Dan wel zo'n pluche kapsel erbij met heel veel haarlak erinquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:47 schreef Deetch het volgende:
Alleen als het een streepjes of tijgerprin maillot is en je er een jaren 80 hard rock outfit bij aandoet, anders niet.
Da's toevallig! Vorige week net een paar zwarte hoge converse boots gekocht. Moet er nog wel een beetje aan wennen overigens. :-) Misschien met een zwarte jeansrok?quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:50 schreef Rectum het volgende:
met een paar stoere boots er bij kan het prima vind ik![]()
![]()
Omdat TS het lekker vind zitten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:35 schreef Woelwater het volgende:
Waarom zou je zo'n ding dragen als je niet aan de elfstedentocht mee doet?
als je Jantien als user name kiest dan vraag ik me wel af of dat alles is hoor...quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:36 schreef PentaxKnul het volgende:
[..]
Omdat TS het lekker vind zitten.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je Jantien als user name kiest dan vraag ik me wel af of dat alles is hoor...
jij begrijpt \m/quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:55 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dan wel zo'n pluche kapsel erbij met heel veel haarlak erin
Alles...ja het moet toch érgens mee beginnen..?! :-))quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je Jantien als user name kiest dan vraag ik me wel af of dat alles is hoor...
je bedoeld dat er dus wel meer achter zit dan 'het zit wel leuk'?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:33 schreef JanTien81 het volgende:
[..]
Alles...ja het moet toch érgens mee beginnen..?! :-))
Hey Rhubarbje, ja misschien wel, maar dat kan je misschien wel uit m'n post opmaken... ;-)quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bedoeld dat er dus wel meer achter zit dan 'het zit wel leuk'?
Haha ja wenfer2, daar ga ik denk ik nog heel even mee wachten!quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:52 schreef JanTien81 het volgende:
[..]
Haha ja wenfer2, daar ga ik denk ik nog heel even mee wachten!![]()
Maar als het zover is ben je de eerste hoor!
maar waarom zeg je dat dan niet?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:17 schreef JanTien81 het volgende:
[..]
Hey Rhubarbje, ja misschien wel, maar dat kan je misschien wel uit m'n post opmaken... ;-)
Was in elk geval niet m'n bedoeling om iemand op het verkeerde been te zetten hoor![]()
Misschien is dit het begin van iets
Hey, ik was in de - blijkbaar onterechte - veronderstelling dat dat wel duidelijk was. Ja, onder m'n spijkerbroek heb ik al gedaan, maar dat zit niet echt zo heel comfy...quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar waarom zeg je dat dan niet?
Nogal een andere insteek lijkt me
Want wil je nu gewoon bij een majo onder je spijkerbroek of wil je je langzaam meer als vrouw gaan kleden?
Dat is echt es wereld van verschil
Kleine tip voor het geval het het laatste is: vrouwe dragen zelden een majo
Is een legging niks?
Het woord 'vrouw' had ik nog niet vermeld toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
Maar waarom dan androgyn als je je als vrouw wil kleden?
Ja dikke panty's zitten ook prima!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:00 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik vind maillots echt kut ze zakken altijd afDikke panty's
ah oke dat is een stuk logischer dan inderdaadquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:01 schreef JanTien81 het volgende:
[..]
Het woord 'vrouw' had ik nog niet vermeld toch?![]()
Andogyn komt denk ik eerder in de buurt.
Hai hai, thx voor de tip, ik zal je advies eens ter harte nemen hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah oke dat is een stuk logischer dan inderdaad
Kijk eens naar de catwalks (mannen mode)
Hey, met dat onderscheid is niets mis hoor...quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:53 schreef Robophatt het volgende:
Nee dat moet gewoon echt niet gebeuren als je het mij vraagt. Wat is er mis met een onderscheid tussen dames- en herenkleding? Word echt een beetje moe van hoe mensen er tegenwoordig allemaal bijlopen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:46 schreef fvckcorz het volgende:
Niks mis mee hoor! Draag zelf graag vrouwen ondergoed, zit hartstikke lekker.
Bovendien windt het mij ook op
30 jaarquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:50 schreef fvckcorz het volgende:
Hoe oud ben je trouwens? Als ik vragen mag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |