Denken dat BCG de enige is dit dit model hanterenquote:
Waarom houdt je verstand je tegen?quote:
Ik beschik over voorkennis.quote:
Voor zover ik weet hebben zij dit model ontwikkeld. Dat anderen dit model gebruiken weet ik ook welquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Denken dat BCG de enige is dit dit model hanteren
Vriend, dit heet gewoon de BCG Matrix.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Denken dat BCG de enige is dit dit model hanteren
quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:33 schreef Klokov het volgende:
Mensen zonder interesse in politiek
Mensen met een afkeer jegens politiek
Mensen die niet stemmen in plaats van blanco te stemmenDitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Vriend: dat heb ik zelf 320 jaar geleden tijdens mijn studie ook wel geleerd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, dit heet gewoon de BCG Matrix.
Ben jij nog steeds een cash cow of gaat het al een beetje richting de dog?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vriend: dat heb ik zelf 320 jaar geleden tijdens mijn studie ook wel geleerd.
Waarom niet? Zo ver staan de VVD en D66 niet van elkaar af.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Mygod..een vriend van mij zit nu bij D66...why in the fuck.
Soms vind ik de partij wel goed maar niet het programma wat ze hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:40 schreef Klokov het volgende:
Heb nog overwogen om op de libertarische partij te stemmen maar ik heb sterke twijfels op de manier waarop zij de boodschap uitdragen.
Ambitieuze, getalenteerde starter zoekt uitdaging met mensenquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:40 schreef Ethanolic het volgende:
lol kunnen jullie niet met wat andere termen kopen behalve deze eerste semester marketing termen?
Omdat D66 voor zich elitair voelende, ik-heb-geen-mening lullen is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:40 schreef Klokov het volgende:
Heb nog overwogen om op de libertarische partij te stemmen maar ik heb sterke twijfels op de manier waarop zij de boodschap uitdragen.
[..]
Waarom niet? Zo ver staan de VVD en D66 niet van elkaar af.
Beetje een generalisatie op het niveau van de PVV dit Fanta.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Omdat D66 voor zich elitair voelende, ik-heb-geen-mening lullen is.
Voor mijn kinderen ben ik een cash cow, voor de rest ben ik een dog.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds een cash cow of gaat het al een beetje richting de dog?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Beetje een generalisatie op het niveau van de PVV dit Fanta.
D66 is ook niet helemaal mijn partij, maar mag op een aantal terreinen wel wat uitgesprokener zijn. Maar het is in ieder geval een partij die nog iets aan vernieuwing wil doen (onderwijs, arbeidsmarkt, woningmarkt) en dat is te prijzen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Omdat D66 voor zich elitair voelende, ik-heb-geen-mening lullen is.
Matige hosselpoging.quote:
Heb jij LOI Beveiliging gedaan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:44 schreef Fanta-stick het volgende:
Nee srs, al mijn matties van vorige opleiding zitten nu allemaal in de politiek, opeens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |