtrip door Amerika![]()
Geneva? not bad...quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef ColeJ het volgende:
Zo ben ik een aantal dagen actief en dan weer weken weg. Ik ga me nu wat duurzamer actief proberen te houden haha.
Zo als sommige misschien nog wel weten, al aantal jaar werkzaam bij EW. Begonnen als hiker en nu al een anderhalf jaar PCer.
In het begin veel verschillende ritten gedaan maar ik rij nu eigenlijk maar 1 iemand een aantal keer in de week. Hele leuke band met deze man opgebouwd en het is zelfs een soort vriendschap geworden. Werk en prive is echt gescheiden en heb al erg leuke weekendjes met deze man gehad (prive). Denk hierbij aan autobeurzen bezoeken etc. Jullie kunnen natuurlijk wel raden waar ik afgelopen weekend heb doorgebracht..........
De planner vertelde mij optie 1 te kiezen, voor klanten eigenlijk, en dan word je doorverbonden. Bij optie 2 voor chauffeurs is alleen wat onzin. Maar leuk, dan word je alsnog gewoon doorverbonden naar een voicemail dusquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je moet dat bandje even goed beluisteren wat je dan krijgt, er is een optie om doorverbonden te worden.
Privé weekendjes? Wat moet ik me hierbij voorstellen??quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef ColeJ het volgende:
Zo ben ik een aantal dagen actief en dan weer weken weg. Ik ga me nu wat duurzamer actief proberen te houden haha.
Zo als sommige misschien nog wel weten, al aantal jaar werkzaam bij EW. Begonnen als hiker en nu al een anderhalf jaar PCer.
In het begin veel verschillende ritten gedaan maar ik rij nu eigenlijk maar 1 iemand een aantal keer in de week. Hele leuke band met deze man opgebouwd en het is zelfs een soort vriendschap geworden. Werk en prive is echt gescheiden en heb al erg leuke weekendjes met deze man gehad (prive). Denk hierbij aan autobeurzen bezoeken etc. Jullie kunnen natuurlijk wel raden waar ik afgelopen weekend heb doorgebracht..........
Geen idee of die vroeger in Barneveld zit, ben nog relatief nieuw in dit wereldje. Hij begint alleen niet met een D, er zit een automerk in de naam.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Die grote die vroeger in Barneveld zat en met een D begint
Goed dat je er vandaag nog geweest bent, als die geen klant meer zouden zijn zou de helft van het werk uit mijn regio weg zijn.
Hoe lang duurt jullie relatie al?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef ColeJ het volgende:
In Barneveld heette hij nog iets met D, maar dat is wel hetzelfde bedrijf als jij bedoelt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:37 schreef driekeerdrie het volgende:
[..]
Geen idee of die vroeger in Barneveld zit, ben nog relatief nieuw in dit wereldje. Hij begint alleen niet met een D, er zit een automerk in de naam.
Ben jij EW of AR trouwens? (ik werk voor AR)
Droomvakantie!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:33 schreef CitroenFrance het volgende:
De zomervakantie is ook weer geboekt
2 weken Griekenland en 3 weken roadtrip door Amerika![]()
Moet naar de kazerne.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:11 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Droomvakantie!
Roadtrip door Amerika staat ook nog hoog op mijn lijstje.
@Amoeba: toeter even als je langs de zendmast in Arnhem rijdt, dan zwaai ik even.
Luxe hotel? Ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:09 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Hoe lang duurt jullie relatie al?
Jullie hebben het weekend denk ik doorgebracht in een luxe hotel met een lekker 2-persoonsbed.
Goede comeback.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:19 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Luxe hotel? Ja.
2 persoons bed? Ja
Eigen kamer? Ja!
Jullie hebben als stelletje een eigen kamer begrijp ik?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:19 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Luxe hotel? Ja.
2 persoons bed? Ja
Eigen kamer? Ja!
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:32 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Jullie hebben als stelletje een eigen kamer begrijp ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |