werkervaringquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:59 schreef Jterpstra het volgende:
zo ben ik meerdere jaren werkzaam geweest als bedrijfsleider van verschillende horecatenten
Dit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 05:07 schreef Shreyas het volgende:
Sinds wanneer is 29 jaar oud? Ik dacht echt dat TS iemand van 35 was ofzo.
Voor een master is 29 niet oud. Maar als je net begint aan het hoger onderwijs dan is het wel oud. (niet dat je het niet moet doenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 05:07 schreef Shreyas het volgende:
Sinds wanneer is 29 jaar oud? Ik dacht echt dat TS iemand van 35 was ofzo.
op mn 30ste had ik al 9 jaar werkervaring..dus was al een senior op mijn werkgebied.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:02 schreef Catch22- het volgende:
Alles tot je 30e is een veredelde stage.
En daarbij heb je er veel naast gedaan, dat spreekt wel voor je.
das prima. We hebben hier ook wel eens een afstudeerder van 29 gehad die met zijn eerste opleiding bezig was en NIETS naast zijn studie had gedaan. Dat komt niet al te best over, helemaal niet omdat hij geen goede verklaring had, buiten "sja, had gewoon geen zin om iets te doen"quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:51 schreef ek_47 het volgende:
[..]
op mn 30ste had ik al 9 jaar werkervaring..dus was al een senior op mijn werkgebied.
true thatquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
das prima. We hebben hier ook wel eens een afstudeerder van 29 gehad die met zijn eerste opleiding bezig was en NIETS naast zijn studie had gedaan. Dat komt niet al te best over, helemaal niet omdat hij geen goede verklaring had, buiten "sja, had gewoon geen zin om iets te doen"
Ik was 29 en heb ook nog besloten te gaan promoveren waarmee ik klaar ben op mijn 32ste. Het is laat maar ik denk de beste keuze die ik in mijn leven gemaakt heb. Zowel economisch als voor levensgeluk (bah wat een irritante zweefterm).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:59 schreef Jterpstra het volgende:
Beste fokmensen,
Zoals het nu lijkt ben ik 29 als ik klaar ben met mijn universitaire master. Ik vind dit echt heel erg en begin er zelfs bijna depressief van te raken. Dit alles omdat ik het echt heel erg oud vind.
De redenen voor mijn late afstuderen zijn onder andere verkeerde studiekeuzes, HBO-propedeuse waar ik 2 jaar over heb gedaan en falen door prioriteiten bij andere zaken te leggen (zo ben ik meerdere jaren werkzaam geweest als bedrijfsleider van verschillende horecatenten).
Wat vinden jullie hiervan? Ik zie mijn toekomst niet echt rooskleurig meer in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |