Tokyo lijkt me leukquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:56 schreef Dirk het volgende:
Maareh, NaamDieJeNietKentOokalZagJeMeWel (mobiele layout dus lastiglastigmoeilijkmoeilijk)... Ik heb 4 jaar een relatie gehad met iemand uit een stad in het zuiden (eigenlijk 11 maar 4 jaar daar) en ik beloof je: een cultuurverschil van hier tot Tokio.
Ik heb een heel zwaar leven?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:03 schreef Bartjebart het volgende:
Nu heb ik dat liedje in mijn hoofd...
Huh?quote:
Oh, ik dacht dat dat het liedjes was dat je in je hoofd hadquote:
Ouderwetse, duffe K3 is hier verboden!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:26 schreef Peter het volgende:
Nu heb ik 'wie heb ik aan de lijn, halloo hallooo' in mijn hoofd
Ik heb een heel zwaar leven? Welk liedje is dat?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat het liedjes was dat je in je hoofd had
Handjes draaien, handjes draaien, handjes draaien, alle kindjes op de wereld doe mij na, aha, aha aha.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:43 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ouderwetse, duffe K3 is hier verboden!!!.
Van Brigitte Kaandorp.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb een heel zwaar leven? Welk liedje is dat?
Die ken ik ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Handjes draaien, handjes draaien, handjes draaien, alle kindjes op de wereld doe mij na, aha, aha aha.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb een heel zwaar leven? Welk liedje is dat?
Ik heb "wat je van beren leren kan" in mijn hoofd. Of is dat hetzelfde?![]()
Overigens is het ook alleen dát ene zinnetje dat ik in mijn hoofd heb
De bovenste foto is in dezelfde samenstelling als nu hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:11 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Suffe K3 ten tijde van Handjes Draaien.
[ afbeelding ]
K3 nu.
Heel Etten Leur op de barricades!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:13 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
En aaaaaaaaaaaaaltijd maar gemekker dat het allemaal zo ongeschikt voor kinderen is en dan IS er een keer een volwassen fan en dan wordt de zedenpolitie ingeschakeld..
K2J1 he...quote:
Ja, daar heeft toch ook niemand het over?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:17 schreef Bartjebart het volgende:
De bovenste foto is in dezelfde samenstelling als nu hoor
Beiden met Josje
Zij negeert me altijd com-pleet! Ook als ik ze achter de schermen spreek, en er niet hordes andere fans bij zijn, zeg maar. Dan zegt ze "hoi" en loopt ze weg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:24 schreef Cosmo. het volgende:
Josje de gekste met haar flop tvprogramma
Zit ze er al zo lang bij?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, daar heeft toch ook niemand het over?.
Die bovenste foto is uit 2009 en die onderste uit 2014.
Er is zowel qua muzikale productie als qua styling behoorlijk wat veranderd in die 5 jaar.
Is het geflopt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:24 schreef Cosmo. het volgende:
Josje de gekste met haar flop tvprogramma
Oh, sorry!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:41 schreef Bartjebart het volgende:
Oh dat geloof ik gelijk hoor! (ook omdat je dat heus al wat vaker hebt gezegd :p)
Ben jij oud en versleten dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik had eerder vanavond gelezen dat als je oud en versleten bent dat je geen profiel meer mag hebben met het woord "boy" er in, dus ik dacht: ANARCHIE!!!!!!
Haha nee zo was het niet bedoeld!quote:
Nog een paar van dit soort weekendjes en dan wel.quote:
Tja... daar ben je zelf bij he...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nog een paar van dit soort weekendjes en dan wel..
Hahaha, met staartjes in en liedjes over met je hondje naar het strand enzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
Maar mijn huidige onderwijsdoelgroep vindt toch het oude-vertrouwde K3 leuker...
Oh, maar ik zit helemaal niet met het feit dat ik oud(er) ben/wordt hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:44 schreef Bartjebart het volgende:
Tja... daar ben je zelf bij he...
Wat een dooddoener
Ja joh! Die zijn met carnaval ook nog verkleed in een schattig wit jurkje met een vrolijk regenboogje erop en zoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahaha, met staartjes in en liedjes over met je hondje naar het strand enzo?.
Word ik ook blij van hoor. Maar doe me toch die nieuwerwetse danceplaatjes maar.
OMGquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef Gellarboy het volgende:
Behalve in 2001. Toen was ik echt WOEST aantrekkelijk. Ook met dank aan de Kinki Kappers.
[ afbeelding ]
(ik ben die rechtse!!!!)
Dat zeg ik ook heul niet hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh, maar ik zit helemaal niet met het feit dat ik oud(er) ben/wordt hoor..
Ik word er al 33 jaar elk jaar alleen maar aantrekkelijker op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |