Tokyo lijkt me leukquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:56 schreef Dirk het volgende:
Maareh, NaamDieJeNietKentOokalZagJeMeWel (mobiele layout dus lastiglastigmoeilijkmoeilijk)... Ik heb 4 jaar een relatie gehad met iemand uit een stad in het zuiden (eigenlijk 11 maar 4 jaar daar) en ik beloof je: een cultuurverschil van hier tot Tokio.
Ik heb een heel zwaar leven?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:03 schreef Bartjebart het volgende:
Nu heb ik dat liedje in mijn hoofd...
Huh?quote:
Oh, ik dacht dat dat het liedjes was dat je in je hoofd hadquote:
Ouderwetse, duffe K3 is hier verboden!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:26 schreef Peter het volgende:
Nu heb ik 'wie heb ik aan de lijn, halloo hallooo' in mijn hoofd
Ik heb een heel zwaar leven? Welk liedje is dat?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat het liedjes was dat je in je hoofd had
Handjes draaien, handjes draaien, handjes draaien, alle kindjes op de wereld doe mij na, aha, aha aha.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:43 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ouderwetse, duffe K3 is hier verboden!!!.
Van Brigitte Kaandorp.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb een heel zwaar leven? Welk liedje is dat?
Die ken ik ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Handjes draaien, handjes draaien, handjes draaien, alle kindjes op de wereld doe mij na, aha, aha aha.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb een heel zwaar leven? Welk liedje is dat?
Ik heb "wat je van beren leren kan" in mijn hoofd. Of is dat hetzelfde?![]()
Overigens is het ook alleen dát ene zinnetje dat ik in mijn hoofd heb
De bovenste foto is in dezelfde samenstelling als nu hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:11 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Suffe K3 ten tijde van Handjes Draaien.
[ afbeelding ]
K3 nu.
Heel Etten Leur op de barricades!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:13 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
En aaaaaaaaaaaaaltijd maar gemekker dat het allemaal zo ongeschikt voor kinderen is en dan IS er een keer een volwassen fan en dan wordt de zedenpolitie ingeschakeld..
K2J1 he...quote:
Ja, daar heeft toch ook niemand het over?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:17 schreef Bartjebart het volgende:
De bovenste foto is in dezelfde samenstelling als nu hoor
Beiden met Josje
Zij negeert me altijd com-pleet! Ook als ik ze achter de schermen spreek, en er niet hordes andere fans bij zijn, zeg maar. Dan zegt ze "hoi" en loopt ze weg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:24 schreef Cosmo. het volgende:
Josje de gekste met haar flop tvprogramma
Zit ze er al zo lang bij?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, daar heeft toch ook niemand het over?.
Die bovenste foto is uit 2009 en die onderste uit 2014.
Er is zowel qua muzikale productie als qua styling behoorlijk wat veranderd in die 5 jaar.
Is het geflopt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:24 schreef Cosmo. het volgende:
Josje de gekste met haar flop tvprogramma
Oh, sorry!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:41 schreef Bartjebart het volgende:
Oh dat geloof ik gelijk hoor! (ook omdat je dat heus al wat vaker hebt gezegd :p)
Ben jij oud en versleten dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik had eerder vanavond gelezen dat als je oud en versleten bent dat je geen profiel meer mag hebben met het woord "boy" er in, dus ik dacht: ANARCHIE!!!!!!
Haha nee zo was het niet bedoeld!quote:
Nog een paar van dit soort weekendjes en dan wel.quote:
Tja... daar ben je zelf bij he...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nog een paar van dit soort weekendjes en dan wel..
Hahaha, met staartjes in en liedjes over met je hondje naar het strand enzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
Maar mijn huidige onderwijsdoelgroep vindt toch het oude-vertrouwde K3 leuker...
Oh, maar ik zit helemaal niet met het feit dat ik oud(er) ben/wordt hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:44 schreef Bartjebart het volgende:
Tja... daar ben je zelf bij he...
Wat een dooddoener
Ja joh! Die zijn met carnaval ook nog verkleed in een schattig wit jurkje met een vrolijk regenboogje erop en zoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahaha, met staartjes in en liedjes over met je hondje naar het strand enzo?.
Word ik ook blij van hoor. Maar doe me toch die nieuwerwetse danceplaatjes maar.
OMGquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef Gellarboy het volgende:
Behalve in 2001. Toen was ik echt WOEST aantrekkelijk. Ook met dank aan de Kinki Kappers.
[ afbeelding ]
(ik ben die rechtse!!!!)
Dat zeg ik ook heul niet hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh, maar ik zit helemaal niet met het feit dat ik oud(er) ben/wordt hoor..
Ik word er al 33 jaar elk jaar alleen maar aantrekkelijker op.
Die wordt niet echt langer. Althans, ik heb 't nog nooit gemerkt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:51 schreef Bartjebart het volgende:
Dat zeg ik ook heul niet hoor
Maar ja... als de recoverytijd elke keer langer gaat duren, heb je er dan op een gegeven moment nog wel zin in?
Ik heb geen TVquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:42 schreef Gellarboy het volgende:
Heb je het gekeken, Cosmo? Ik heb geen TV (signaal, wel een apparaat).
En maar mooier worden met de jarenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:54 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Die wordt niet echt langer. Althans, ik heb 't nog nooit gemerkt.
Als ik vanavond enigszins vroeg naar bed ga, dan ik morgen weer helemaal in orde. Met twee lange nachten is 't weer ok.
Kan me wel voorstellen dat als ik nog een poos doorga met 2 á 3 keer per maand een hele nacht slaap overslaan dat ik al snel zo'n soort doorleefd/afgeleefd Robbie Williams-hoofd krijg..
Het doet het wel ok voor Net5 cijfers, die zijn namelijk altijd slecht.quote:
Mja Net5 moet eens gaan nadenken over wat zijn kijkers echt willen in plaats van een bepaald pad te blijven volgen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:01 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Het doet het wel ok voor Net5 cijfers, die zijn namelijk altijd slecht.. Maar het is een dure productie, en er werd meer van verwacht. Dat geldt ook voor Masterchef, doet ook niet wat het zou moeten doen.
quote:
Ze hadden vroeger wel een duidelijke doelgroep en waren daar zeker onderscheidend in. Maar tegenwoordig heb je ook RTL8, TLC en een groot aantal digitale zenders.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Mja Net5 moet eens gaan nadenken over wat zijn kijkers echt willen in plaats van een bepaald pad te blijven volgen...
Hoe weet jij dat allemaal trouwens?
Ja maar ook het feit dat ze gewoon weinig respect tonen voor hun kijkers door raar met de programmering om te gaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:05 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ze hadden vroeger wel een duidelijke doelgroep en waren daar zeker onderscheidend in. Maar tegenwoordig heb je ook RTL8, TLC en een groot aantal digitale zenders.
Dat weet ik niet, ik volg hun programmering niet zo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar ook het feit dat ze gewoon weinig respect tonen voor hun kijkers door raar met de programmering om te gaan.
Hou ik als controller ook niet vanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
Het hele idee dat je moet wachten tot iets op een bepaald tijdstip wordt uitgezonden.
Dit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
Het hele idee dat je moet wachten tot iets op een bepaald tijdstip wordt uitgezonden.
Dat is toch een soort combo van Expeditie Robinson en een random dating programma, maar dan zonder kleding?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb net eens een aflevering van Adam zoekt Eva gekeken. Mijn god. Het enige wat ik me de hele tijd afvroeg was "Waarom? Wáárom zou je dit doen?!" Wat een diebelen tv zeg.
die van vandaag met twee naakte mannen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb net eens een aflevering van Adam zoekt Eva gekeken. Mijn god. Het enige wat ik me de hele tijd afvroeg was "Waarom? Wáárom zou je dit doen?!" Wat een diebelen tv zeg.
er werd geneukt..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:22 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat is toch een soort combo van Expeditie Robinson en een random dating programma, maar dan zonder kleding?
Daarom ben ik 15 jaar geleden daar mee gestopt. Ten tijde van de eerste Big Brother. Niet vanwege het "waarom zou je dit doen" - maar "waarom kijk ik dit?!"quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:18 schreef Ang3l het volgende:
Waarom ben je niet meer Dirk?quote:
Omdat ik probeer in bed te belanden met de kloon van Icuzi. Zo'n jeugdige naam helpt daarbij.quote:
Aiciu?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Omdat ik probeer in bed te belanden met de kloon van Icuzi. Zo'n jeugdige naam helpt daarbij.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Omdat ik probeer in bed te belanden met de kloon van Icuzi. Zo'n jeugdige naam helpt daarbij.
Nee, ai ai aiiiii dat was die oude. Ik bedoel die jonge. Die van huuuuuuuuu-sex, weet je wel?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:32 schreef wonderer het volgende:
Aiciu?Roger that
Post je foto's als het gelukt is?
Nee, in Noord-West Brabant.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ligt Etten-Leur eigenlijk in Limburg?
Oooh, net een stukje Bible belt dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:36 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, in Noord-West Brabant.
Ik weet het nog, want het ging zo van: "Hallo, u spreekt met Politie Noord-West Brabant, afdeling zeden delicten.".
" wilt u even bukken? "?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:36 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, in Noord-West Brabant.
Ik weet het nog, want het ging zo van: "Hallo, u spreekt met Politie Noord-West Brabant, afdeling zeden delicten.".
Huh, ik snap het niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat het geen roze is.
Volgens mij heb ik dat gemist.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, ai ai aiiiii dat was die oude. Ik bedoel die jonge. Die van huuuuuuuuu-sex, weet je wel?.
Da's de biblebelt. En ik woon in de gespquote:
Maar er wonen toch ook kiesgerechtigden buiten de Bible Belt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:41 schreef wonderer het volgende:
Da's de biblebelt. En ik woon in de gesp
Dankje.quote:
Ik denk dat dit het percentage van de kiesgerechtigden is dat (streng) gereformeerd is of zo. En dus waarschijnlijk op SGP/CU gaat stemmen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar er wonen toch ook kiesgerechtigden buiten de Bible Belt?
Psies. Komt van Wikipedia.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het percentage van de kiesgerechtigden is dat (streng) gereformeerd is of zo. En dus waarschijnlijk op SGP/CU gaat stemmen.
Dus geen rehearsle bij hustlaball Londen komende zomer ?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nog een paar van dit soort weekendjes en dan wel..
gun mij ook eens watquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:55 schreef Gellarboy het volgende:
Ahh, helder. Dank!.
Tijd voor slapieslapie. Hele fijne avond nog tezamen en niet met oude mannen neuken!.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ligt Etten-Leur eigenlijk in Limburg?
De topo van Nederland? In 1x?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:35 schreef Ambiguiteit het volgende:
Mijn topografische kennis van Nederland is niet zo goed.
Basisschool is afgebrand, net toen we de topo van Nederland zouden gaan doen.
vroeger ging dat bij mij op school per provinciequote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]![]()
[..]
De topo van Nederland? In 1x?
Je was gewoon heul de les aan het tekenen jonguh!
Hahaha, briljant.quote:Op woensdag 19 maart 2014 06:06 schreef Twoflower het volgende:
Hahaha. 't Zal eigenlijk wel niet mogen van de adverteerders of zo, maar deze link toverde toch echt een glimlach op m'n gezicht. Toons en hunks
en dwars op de rijrichting zitten. Rijdt hij nu al vast op lijn 53 ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:48 schreef Dirk het volgende:
Briljant. Die nieuwe metro in Amsterdam heeft alle treinstellen gekoppeld. Je stapt achterin in en blijft doorlopen tot je een leuke jongen ziet om tegenover te zitten..
Geen idee, ik weet niet eens wat lijn 53 is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:02 schreef Stroekie het volgende:
en dwars op de rijrichting zitten. Rijdt hij nu al vast op lijn 53 ?
metro lijn 53 van cs richting gaasperplas ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:06 schreef Dirk het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet eens wat lijn 53 is..
Ik stap twee keer per dag in en uit, maar verder?.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:07 schreef Stroekie het volgende:
metro lijn 53 van cs richting gaasperplas ?
quote:
Yupquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb een chronische allergie ontwikkeld voor de Beyoncéfetisj van de gemiddelde homo. En afgelopen week was weer een fijne week voor rode bulten, uitslag en jeuk.
Ik heb de cd gedownload.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:34 schreef Dirk het volgende:
Kylie heeft 'n nieuw clipje en het schijnt enorm erotisch te zijn (op Facebook allemaal van die DeNaamDieIkNietZegMaarWelWas types: "Neeeeee Kylie, geen seeeeex!" in de commentaren), maar ik kan het niet zien dankzij die überbrakke NS wifi..
Ja, weer zo'n dag waarop ikw eer naar Amsterdam gaquote:
Of bij Dirk op de bank.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, weer zo'n dag waarop ikw eer naar Amsterdam ga
Ik had er beter een maand een hotel kunnen pakken
http://www.hansbrinker.comquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, weer zo'n dag waarop ikw eer naar Amsterdam ga
Ik had er beter een maand een hotel kunnen pakken
Je muziek smaak mag dan wel niet erg homo zijn, maar volgens mij compenseer je dat ruimschoots met je penis consumptie.quote:
Geeft niks!quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de cd gedownload.
Ik heb hem geluisterd.
Ik heb echt mijn best gedaan Dirk, echt
Maar ik ben een slechte homo.
R&B is meer dan toonladderen. Al doet ze dat ook wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:29 schreef Dirk het volgende:
Beyoncé is zo'n R&B-hoer, toch?
Lekker toonladderreeeeeEEEEeeeeeEEEEEEeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEnnnnNNNnnnnNNNNNnnnnNNNNNN.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jij bent al bij 3 optredens geweest begrijp ik hieruit?
Ik zal het niet meer vergeten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik ben niet Ambiguiteit.
Wel te hopen, anders hebben haar fans nog een hele nare avond bij haar concerten.quote:
Mwah, een Britney of Madonna concert is volgens mij ook nog goed amusant, en die kunnen dus écht niet zingen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wel te hopen, anders hebben haar fans nog een hele nare avond bij haar concerten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |