Jeeuujj! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:27 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben toegelaten tot het Honours College!
De PS3 heb ik gratis.quote:
Ik heb ook ooit een PS3 gewonnen via een incentive, maar die heb ik verkochtquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
De PS3 heb ik gratis.incentive bij KPN, voor zoveel sterren kon je een PS3 halen..
Jeuh eindelijke wat positiefs in 2014quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:27 schreef Sarasi het volgende:
Nice!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:27 schreef Sarasi het volgende:
Zo te zien wel ja. I like.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nice!!
Je karma is weer aan het terugkeren begrijp ik?
Hebben ze geen noodnummer ofzo?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:09 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, wat zouden jullie eigenlijk doen als je te laat bij een LM aankomt, iedereen is al weg daar en EW/AR zijn ook niet meer op kantoor?
Had gisterenavond zo'n situatie bij A in Almere. Uiteindelijk kwam er nog wel iemand naar buiten die de auto in kon nemen, maar ik stond eigenlijk al op het punt hem dan maar weer mee naar huis te nemenLaten slaan en de sleutel door de brievenbus gooien had ik niet prettig gevonden onder mijn verantwoordelijkheid.
Kwam overigens zo, ik hád aanvankelijk slechts één rit, Den Bosch - Almere. Ophalen en afleveren tussen 9 en 5. En aangezien 'dinsdagochtend' ben ik tot een uur of 12 in mijn nest gebleven, om om 1 uur die rit te gaan rijden. Tijd zat en ruim genoeg gepland lijkt me even los van persoonlijke voorkeur om 's ochtends of 's middags te werken. Belt AR dat ik nog een ritje meost doen, Den Bosch - Amersfoort. Had toen al gezegd dat het krap werd, maar kon wel. Eerst die nieuwe rit, daarna naar Almere. Meteen begonnen, was ik dus terug in Den Bosch om de 2e auto op te halen, om 4 uur pas (A is tot 6 uur open, dus kan alsnog). Staat er toch een monsterfile op de A2
15 kilometer. Gebeld dat het krap werd, moest het maar gaan proberen. Besloten om om te rijden via A59 en A27, maar ik was niet de enige met dat plan dus die stonden ook compleet vast. Stond ik alsnog in de file maar nu ook nog de verkeerde kant op
Weer, gewoon doorrijden. Kom ik eindelijk in Almere, niemand thuis natuurlijk. AR gebeld, allemaal ook al naar huus..
Gewoon 's ochtends vertrekken, luie donder!quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:09 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, wat zouden jullie eigenlijk doen als je te laat bij een LM aankomt, iedereen is al weg daar en EW/AR zijn ook niet meer op kantoor?
Gefeliciteerd en welkom!quote:
Bij die LM is tot een uur of 7 nog een portier aanwezig geloof ik. Anders had ik het noodnummer gebeld, of als dat niet kon de auto mee naar huis genomen. Ik zou nooit zonder toestemming sleutels in een brievenbus knikkeren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:09 schreef BlackLining het volgende:
Had gisterenavond zo'n situatie bij A in Almere. Uiteindelijk kwam er nog wel iemand naar buiten die de auto in kon nemen, maar ik stond eigenlijk al op het punt hem dan maar weer mee naar huis te nemenLaten slaan en de sleutel door de brievenbus gooien had ik niet prettig gevonden onder mijn verantwoordelijkheid.
Kwam overigens zo, ik hád aanvankelijk slechts één rit, Den Bosch - Almere. Ophalen en afleveren tussen 9 en 5. En aangezien 'dinsdagochtend' ben ik tot een uur of 12 in mijn nest gebleven, om om 1 uur die rit te gaan rijden. Tijd zat en ruim genoeg gepland lijkt me even los van persoonlijke voorkeur om 's ochtends of 's middags te werken. Belt AR dat ik nog een ritje meost doen, Den Bosch - Amersfoort. Had toen al gezegd dat het krap werd, maar kon wel. Eerst die nieuwe rit, daarna naar Almere. Meteen begonnen, was ik dus terug in Den Bosch om de 2e auto op te halen, om 4 uur pas (A is tot 6 uur open, dus kan alsnog). Staat er toch een monsterfile op de A2
15 kilometer. Gebeld dat het krap werd, moest het maar gaan proberen. Besloten om om te rijden via A59 en A27, maar ik was niet de enige met dat plan dus die stonden ook compleet vast. Stond ik alsnog in de file maar nu ook nog de verkeerde kant op
Weer, gewoon doorrijden. Kom ik eindelijk in Almere, niemand thuis natuurlijk. AR gebeld, allemaal ook al naar huus..
Jawel, en dat zei de planner die ik aan de telefoon had in de file ook al, maar uiteindelijk kreeg ik daar dus gewoon voicemailquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:19 schreef MuurStraat het volgende:
Heeft AR idd geen noodnummer? Bij ons was er altijd iemand bereikbaar.
Ik betaal overigens momenteel 80 euro in de maand aan de telefoonOnbeperkt bellen en de gehele bundel is ook in heel Europa te gebruiken, ben regelmatig in het buitenland.
Huh, ook je nummer? Als je hun belt, en de VM inspreekt, kunnen ze je toch gewoon via de VM direct terugbellen? Tenminste, als EW mijn VM inspreekt hoor ik altijd: ''Voor direct terugbellen, toets 1''.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Viezze het volgende:
Dat krijg je bij EW ook, dan moet je de VM inspreken met je naam en nummer en dan word je teruggebeld.
Ja dat kan inderdaad. Het is mij ooit vertelt, maar nu je het zo zegt is dat onnodigquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:36 schreef trolley het volgende:
[..]
Huh, ook je nummer? Als je hun belt, en de VM inspreekt, kunnen ze je toch gewoon via de VM direct terugbellen? Tenminste, als EW mijn VM inspreekt hoor ik altijd: ''Voor direct terugbellen, toets 1''.
Ja, ik had mijn nummer ook niet ingesproken. Vandaar dat ik misschien niks meer gehoord heb, maar ik vind dat ook altijd zo'n kwats he.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:36 schreef trolley het volgende:
[..]
Huh, ook je nummer? Als je hun belt, en de VM inspreekt, kunnen ze je toch gewoon via de VM direct terugbellen? Tenminste, als EW mijn VM inspreekt hoor ik altijd: ''Voor direct terugbellen, toets 1''.
Haha jup. Maar zo zijn er wel meer dingen bij EW die onnodig zijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:37 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja dat kan inderdaad. Het is mij ooit vertelt, maar nu je het zo zegt is dat onnodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:40 schreef trolley het volgende:
[..]
Haha jup. Maar zo zijn er wel meer dingen bij EW die onnodig zijnJe vergeet dat het * OOK NOG ROOD EN ONDERSTREEPT MOET ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders kunnen we het niet lezen natuurlijk.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Weet niet hoe het in Almere en Amsterdam zit, maar in Nijmegen hoef je het na half 6 echt niet meer te proberenquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:25 schreef Viezze het volgende:
[..]
Bij die LM is tot een uur of 7 nog een portier aanwezig geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |