abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137915834
Hier ook een apple iPhone. Al ruim twee jaar de iPhone 4, waar ik onlangs een sim-only ingeplugd heb voor ¤10 p/mnd. Hiervoor krijg ik 100 min/sms en 500MB terug. Prima te doen. Thuis, school, stage kan ik toch op wifi, die paar keer per week dat ik onderweg ben met OV om van thuis naar stage te komen en v.v. kan ik dan mooi met m'n 500MB vullen.

Volgend jaar ben ik van plan om van m'n Apple geloof af te stappen, en waarschijnlijk een S4 (of 5 mits prijs dat toelaat) te kopen :@

Voor de rest heb ik ook nog een laptop van Apple, die ik op m'n vaders bedrijf kon laten zetten :D
Scheelde me, incl. studentenkorting, toch een kleine ¤300 :D
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_137916080
Ik ben toegelaten tot het Honours College! *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_137916291
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:27 schreef Sarasi het volgende:
Jeeuujj! Gefeliciteerd! :D *O*
pi_137916447
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Keihard voor werken.
De PS3 heb ik gratis. :) incentive bij KPN, voor zoveel sterren kon je een PS3 halen..

Sarasi, gefeliciteerd!
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_137916472
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:41 schreef Marco001 het volgende:

[..]

De PS3 heb ik gratis. :) incentive bij KPN, voor zoveel sterren kon je een PS3 halen..

Ik heb ook ooit een PS3 gewonnen via een incentive, maar die heb ik verkocht :P
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:47:09 #31
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137916607
quote:
Jeuh eindelijke wat positiefs in 2014 ^O^

Over gadgets gesproken, ik ben nu aan het kijken naar zo'n Chromecast.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_137916615
quote:
Nice!! *O*
Je karma is weer aan het terugkeren begrijp ik? :P
pi_137916868
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:47 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nice!! *O*
Je karma is weer aan het terugkeren begrijp ik? :P
Zo te zien wel ja. I like. :D
pi_137917232
Hmm, wat zouden jullie eigenlijk doen als je te laat bij een LM aankomt, iedereen is al weg daar en EW/AR zijn ook niet meer op kantoor?

Had gisterenavond zo'n situatie bij A in Almere. Uiteindelijk kwam er nog wel iemand naar buiten die de auto in kon nemen, maar ik stond eigenlijk al op het punt hem dan maar weer mee naar huis te nemen :{ Laten slaan en de sleutel door de brievenbus gooien had ik niet prettig gevonden onder mijn verantwoordelijkheid.

Kwam overigens zo, ik hád aanvankelijk slechts één rit, Den Bosch - Almere. Ophalen en afleveren tussen 9 en 5. En aangezien 'dinsdagochtend :r' ben ik tot een uur of 12 in mijn nest gebleven, om om 1 uur die rit te gaan rijden. Tijd zat en ruim genoeg gepland lijkt me even los van persoonlijke voorkeur om 's ochtends of 's middags te werken. Belt AR dat ik nog een ritje meost doen, Den Bosch - Amersfoort. Had toen al gezegd dat het krap werd, maar kon wel. Eerst die nieuwe rit, daarna naar Almere. Meteen begonnen, was ik dus terug in Den Bosch om de 2e auto op te halen, om 4 uur pas (A is tot 6 uur open, dus kan alsnog). Staat er toch een monsterfile op de A2 :{ 15 kilometer. Gebeld dat het krap werd, moest het maar gaan proberen. Besloten om om te rijden via A59 en A27, maar ik was niet de enige met dat plan dus die stonden ook compleet vast. Stond ik alsnog in de file maar nu ook nog de verkeerde kant op :') Weer, gewoon doorrijden. Kom ik eindelijk in Almere, niemand thuis natuurlijk. AR gebeld, allemaal ook al naar huus..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:14:31 #35
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137917356
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:09 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, wat zouden jullie eigenlijk doen als je te laat bij een LM aankomt, iedereen is al weg daar en EW/AR zijn ook niet meer op kantoor?

Had gisterenavond zo'n situatie bij A in Almere. Uiteindelijk kwam er nog wel iemand naar buiten die de auto in kon nemen, maar ik stond eigenlijk al op het punt hem dan maar weer mee naar huis te nemen :{ Laten slaan en de sleutel door de brievenbus gooien had ik niet prettig gevonden onder mijn verantwoordelijkheid.

Kwam overigens zo, ik hád aanvankelijk slechts één rit, Den Bosch - Almere. Ophalen en afleveren tussen 9 en 5. En aangezien 'dinsdagochtend :r' ben ik tot een uur of 12 in mijn nest gebleven, om om 1 uur die rit te gaan rijden. Tijd zat en ruim genoeg gepland lijkt me even los van persoonlijke voorkeur om 's ochtends of 's middags te werken. Belt AR dat ik nog een ritje meost doen, Den Bosch - Amersfoort. Had toen al gezegd dat het krap werd, maar kon wel. Eerst die nieuwe rit, daarna naar Almere. Meteen begonnen, was ik dus terug in Den Bosch om de 2e auto op te halen, om 4 uur pas (A is tot 6 uur open, dus kan alsnog). Staat er toch een monsterfile op de A2 :{ 15 kilometer. Gebeld dat het krap werd, moest het maar gaan proberen. Besloten om om te rijden via A59 en A27, maar ik was niet de enige met dat plan dus die stonden ook compleet vast. Stond ik alsnog in de file maar nu ook nog de verkeerde kant op :') Weer, gewoon doorrijden. Kom ik eindelijk in Almere, niemand thuis natuurlijk. AR gebeld, allemaal ook al naar huus..
Hebben ze geen noodnummer ofzo?

Heuh, eindelijk heeft die ijsbaanboer betaald. ¤1194 voor 10 dagen werk :7
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_137917380
quote:
Gewoon 's ochtends vertrekken, luie donder! :P

Nee, zonder gekheid. Ik had, net zoals jij gedaan hebt, EW/AR gebeld om te zeggen dat het krap gaat worden qua tijd en planning, en op het moment dat ik in de file terecht kwam nogmaals gebeld dat je in een monsterfile staat en sowieso te laat gaat komen. Kan EW/AR op dat moment overleggen met A. over wat te doen in deze situatie.
pi_137917441
Aangenomen *O*
pi_137917499
Heeft AR idd geen noodnummer? Bij ons was er altijd iemand bereikbaar.

Ik betaal overigens momenteel 80 euro in de maand aan de telefoon :') Onbeperkt bellen en de gehele bundel is ook in heel Europa te gebruiken, ben regelmatig in het buitenland.
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:20:00 #39
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137917516
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:17 schreef Exorbitantes het volgende:
Aangenomen *O*
Gefeliciteerd en welkom!
pi_137917523
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:17 schreef Exorbitantes het volgende:
Aangenomen *O*
Gefeliciteerd! ^O^
pi_137917684
quote:

Bij die LM is tot een uur of 7 nog een portier aanwezig geloof ik. Anders had ik het noodnummer gebeld, of als dat niet kon de auto mee naar huis genomen. Ik zou nooit zonder toestemming sleutels in een brievenbus knikkeren.

@Nieuwe collega, gefeliciteerd *O* Na de uitgebreide selectie en rijtest behoor je nu tot de uitverkorenen; dat je dat maar weet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viezze op 19-03-2014 11:34:20 ]
pi_137917775
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:19 schreef MuurStraat het volgende:
Heeft AR idd geen noodnummer? Bij ons was er altijd iemand bereikbaar.

Ik betaal overigens momenteel 80 euro in de maand aan de telefoon :') Onbeperkt bellen en de gehele bundel is ook in heel Europa te gebruiken, ben regelmatig in het buitenland.
Jawel, en dat zei de planner die ik aan de telefoon had in de file ook al, maar uiteindelijk kreeg ik daar dus gewoon voicemail :')

Ergens baalde ik wel dat er nog iemand naar buiten kwam. Anders had ik die auto mooi mee terug genomen en was ik vanmorgen wel weer naar Almere gereden. Had bar weinig zin om daar in het stromende regen naar die bushalte te gaan :')

[ Bericht 14% gewijzigd door BlackLining op 19-03-2014 11:35:11 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137917936
Dat krijg je bij EW ook, dan moet je de VM inspreken met je naam en nummer en dan word je teruggebeld.
pi_137917989
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Viezze het volgende:
Dat krijg je bij EW ook, dan moet je de VM inspreken met je naam en nummer en dan word je teruggebeld.
Huh, ook je nummer? Als je hun belt, en de VM inspreekt, kunnen ze je toch gewoon via de VM direct terugbellen? Tenminste, als EW mijn VM inspreekt hoor ik altijd: ''Voor direct terugbellen, toets 1''. :+
pi_137918010
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:36 schreef trolley het volgende:

[..]

Huh, ook je nummer? Als je hun belt, en de VM inspreekt, kunnen ze je toch gewoon via de VM direct terugbellen? Tenminste, als EW mijn VM inspreekt hoor ik altijd: ''Voor direct terugbellen, toets 1''. :+
Ja dat kan inderdaad. Het is mij ooit vertelt, maar nu je het zo zegt is dat onnodig :')
pi_137918032
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:36 schreef trolley het volgende:

[..]

Ja, ik had mijn nummer ook niet ingesproken. Vandaar dat ik misschien niks meer gehoord heb, maar ik vind dat ook altijd zo'n kwats he.
pi_137918111
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:37 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja dat kan inderdaad. Het is mij ooit vertelt, maar nu je het zo zegt is dat onnodig :')
Haha jup. Maar zo zijn er wel meer dingen bij EW die onnodig zijn :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137918143
Praat me er niet van, helemaal klaar mee :')

Zo maar eens de bus in, op naar Belgenland
pi_137918244
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:40 schreef trolley het volgende:

[..]

Haha jup. Maar zo zijn er wel meer dingen bij EW die onnodig zijn :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet dat het * OOK NOG ROOD EN ONDERSTREEPT MOET ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anders kunnen we het niet lezen natuurlijk.
pi_137918274
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:25 schreef Viezze het volgende:

[..]

Bij die LM is tot een uur of 7 nog een portier aanwezig geloof ik.

Weet niet hoe het in Almere en Amsterdam zit, maar in Nijmegen hoef je het na half 6 echt niet meer te proberen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')